Материалдар / : Көлемнің өлшем бірліктерінің арақатынасы

: Көлемнің өлшем бірліктерінің арақатынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. 2.Тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру. №8 тапсырманы орындамас бұрын мұғалім төменгі есептерді шығаруды ұсынады: • Ілиясты Айбек күндізгі сағат 4-ке қонаққа шақырды. Ол үйден күндізгі сағат 3-те шықты, 15 минут ол Диастың үйінде болды, бір сағаттың алтыдан бір бөлігін ол телефон арқылы сөйлесті, 10 минутта Айбектің үйіне жетті. Дос ба-лалар туған күнге кешігіп қалмады ма?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Тамыз 2018
478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Көлемнің өлшем бірліктерінің арақатынасыСабақтың мақсаты: көлемнің өлшем бірліктері туралы білімдерін жүйелендіру; есептеу дағдыларын жетілдіру. 1.Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.2.Тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру. №8 тапсырманы орындамас бұрын мұғалім төменгі есептерді шығаруды ұсынады: • Ілиясты Айбек күндізгі сағат 4-ке қонаққа шақырды. Ол үйден күндізгі сағат 3-те шықты, 15 минут ол Диастың үйінде болды, бір сағаттың алтыдан бір бөлігін ол телефон арқылы сөйлесті, 10 минутта Айбектің үйіне жетті. Дос ба-лалар туған күнге кешігіп қалмады ма? • Санат үй жұмысын 3 сағат 24 минут дайындады. Ол үй жұмысын неше минут дайындады? • Дулат әжесіне 17 маусымда қонаққа барды. Онда 4 апта болды. Дулат қонақтан қашан келді?Данияр лагерьде 2 апта және 5 күн болды. Данияр лагерьде неше күн болды? • Апайым бізге қонаққа 1 тәулік және 15 сағат жүріп келді. Ол жолға неше сағат жұмсады? Содан кейін №1 тапсырма орындалады. 3. Сыйымдылықтыц өлшем бірлігі — литрмен таныстыру. Мұғалім балаларға №2 тапсырмаға ұқсас есепті шығаруды тапсырады. Бұл үшін мұғалім балаларға пішіні әртүрлі бірнеше ыдыс ұсынады, балалар олардың қайсысының сыйымдылығы үлкен екенін анықтайды. Содан кейін мұғалім сыйымдылықты өлшеудің жаңа бірлігін енгізу қажеттігін жеткізеді. Литр мен см³ арасындағы қатынаспен балалар оқулықтан танысады (№2 (ә) тапсырма).4. Бекіту. Алғашқы бекіту үшін балалар №2 (б) тапсырманы тақтада түсіндіре отырып орындайды. Бұл балалардың көлем бірлігін литрмен салыстыруға арналған. Оқулықта көлемнің өлшем бірліктерінің кестесі келтірілген. Содан кейін №3 (а және ә) тапсырмалар орындалады. №4 тапсырмадағы өрнектерді шешпес бұрын мұғалім өлшем бірлігі - литрді өмірде пайдалану туралы әңгіме жүргізеді. Содан кейін оқушылар №4 тапсырманы орындайды.5. Өткен материалмен жұмыс. Өрнектерді салыстыруды (№7 тапсырма) оқушылар түсіндіре отырып орындайды. Өздік жұмысқа № 5 (а) арналған. №6 (1-нұсқа, 1-баған, 2-нұсқа, 3-баған).
  • Үй жұмысы: №5 (ә), №6 (2-баған).
Шығармашылық деңгей: №5 тапсырмаға ұқсас тапсырма құрастыру. 7. Сабақты қорытындылау. - Сабақтың мақсаты қандай болды? Біз осы мақсатқа жете алдың па? Сабақ барысындағы өз жұмысыңа баға бер. Табысты жұмыс істеу үшін өзіңде нені өзгерту керек? Бұған қалай қол жеткізуге болады?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ