|
Уақыты: |
Қазақ әдебиеті |
Мұғалім: |
Сынып: |
|
Сабақ тақырыбы: |
«Құлақтан кіріп бойды алар» өлеңінің көркемдік ерекшелігі |
||
|
Жалпы мақсат: |
Абай өлеңдерінің мазмұны мен идеясын меңгерту арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту, өлеңнің тіл ерекшелігіне оқушылардың назарын аудару, көркемдігін түсіндіру. Әдеби теориялық түсініктер беру. |
||
|
Сілтеме: |
|
||
|
Оқу нәтижесі: |
Абайдың ұлылығын терең сездіру, адамгершілік қасиеттерге баулу, Абай мұрасына қызығушылықты арттыру, оқып - білуге, тани түсуге ұмтылдыру. |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Электронды слайдтар, кітаптар, интерактивті тақта, Абайдың портреті, ақын туралы жазылған кітаптар, ақын өлеңдерінің жинақтары |
||
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқытуда АКТ-ны пай-далану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
||
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Оқушылар назарына «Табиғат тамашалары» видеоролигін ұсынады. Түстер арқылы топтастырады. |
Орындарында отырып видеоролик тамашалайды Ортаға шығып берілген түстерді таңдап, сол бойынша топқа бөлінеді. |
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
Балалар, біз өткен сабағымызда ұлы ақын
Абайдың өмірбаянына тоқталдық. ( Оқушылармен өтілген тақырып
бойынша, жаңа сабаққа кіріспе ретінде блиц - турнир
өткізіледі) |
|
|
ІІІ. Жаңа тақырып |
Power Point таныстырылымы, электрондық оқулық арқылы сабақты түсіндіру,сұрақтар қою,тыңдау. Кейс стади әдісімен аяқталмаған мәтін ұсыну. «Құлақтан кіріп, бойды алар...» – Абайдың өлең, ән-күй туралы жазылған идеялық жағынан өте күшті, көркемдік қасиеті де соған әбден сай келген тамаша шығармасының бірі. Тақырыбы, идеясы жағынан ол ақынның «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы...», «Біреудің кісісі өлсе, қарапы ол...», «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін...», «Адамның кейбір көздері...» сияқты шығармаларымен тығыз байланысты. Бұл өлең Абайдың көркем шығарманы, ән-күйді жоғары бағалағандығының анық айғағы. Өлең7, 8, 9 буынды шалыс ұйқаспен (а, -б, -а, -б) жазылған. Алғаш рет 1909 ж. Санкт-Петербургте жарық көрген «Қазақ ақыны ИбраҺим Құнанбайұлының өлеңі» атты жинақта жарияланған. Өлең басылымдарында ешқандай текстологиялық өзгерістер кездеспейді. Тек 1957 жылғы жинақта жазылу мерзімі 1896 ж. деп көрсетілген. Абайдың бұл өлеңіне компoзиторлар С. Мұхамеджанов, А. Гурьев ән-романстар жазған. |
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау. Топпен ынтымақтастықта қарым- катынас жасау. Сұрақтарға жауап беру, өз ойларын айту, талқылау. |
|
IV.Шығарма шылық жұмыс |
Венн
диаграммасы толтыру. Топтастыру
Абай |
|
|
VI. Үйге тапсырмасын беру |
Өлеңді мәнерлеп оқу,мазмұнына байланысты суреттер салу. |
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу |
|
VII. Бағалау |
Формативті бағалау |
Топтардың бірін-бірі бағалауы |
|
VIII. Рефлексия |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы қысқаша жаздыру |
«Екі жұлдыз, бір тілек » |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай Құанбаев "Құлақтан кіріп, бойды алар" өлеңінің көркемдік ерекшелігі
Абай Құанбаев "Құлақтан кіріп, бойды алар" өлеңінің көркемдік ерекшелігі
|
Уақыты: |
Қазақ әдебиеті |
Мұғалім: |
Сынып: |
|
Сабақ тақырыбы: |
«Құлақтан кіріп бойды алар» өлеңінің көркемдік ерекшелігі |
||
|
Жалпы мақсат: |
Абай өлеңдерінің мазмұны мен идеясын меңгерту арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту, өлеңнің тіл ерекшелігіне оқушылардың назарын аудару, көркемдігін түсіндіру. Әдеби теориялық түсініктер беру. |
||
|
Сілтеме: |
|
||
|
Оқу нәтижесі: |
Абайдың ұлылығын терең сездіру, адамгершілік қасиеттерге баулу, Абай мұрасына қызығушылықты арттыру, оқып - білуге, тани түсуге ұмтылдыру. |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Электронды слайдтар, кітаптар, интерактивті тақта, Абайдың портреті, ақын туралы жазылған кітаптар, ақын өлеңдерінің жинақтары |
||
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқытуда АКТ-ны пай-далану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
||
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Оқушылар назарына «Табиғат тамашалары» видеоролигін ұсынады. Түстер арқылы топтастырады. |
Орындарында отырып видеоролик тамашалайды Ортаға шығып берілген түстерді таңдап, сол бойынша топқа бөлінеді. |
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау |
Балалар, біз өткен сабағымызда ұлы ақын
Абайдың өмірбаянына тоқталдық. ( Оқушылармен өтілген тақырып
бойынша, жаңа сабаққа кіріспе ретінде блиц - турнир
өткізіледі) |
|
|
ІІІ. Жаңа тақырып |
Power Point таныстырылымы, электрондық оқулық арқылы сабақты түсіндіру,сұрақтар қою,тыңдау. Кейс стади әдісімен аяқталмаған мәтін ұсыну. «Құлақтан кіріп, бойды алар...» – Абайдың өлең, ән-күй туралы жазылған идеялық жағынан өте күшті, көркемдік қасиеті де соған әбден сай келген тамаша шығармасының бірі. Тақырыбы, идеясы жағынан ол ақынның «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы...», «Біреудің кісісі өлсе, қарапы ол...», «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін...», «Адамның кейбір көздері...» сияқты шығармаларымен тығыз байланысты. Бұл өлең Абайдың көркем шығарманы, ән-күйді жоғары бағалағандығының анық айғағы. Өлең7, 8, 9 буынды шалыс ұйқаспен (а, -б, -а, -б) жазылған. Алғаш рет 1909 ж. Санкт-Петербургте жарық көрген «Қазақ ақыны ИбраҺим Құнанбайұлының өлеңі» атты жинақта жарияланған. Өлең басылымдарында ешқандай текстологиялық өзгерістер кездеспейді. Тек 1957 жылғы жинақта жазылу мерзімі 1896 ж. деп көрсетілген. Абайдың бұл өлеңіне компoзиторлар С. Мұхамеджанов, А. Гурьев ән-романстар жазған. |
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау. Топпен ынтымақтастықта қарым- катынас жасау. Сұрақтарға жауап беру, өз ойларын айту, талқылау. |
|
IV.Шығарма шылық жұмыс |
Венн
диаграммасы толтыру. Топтастыру
Абай |
|
|
VI. Үйге тапсырмасын беру |
Өлеңді мәнерлеп оқу,мазмұнына байланысты суреттер салу. |
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу |
|
VII. Бағалау |
Формативті бағалау |
Топтардың бірін-бірі бағалауы |
|
VIII. Рефлексия |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы қысқаша жаздыру |
«Екі жұлдыз, бір тілек » |
шағым қалдыра аласыз













