1-сабақтың
басы:
5
минут
Сабақтың
ортасы:
7
минут
5
мин
20
минут
|
Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
-
Жеті жұрттың
тілін біл,
Жеті түрлі
білім біл
2.Білгенің бір
тоғыз,
Білмегенің
тоқсан тоғыз
3.Білекті
бірді жығады
Білімді мыңды
жығады
Қызығушылықты
ояту

Абай – қазақтың классик әдебиетінің
атасы, қазақ поэзиясының күн шуақты асқар
биігі.
Мұхтар
Әуезов
Мұғалім «Ғылым таппай
мақтанба» өлеңін оқиды немесе таспадан
(диск) тыңдатады.
Топтық
жұмыс
Оқушылар Абай
Құнанбаев туралы білгендерін талқылайды. Олар ақынның лирикасы
туралы (олар оқыған кез келген шығарма) туралы білетіндеріне
қатысты постер жасайды.
1-тапсырма 1-топқа:
-
Ғылымсыз неге
мақтана алмаймыз?
-
Мақтаншақтық қасиет
адамның дұшпаны ма?
3.Тағы нені адамның дұшпаны
дер едіңіз?
2-топқа:
-
Адам болу дегенді
қалай түсінесіздер?
-
Автордың түйінді ойы
қандай?
-
Рақымшылық жасауға
қандай мысал келтіруге
болады?
3-топқа:
-
Сіз ақын болсаңыз,
қандай асыл істерді
дәріптейсіз?
-
Ақынның «ғалым
болмасаң да ұқсап бақ» деуінің сыры
неде?
-
Жамандық көрсең
нәфрәтлі, Суытып көңіл тыйсаңыз, деген өлең жолдарында не
айтылған?
Дескрипторлар:
-
ақынның
шығармашылығына талдау
жасайды;
-
тақырып бойынша мазмұнды пікірлер
айтады;
-
өлеңнің ерекшелігіне
талдау жасайды.
Сөздікпен
жұмыс
Нафрәтлі-жеркенішті
Ғибрәтлі-үлгілі
2-тапсырма.
Өлеңнен
үзінділер
|
Үзіндіде қандай
қоғамдық-әлеуметтік мәселелерді
байқадым?
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-шығармадан үзінді
келтіреді;
-алынған үзіндідегі қоғамдық-әлеуметтік мәселені
анықтайды;
-өз ойын айтады.
3-тапсырма.1-топ.«Ғылым
таппай мақтанба» өлеңіндегі көтерілген мәселені
анықтайды
«Фишбоун»
әдісі.

Балықтың
басы – Өлең
идеясы
Үстіңгі
сүйектері – Өлеңде көтерілген
мәселелер
Астыңғы
сүйектері – Ақын ұсынған шешу
жолдары
Құйрығы –
Мәселенің шешімі
2-топ.
Концептуалдық
кесте.
Шығарма атауы
|
Асыл іс
|
Дұшпан
|
Тәрбиелік мәні
|
«Ғылым таппай мақтанба»
|
Талап,
Еңбек,
Терең ой,
Қанағат,
Рақым
|
Өсек
Өтірік,
Мақтаншақ,
Еріншек,
Бекер мал шашпақ
|
Жамандық көрсең, жирен.
Жақсылық көрсең, үлгі
ал.
Ғылымға көңіл бөлсең, білгендердің сөзіне ерсең,
дүние де өзі, мал да өзі т.б.
|
3-топ. Семантикалық
карта.
Мағына
|
өсек
|
өтірік
|
мақ
таншақ
|
еріншек
|
мал
шашу
|
та
лап
|
Ең
бек
|
терең ой
|
қанағат
|
Ра
қым
|
Қызығушылығы жоғары,
ізденгіш
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адамгершілік қасиетке
бай
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөз өрбіту, бірді-бірге
шағыстыру
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шамадан тыс кеуде,
көкірек
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пара беру, сатылу,
санасыздық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Арыдан болжау, сана-сезімі
мол
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Барға
шүкіршілік
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ағылған бос
сөз
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-берілген
тапсырмалар бойынша кестені
толтырады;
-өз ойларын нақты
мысалдармен дәлелдейді.
-сөз мағынасын
түсіндіреді.
4- тапсырма «Өзің үшін үйренсең,
Жамандықтан жиренсең» тақырыбына өлеңді қазіргі заманмен
салыстыра отырып баға
бер.
Дескрипторлар:
|
Слайд
Сурет
Оқулық
Таратпа
қағаздар
Балық
қаңқасы
|