Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
" Бала махаббаты 1 "
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тоқсандық жиынтық бағалаудың
спецификациясы
«ФИЗИКА»
8-сынып
2
МАЗМҰНЫ
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты .................................................................................. 4
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар ........................................ 4
3. Күтілетін нәтижелер ...................................................................................................................... 4
4. Ойлау дағдыларының деңгейі ...................................................................................................... 4
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу .. 5
6. Жиынтық бағалауды өткізу ережелері ......................................................................................... 5
7. Модерация және балл қою ............................................................................................................ 6
1-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ .......................................... 7
2-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ ........................................ 13
3-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ ........................................ 19
4-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ ........................................ 27
3
1. ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БА ҒАЛАУДЫҢ МАҚСАТЫ
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында
меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу
мақсаттарына жеткендігін тексереді.
2. ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БА ҒАЛАУДЫҢ МАЗМҰНЫН АН ЫҚТАЙТЫН
ҚҰЖАТТАР
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған «Физика» пәнінен
жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.
3. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛ ЕР
Білім алушы:
- қоршаған әлемді тану және ондағы өзінің орнын сезіну үшін ғылыми ұғымдар мен
терминдерді, заңдар мен заңдылықтарды пайдалана біледі, табиғаттағы процестердің себеп-
салдарлық байланыстарын анықтай алады;
- табиғи құбылыстар мен процестердің, заңдар мен заңдылықтардың болмысын және
олардың түсініктемелерін ашу үшін тәжірибелік эксперименттік, зерттеушілік жұмыс
жүргізе біледі;
- әлемнің ғылыми көрінісі туралы өз көзқарасын кеңейту үшін, жағдайларды бағалау және
белгілі шешім қабылдау үшін жаратылыстану-ғылыми білімнің ақпараттық-ұғымдық
аясында түсінігі болады, оларды пайдалана біледі.
4. ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫНЫ Ң ДЕҢГЕЙІ
Ойлау
дағдыларыны
ң деңгейі
Сипаттама Ұсынылатын
тапсырмалар
түрлері
Білу және
түсіну
Білу:
- бастапқы физикалық ұғымдарды;
- сәйкес бөлімдердегі ұғымдарды, формулаларды,
заңдарды және физикалық тұрақты шамаларды;
- физикалық шамалардың өлшем бірліктерін;
- физикалық құбылыстарды;
Түсіну:
- шамалардың физикалық мағынасын, механика,
астрономияның негізгі терминдері мен заңдарын;
- физикалық құбылыстардың маңыздылығын.
Деңгейді тексеру
үшін Көп таңдауы бар
тапсырмалар (КТБ)
және/немесе
Қысқа жауапты (ҚЖ)
қажет ететін
тапсырмаларды
пайдалану
ұсынылады.
Қолдану Қолдану:
- процестер мен құбылыстарды сипаттау үшін
негізгі физикалық ұғымдар мен терминдерді;
- қолданбалы және оқу тапсырмаларын орындау,
практикалық және зертханалық жұмыстарды
орындау барысында физика заңдары мен
формулаларын;
- нәтижелерді ұсынуда графикалық тәсілдерді;
Деңгейді тексеру
үшін Қысқа жауапты
(ҚЖ)қажет ететін
тапсырмалардыжәне/
немесе толық
жауапты (ТЖ) қажет
ететін тапсырмаларды
пайдалану
4
- өлшем бірліктердің Халықаралық жүйесін;
- алынған білімдерін физикалық құбылыстардың
жүру жағдайларын және процестерді түсіндіруге;
ұсынылады.
Жоғары
деңгей
дағдылары
(талдау,
жинақтау,
бағалау)
Талдау:
- эксперимент нәтижесінде алынған деректерді,
- графиктік және кестелік нысанда берілген
ақпаратты.
Жинақтау:
- кесте, сызбанұсқа, хабарлама, баяндама,
таныстырылым түрінде көрсету үшін жинақталған және өңделген деректерді, ақпараттарды,
- гипотеза, дәлел және түсініктеме жасауға
арналған ғылыми модельдерді және дәлелдемелерді,
- эксперимент және зерттеулер жүргізу жоспарын.
Бағалау:
- жасалған эксперименттің нәтижелерін.
Деңгейді тексеру
үшін Қысқа жауапты
(ҚЖ) қажет ететін
тапсырмаларды
және/немесе Толық
жауапты (ТЖ) қажет
ететін тапсырмаларды
пайдалану
ұсынылады.
5. ТОҚСАНДАРҒА ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІ НЕ БАЙЛАНЫСТЫ
ТЕКСЕРІЛЕТІН МАҚСАТТАРДЫ БӨЛУ
Тоқс
ан
Білу және түсіну Қолдану
Жоғары деңгей
дағдылары
Ұсынылған Ұсынылған Ұсынылған
I 56 % 20 % 24 %
II 32 % 52 % 16 %
III 20 % 60 % 20 %
IV 24 % 56 % 20 %
Барл
ығы
33 % 47 % 20 %
6. ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫ ӨТКІЗУ ЕРЕЖЕЛЕРІ
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға
мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер,
плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын нұсқаулық оқылып, білім
алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс
барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен
таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жи ынтық бағалау
басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау
барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар
(спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне
көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
5
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім
алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім
алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға
немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын
тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
7. МОДЕРАЦИЯ ЖӘНЕ БА ЛЛ ҚОЮ
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
6
1-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БА ҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 25 балл
Тапсырма түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – қысқажауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толықжауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты
сұрақтарды қамтитын 10 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан
дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсету і талап етіледі. Білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
7
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім Тексерілетін мақсат
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсырма
саны*
№
тапсырма*
Тапсырма
түрі*
Орындау
уақыты,
мин*
Балл*
Бөлім
бойынша
балл
Жылу
құбылыстары
8.3.1.1 -молекула-кинетикалық
теорияның негізгі қағидаларын
дәлелдейтін мысалдар келтіру
және тәжірибені сипаттау
Білу және
түсіну
6
1 КТБ 1 1
15
8.3.2.1 -дененің ішкі
энергиясын өзгерту тәсілдерін
сипаттау
Қолдану 2 ҚЖ 2 2
8.3.2.2 -жылу берілудің
түрлерін салыстыру
Білу және
түсіну
4 ТЖ 6 2
8.3.1.2 -температураны әр
түрлі шкала (Цельсий,
Кельвин) бойынша өрнектеу
Қолдану 3 ҚЖ 4 2
8.3.2.9 -жылулық тепе-теңдік
теңдеуін есептер шығаруда
қолдану
Қолдану 5 ТЖ 4 5
Қолдану 6 ТЖ 6 3
Заттың
агрегаттық
күйлері
8.3.2.11 -заттың балқу және
қатаю үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау
Қолдану
4
9 ҚЖ 2 1
10
Қолдану 10 ТЖ 5 3
8.3.2.15 -меншікті булану
жылуын анықтау
Қолдану 7 ТЖ 8 5
8.3.2.16 -қайнау
температурасының сыртқы
қысымға тәуелділігін түсіндіру
Білу және
түсіну
8 ҚЖ 2 1
Барлығы: 10 40 25 25
Ескерту:* - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Физика» пәнінен 1-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Молекулалы-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларының дұрыс тұжырымдалған
нұсқасын таңдаңыз.
A) Бөлшектер бір-бірімен өзара әсерлеседі. Дене бөлшектерінің арасында тебілу күштері
де тартылу күштері де болады.
B) Бөлшектер бір-бірімен өзара әсерлеседі. Дене бөлшектерінің арасында тек тебілу
күштері ғана болады, ал тартылу күштері ешқашан болмайды.
C) Бөлшектер бір-бірімен өзара әсерлеседі. Дене бөлшектерінің арасында тек тартылу
күштері ғана болады, ал тебілу күштері ешқашан болмайды.
D) Барлық денелер макробөлшектерден тұрады.
[1]
2. Ішкі энергияны өзгертудің бір тәсілі суретте көрсетілген. Колба ішінде ауа бар.
a) Ішкі энергияны өзгертудің тәсілін атап көрсетіңіз.
[1]
b) Колба ішіндегі ауаның ішкі энергиясын өзгертудің тағы бір жолын жазыңыз.
[1]
3. Суретте екі түрлі термометрлер бейнеленген.
a) Екі термометр арасындағы байланыс формуласын жазыңыз.
[1]
b) Берілген суретті пайдалана отырып, белгісіз термометр көрсеткішін анықтаңыз.
t =....................................
о
С
[1]
9
4. Арман әр түрлі металдан жасалған, бірақ массаслары бірдей блоктарды қыздыру үшін тек
бір ғана қыздырғышты қолданады. Қыздырғышты тек 300 секунд уақыт бойы қыздыратын
функциясына қояды.
a) Қай металдан жасалған блок қаттырақ қызады?
Металл блок Меншікті жылу сыйымдылық Дж/(кг۰P
о
PС)
Алюминий 900
Темір 450
Қорғасын 130
Дұрыс деген жауапты дөңгелектеп белгілеңіз.
алюминий темір қорғасын
[1]
b) Неліктен бұл жауапты таңдағаныңызды меншікті жылу сыйымдылығы тұрғысынан сипаттап жазыңыз.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [1]
5. Арман зертханалық жұмыс жасау үшін массасы 200 г, температурасы 90 °С болатын ыстық суға массасы 100 г, температурасы 10 °С болатын салқын суды құйып араластырады. Судың меншікті жылусыйымдылығы 4200 Дж/(кг۰
P
о
PС).
a) Берген және алған жылу мөлшерінің формуласын жазып көрсетіңіз.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [1]
b) Орныққан температураны анықтайтын өрнекті жазып көрсетіңіз.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [2]
c) Шыққан сұйықтықтың орныққан температурасын есептеп шығарыңыз.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [2]
6. Температурасы 10 °С, массасы 300 г су құйылған массасы 500 г болатын алюминий
ыдысты 80 °С дейін қыздырады. Алюминийдің меншікті жылу сыйымдылығы 900
Дж/(кг۰
P
о
PС). Қыздыруға кеткен жылу мөлшерін анықтаңыз.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [3]
7. Суретте жаңбырдан кейінгі жолдағы шалшық су бейнеленген.
10
a) Күні бойы су асфальт бетінен жоғалып кетеді. Бұл су бөлшектерінің шалшық судан ауаға
бөлінуі нәтижесінен болады. Бұл қандай процесс? Дұрыс жауапты дөңгелектеп белгілеңіз.
конденсация кебу сәулелену
[1]
b) Бұл процестің тез жүруіне себепші болатын ауа-райының екі өзгерісін сипаттап
жазыңыз.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [2]
c) Асфальт бетіндегі шалшық су 2 кг болса, ол толығымен буланып кетуге кеткен жылу
мөлшерін анықтаңыз. Меншікті булану жылуы 2,3·10
6
Дж/кг.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [2]
8. Неліктен терең шахтада судың қайнау температурасы 100 °С емес?
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [1]
9. Графикте мұздың еріп буға айналғандығы көрсетілген.
Графиктің қай бөлігі мұздың еруіне сәйкес келеді.
[1]
10. Массасы 500 г болатын -10
о
С-тағы мұздың толық еруіне кететін жылу мөлшерін
анықтаңыз. Мұздың меншікті жылу сыйымдылығы мен меншікті балқу жылуы сәйкесінше:
2100 Дж/(кг ۰
P
о
PС) және 330 кДж/кг.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [3]
Жалпы балл: 25
11
2-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БА ҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
2-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 25 балл
Тапсырма түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты
сұрақтарды қамтитын 10 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан
дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
13
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім Тексерілетін мақсат
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсырм
а саны*
№
тапсырма
*
Тапсырма
түрі*
Орындау
уақыты,
мин*
Балл
*
Бөлім
бойынша
балл
Термодина
мика
негiздерi
8.3.2.17 – термодинамиканың бірінші
заңының мағынасын түсіндіру
Білу және түсіну
3
1 КТБ 1 1
10
8.3.2.18 – термодинамиканың екінші
заңының мағынасын түсіндіру
Білу және түсіну 2 ТЖ 1 2
8.3.2.19 – жылу
қозғалтқышының пайдалы әрекет
коэффициентін анықтау
Қолдану 3 (a) ҚЖ 6 3
8.3.2.23 – жылу машиналарының
қоршаған ортаның экологиясына
әсерін бағалау
Жоғарғы деңгей
дағдылары
3 (b), (c) ТЖ 8 4
Электроста тика негіздері
8.4.1.2– Үйкеліс арқылы денені
электрлену және индукция
құбылысын түсіндіру
Білу және түсіну
7
4
ТЖ 4 4
15
8.4.1.4 – электр зарядының сақталу
заңын түсіндіру
Білу және түсіну 5 ҚЖ 1 1
Білу және түсіну 6 ҚЖ 3 2
8.4.1.5 – Кулон заңын есептер
шығаруда қолдану
Қолдану 8 ҚЖ 4 2
8.4.1.7 – біртекті электростатикалық
өрістегі зарядқа әсер етуші күшті
есептеу
Қолдану 9 ҚЖ 4 2
8.4.1.8 – электр өрісін күш сызықтар
арқылы кескіндеу
Білу және түсіну 7 ҚЖ 5 2
8.4.1.10 – конденсаторлардың
құрылысын және қолданылуын
сипаттау
Қолдану 10 ТЖ 3 2
Барлығы: 10 40 25 25
Ескерту:* - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
14
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [ 2]
9. Егер 2 нКл сынақ зарядқа әсер ететін күш 1 мН болса, онда осы зарядтың электр өрісінің
кернеулігін анықтаңыз.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [ 2]
10. Қарапайым жазық конденсатордың құрылысын сипаттап жазыңыз.
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ [ 2]
Жалпы балл: 25
17
3-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БА ҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 25 балл
Тапсырма түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты
сұрақтарды қамтитын 10 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан
дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
19
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім Тексерілетін мақсат
Ойлау
дағдылары
ның
деңгейі
Тапсырма
саны*
№
тапсырма*
Тапсырма
түрі*
Орындау
уақыты,
мин*
Балл*
Бөлім
бойынша
балл
Тұрақты
электр тогы
8.4.2.2 – электр схемасын
графикалық бейнелеуде электр
тізбегі элементтерінің шартты
белгілерін қолдану
Қолдану
6
3
ТЖҚ
3 2
18
8.1.3.1 – эксперименттен деректерін
жинақтау, талдау және өлшеу және
қателіктерін ескеріп жазу
Жоғарғы
деңгей
дағдылары
7
ТЖҚ
13 9
8.4.2.12 – жұмыс және қуат
формулаларын есептер шығаруда
қолдану
Қолдану
4 5
ҚЖ
ҚЖ
3 4
2 2
8.4.2.17 – қысқа тұйықталудың пайда
болу себептерін және алдын алу
амалдарын түсіндіру
Білу және
түсіну
6 ҚЖ 4 2
8.4.2.18 – сұйықтардағы электр тогын
сипаттау
Білу және
түсіну
1 КТБ 1 1
Электромагн иттік құбылыстар
8.4.3.3 – тогы бар түзу өткізгіштің
және соленоидтің айналасындағы өріс сызықтарының бағытын
анықтау;
Қолдану
4
9 ҚЖ 3 2
7
Қолдану 10 ҚЖ 2 1
8.4.3.7 – электромагниттік индукция
құбылысын түсіндіру
Білу және
түсіну
8 ТЖҚ 6 3
8.4.3.2 – магнит өрісінің
сипаттамаларын түсіндіру
Білу және
түсіну
2 КТБ 1 1
Барлығы: 10 40 25 25
Ескерту:* - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
20
Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Физика» пәнінен 3-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Электролит арқылы ток өткен кезде электродтардағы заттың бөлініп шығу процесі... деп
аталады (бос орынға қажетті сөзді таңдап қойыңыз).
A) Аниондар
B) Электролиз
C) Электролит
D) Электрохимиялық эквивалент
[1]
2. Эрстедтің тәжірибесіне сай келетін суретті таңдаңыз.
A) B) C) D)
[1]
3. Суретте электр тізбегі бейнеленген.
a) Берілген электр тізбегін шартты белгілер арқылы сызып көрсетіңіз.
[1]
b) Сызбаға шамның кернеуін анықтау үшін вольтметрді салып көрсетіңіз.
[1]
4. Суретте электр шәйнегі көрсетілген.
230 В ток көзіне қосылған электр шәйнегінің қыздырғышының қуаты 2000 Вт.
Ток күшінің шамасын анықтаңыз.
Ток күші =.......................................А
[2]
21
5. Суды қыздыру кезіндегі Санкей диаграммасы арқылы электр көрсетілген.
Берілген диаграмманы және (а) тапсырмасының кейбір мәндерін қолдана отырып суды
жылыту кезіндегі электр шәйнегінің жұмыс істеу уақытын анықтаңыз.
[2]
6. Электр шәйнегінде сақтандырғыш орнатылған.
Төменде рұқсат етілетін сақтандырғыштар мәндері көрсетілген.
1 A 3 A 7 A 13 A
Қай мән жоғарыда көрсетілген электр шәйнегіне сай келеді? Сан мәнін дөңгелектеп беру
арқылы көрсетіңіз. Жауабыңызды түсіндіріңіз. ...........................................................................................................................................................
[2]
7. Өткізгіштің кедергісін анықтау үшін оқушы төмендегідей тізбек жинайды. Бірақ ол жұмыс
істемейтіндігін байқайды.
а) Оқушының жіберген үш қателігін анықтаңыз. 1).................................................................................................................................................. 2) ................................................................................................................................................. 3) .................................................................................................................................................
[3]
22
а) Ол құралдарды суретте көрсетілгендей жинайды. Яғни серіппеге магнитті бекітеді,
астына кернеудің сан мәнін көрсететін гальвонометр жалғанған катушканы орналастырады.
Оқушының жасаған тәжіри бесінің нәтижесі қандай болатынын сипаттап жазыңыз.
[2]
b) Егер оқушы (а) тапсырмасында алған бір тұрақты магнитінің орнына екеу алатын
болса, кернеу қалай өзгеретіндігін сипаттап жаз.
[1]
9. а) Суретте тогы бар өткізгіш маңын дағы магнит индукция векторы бейнеленген.
Өткізгіш бойынан жүрген ток бағытын салып көрсетіңіз.
[1]
b) Өткізгіштің оң және сол жақтарындағы магнит индукция векторларының бағыттарын
анықтаңыз.
24
[1]
10. Суретте соленоидтан ток жүргендегі магнит индукция векторы бейнеленген.
Соленоид бойынан жүрген ток бағытын салып көрсетіңіз.
[1]
Жалпы балл: 25
25
4-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БА ҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
4-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 25 балл
Тапсырма түрлері:
КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты
сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар тапсырмаларға білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан
дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
27
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім Тексерілетін мақсат
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсырма
саны*
№
тапсырма*
Тапсырма
түрі*
Орындау
уақыты,
мин*
Балл*
Бөлім
бойынша
балл
Жарық
құбылыстары
8.5.1.9 – экспериментте
шынының сыну көрсеткiшiн
анықтау
Жоғарғы деңгей
дағдылары
7
2
ТЖҚ
12 7
25
8.5.1.4 – жазық айнада дененің
кескінін алу және оны сипаттау
Білу және
түсіну
1
ҚЖ
ТЖҚ
2 3
8.5.1.8 – тәжирибеге сүйене
отырып толық ішкі шағылу
құбылысын түсіндіру
Қолдану 4 ТЖҚ 3 2
8.5.1.14 – жұқа линзаның
фокустық қашықтығын және
оптикалық күшін анықтау
Қолдану 5 ТЖҚ 10 5
Жоғарғы деңгей
дағдылары
6 ҚЖ 5 2
Қолдану 7 ТЖҚ 5 4
8.5.1.15 – көздің алыстан
көргіштігі мен жақыннан
көргіштігін түзетуді сипаттау
Қолдану 3 ҚЖ 3 2
Барлығы: 7 40 25 25
Ескерту:* - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
28
Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Физика» пәнінен 4-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Жазық айнада түскен сәуленің кескіні алынған.
а) Дұрыс екі тұжырымды белгілеңіз.
Тұжырым Жауабыңызды «+»
арқылы белгілеңіз
Жазық айнадағы кескін жалған
Денеден шыққан сәуле жазық айнадағы кескін арқылы өтеді
Жарық толқыны бойлық толқын болып табылады
Түскен сәуле әрқашан шағылған сәулеге тік бұрышпен түседі
Жазық айнаға түскен сәуле бұрышы мен шағылған сәуле бұрышы тең
[2]
b) Суретте қолдан жасалынған перископ көрсетілген.
Көзге келіп түсетін жарық сәулесінің жолын салып көрсетіңіз.
[1]
2. Оқушы жарықтың сынуын зерттеу үшін суретте көрсетілгендей шыныны қолданады.
а) Оқушының зерттеуін жүргізу үшін қажетті үш құрал-жабдықты жазыңыз.
1) ...................................................................................................................................................
2) ...................................................................................................................................................
3) ...................................................................................................................................................
[3]
29