Материалдар / : Анама көмектесемін. Фигуралар тізбегі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

: Анама көмектесемін. Фигуралар тізбегі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі жағдаяттардың/ фигуралардың /уақыттың (күн, апта, ай, жыл) тізбегін орнатып, жалғастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
863
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

. Тақырыбы: Анама көмектесемін. Фигуралар тізбегі.Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ
Күні:Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И.
Мектепалды сынып/топҚатысушылардың саны: Қатыспағандардыңсаны:
Оқыту мақсаттары0.2.3.1.Түрлі жағдаяттардың/ фигуралардың /уақыттың (күн, апта, ай, жыл) тізбегін орнатып, жалғастыру.
КүтілетіннәтижелерБарлық тәрбиеленушілер:-түрлі фигуралардың, заттардың орналасу бірізділігін анықтайды.


Көптеген тәрбиеленушілер:-түрлі фигуралардың, заттардың орналасу бірізділігін анықтайды және оны жалғастырады.


Кейбір тәрбиеленушілер:-фигуралардың, заттардың бірізділігін өз бетінше құрастырады.
Тілдік мақсаттарДағдыларын дамыту:-бірізділік жасалған белгілерді құрастыра алады, заңдылықтың бұзылғанын түсіндіре алады.Пәндік лексика және терминология:-реттілік, бірізділік, алдымен, кейін.Пікір алмасуға арналған сұрақтар:-Мына заттардың қасиеттерін ата.-Заттардың қатарын қалай жалғастыру керек екенін түсіндір. -Қалай ойлайсың, бірізділік дұрыс құрылған ба?-Заңдылықты жалғастыру үшін қандай заттарды (фигураларды) пайдалану керек?Жазуигураларды жалгастырът салу, бояу.
Алдыңғы білімФигуралар мен заттардың түсі, пішіні, көлемі, мақсаты, бірізділігі.
Жоспар
ЖоспарланғануақытЖоспарланған іс-әрекетРесурстар
Басталуы 0-5 минутЫнталандыру.Педагогтің сұрауы бойынша балалар өздерінің аналарына қалай көмектесетінін әңгімелейді.Өзектендіру.Анасы печенье пісірмекші болып, пішіндер дайындап қойды.- Печеньенің пішіні мен көлемі қандай болады?Жиынтықполотно.
Ортасы6-15Мақсат қою (проблемалық жағдай).(Ұ) Анасы печенье пісірді, бізге оны тәрелкелерге бөліп салу керек.- Печеньені қандай белгілері бойынша бөліп саламыз? (Балалар белгілерді атайды).Өздік жұмыс(Ж) Әрі қарай 1-тапсырманы жұптасып орындайды. Балалар бір белгіні таңдап, тәрелкелерді толтырады.(Ө) 2-тапсырма - заңдылықты жалғастырып тексеруӘліппе дәптер






арқылы өз бетінше орындалады.

16-25Өткен материалмен жұмыс.(Т) 3- тапсырма. Балалар «артық» заттың белгісін таңдап, оны түсіндіреді. Егер топта келіспеушіліктер туындаса, балалардың әрқайсысы өзінің шешімін қорғайды, педагог затты алып тастау үшін белгі әртүрлі болуы мүмкін дегенӘліппе дәптер


қорытынды жасауға көмектеседі.Электрондық


(Ұ) Педагог электрондық жиынтық полотномен немесеЖиынтық


қималы материалмен жұмыс ұйымдастырады. Балаларполотно,


топтарда өздерінің реттілігін құрып, бір-біріне олардыҚималы


түсіндіреді, қателіктерді тауып, оларды түзетеді.материал.
РефлексияРефлексия.Әліппе-дәптер
26-30Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!