Ұйымдастырушы-қозғаушы
Ұйымдастыру-ізденушілік
|
« Балалар тілегі»-топтық жиын.
Ертегі ханшайымы топқа кіруімен ғажайып сәт
ұйымдастырылады. (топпен жұмыс)
Ертегі ханшайымы өзінің сандықшасындағы ертегі
кейіпкерлерінің суреттерін таратады.
Ертегі ханшайымы ертегілерден суреткөрсету
арқылы ертегілерді еске түсіреді. Ол өзінің сиқырлы таяғымен топты
қызықты ертегілер әлеміне айналдырады.
-Міне, сиқырлы ертегілер әлеміндегі қызықтарды
тамашалау, жақсы көріп қабылдау үшін өзімізді дайындап алайық, ол
үшін көзге арналған жаттығу жасаймыз.
Дамирді ертегі ханшайымына жақын отырғызып
зейінін бөлгізу.
-Мына үстел үстіндегі заттар ( Шұбар
тауық,Тышқан, Ұя, Жұмыртқа) сендерге қандай ертегіні естеріңе
салады?
«Шұбар тауық» ертегісін ойыншық театры арқылы
көрсету.
-Шұбар тауық не туған еді?
-Ол жұмыртқа қандай еді?
-Жұмыртқаға не болды?
-Жұмыртқа қалай сынып қалды?
Ертегі ханщайымы өлең оқиды да ол қандай ертегі
екенін сұрайды.
Балаларым шырағым,
Қутыңдаған шұнағым.
Сендерге сүт ікелдім
Есікті ашшы лағым.
Фланелеграфтағы суреттерден қандай ертегіні
көріп тұрғанын сұрау.
-Бұл ертегілердегі кейіпкерлерді айтып
көріңдерші?
-Үйшікті не сындырған еді?
Ертегі ханшайымы түсіндірме сөзі, жануарлар
туралы тақпақтарын еске түсіруді ұсынады.
Ертегі ханшайымы сиқырлы таяқшасының қуыршақ
театрына келгенін айтады және оны балалардың көрсетуін
ұсынады.
Сергіту сәті:
Аюша біз жүреміз топ-топ,
Қоянға ұқсап секірелік
бірлесе.
Қанатымызды біз қағамыз құстарша,
Биікке, көкке самғаймыз.
Саусақтарды тарамдап біз жаттығу
жасаймыз
Бала, бала, балақан,
Қане қайсы алақан,
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
Міне осы
әйбат саусақтарымен суретті салуды ұсынады, салу әдісін
түсіндіру.
|
Балалар бір-бірімен амандасып, «Қайырлы күн,
бүгінгі күн шуақты нұрлы болсын!» деп тілек білдіреді, достық,
ынтымақтастық сыйлайды. Музыка әуенімен топқа кірген Ертегі
ханшайымын қуанышпен қарсы алып, қызығушылықтары артады.
Ертегі ханшайымының сөзін мұқият тыңдап
сандықшада не бар екендігін білгісі келіп, қызығушылығы
артады.
Балалар өздері білетін ертегілерді еске түсіріп
айтып береді.
Көздерін ашып, жұму, оңға солға,и жоғары төмен
қозғалту арқылы жаттығуды орындайды.
Ертегі ханшайымының қимыл әрекетін мұқият
бақылап ертегіні тыңдайды.
Үстел үстіндегі заттарға балалар мұқият қарап,
оның Шұбар тауық ертегісі екенін айтып береді.
Балалар мұқият тыңдап, әрекетті көріп отырады.
Ертегі ханшайымы сұрақтарына жауап береді:
-Шұбар тауық жұмыртқа туған еді
-Ол жұмыртқа алтын болатын.
-Жұмыртқа сынып қалды
-Тышқанның құйрыығ тиіп кетіп сынып
қалды.
Бұл өлеңді тыңдайды және «Қасқыр мен лақтар»
ертегісі екенін айтады.
Балалар «Үйшік» ертегісін көргендерін
айтады.
Балалар суретке қарау арқылы тықырлауық тышқан,
бақылдауық бақа, секеңдеген Қоян, қу түлкі, сұр қасқыр, қорбаңбай
аю бар екенін айтады.
Балалар:- Үйшікті Аю сындырды,-деп жауап
береді.
Балалар оны тыңдайды және тақпақтарды «Сұр
қоян», «Аю» «Бақа»-деп жауап береді.
Балалар қуыршақ театры арқылы бауырсақ ертегісін
көрсетеді.
Балалар сөздерін айта отырып іс-әрекетпен
көретеді.
Балалар өз
беттерінше жұмысқа кіріседі.
|