Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Абай даналығы" жобасының жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түркістан облысы, Жетісай қаласы
«Тұран» мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Абай даналығы»
жобасы
2018-2019 оқу жылы
МАЗМҰНЫ
-
«Абай даналығы» жобасының іс-шаралар
жоспары
-
«Абай әлемі» клубының жұмыс жоспары
-
«Абай әлемі» клубына мүшелікке қабылданған оқушылар тізімі
-
«Абай деп соққан жүректер» атты шығармашылық шараның жоспары
-
Абай мұрасын талдау
-
Өтініштер
-
Хаттамалар
«Бекітемін» «Тұран» мектеп-гимназия» коммуналдық Мектеп директоры: мемлекеттік мекемесі қазақ тілі мен әдебиеті пән
___________ бірлестігінің «Рухани жаңғыру» бағдарламасы Г.Қалжанова аясында «Абай даналығы» жобасын жүзеге асыру
мақсатында түзген іс-шаралар жоспары
№ |
Атқарылатын іс-шаралар |
Орындалу мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
«Абай әлемі » клубын ашу |
Қыркүйек |
З.Аденова Т.Аралбаев |
2. |
«Абай әлемі » клубының іс-шаралар жоспарын жасау |
Қыркүйек |
З.Аденова Пән бірлестік мүшелері |
3. |
«Абай әлемі» тақырыбында Абай бұрышын жасау |
Қыркүйек |
Пән бірлестік мүшелері |
4. |
«Абай – заман тынысы» (Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарына кіріктірілген минуттар енгізу) |
Жыл бойы |
Пән бірлестік мүшелері |
5. |
«Абай әлемі » клубына мүшелікке қабылдау рәсімін өткізу |
Қыркүйек |
З.Аденова Т.Аралбаев |
6. |
«Әлемнің Абайы» эссе жазу |
18.10.2018ж |
М.Тұрсынбаева Г.Ниязбекова |
7. |
«Өлең- сөздің патшасы...» мәнерлеп оқу сайысы |
27.10.2018ж 16.02.2019ж |
Г.Аширбекова А.Жүсіпназарова |
8. |
«Қазақта қара сөзге дес бермедім...».Қара сөздерді жатқа айту сайысы |
15.11.2018ж |
Ұ.Алдамұратова А.Дүйсембаева |
9. |
«Абай оқулары» байқауын өткізу (8-11 сыныптар арасында) |
29.11.2018ж |
Ж.Жиренбаева Р.Балтабай |
10. |
«Құлақтан кіріп, бойды алар...». Ән, күй байқауы |
22.12.2018ж |
М.Абишева С.Құлшықбаева Р.Қабылова |
11. |
«Абай – дара, Абай – дана қазақта!» ашық тәрбие сағаты |
Уақытында |
Пән мұғалімдері |
12. |
«Адамзат тудырған алып тұлға» шығарма жазу |
24.01.2019ж |
З.Асқарова А.Дүйсембаева |
13. |
«Жыр жазамын Абайдың үлгісімен» Жас ақындар мүшайрасы |
14.02.2019ж |
М.Тұрсынбаева З.Әденова |
14. |
Әдеби монтаж (ақын өмірінен көрініс). (9-11 сыныптар) |
14.03.2019ж |
Г.Ниязбекова З.Аденова |
15. |
«Дархан халықтың дана Абайы» атты әдеби кеш өту |
Жылына 2 рет |
М.Абишева С.Құлшықбаева |
16 |
«Білектей арқасында өрген бұрым» қыздар сайысы (8-сынып) |
23.02.2019 |
З.Аденова |
16 |
«Абай даналығы» жобасының құжаттарын жүргізу, фото альбомдар, бейне роликтер жасау, қорытындысын БАҚ жариялап отыру. |
Уақытында |
Пән мұғалімдері |
«Бекітемін» «Тұран» мектеп-гимназия» коммуналдық Мектеп директоры: мемлекеттік мекемесі қазақ тілі мен әдебиеті пән
___________ бірлестігінің Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың
Г.Қалжанова 2017жылғы 12 сәуірдегі «Болашаққа бағдар: рухани
жаңғыру» мақаласында көрсетілген бағдарламаларды
жүзеге асыру мақсатында Абай даналығы іс-шарасы
бойынша жүргізілетін «Абай әлемі» клубының
жұмыс жоспары
№ |
Атқарылатын іс-шаралар |
Орындалу мерзімі |
Іс-шара түрі |
Жауаптылар |
1. |
«Абай әлемі » клубына оқушыларды мүшелікке қабылдау рәсімін өткізу |
Қыркүйек |
Салтанатты жиын |
З.Аденова Т.Аралбаев |
2. |
«Абай – заман тынысы» |
Жыл бойы |
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарына кіріктірілген минуттар |
Пән бірлестік мүшелері |
3. |
«Абай деп соққан жүректер» шығармашылық шаралар ұйымдастыру |
Әр айда |
Іс-шаралар ұйымдастыру |
С.Құлшықбаева Г.Аширбекова |
4. |
«Өлең- сөздің патшасы...» мәнерлеп оқу |
Қазан |
Абай өлеңдерін жатқа оқу сайысы |
Г.Аширбекова А.Жүсіпназарова |
5. |
Әлемнің Абайы |
Қазан |
Эссе жазу |
М.Тұрсынбаева Г.Ниязбекова |
6. |
Ұлылар үндестігі |
Қараша |
Дөңгелек үстел |
З.Аденова |
7. |
Ұлы сөздің қадірін білгін келсе «Абайды оқы ерінбе» Абай оқулары |
Қараша |
Абай оқулары байқауы (8-11 сыныптар арасында) |
Ж.Жиренбаева Г.Аширбекова |
8. |
«Қазақта қара сөзге дес бермедім...». |
Желтоқсан |
Абай қарасөздерін жатқа оқу сайысы |
Ұ.Алдамұратова А.Дүйсембаева |
9. |
«Құлақтан кіріп, бойды алар...». |
Қаңтар |
Ән, күй байқауы |
М.Абишева С.Құлшықбаева Р.Қабылова |
10. |
«Адамзат тудырған алып тұлға» |
Ақпан |
Шығарма жазу |
З.Асқарова А.Жүсіпназарова |
11 |
«Білектей арқасында өрген бұрым» қыздар сайысы (8-сынып) |
Ақпан |
Сайыс (8-сынып қыздары) |
З.Аденова |
11. |
«Жыр жазамын Абайдың үлгісімен» |
Наурыз |
Жас ақындар мүшайрасы |
М.Тұрсынбаева З.Әденова |
12 |
Қара сөздің қасиеті |
Сәуір |
Пікірталас |
Ұ.Алдамұратова А.Дүйсембаева |
13. |
«Абай жаққан бір сәуле сөнбеу үшін...» |
Мамыр |
Абайдың тағылымды өмірінен не поэмаларынан көрініс көрсету Шығармашылық ұжым |
Г.Ниязбекова А.Жүсіпназарова |
14. |
«Дархан халықтың дана Абайы» |
Жылына 2 рет |
Әдеби кеш |
М.Абишева С.Құлшықбаева |
Түзген: З.Аденова
«Бекітемін» «Тұран» мектеп-гимназия»
Мектеп директоры: коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі
___________ «Абай әлемі» клубына мүшелікке
Г.Қалжанова қабылданған оқушылардың тізімі
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Пән мұғалімі |
1 |
Құрманбай Мадина |
8 «А» |
Алдамұратова Ұлбосын |
2 |
Төлеген Қайсар |
8 «А» |
Алдамұратова Ұлбосын |
3 |
Нұрбек Ұлжалғас |
8 «Ә» |
Асқарова Зүбайра |
4 |
Жоламан Шапағат |
8 «Б» |
Аденова Зауреш |
5 |
Низамеддин Айдос |
8 «Б» |
Аденова Зауреш |
6 |
Абдилгафурқызы Зарина |
8 «Б» |
Аденова Зауреш |
7 |
Әріпхан Әсел |
8 «Б» |
Аденова Зауреш |
8 |
Кушербек Абуталип |
8 «Б» |
Аденова Зауреш |
9 |
Әбіш Жансұлу |
8 «В» |
Алдамұратова Ұлбосын |
10 |
Ілес Бекнұр |
8 «В» |
Алдамұратова Ұлбосын |
11 |
Сабыр Айжан |
9 «А» |
Асқарова Зүбайра |
12 |
Раушан Дарико |
9 «А» |
Асқарова Зүбайра |
13 |
Сәдуақас Нұоғиса |
9 «Ә» |
Жиренбаева Жұлдыз |
14 |
Айтбаева Назерке |
9 «Ә» |
Жиренбаева Жұлдыз |
15 |
Малик Раушан |
9 «Б» |
Жиренбаева Жұлдыз |
16 |
Қауыс Әліби |
9 «Б» |
Жиренбаева Жұлдыз |
17 |
Назаралықызы Ұлбала |
10 «А» |
Ниязбекова Гүлдана |
18 |
Пайызхан Ұлдана |
10 «Ә» |
Ниязбекова Гүлдана |
19 |
Насырбек Шолпан |
10 «Б» |
Ниязбекова Гүлдана |
20 |
Қожанов Нұрдиас |
10 «Б» |
Ниязбекова Гүлдана |
Түзген : З.Аденова
ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласын жүзеге асыру аясында «Абай даналығы» жобасын насихаттау мақсатында ашылған
«Абай әлемі» клубының
Мақсаты:
Ел ертеңі өскелең ұрпақты ұлтымыздың ұлы ақыны Абай шығармалары арқылы саналы да сапалы етіп тәрбиелеу, Абайдың ақындық мектебі, поэзиясындағы дәстүр мен жаңашылдық ұғымының мәні мен маңызын рухани кемелдік танымы тұрғысынан таныту, ақынның көркем-әдеби туындыларындағы ұлттық таным мен рухани- мәдени құндылықтарды оқушылардың бойына дарыту, жастардың әлем мен жаратылысқа, қоғам мен жеке адамдарға деген көзқарасын, түсінігін, санасын Абай әлеміне саяхат жасау кезінде Абай ойлары арқылы қалыптастыру, Абайдың рухани әлемімен рухтандыру.
Міндеті:
Қазақ сөз өнеріндегі Абайдың орны мен ақындық болмысын тану. Абай шығармаларын оқып, білудің өзектілігін ұғындыру.
Ақынның мұрат-мақсаттарын, көркем-әдеби туындыларын, ғылым, білім, өнер, тәрбие мәселелері туралы өсиеттерінің маңыздылығын түсіндіру арқылы оқушылардың ұлттық танымын қалыптастыру, Абай тағылымы арқылы оқушылардың тұлғалық қасиеттеріне әсер ету, оларды жан-жақты дамыту, пікір алмасуға үйрету, жастардың өмірден өз орнын табуға бағыттау.
Күтілетін нәтиже:
-Абай туралы, оның асыл қазынасы туралы білімдері толығады.
-Білім сапалары артады.
-Поэзияны сүйетін, эстетикалық сезімдері, дүниетанымдары жетілген тұлғалық қасиеттері дамиды.
-Адамды құрметтеу, оны бағалау сезімдері артады.
-Ұлтжандылық, Отансүйгіштік сезімдері қалыптасады. Азаматтық позициялары беки түседі.
-Адамзат баласын құрметтеу, ізгілік пен имандылықты өмірінің мақсаты ете білетін әділ, «халық» деп соққан жүрегі бар жан-жақты тұлға қалыптастыруға қол жеткізуге болады.
ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласын жүзеге асыру аясында «Абай даналығы» жобасын насихаттау мақсатында ашылған «Абай әлемі» клубы
«Жүрегімнің түбіне терең бойла,
Мен бір жұмбақ адаммын оны да ойла.
Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өстім,
Мыңмен жалғыз алыстым, кінә қойма».
(Абай)
|
|
«Абай әлемі» клубының мақсаты:
- Жоспар негізінде Абай әлемін әдебиетпен ұштастыра оқыту;
- Оқушыларды поэзия әлемін түсіндіре отырып, адамгершілікке үйрету;
- Абайдың өлеңдерін келесі ұрпаққа насхаттау және нақышына келтіріп айта білуге тәрбиелеу;
- Абай мұрасын оқыту арқылы шығармашылықпен айналысатын, рухани дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру.
«Абай әлемі» клубының міндеттері:
•Ізденімпаздық, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру;
•Абай өлеңдерін мәнерлеп жатқа оқып,оны сөздіксіз аудару деңгейіне жеткізу;
•Абай мұрасын оқып үйрене отырып, алған білім мен дағдыларын әртүрлі жағдаяттар мен сайыстарда қолдана алуға тәрбиелеу;
•Абай әндеріне бейнебаяндар жасау.
Клубта жас ақындардың «Жыр мүшәйрасы», Абай өлеңдері бойынша сахналық қойылымдар, Абай әндерінің байқауы өтіп тұрады.
Клуб жұмысының жоспары бойынша отырыстар, дөңгелек үстелдер, пікірсайыстар, көрсетілімдер, клуб мүшелігіне қабылдау, кездесулер өтеді.
Клуб мәжілісі: әр айдың сенбі күні, сағат 13:00-де, №12 кабинетте өтеді.
«Абай» клубының жетекшісі: З.Аденова
Қазақ тілі және әдебиет бірлестік жетекшісі: Ж.Жиренбаева
Абай мұрасын талдау
№ |
«Абай – заман тынысы» (Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінде кірістірілген минуттар енгізу) |
1. |
Естілердің сөздерін ескеріп жүрген адам өзі де есті болады. /Он тоғызыншы қара сөзі/ |
2. |
Тәлімдік- тәрбиелік мәні зор өлеңі- «Дүние де өзі, мал да өзі ». |
3. |
Еңбек қумай тапқан мал дәулет болмас, Қардың суы секілді тез су алар. /Аш қарын жұбана ма майлы ас жемей/ |
4. |
Жұмысы жоқтық, Тамағы тоқтық, Аздырыр адам баласын. / «Сегіз аяқ» өлеңі/ |
5. |
«Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңі Бұл - санаға ойтүрткі салар нақыл, өсиет, тағылым айту тақырыбындағы тұңғыш шығармасы болуымен қатар ақынның сөз өнері жолындағы жаңа ізденісі. |
6. |
Еңбек қуаныш, жалқаулық айрылмас қайғы |
7. |
Қайғы келсе қарсы тұр, құлай берме, Қызық келсе қызықпа, оңғаққа ерме, Жүрегіңе сүңгі де, түбін көзде, Сонан тапқан шын асыл, тастай көрме. /Сенбе жұртқа, тұрса да қанша мақтап/ |
8. |
Жаман дос көлеңке, Басыңды күн шалса, қашып құтыла алмайсың, Басыңды бұлт алса, іздеп таба алмайсың. /Отыз жетінші қара сөзі/ |
9. |
«Ғылым таппай мақтанба!», «Интернатта оқып жүр» Ұстаз ақынның кейінгі ұрпаққа өсиеті |
10. |
Әуелде бір суық мұз ақыл зерек, Жылытқан тұла бойды ыстық жүрек. Тоқтаулылық, талапты шыдамдылық, Бұл қайраттан шығады, білсең керек. Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста, Сонда толық боласың, елден ерек... /Әуелде бір суық мұз – ақыл зерек/ |
11. |
Бойда қайрат, ойда көз, Болмаған соң, айтпа сөз. /«Сегіз аяқ» өлеңі/ |
12. |
Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рахым ойлап қой, Бес асыл іс көнсеңіз. /«Ғылым таппай мақтанба»/ |
13. |
Адамның адамшылығыАқыл, ғылым, жақсы сана, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан. /Отыз сегізінші қара сөзі/ |
14. |
Бас- басына би болған өңкей қиқым, Мінеки, бұзған жоқ па елдің сиқын? Ел ішіндегі адамгершілік жағынан да , мінез- құлық жағынан да татымсыз топты бөліп көрсетеді. |
15. |
Құдайдан қорық, пендеден ұял. /Жиырма бесінші қара сөзі/ |
16. |
Пайда, залалды айыратұғын қуаттың аты – ақыл... /Қырық үшінші қара сөзі/ |
17. |
Өзі өлгенше боламын дегеннің түбі – мақтан. /Отыз сегізінші қара сөзі/ |
18. |
«Қартайдық, қайғы ойладық ұйқы сергек», «Қартайдық, қайрат қайтты , ұлғайды арман », «Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат», «Өлең-сөздің патшасы,сөз сарасы.», «Адамның кейбір кездері», 7.13.17.19 қара сөздерінде адамгершілік тәрбиесі сипатталған. |
19. |
Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: Ыстық қайрат, Нұрлы ақыл, Жылы жүрек. /Он жетінші қара сөзі/ |
20. |
Адамзатқа не керек: Сүймек, сезбек, кейімек, Харкет қылма жүгірмек. /Тоты құс түсті көбелек/ |
21. |
Адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады. Одан басқа нәрсемен оздым ғой демектің бәрі де ақмақшылық... /Он сегізінші қара сөзі/ |
22. |
Орынды іске жүріп ой таппаған, Не болмаса жұмыс қып, мал таппаған. Қасиетті болмайды ондай жігіт, Әншейін құр бекерге бұлғақтаған. /Қақтаған ақ күмістей кең маңдайлы/ |
23. |
«Қалың елім,қазағым,қайран жұртым» , «Интернатта оқып жүр», «Ғылым таппай мақтанба» өлеңдерінде, « Бірінші қара сөзінде » білім- ғылымға қатысты ақыл- ой тәрбиесі айтылады. |
24. |
Дүниеде жалғыз қалған адам –адамның өлгені. /Отыз жетінші қара сөзі/ |
25. |
Адам ата-анадан туғанда есті болмайды: естіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды дағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. /Он тоғызыншы қара сөзі/ |
26. |
Адал жүріп, адал тұр. /Пайда ойлама, ар ойла/ |
27. |
Адам баласының ең жаманы – талапсыз. /Қырық төртінші қара сөзі/ |
28. |
«Сабырсыз, арсыз, еріншек », «Шегіртке мен құмырсқа », «Желсіз түнде жарық ай», «Күз», «Жаз», «Жазғытұры» , «Қыс» өлеңдерінде еңбек, экология тәрбиелері көрінеді. |
29. |
Ақылымды үйренгенде, ақиқат мақсатпен білмек үшінүйренбек керек. /Отыз екінші қара сөзі/ |
30. |
«Жүргеім нені сезесің?», «Не іздейсің көңілім, не іздейсің ?», «Жүрегім,ойбай, соқпа, енді», «Көзімнің қарасы», «Сегіз аяқ» өлеңдерінде эстетикалық тәрбие жайлы айтылған. |
31. |
«Тұтқындағы батыр», «Туғызатын ата- ана жоқ», «Адамның кейбір кездері» , «Кешегі Оспан ағасы », «Кешегі өткен ер Әбіш», «Ата- анаға көз қуаныш» өлеңдерінде отбасы тәрбиесі сипатталған. |
32. |
«Естіген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: әуелі — көкірегі байлаулы берік болмақ керек; екінші — сол нәрсені естігенде я көргенде ғибрәтлану керек, көңілденіп, тұшынып, ынтамен ұғу керек; үшінші — сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек; төртінші — ой кеселі нәрселерден қашық болу керек. /Отыз бірінші қара сөзі/ |
33. |
Адамның адамдық қасиеті еңбекте, ғылым – білім үйренуде, адамгершілік мінез -құлықта деп ұқты. Ол елін еңбекке, өнерге үндеді, мінез –құлықтағы ұнамсыз көріністерге қарсы күресті. /Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы/ |
34. |
Тау жаңғырып, ән қосып Үрген ит пен айтаққа. Келмеп пе едің жол тосып Жолығуға аулаққа? /«Желсіз түнде жарық ай» өлеңі/ |
2017-2018 оқу жылындағы
«Абай деп соққан жүректер» атты шығармашылық шараның жоспары
№ |
Тақырыбы |
Мерзімі |
Өткізу түрі |
Жауаптылар |
1 |
Ұйымдастыру шарасы. Клубқа оқушыларды қабылдау.Жұмыс жоспарын бекіту |
Қазан |
Салтанатты жиын |
С.Құлшықбаева З.Аширбекова |
2 |
«Мен бір жұмбақ адаммын, оны да ойла» ( Абай Құнанбаевтың өмірі мен өмір сүрген дәуірдің ерекшелігі. Ақынның келешек ұрпаққа арнаған адамгершілік жайлы өсиеттері. Қазіргі кездегі Абай ілімінің өзектілігі туралы әңгіме өткізу) |
Қараша |
Дөңгелек үстел |
Жетекші, клуб мүшелері |
3 |
«Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» (Абай өлеңдерінің идеясы, өлеңге қойған эстетикалық талабы, ақындықтың мұрат-мақсаты туралы, поэзияның қоғамдық мәні мен міндетіне зор маңыз беруі поэзияны жоғары бағалауы туралы ашық әңгіме) |
Желтоқсан |
Баяндама |
Жетекші, клуб мүшелері |
4 |
«Желсіз түнде жарық ай»(Абай әндерін, минустарын жинақтау) |
Қаңтар |
|
Жетекші, клуб мүшелері |
5 |
Мектепішілік «Абай оқуына» дайындық (Сценарий, қатысатын оқушылар тізімін жасауға көмек беру) |
|
|
Жетекші, клуб мүшелері |
6 |
Абай туралы ақпараттар жинақтап, презентация дайындау,залды безендіру жұмыстарына көмек беру |
|
|
Жетекші, клуб мүшелері |
7 |
«Абай деп соғар жүрегімІ» тәрбие сағатын өткізу |
|
|
Пән мұғалімдері |
8 |
«Қараша, желтоқсанмен сол бір-екі ай» (Абайдың табиғат құбылыстарына жазылған өлеңдерінен суреттер сайысын өткізу) |
|
|
С.Құлшықбаева З.Аширбекова |
9 |
Абайдың қарасөздеріндегі еңбек туралы таным мен толғам |
|
Шығарма |
С.Құлшықбаева З.Аширбекова |
10 |
«Абай және XXI ғасыр» дөңгелек үстел |
|
Дөңгелек үстел |
Клуб мүшелері |
11 |
«Ұлы Абай ұлағаты» әдеби кеш |
|
|
С.Құлшықбаева З.Аширбекова |
12 |
«Абай шығармаларындағы білім, өнер » шығарма жазу. |
|
|
клуб мүшелері |
13 |
Қорытынды. Ақпараттар тарату. Мақалалар жазу |
|
|
клуб мүшелері |
«Тұран» мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
директоры Г.Қалжановаға ата-ана
__________________________________
Өтініш
Менің өтініш жазу себебім, қызым, ұлым ____ сынып оқушысы _________________________________________________________________
«Абай әлемі» клубына мүшелікке қабылдауыңызды сұраймын.
__ ___ 2018ж Өтініш иесі: _______ ___________________________
ОҚО Мақтарал ауданы «Тұран» мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында
«Абай даналығы» жобасын жүзеге асыру мақсатында атқарылған
іс-шараның хаттамасы
Мерзімі: 29.11.2017ж
Іс-шара тақырыбы: «Абай оқулары»
Өткізілу түрі: байқау
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері: Ж.Жиренбаева мен Р.Балтабайдың ұйымдастыруымен 29.11.2017ж 8,9,10-сыныптар арасында Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласының аясында «Абай даналығы» жобасын жүзеге асыру мақсатында «Абай оқулары» байқауы өтілді. Байқауға әр сыныптан үш оқушы бір топ құрап қатысты. Байқауда бірнеше тур болды: 1.«Өлең –сөздің патшасы...» тақырыбында мәнерлеп оқу; 2.«Құлақтан кіріп, бойды алар...» ән айту;
3. «Абайды кім жақсы біледі ?» сұрақ-жауап; 4.«Жыр жазамын Абайдың үлгісімен» және «Абай жаққан бір сәуле сөнбеу үшін...» деген тақырыпта Абайдың тағылымды өмірі мен шығармашылығы бойынша дайындаған көріністерін көрсетті. Оқушылар байқау барысында жақсы дайындықпен келгенін байқатты. Байқау соңында әділқазылық еткен ДОІЖО Зияханов Арман жеңімпаз сыныптарды хабарлап, марапаттады. Олар: 9 «А» сынып оқушылары 3-орын, 10 «Ә» сынып оқушылары 2-орын, 9 «Б» сынып оқушылары 1-орын.
Жоба жетекшісі:
Жауапты мұғалімдер:
ОҚО Мақтарал ауданы «Тұран» мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында
«Абай даналығы» жобасын жүзеге асыру мақсатында атқарылған
іс-шараның хаттамасы
Мерзімі: _______________
Іс-шара тақырыбы: _______________________________________
Өткізілу түрі: ______________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жоба жетекшісі:
Жауапты мұғалімдер:
Ұлы ақын
Халқымыздың теңдесі жоқ шебері,
Әдебиеттің қалаушысы өр еді.
Үлкен ойшыл, ағартушы Ибраһим,
Еркелетіп Абай деген Зере еді.
Қаламына бар ғажапты сыйдырған,
Жүрегіне жылулықты жидырған.
Абай атам дара тұлғам, нар атам,
Өзіңменен жүрекке жылу таратам.
Қара сөзбен санама салт қалдыртқан,
Көңліме үміт, жүрекке от жандыртқан.
Сан ойларын шеберлікпен сыйдырып,
Қанша өлең, қанша дастан том тұрған.
Ұлы ақынның ұлағаты ұласқан,
Тәрбиесі берері мол толасқан.
Ой үстіндеөлең жазып, жыр жазып,
Ұлы даңқы дүр сілкініп, қыр асқан.
Маңдайына бар қазақтың бақ болған,
Әр сөзінде әділдік те хақ болған.
Жылы жүзді, сөзі алтын ақыным,
Бүгінгі ұрпақ мәңгі есте сақтаған.
9 «Б»сынып оқушысы Зикирла Аружан
Ұлы ақыны қазақтың
Абай һәкім – қазақтың ұлы ақыны,
Әдебиетте бір туар жарық нұры.
Әрбір сөзі үңілсең саф алтындай
Өлеңінде төгілген жүрек сыры.
Қарасөзі қазақтың Құранындай,
Мойнымнан тастамайтын тұмарымдай.
Келеді әлі күнге мәнін сақтап
Көне көз әжелердің құрағындай.
Абай ақын, өзіңмен мақтанамын,
Ұзақ түндер өлеңіңді жаттағанмын.
Ақындықтың дертіне шалдықтым мен
Жүрегіме жақтың да отты жалын.
10 «Ә» сынып оқушысы Сарсенова Жанат