Материалдар / Абай "Ғылым таппай мақтанба" 6-сынып

Абай "Ғылым таппай мақтанба" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді сабақ жоспары жаңартылғын білім бойынша жазылған. Сабақ мектеп мұғалімдері үшін сабақ жоспарлауға және әдіс*-тәсілдерді тиімді пайдалану үшін пайдалы.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін:

Сабақ № 4 Класы: 6

Күні:

қатысқаны

қатыспағаны

Пәні:қазақ әдебиеті

Мұғалімнің аты-жөні: Рахметова Ф.Ж.

Сабақтың тақырыбы

«Ғылым таппай мақтанба»

Оқу мақсаты

Т/Ж.6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. Б/С.6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

Сабақтың мақсаты

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді.

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы ашады. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді.

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы ашады. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді, ақын шығармашылығына талдау жасайды.

Бағалау критерийлері

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді.

Тілдік мақсаттар

Бес асыл, бес дұшпан

Құндылықтар

Ұлтжандылық, ынтымақтастық

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, тарих

Алдыңғы білім

Абай шығармашылығы туралы біледі

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

(төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

Дереккөздер

1-сабақтың басы:

5 минут







Сабақтың ортасы:

7 минут





5 мин










20 минут


Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

  1. Жеті жұрттың тілін біл,

Жеті түрлі білім біл

2.Білгенің бір тоғыз,

Білмегенің тоқсан тоғыз

3.Білекті бірді жығады

Білімді мыңды жығады

Қызығушылықты ояту

Абай  – қазақтың классик әдебиетінің атасы, қазақ поэзиясының күн шуақты асқар биігі.
Мұхтар Әуезов


Мұғалім «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін оқиды немесе таспадан (диск) тыңдатады.

Топтық жұмыс

Оқушылар Абай Құнанбаев туралы білгендерін талқылайды. Олар ақынның лирикасы туралы (олар оқыған кез келген шығарма) туралы білетіндеріне қатысты постер жасайды.

1-тапсырма 1-топқа:

  1. Ғылымсыз неге мақтана алмаймыз?

  2. Мақтаншақтық қасиет адамның дұшпаны ма?

3.Тағы нені адамның дұшпаны дер едіңіз?

2-топқа:

  1. Адам болу дегенді қалай түсінесіздер?

  2. Автордың түйінді ойы қандай?

  3. Рақымшылық жасауға қандай мысал келтіруге болады?

3-топқа:

  1. Сіз ақын болсаңыз, қандай асыл істерді дәріптейсіз?

  2. Ақынның «ғалым болмасаң да ұқсап бақ» деуінің сыры неде?

  3. Жамандық көрсең нәфрәтлі, Суытып көңіл тыйсаңыз, деген өлең жолдарында не айтылған?

Дескрипторлар:

  • ақынның шығармашылығына талдау жасайды;

  • тақырып бойынша мазмұнды пікірлер айтады;

  • өлеңнің ерекшелігіне талдау жасайды.

Сөздікпен жұмыс

Нафрәтлі-жеркенішті 
Ғибрәтлі-үлгілі

2-тапсырма.

Өлеңнен үзінділер

Үзіндіде қандай қоғамдық-әлеуметтік мәселелерді байқадым?





Дескриптор:

-шығармадан үзінді келтіреді;

-алынған үзіндідегі қоғамдық-әлеуметтік мәселені анықтайды;

-өз ойын айтады.

3-тапсырма.1-топ.«Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі көтерілген мәселені анықтайды

«Фишбоун» әдісі.

Балықтың басы – Өлең идеясы

Үстіңгі сүйектері – Өлеңде көтерілген мәселелер

Астыңғы сүйектері – Ақын ұсынған шешу жолдары

Құйрығы – Мәселенің шешімі

2-топ.

Концептуалдық кесте.

Шығарма атауы

Асыл іс

Дұшпан

Тәрбиелік мәні

«Ғылым таппай мақтанба»

Талап,

Еңбек,

Терең ой,

Қанағат,

Рақым

Өсек

Өтірік,

Мақтаншақ,

Еріншек,

Бекер мал шашпақ

Жамандық көрсең, жирен.

Жақсылық көрсең, үлгі ал.

Ғылымға көңіл бөлсең, білгендердің сөзіне ерсең, дүние де өзі, мал да өзі т.б.

3-топ. Семантикалық карта.

 

Мағына

өсек

өтірік

мақ

таншақ

еріншек

мал шашу

та

лап

Ең

бек

терең ой

қанағат

Ра

қым

Қызығушылығы жоғары, ізденгіш











Адамгершілік қасиетке бай











Сөз өрбіту, бірді-бірге шағыстыру











Шамадан тыс кеуде, көкірек











Пара беру, сатылу, санасыздық











Арыдан болжау, сана-сезімі мол











Барға шүкіршілік











Ағылған бос сөз











Дескриптор:

-берілген тапсырмалар бойынша кестені толтырады;

-өз ойларын нақты мысалдармен дәлелдейді.

-сөз мағынасын түсіндіреді.

4- тапсырма «Өзің үшін үйренсең, Жамандықтан жиренсең» тақырыбына өлеңді қазіргі заманмен салыстыра отырып баға бер.

Дескрипторлар:

  • өз ойын жазбаша жеткізеді;

  • ақынның шығармашылығына баға береді;

  • сөз саны – 50.

Слайд








Сурет
















Оқулық


























Таратпа қағаздар




Балық қаңқасы


Сабақтың соңы

3-минут

Үйге тапсырма Өлеңді жаттап алу

слайд

Қосымша ақпарат



Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнара

лық байла

ныс

Ойлану

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба?


Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:
















ЖИ арқылы жасау
02 Желтоқсан 2018
12276
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі