Тыңдалым: Ұжымдық
жұмыс.

Оқушылар өз мектептерін
суреттегі мектеппен салыстырады. Өз мектептерін оқулықтағы
мектеппен салыстыруда сипаттау сөздерін пайдалануға
үйретемін.Иллюстрациясы арқылы
болжап, салыстыруда қандай ұқсастық
пен айырма шылық бар екенін айтқызып, сөйлеулерінде «үлкен»,
«кішкентай», «биік», «әдемі», «биік»,
«кең», «аласа»
сөздерін пайдалануын ескеріңіз
және қимылмен қоса көрсетуін
түсіндіремін:
-Суреттен не көріп
тұрсыңдар?
-Мектеп
қандай?
-Өзіміздің мектеппен
салыстырып көрейікші.
Оқушылар мынадай сөйлемдер
айтуы мүмкін:
мысалы:
«Суреттегі мектеп ауласынан
біздің мектептің ауласы кең. Мектеп ғимараты үлкен әрі әдемі.
Мектеп ауласын-дағы ағаштар аласа»
т.с.с.
Тыңдалым.
Оқушыларға оқулық
кейіпкерлері Әли мен Мерейдің сұхбатын аудио үнтаспадан
тыңдатамын.
Оқушылардан:
- Әли мен Мерей не
жайында сөйлесті?
-Мерей не
деді?
- Әли не деп жауап
берді?, т.с.с. сұрақтарға жауап алу арқылы,
Әли мен Мерейдің сұхбатынан не
түсінгенін пысықтаймын.
Тыңдалым.
Сабақтың
тақырыбын ашу барысында «Болжау» стратегиясын қолдану арқылы
тыңдалым- айтылым дағдыларын
дамыту.
Оқулықтағы Әли мен
Мерейдің сұхбатын нақышына келтіріп, мәнерлеп оқып
беремін.
Суретпен жұмыс.
ҰЖ.

Оқушылар
мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы арқылы болжай
алу білігін
бағалауды ұйымдастырамын.Марғұланға не болғанын екі сюжетті
суретпен жұмыс жасау арқылы
болжатамын.
ӨЖ. Әр оқушы өз топшылауы бойынша ойын ортаға
салады.
МК.
Оқушылардың сөйлем сызбасын «оқуын» жүзеге
асырамын Оқушылар сызбаларды дұрыс оқыса, «Марғұланды ара шақты.
Марғұлан «А-а-а-а!» деп қашты» сөйлемдері шығады. Оқушыларға бұл
екі сөйлем мәтінді құрайтынын
түсіндіремін.
МК. Соңғы суреттегі Марғұланның «А-а-а-а!» деген дыбысына
оқушылардың назарын
аударамын:
-Марғұланға не
болды?
-Ол не
деп айқайлады?
-Оның
аузынан қандай дыбыстар
шықты?
-Қане,
өзіміз айтып көрейікші: А – а -
а!
Оның
созылып, әндетіліп айтылатындығы, дауысты дыбыс екендігі, әріппен
таңбаланатындығы, баспа және жазба түрі, бас әріп және кіші әріп
түрлерін көрсетіп,
түсіндіремін.
А
әрпімен таныстырамын.
(МК,
Ұ) Суреттер бойынша
жұмыс.
Сөз құрамында А дыбысының
орнын анықтау.
«А» әрпінің баспа және жазба
түрімен таныстыру.
«А» бас әрпіне не
ұқсайды?


Дескриптор:
-Сурет арқылы өз ойын
айтады.
-Тыңдалым-айтылым дағдысы
дамиды.
Қалыптастырушы
бағалау.
«Басбармақ » арқылы
бағалау.
Жазылым.
Аа
әрпінің элементтері, А а
әрпі

Жеке
жұмыс.
Әріпті
таяқшадан өздері құрастырады және
оқиды
А-бас әрпімен сөйлемнің
басында, адамның аты, қаланың аты келеді, кіші әрпімен сөйлемнің
соңында, ортасында жазамыз.
Ауада жазу , тақтаға жазу.
Дәптермен жұмыс
Жазу кезінде кеудені тік көтеріп дәптерді қиғаштап, қаламды дұрыс
ұстап жазамыз.
- Балалар А дыбысынан келетін біздің сыныпта ұл-қыздар бар
ма?
Дескриптор:
Қалыптастырушы
бағалау
Ауызша кері байланыс
жүргізу.
Жұптық жұмыс.
Суретке қарап, а
дыбысының сөздегі орнын
анықтау.

Суретке қарап, а
дыбысынан басталатын жемістерді
тап.
. 
А әрпінің дұрыс
жазылған үлгісін тап.

Дескриптор:
Қалыптастырушы
бағалау
Өзара бағалау. Смаликтер
арқылы бағалау
Топтық
жұмыс.
Алған білімдерді
жинақтау барысында «Кластер»
әдісі арқылы суреттермен
топтастырады.
1топ А дыбысынан келетін отбасы
мүшелерінің суреті.
2топ А дыбысынан келетін аңдардың
суреті.
3топ А дыбысынан келетін
жемістердің суреті.
алма
апа
1
топ 2топ
А
айна
Ата А Аға
алма
Ана
арба
Дескриптор:
1. Суреттерді
тапсырмаға сай топтастыра
алады.
2. Сөздерді буынға
бөледі. Сөзден сөйлем
құрайды.

|