Материалдар / Абай "Масғұт" поэмасын оқыту әдістемесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абай "Масғұт" поэмасын оқыту әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мақсатына сәйкес.
Авторы:
07 Маусым 2023
304
9 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:

Мектеп:


Күні: 03.05.2023 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Мәдениет Диана Нұрманқызы


Сынып: 7 «г»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Бөлім тақырыбы

Ғылыми фантастика. Қиял-ғажайыптар әлемі


Сабақтың түрі

Жаңа сабақ


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)

7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану.


Сабақтың мақсаттары








Бағалау критерийлері

Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді,мәтіннен оқшау сөздерді табады,қызметін түсінеді.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқшау сөздерді қолдана отырып,өз көзқарасын дәлелдейді.


Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіндегі ақпарат бойынша фактіні қолдана отырып,өз көзқарасын дәлелдейді.


Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, фактіні анықтау; факті мен көзқарасты ажырата білу; оқшау сөздерді дұрыс қолдану. Оқшау сөздердің қызметін түсіну,ажырату.


Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, әдебиет


Құндылықтарға баулу

  • Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы Ұлттық құндылықтарымыздың бірі - ауыз әдебиеті үлгілерін дәріптеу арқылы оқушыларды адамгершілікке,адалдыққа, жаман әдеттен аулақ болуға баулу.


Осыған дейін меңгерілген білім

Қазақстандық батырлар


Жоспар


Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер


Сабақтың

басы

2 минут

Оқушылар сабаққа ұйымдастырылады.

Оқу мақсаты таныстырылады.



Сабақтың ортасы


























8 минут















«Сәлемдесу» әдісімен шеңбер құрып тұрып, бір-бірімен әр тілде амандасады. «Мозайка» әдісі арқылы ертегі суреттерін құрастырып,ертегі тақырыбын анықтау арқылы топқа бөлемін. Жаңа тақырыпты белгілі бір ресурстар арқылы түсіндіріп, оқушыларға мына сұрақтарды қоямын.

1) Қиял деген не?

2)Оқшау сөздер деген не?

3) Оқшау сөздердің түрлері?


1-тапсырма. Тыңдалым мәтінін оқушыларға оқып беремін. «Попкорн» әдісі арқылы мәтіннің мазмұнын сұраймын.(жекелік) Әртүрлі топтағы оқушылар тыңдалған мәтіннің мазмұнын бір- бірін толықтыра отырып айтады.

Дескриптор :

- мәтінді мазмұндайды.

- бір-бірін толықтырады,ойларын жүйелі жеткізеді. Қалыптастырушы бағалау Әр топ бір-бірін «Балдық жүйемен» бағалайды.

2-тапсырма.Мәтіндегі факті мен ақпаратты ажыратып, «Қос жазба күнделігін » толтыру.(жұптық)


Үзінді түсініктеме Айналадағы әлемді қиялмен байланысытырды ,құбылысты жанды және киелі деп санаған халықтың көзқарасы соның нәтижесінде ертегі туындады факт

Дескриптор : - мәтіннің ішінен факті мен көзқарасты ажыратады - өз ойын өмірмен байланыстырады. Қалыптастырушы бағалау «Екі жұлдыз,бір тілек » әдісі бойынша бағалайды.


3 -тапсырма «Егіздер» әдісі бойынша 11 - тапсырмадан оқшау сөздерді табады, түрлеріне ажыратады,қызметін ажыратады.( топтық) Дескриптор : - мәтіннен оқшау сөздерді табады ,түрлеріне ажыратады.

Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі бойынша бағаланады.

Оқулық, интерактивті тақта, стикерлер









Оқулық, 172-бет










Оқулық 173-бет, 7-тапсырма























Сабақтың

соңы

Рефлексия

2 минут



«Ең, ең, ең» әдісі

Оқушылардан ауызша сұрауға болады.

Ең оңай болған тапсырма...

Ең ұнаған тапсырма...

Ең қиын болған тапсырма...




Қосымша ақпарат





Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)



Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?



Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.






Жалпы баға


Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!