|
Бөлім: Парасат пайымы |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
А. Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесі |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: А. Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің мазмұнымен танысу; Көпшілігі: «Шашты» әңгімесін сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы тақырыбы мен идеясын анықтау; Кейбір оқушылар: әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Қызығушылықты ояту. «Тұлғаны таны» әдісімен автор туралы мәлімет алады.
Айгүл Кемелбаева 1965 жылы 21 наурызда Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Құндызды ауылында дүниеге келген.
1982 жылы қазақ орта мектебін бітіріп, 1984-1987 жылдар Арасында ҚазҰУ-дің журналистика факультетінде оқыған.
«Жетінші құрлыққа саяхат» атты балаларға арналған хикаяты, «397 нөмірлі снайпер» және діни тақырыпқа арналған «Тобылғы сай», «Ғибадат», «Қияда» атты әңгімелері мен «Мұнара» атты романы бар.
1983 жылы «Жалын» баспасының республикалық жабық конкурсында балалар әдебиетіне арналған ІІ жүлдені, 1997 жылы М. Әуезовтің 100 жылдық мерейтойы құрметіне жарияланған шығармашылық конкурста ІІІ орын иеленді. Жастар одағы мен Журналистер одағының Баубек Бұлқышев атындағы сыйлығының лауреаты (1998ж.)
Айгүл өз туындыларында саналы түрде еуропалық, мифтік есімдерді де кіргізіп қояды. Онысы эксперимент болғанымен, өте сәтті пайдаланылған амал. Өйткені дүниежүзілік әдебиетті біле отырып, сол деңгейде ойлана отырып, қазақша стильдік тәсілдерді дүниеге әкелуде. Айгүл Ісімақова (айтылған пікірге байланысты оқушылар өз пікірлерін білдіреді). Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Оқушылар «Тұлғаны таны» әдісімен автор туралы мәлімет алады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.. |
Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану.
Дескрипторлар:
ҚБ
Әңгіменің мазмұны. «Джигсо» әдісімен оқушылар әңгіме мазмұнымен танысады. 1-тапсырма. Шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Әңгіменің басты кейіпкерлері кімдер? 2. Әңгіме арқауы болған оқиғада қай кезең суреттеледі? 3.Автор неліктен кейіпкер баланың есімін басында Кенжебек деп алып, соңынан Шашты деп атайды? Астарлы ойды тарқатып айтыңдар . 4. Не себепті жазушы түрікмен елінде мәңгіге қалған қарт жылқышыны баланың құтқарушысы қылып отыр? Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. «Оқиға картасы» әдісімен шығарманы композициялық құрылымына талдаңыз.
Дескрипторлар:
ҚБ 3-тапсырма. Шығармада кездескен түркмендер мен қазақтардың ортақ және ерекше қасиеттерін салыстырыңдар.
Қазақ
Ортақ
Түрікмен
Дескрипторлар:
ҚБ |
Оқушылар шығарма тақырыбын болжайды.
Шығарма туралы мәлімет алады.
«Джигсо» әдісімен оқушылар әңгіме мазмұнымен танысады.
Оқушылар шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
«Оқиға картасы» әдісімен шығарманы композициялық құрылымына талдайды.
Шығармада кездескен түркмендер мен қазақтардың ортақ және ерекше қасиеттерін салыстырады.
Қорытынды жасайды. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
А. Кемелбаева «Шашты» әңгімесі |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды. |
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
А. Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесі
А. Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесі
|
Бөлім: Парасат пайымы |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
А. Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесі |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; 10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: А. Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің мазмұнымен танысу; Көпшілігі: «Шашты» әңгімесін сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы тақырыбы мен идеясын анықтау; Кейбір оқушылар: әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Қызығушылықты ояту. «Тұлғаны таны» әдісімен автор туралы мәлімет алады.
Айгүл Кемелбаева 1965 жылы 21 наурызда Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Құндызды ауылында дүниеге келген.
1982 жылы қазақ орта мектебін бітіріп, 1984-1987 жылдар Арасында ҚазҰУ-дің журналистика факультетінде оқыған.
«Жетінші құрлыққа саяхат» атты балаларға арналған хикаяты, «397 нөмірлі снайпер» және діни тақырыпқа арналған «Тобылғы сай», «Ғибадат», «Қияда» атты әңгімелері мен «Мұнара» атты романы бар.
1983 жылы «Жалын» баспасының республикалық жабық конкурсында балалар әдебиетіне арналған ІІ жүлдені, 1997 жылы М. Әуезовтің 100 жылдық мерейтойы құрметіне жарияланған шығармашылық конкурста ІІІ орын иеленді. Жастар одағы мен Журналистер одағының Баубек Бұлқышев атындағы сыйлығының лауреаты (1998ж.)
Айгүл өз туындыларында саналы түрде еуропалық, мифтік есімдерді де кіргізіп қояды. Онысы эксперимент болғанымен, өте сәтті пайдаланылған амал. Өйткені дүниежүзілік әдебиетті біле отырып, сол деңгейде ойлана отырып, қазақша стильдік тәсілдерді дүниеге әкелуде. Айгүл Ісімақова (айтылған пікірге байланысты оқушылар өз пікірлерін білдіреді). Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Оқушылар «Тұлғаны таны» әдісімен автор туралы мәлімет алады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.. |
Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану.
Дескрипторлар:
ҚБ
Әңгіменің мазмұны. «Джигсо» әдісімен оқушылар әңгіме мазмұнымен танысады. 1-тапсырма. Шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Әңгіменің басты кейіпкерлері кімдер? 2. Әңгіме арқауы болған оқиғада қай кезең суреттеледі? 3.Автор неліктен кейіпкер баланың есімін басында Кенжебек деп алып, соңынан Шашты деп атайды? Астарлы ойды тарқатып айтыңдар . 4. Не себепті жазушы түрікмен елінде мәңгіге қалған қарт жылқышыны баланың құтқарушысы қылып отыр? Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. «Оқиға картасы» әдісімен шығарманы композициялық құрылымына талдаңыз.
Дескрипторлар:
ҚБ 3-тапсырма. Шығармада кездескен түркмендер мен қазақтардың ортақ және ерекше қасиеттерін салыстырыңдар.
Қазақ
Ортақ
Түрікмен
Дескрипторлар:
ҚБ |
Оқушылар шығарма тақырыбын болжайды.
Шығарма туралы мәлімет алады.
«Джигсо» әдісімен оқушылар әңгіме мазмұнымен танысады.
Оқушылар шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
«Оқиға картасы» әдісімен шығарманы композициялық құрылымына талдайды.
Шығармада кездескен түркмендер мен қазақтардың ортақ және ерекше қасиеттерін салыстырады.
Қорытынды жасайды. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
А. Кемелбаева «Шашты» әңгімесі |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды. |
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















