Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру:
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы
тілек айтады.
Қызығушылықты ояту.
«Тұлғаны
таны» әдісімен автор туралы мәлімет
алады.
Айгүл
Кемелбаева
1965 жылы 21
наурызда
Шығыс Қазақстан
облысы
Абай ауданы
Құндызды
ауылында дүниеге
келген.
1982 жылы қазақ
орта
мектебін
бітіріп,
1984-1987
жылдар
Арасында
ҚазҰУ-дің
журналистика
факультетінде
оқыған.
«Жетінші құрлыққа
саяхат»
атты балаларға
арналған
хикаяты, «397 нөмірлі
снайпер»
және діни тақырыпқа
арналған
«Тобылғы сай»,
«Ғибадат»,
«Қияда» атты әңгімелері
мен
«Мұнара»
атты романы бар.
1983 жылы «Жалын» баспасының
республикалық жабық конкурсында балалар әдебиетіне арналған ІІ
жүлдені, 1997 жылы М. Әуезовтің 100 жылдық мерейтойы құрметіне
жарияланған шығармашылық конкурста ІІІ орын иеленді. Жастар одағы
мен Журналистер одағының Баубек Бұлқышев атындағы сыйлығының
лауреаты (1998ж.)
Айгүл өз туындыларында саналы түрде еуропалық, мифтік
есімдерді де кіргізіп қояды. Онысы эксперимент
болғанымен,
өте сәтті пайдаланылған амал. Өйткені дүниежүзілік
әдебиетті біле отырып, сол деңгейде ойлана отырып, қазақша стильдік
тәсілдерді дүниеге әкелуде.
Айгүл
Ісімақова
(айтылған пікірге байланысты оқушылар өз пікірлерін
білдіреді).
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау
критерийлері таныстырылады.
|
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы
тілек айтады.
Оқушылар «Тұлғаны таны» әдісімен автор туралы мәлімет
алады.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады..
|
Өзара
бағалау. «Комментарий жасау»
әдісі

|
10-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану.

Дескрипторлар:
ҚБ


Әңгіменің мазмұны. «Джигсо» әдісімен оқушылар әңгіме
мазмұнымен танысады.
1-тапсырма. Шығарма мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап
беріңдер.
1. Әңгіменің басты кейіпкерлері
кімдер?
2. Әңгіме арқауы болған оқиғада қай кезең
суреттеледі?
3.Автор неліктен кейіпкер баланың есімін басында Кенжебек
деп алып,
соңынан Шашты деп атайды? Астарлы ойды тарқатып айтыңдар
.
4. Не себепті жазушы түрікмен елінде мәңгіге қалған қарт
жылқышыны
баланың құтқарушысы қылып
отыр?
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. «Оқиға картасы»
әдісімен шығарманы композициялық құрылымына
талдаңыз.
Шығарманың
композициялық құрылысы:
|
Оқиғаның
басталуы
|
Барымтамен бірге тұтқындалған Кенжебектің
Тасқұл қартпен
кездесуі.
|
Оқиғаның
дамуы
|
Атажан байдың барымтадан алған жылқысын
бағуы.
|
Шиеленісуі
|
Түркімендердің тойы. Тасқұл қарттың
үміті.
|
Шарықтау
шегі
|
Сын сағатта Қыпшақбозбен елге қашқан
Кенжебек.
|
Шешімі
|
Ақталған үміт. Кенжебек -
Шашты
|
Шығарманың
идеясы
|
Туған жерге деген
адалдық
|
Дескрипторлар:
-
Көркем шығарманың мазмұнын
біледі;
-
Сюжеттік-композициялық талдау
жасайды;
-
Тақырыбын, идеясын ашады.
ҚБ
3-тапсырма. Шығармада кездескен
түркмендер мен қазақтардың ортақ және ерекше қасиеттерін
салыстырыңдар.
Қазақ
Ортақ
Түрікмен
Дескрипторлар:
-
Шығармада кездескен түркмендер мен қазақтардың ортақ және
ерекше қасиеттерін салыстырады;
-
Шығармадан дәлелдер
келтіреді;
-
Тақырыпты қорытындылайды.
ҚБ
|
Оқушылар шығарма тақырыбын
болжайды.
Шығарма туралы мәлімет
алады.
«Джигсо» әдісімен оқушылар әңгіме мазмұнымен
танысады.
Оқушылар шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді.
«Оқиға картасы» әдісімен шығарманы композициялық құрылымына
талдайды.
Шығармада кездескен түркмендер мен қазақтардың ортақ және
ерекше қасиеттерін салыстырады.
Қорытынды жасайды.
|
ҚБ

ҚБ

ҚБ

ҚБ

|
А. Кемелбаева «Шашты»
әңгімесі
|