|
. Тақырыбы: Анама көмектесемін. Фигуралар тізбегі. |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ |
|||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И. |
|||
|
Мектепалды сынып/топ |
Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
0.2.3.1.Түрлі жағдаяттардың/ фигуралардың /уақыттың (күн, апта, ай, жыл) тізбегін орнатып, жалғастыру. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: -түрлі фигуралардың, заттардың орналасу бірізділігін анықтайды. |
|||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: -түрлі фигуралардың, заттардың орналасу бірізділігін анықтайды және оны жалғастырады. |
||||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: -фигуралардың, заттардың бірізділігін өз бетінше құрастырады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: -бірізділік жасалған белгілерді құрастыра алады, заңдылықтың бұзылғанын түсіндіре алады. Пәндік лексика және терминология: -реттілік, бірізділік, алдымен, кейін. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: -Мына заттардың қасиеттерін ата. -Заттардың қатарын қалай жалғастыру керек екенін түсіндір. -Қалай ойлайсың, бірізділік дұрыс құрылған ба? -Заңдылықты жалғастыру үшін қандай заттарды (фигураларды) пайдалану керек? Жазу:фигураларды жалгастырът салу, бояу. |
|||
|
Алдыңғы білім |
Фигуралар мен заттардың түсі, пішіні, көлемі, мақсаты, бірізділігі. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 минут |
Ынталандыру. Педагогтің сұрауы бойынша балалар өздерінің аналарына қалай көмектесетінін әңгімелейді. Өзектендіру. Анасы печенье пісірмекші болып, пішіндер дайындап қойды. - Печеньенің пішіні мен көлемі қандай болады? |
Жиынтық полотно. |
||
|
Ортасы 6-15 |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) Анасы печенье пісірді, бізге оны тәрелкелерге бөліп салу керек. - Печеньені қандай белгілері бойынша бөліп саламыз? (Балалар белгілерді атайды). Өздік жұмыс (Ж) Әрі қарай 1-тапсырманы жұптасып орындайды. Балалар бір белгіні таңдап, тәрелкелерді толтырады. (Ө) 2-тапсырма - заңдылықты жалғастырып тексеру |
Әліппе дәптер |
||
|
|
арқылы өз бетінше орындалады. |
|
|
16-25 |
Өткен материалмен жұмыс. (Т) 3- тапсырма. Балалар «артық» заттың белгісін таңдап, оны түсіндіреді. Егер топта келіспеушіліктер туындаса, балалардың әрқайсысы өзінің шешімін қорғайды, педагог затты алып тастау үшін белгі әртүрлі болуы мүмкін деген |
Әліппе дәптер |
|
|
қорытынды жасауға көмектеседі. |
Электрондық |
|
|
(Ұ) Педагог электрондық жиынтық полотномен немесе |
Жиынтық |
|
|
қималы материалмен жұмыс ұйымдастырады. Балалар |
полотно, |
|
|
топтарда өздерінің реттілігін құрып, бір-біріне оларды |
Қималы |
|
|
түсіндіреді, қателіктерді тауып, оларды түзетеді. |
материал. |
|
Рефлексия |
Рефлексия. |
Әліппе-дәптер |
|
26-30 |
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
: Анама көмектесемін. Фигуралар тізбегі.
: Анама көмектесемін. Фигуралар тізбегі.
|
. Тақырыбы: Анама көмектесемін. Фигуралар тізбегі. |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ |
|||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И. |
|||
|
Мектепалды сынып/топ |
Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
0.2.3.1.Түрлі жағдаяттардың/ фигуралардың /уақыттың (күн, апта, ай, жыл) тізбегін орнатып, жалғастыру. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: -түрлі фигуралардың, заттардың орналасу бірізділігін анықтайды. |
|||
|
Көптеген тәрбиеленушілер: -түрлі фигуралардың, заттардың орналасу бірізділігін анықтайды және оны жалғастырады. |
||||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: -фигуралардың, заттардың бірізділігін өз бетінше құрастырады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: -бірізділік жасалған белгілерді құрастыра алады, заңдылықтың бұзылғанын түсіндіре алады. Пәндік лексика және терминология: -реттілік, бірізділік, алдымен, кейін. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: -Мына заттардың қасиеттерін ата. -Заттардың қатарын қалай жалғастыру керек екенін түсіндір. -Қалай ойлайсың, бірізділік дұрыс құрылған ба? -Заңдылықты жалғастыру үшін қандай заттарды (фигураларды) пайдалану керек? Жазу:фигураларды жалгастырът салу, бояу. |
|||
|
Алдыңғы білім |
Фигуралар мен заттардың түсі, пішіні, көлемі, мақсаты, бірізділігі. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 минут |
Ынталандыру. Педагогтің сұрауы бойынша балалар өздерінің аналарына қалай көмектесетінін әңгімелейді. Өзектендіру. Анасы печенье пісірмекші болып, пішіндер дайындап қойды. - Печеньенің пішіні мен көлемі қандай болады? |
Жиынтық полотно. |
||
|
Ортасы 6-15 |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) Анасы печенье пісірді, бізге оны тәрелкелерге бөліп салу керек. - Печеньені қандай белгілері бойынша бөліп саламыз? (Балалар белгілерді атайды). Өздік жұмыс (Ж) Әрі қарай 1-тапсырманы жұптасып орындайды. Балалар бір белгіні таңдап, тәрелкелерді толтырады. (Ө) 2-тапсырма - заңдылықты жалғастырып тексеру |
Әліппе дәптер |
||
|
|
арқылы өз бетінше орындалады. |
|
|
16-25 |
Өткен материалмен жұмыс. (Т) 3- тапсырма. Балалар «артық» заттың белгісін таңдап, оны түсіндіреді. Егер топта келіспеушіліктер туындаса, балалардың әрқайсысы өзінің шешімін қорғайды, педагог затты алып тастау үшін белгі әртүрлі болуы мүмкін деген |
Әліппе дәптер |
|
|
қорытынды жасауға көмектеседі. |
Электрондық |
|
|
(Ұ) Педагог электрондық жиынтық полотномен немесе |
Жиынтық |
|
|
қималы материалмен жұмыс ұйымдастырады. Балалар |
полотно, |
|
|
топтарда өздерінің реттілігін құрып, бір-біріне оларды |
Қималы |
|
|
түсіндіреді, қателіктерді тауып, оларды түзетеді. |
материал. |
|
Рефлексия |
Рефлексия. |
Әліппе-дәптер |
|
26-30 |
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
|
шағым қалдыра аласыз













