№ 61 сабақ . Мазмұндама. Әдебиеттік оқу 2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

№ 61 сабақ . Мазмұндама. Әдебиеттік оқу 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
№ 61 сабақ . Мазмұндама.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу Алматымектеп

Бөлім:

Дені саудың-жаны сау

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2сынып


Сабақтың тақырыбы:

62 сабақ . Не үйрендім?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.1.1 – шығарманың мазмұны бойыншасұрақтарға жауап беру

2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

Сабақтың мақсаты

Өтілген тақырыптарды пысықтайды

Құндылықтар:

Ақпан айы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Жасампаздық – бәрімізге өнеге

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут





Сабақ

тың ортасы

20 минут


































Сергіту сәті

2 минут




Сабақты қорыту

8минут

































































Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасы

Өтілген тақырыптарды пысықтап кел


Құндылық мақсаты: Өмірге жақсы көзқараспен қарауды үйрету




Жаңа тақырып

1-тапсырма

Берілген шумақ қай өлеңнен үзінді? Авторы кім?

Сәлем бердік, дәрігер,

Ісіңе сенің қанық ел.

Көтерілді қызуым,

Келіп маған дәрі бер.

Жауап: Дәрігер.

Авторы: Әнуарбек Дүйсенбиев


2-тапсырма

Бұл қай мәтіннің кейіпкерлері?




Кейіпкерлер

Мәтін тақырыбы

Сейіт, шешесі,сынықшы

Аурудан-аяған күштірек

Мұрат,Батырбай қария,Ұлжан

Аурушаң бала

Жас жігіт,ұстаз

Байлық


3-тапсырма

Жас балаға қандай ырымдар жасалады?
Жалғастыр.

Бесікке бөлеу, тұсау кесу, сүндетке отырғызу.


4-тапсырма.

Көркем шығармада затты, құбылысты

басқа затпен, құбылыспен салыстыру арқылы бейнелеу не деп аталады?
Жауап: Теңеу



«Нейрожаттығулар» әдісі



5-тапсырма.

Көп нүктенің орнына тиісті сөз тіркесін

қой.

Тән кір болса, осы тесіктердің бәрі бітеледі, тер шықпайтын болады.Тер шықпаған соң, тәніміздегі зиянды нәрселер де шықпайды, іште қалады. Тәнді аздырып, ауру қылады деді. Тән

тазалығы неге керек екенін сонда білдік.



6-тапсырма.

Авторларды ата. Олардың қандай шығармаларын білесің?

А.Байтұрсынұлы

М.Дулатұлы



7-тапсырма.

Мәтін мен өлеңді оқып, тақырыбын айт

Ж: 1. Денсаулық

2. Альпинист


8-тапсырма.

Бөлім бойынша ойыңды жазбаша түйінде.

«Дені саудың – жаны сау» деген тақырыпқа мәтін құрастырып жаз.






9-тапсырма.

Әдеби ұғымдарды ережесімен сәйкестендір.


Бунақ

өлең тармағының ырғақпен айтылуы

Жаңылтпаш

балалардың тілін жетілдіруге,

жаттықтыруға, шебер сөйлеуге баулитын ауыз әдебиетінің бір түрі

Теңеу

көркем шығармада затты, құбылысты

басқа затпен, құбылыспен салыстыру

арқылы бейнелеу

Әңгімелеу мәтіні

бір нәрсенің жайын хабарлау

мақсатында айтылады



Үй тапсырмасы

Өтілген тақырыптарды пысықтап кел








Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.




Үй тапсырмасын тексертеді









Өлең авторын табады












Кестені толтырады








Сұраққа жауап береді





Жаттығу жасайды












Тапсырманы орындайды







Авторларды атайды




Шығарма тақырыбын атайды





Мәтін құрастырады








Тапсырманы орындайды


























Үй тапсырмасын алады








Кері байланыс жасайды



Мақтап, мадақтап отыру






Дескриптор:

Өтілген тақырыптарды біледі-1б



ҚБ:

«Лифт» әдісі




Дескриптор:

Өлең атауы мен авторын біледі-1б








Дескриптор:

Кестедегі қай мәтіннің кейіпкерлері екенін табады-1б



Дескриптор:

Жас балаға жасалатын ырымдарды жазады-1б


Дескриптор:

Көркем шығармадағы теңеу сөздерді ажырата алады-1б




Дескриптор:

Көп нүктенің орнына тиісті сөз тіркесін

Қояды-1б







Дескриптор:

Авторларды атайды-1б




Дескриптор:

Мәтін мен өлеңді оқып, тақырыбын айтады-1б



Дескриптор:

«Дені саудың – жаны сау» деген тақырыпқа мәтін құрастырып жазады-1б





Дескриптор:

Әдеби ұғымдарды ережесімен сәйкестендіреді-1б


















Дескриптор:

Өтілген тақырыптарды пысықтайды,біледі,

айтады-1б









«Блоб ағашы» әдісі





Суреттер









оқулық






Суреттер









Оқулық






Кесте








Жұимыс дәптері










Қимылдар







Жұмыс дәптері










Оқулық





Суреттер















Оқулық














Таратпа парақтар












Оқулық









Кері байланыс тақтасы

















Бунақ

өлең тармағының ырғақпен айтылуы

Жаңылтпаш

балалардың тілін жетілдіруге,

жаттықтыруға, шебер сөйлеуге баулитын ауыз әдебиетінің бір түрі

Теңеу

көркем шығармада затты, құбылысты

басқа затпен, құбылыспен салыстыру

арқылы бейнелеу

Әңгімелеу мәтіні

бір нәрсенің жайын хабарлау

мақсатында айтылады





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі