Материалдар / « Үйшік» ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

« Үйшік» ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
- Халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығын орыс халқының «Бауырсақ», «Шұбар тауық», «Қасқыр мен жеті лақ», «Үйшік» ертегілері арқылы арттыру; - Ертегіні эмоциямен, белсенділікпен айтуға машықтандыру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2023
250
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көруі бұзылған бұзылған балалар тобында өткізілетін ашық сабақтың

Технологиялық картасы

Казыбаева Н.А.

Ақтөбе қаласы, Қалалық ПМПК

Білім салалары: « Қатынас», «Әлеумет», « Шығармашылық»

Бөлімдер: «Көркем әдебиет», «Тіл дамыту», «сурет салу»

Тақырыбы: « Үйшік»

Мақсаты:

  • Халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығын орыс халқының «Бауырсақ», «Шұбар тауық», «Қасқыр мен жеті лақ», «Үйшік» ертегілері арқылы арттыру;

  • Ертегіні эмоциямен, белсенділікпен айтуға машықтандыру;

  • Достық, ынтамақтастық, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу;

  • Сурет салу барысында дәстүрден тыс тәсілді қолдана отырып, бояуды ұқыпты жағуға жаттықтыру;

  • Екі тілді меңгеру арқылы лексикалық түсінік қорын молайту;

Міндеті:

-сахналандыру, үстел үсті, ойыншықтар, қуыршақ, фланелеграф театры арқылы кейіпкерлерді бейнелеуге үйрену.

-ертегілерді тыңдауға, түсінуге, көруге талпындыру,-сурет салу барысында қиялын дамыту, өзі істеген жұмысына сүйіспеншілікпен қарауға жағдай туғызу.

Көрнекіліктер: Топ ішін ертегі әлемі бейнесімен безендіру. Ойыншық, қуыршақ театрлары.

Алдын-ала жұмыстар: Таныс ертегілерді еске түсіру, «Бауырсақ» ертегісін сахналау, ертегі кітаптарын көру көру, түрлі-түсті мозайкалармен жұмыс «аю, түлкі, бауырсақ)

Инклюзивтік әлеумет: Көру қабілетін жақсартуға арналған ойындар.

Іс -әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың

іс- әрекеті

Ұйымдастырушы-қозғаушы









Ұйымдастыру-ізденушілік



« Балалар тілегі»-топтық жиын.

Ертегі ханшайымы топқа кіруімен ғажайып сәт ұйымдастырылады. (топпен жұмыс)



Ертегі ханшайымы өзінің сандықшасындағы ертегі кейіпкерлерінің суреттерін таратады.



Ертегі ханшайымы ертегілерден суреткөрсету арқылы ертегілерді еске түсіреді. Ол өзінің сиқырлы таяғымен топты қызықты ертегілер әлеміне айналдырады.

-Міне, сиқырлы ертегілер әлеміндегі қызықтарды тамашалау, жақсы көріп қабылдау үшін өзімізді дайындап алайық, ол үшін көзге арналған жаттығу жасаймыз.

Дамирді ертегі ханшайымына жақын отырғызып зейінін бөлгізу.

-Мына үстел үстіндегі заттар ( Шұбар тауық,Тышқан, Ұя, Жұмыртқа) сендерге қандай ертегіні естеріңе салады?

«Шұбар тауық» ертегісін ойыншық театры арқылы көрсету.

-Шұбар тауық не туған еді?

-Ол жұмыртқа қандай еді?

-Жұмыртқаға не болды?

-Жұмыртқа қалай сынып қалды?


Ертегі ханщайымы өлең оқиды да ол қандай ертегі екенін сұрайды.

Балаларым шырағым,

Қутыңдаған шұнағым.

Сендерге сүт ікелдім

Есікті ашшы лағым.

Фланелеграфтағы суреттерден қандай ертегіні көріп тұрғанын сұрау.

-Бұл ертегілердегі кейіпкерлерді айтып көріңдерші?

-Үйшікті не сындырған еді?

Ертегі ханшайымы түсіндірме сөзі, жануарлар туралы тақпақтарын еске түсіруді ұсынады.


Ертегі ханшайымы сиқырлы таяқшасының қуыршақ театрына келгенін айтады және оны балалардың көрсетуін ұсынады.


Сергіту сәті:

Аюша біз жүреміз топ-топ,

Қоянға ұқсап секірелік бірлесе.

Қанатымызды біз қағамыз құстарша,

Биікке, көкке самғаймыз.

Саусақтарды тарамдап біз жаттығу жасаймыз

Бала, бала, балақан,

Қане қайсы алақан,

Саусақтарың әйбат,

Былай-былай ойнат.

Міне осы әйбат саусақтарымен суретті салуды ұсынады, салу әдісін түсіндіру.

Балалар бір-бірімен амандасып, «Қайырлы күн, бүгінгі күн шуақты нұрлы болсын!» деп тілек білдіреді, достық, ынтымақтастық сыйлайды. Музыка әуенімен топқа кірген Ертегі ханшайымын қуанышпен қарсы алып, қызығушылықтары артады.



Ертегі ханшайымының сөзін мұқият тыңдап сандықшада не бар екендігін білгісі келіп, қызығушылығы артады.

Балалар өздері білетін ертегілерді еске түсіріп айтып береді.


Көздерін ашып, жұму, оңға солға,и жоғары төмен қозғалту арқылы жаттығуды орындайды.


Ертегі ханшайымының қимыл әрекетін мұқият бақылап ертегіні тыңдайды.


Үстел үстіндегі заттарға балалар мұқият қарап, оның Шұбар тауық ертегісі екенін айтып береді.


Балалар мұқият тыңдап, әрекетті көріп отырады. Ертегі ханшайымы сұрақтарына жауап береді:

-Шұбар тауық жұмыртқа туған еді

-Ол жұмыртқа алтын болатын.

-Жұмыртқа сынып қалды

-Тышқанның құйрыығ тиіп кетіп сынып қалды.

Бұл өлеңді тыңдайды және «Қасқыр мен лақтар» ертегісі екенін айтады.


Балалар «Үйшік» ертегісін көргендерін айтады.

Балалар суретке қарау арқылы тықырлауық тышқан, бақылдауық бақа, секеңдеген Қоян, қу түлкі, сұр қасқыр, қорбаңбай аю бар екенін айтады.

Балалар:- Үйшікті Аю сындырды,-деп жауап береді.

Балалар оны тыңдайды және тақпақтарды «Сұр қоян», «Аю» «Бақа»-деп жауап береді.

Балалар қуыршақ театры арқылы бауырсақ ертегісін көрсетеді.


Балалар сөздерін айта отырып іс-әрекетпен көретеді.


Балалар өз беттерінше жұмысқа кіріседі.

Жетекші-түзетуші



Өздерінің суреттерінің сиқырлы екенін, саусақ арқылы салған суреттері ертегі кейіпкерлеріне жан бітіргенін, олар соған қуана балалармен ойнағысы келіп отырғанын айтады. Балалар бойында қуаныш сезімдері пайда болады.

Балалар жануарларға жан бітіріп өздерінің салған суреттеріне қуанады. Жануарлармен бірлесе ойын ойнайды.




Күтілетін нәтижелер:


Білу керек: Ертегі аттарын, кейіпкерлерді атап, мозмұнын айта білу.

Қалыптасқан түсініктер: Ертегі айту, жаттығуды іс-әрекет арқылы жасай біледі,

сахналандыру түсініктері қалыптасады.

Орындаушылық қабілеті: Кейіпкер бейнесіне ену, ертегіні эмоциямен айту, суретсалу

машықтары, тақпақтарыды мәнерлі айту қабілеттері артады.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!