№ 46 сабақ. Жай есептерді құрама есепке айналдыру Математика 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 46 сабақ. Жай есептерді құрама есепке айналдыру Математика 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
№ 46 сабақ. Жай есептерді құрама есепке айналдыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Менің мектебім

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2сынып


Сабақтың тақырыбы:

46 сабақ. Жай есептерді құрама

есепке айналдыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.5.1.7.**Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару.

2.5.1.8.**Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар түрінде модельдеу

Сабақтың мақсаты

Жай есептерді құрама есептерге айналдыруды және құрама есептерді шығаруды үйренеді,жалғастырады


Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу


Апта дәйексөзі: Өз өміріңізге жауапкершілікті алу — діттеген мақсатқа қол жеткізу үшін бәріне де дайын болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут






Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут





















































































Сергіту сәті

2 минут














Сабақты қорыту

8минут
























Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Музыка кабинетінде 21 домбыра және одан 14-і кем қобыз бар. Музыка кабинетінде барлығы неше аспап бар?

Ш: 21 + (21 – 14) = 28

Ж: Барлығы 28 аспап.



Тақырыпты ашу

ФС тапсырмасы

Құрама есеп құрастыр

Мысалы, біздің сыныпта 14 ұл және 15 қыз бала бар. Олардың 11-і оқу үздігі, ал қалғаны оқу екпіндісі. Оқу екпіндісі нешеу?

(14+15)-11=18

Жауабы: 18 оқу екпіндісі бар






Жаңа тақырып

1-тапсырма

Жай есепті салыстыр және шығар


Шарты

Аулада 17 ұл және 18 қыз ойнап жүр.

Аулада 35 бала ойнап

жүрді. Олардың 19-ы үйлеріне кетті.



Сұрағы

Аулада барлығы неше бала ойнап

Аулада

неше бала қалды?


Шешуі

17 + 18 = 35

35 – 19 = 16

Жауаб

ы

Аулада 35 бала

ойнап жүр.

Аулада 16 бала

қалды.


2-тапсырма

1-тапсырмадағы екі жай есептен екі амалмен шығатын құрама есеп құрастыр

Аулада 17 ұл және 18 қыз ойнап жүр. Олардың 19-ы үйлеріне кетті. Аулада неше бала қалды?

Есептің сұрағы: «Аулада неше бала қалды?». Есептің сұрағына жауап беру үшін барлық бала санын білуі керек. Есептің шартынан аулада 17 ұл және 18 қыз ойнап жүргенін белгілі, бірақ барлығы нешеу екені белгісіз. Барлық бала санын 17 мен 18 сандарын қосу арқылы табуға болады.

(17 + 18) – 19 = 16



Топтық жұмыс

3-тапсырма

Есептерді салыстыр.Осы есептерден құрама есеп құрастыр және шығар

Шешуі

34 + 42 = 76

76 – 55 = 21

Жауабы

Қыздар 76 суреті

бояды.

21 сурет қалды.

Құрама есеп:

Көркем еңбек сабағында қыздар 34 оюдың және 42 гүлдің суретін бояды. Оның 55-ін сынып бөлмесін безендіруге жұмсады. Неше сурет қалды?

1) 34 + 42 = 76 – боялған сурет саны.

2) 76 – 55 = 21 – қалған сурет саны.

Жауабы: 21 сурет қалды




ЕБҚ

Есепті шығарып көр

Қарындаш-10 тг

Дәптер қабы- ?, 2тг арзан

Ш:10-2=8тг

Жауабы: Дәптердің қабы 8тг тұрады



Жұптық жұмыс

4-тапсырма

а) Қосынды мен айырманың мәндерін табады, оларды салыстырады. Қосындының мәні айырманың мәнінен қанша артық екенін табады.

Ж:30-ға артық

ә) тапсырмасында, керісінше, айырманың мәні қосындының мәнінен қанша кем екенін біледі.

Ж:49-ға артық




5-тапсырма

Жасырын сандарды тап

32+24- 15 =41

91-(13+21)=57

56+8+11=75

26-13-9=4


Ойлан,тап!

7-тапсырма

а) Жауап:Айдос пен Мағжанның алдынды 3 жұп- 6 оқушы, соңында 9жұп – 18 оқушы, өздері 2оқушы болса,

6+18+2=26 оқушы бар.

ә) Апта күндерінің атын және санын атамай-ақ, 5 күнді атай аласың ба?

Жауап:

Өткен күн

Кеше

Бүгін

Ертең

Арғы күні


Үй тапсырмасы

6-тапсырма

Есепті шығар

Қыз-8

Ұл-9

Аяқтады-12

Жалғастырды-?

(8+9)-12=5

Жауабы: 5 бала жұмысын жалғастырды.





Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.





Үй тапсырмасын оқып береді









Талдай отырып, ауызша шығарады.













Тапсырмалар

ды орындайды
















Тапсырмалар

ды орындайды


Оқулықта көрсетілген қадамдар бойынша оны түсіндіре отырып шығарады








Тапсырманы орындайды






Құрама есеп құрастырады









Жеке жұмыс жасайды








Тапсырманы жұппен бірігіп орындайды






Жаттығу жасайды









Тапсырмалар

ды орындайды









Ойланып жауап береді







Үй тапсырмасын алады













Кері байланыс жасайды



Мақтап, мадақтап отыру







Дескриптор:

Құрама есепті шығарады-1б







ҚБ:

«Баскетбол» әдісі



Рисунок 1







Дескриптор:

Жай есептерді салыстырады және шығарады-1б













Дескриптор:

Екі жай есептен екі амалмен шығатын құрама есеп құрастырады-1б








Дескриптор:

Есептерді салыстырады-1б

Осы есептерден құрама есеп құрастырады және шығарады-1б











Жарайсың!




Дескриптор:

Қосындының мәні айырманың мәнінен қанша артық екенін табады -1б

Айырманың мәні қосындының мәнінен қанша кем екенін біледі-1б










Дескриптор:

Жасырын сандарды табады-1б




Дескриптор:

Сынып оқушыларының санын атайды-1б

Апта күндерін айтады-1б







Дескриптор:

Құрама есепті шығарады-1б








«Ноутбок» әдісі





Суреттер







оқулық




Жұмыс дәптері








Суреттер












оқулық





Кесте














Тақта, жұмыс дәптері










оқулық



Кесте







Оқулық




КЕсте





Таратпа парақша










Оқулық





Қимылдар





Жұмыс дәптері






Оқулық





Жұмыс дәптері










Оқулық















Кері байланыс тақтасы









Шарты

Аулада 17 ұл және 18 қыз ойнап жүр.

Аулада 35 бала ойнап

жүрді. Олардың 19-ы үйлеріне кетті.


Сұрағы

Аулада барлығы неше бала ойнап

Аулада

неше бала қалды?

Шешуі

17 + 18 = 35

35 – 19 = 16

Жауаб

ы

Аулада 35 бала

ойнап жүр.

Аулада 16 бала

қалды.





Шешуі

34 + 42 = 76

76 – 55 = 21

Жауабы

Қыздар 76 суреті

бояды.

21 сурет қалды.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2024
310
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі