Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қалың елім қазағым

    Мектеп: №17 Абай ЖОМ


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: К.Оракбаева


    Сынып: 10

    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:

    А.Құнанбаев. «Масғұт» поэмасы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.1.1.1-әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын түсіну

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар орындай алады: «Масғұт» поэмасына сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын түсінеді.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Масғұт» поэмасына сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын түсінеді, өмірмен байланыстыра алады.


    Кейбір оқушылар орындай алады: «Масғұт» поэмасы мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықты анықтай алады


    Бағалау критерйиі

    ● «Масғұт» поэмасына сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын түсінеді.

    ● Поэмаға байланысты ашық сұрақтар құрастырады


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады:

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Поэма, Шәмсі-жиһан



    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


    Не себепті Масғұт қызыл жемісті таңдады?


    Құндылықтарға баулу



    Отбасы, адамгершілік құндылықтар


    Пәнаралық байланыс

    тарих пәні

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Абай поэмалары

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жұмыс түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    3 мин









    2 мин






    (Ұ) Шаттық шеңбер «­Өзіңізге тілегенді, өзгеге де тілеңіз» ойыны бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Әр оқушыға ішінен ең жақсы тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қарама-қарсы тұрып, жұптасып, бір-бірінің қолын алып, өзіне тілеген тілегін бір-біріне айтады.


    Топқа бөлу. « Мозайка» әдісі бойынша топтарға бөлемін



    Сабақ мақсатымен таныстырамын





    Сабақтың ортасы

    12 мин





















































    10 мин





































































































    8 мин














    (Ө;Ж;Т) 1-тапсырма: «Масғұт» поэмасын топ ішінде «Самаралық әдіспен» кезектесіп оқу арқылы тақырыбы мен идеясына және көркемдік маңызына тоқталу

    1.Поэманы үзінділерге бөліп оқиды.

    2.Топ ішінде оқылған үзінділерді өзара талқылайды.

    3.Берілген үзінділердің мазмұнын ашатындай 9-10 тірек сөз жазады.

    4.Үзіндіні қайта оқиды.

    5. Әрбір топ ішінен бір оқушы үзіндіні мазмұндап береді.



    (Қ) «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.





    2-тапсырма

    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма:



    Бөлім



    «Қалың елім, қазағым»



    Тақырып



    «Масғұт» поэмасы



    Оқу мақсаты:



    10.1.1.1-әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын түсіну



    Ойлау дағдыларының деңгейі:





    Қолдану



    Бағалау критерийлері:



    ● Сюжеттік-композициялық құрылысына қарай идеясын анықтайды


    Тапсырма

    (Ө;Ж;Т.) 1. Оқушылар жеке жұмыс арқылы А.Құнанбаевтың «Масғұт» поэмасының сюжеттік-композициялық жоспарын құрастырып, «Оқиға тауы» графикалық органайзеріне түсіреді.







    Шарықтау шегі





    Оқиғаны дамуы









    Оқиғаның басталуы


    Шешімі










    2.Поэмадағы маңызды оқиғаны анықтап, талдау жүргізу


    Идеясы

    Дәлелдер





    Дескриптор Білім алушы

    -поэмадағы маңызды оқиғаларды анықтайды;

    -поэманың басталуын анықтайды;

    -басты оқиғаны, оқиғаның дамыған сәтін табады;

    -оқиғаның шарықтау шегін анықтайды;

    -оқиғаның шешімін табады;

    -поэмада көтерілген мәселе мен идеясын жеткізудегі маңызды бөлікті анықтайды;

    -себебін түсіндіреді;

    (Қ ) Оқушылар жұптық жұмыс арқылы дескриптор негізінде бірін-бірі бағалайды.


    (Ө) 3 - тапсырма

    «Блум таксономиясы» бойынша саралау тапсырмасы

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Поэманың мазмұнын қысқаша әңгімелеп бер


    Масғұттың қызыл жемісті таңдаған себебін түсіндір

    «Бұлдайды біреу күшін, біреу түсін» деген өлең жолдарын өмірмен байланыстыра отырып түсіндір

    Талдау

    Жинақтау

    Бағалау

    Қыдыр шалдың Масғұтқа берген үш жемістің қасиеттеріне талдау жаса

    Хан мен уәзірдің жынды суды ішуге не себепті мәжбүр болғанын өз сөзіңмен айт


    Поэмадағы құндылықты анықтап, баға бер

    (Қ) «Бағдаршам» әдісі бойынша бір топтағы оқушылар бірін-бірі бағалайды.




    Үлестірмелі материал

    8-күн

    3-сабақ

















    Майк Гершон

    дайындаған оқыту құралдары


























    А.Әлімов
    оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер






















    Майк Гершон дайындаған оқыту үшін бағалау құралдары


    Үлестірмелі материал

    8-күн,3-сабақ




    Сабақтың соңы

    5 мин

    (Ұ) Рефлексия «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кесте арқылы сабақтан алған білімдерін қорытындылайды.

    Қандай ой пайда болды?

    Не сезіндім?

    Не ұнады?

    Не қиын болды?








    Қосымша ақпараттар


    5мин

    Саралау – Сіз қандай

    тəсілмен көбірек қолдау

    көрсетпексіз? Сіз басқаларға

    қарағанда қабілетті

    оқушыларға қандай

    тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз

    оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін қалай тексеруді

    жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    Саралау - тапсырмаларды

    іріктеуді, оқушыдан

    күтілетін нəтижені, оқушыға

    жеке қолдау көрсетуде, оқу

    материалы мен ресурстарды,

    жеке қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтиды.

    Уақытты тиімді пайдалана

    отырып, саралауды сабақтың

    кез-келген кезеңінде қолдануға

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оракбаева Кунимкул Ортаевна
    12 Наурыз 2020
    13614
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Абай Құнанбаев. "Масғұт" поэмасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Абай Құнанбаев. "Масғұт" поэмасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімге көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қалың елім қазағым

    Мектеп: №17 Абай ЖОМ


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: К.Оракбаева


    Сынып: 10

    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы:

    А.Құнанбаев. «Масғұт» поэмасы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.1.1.1-әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын түсіну

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар орындай алады: «Масғұт» поэмасына сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын түсінеді.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Масғұт» поэмасына сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын түсінеді, өмірмен байланыстыра алады.


    Кейбір оқушылар орындай алады: «Масғұт» поэмасы мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықты анықтай алады


    Бағалау критерйиі

    ● «Масғұт» поэмасына сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын түсінеді.

    ● Поэмаға байланысты ашық сұрақтар құрастырады


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады:

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Поэма, Шәмсі-жиһан



    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


    Не себепті Масғұт қызыл жемісті таңдады?


    Құндылықтарға баулу



    Отбасы, адамгершілік құндылықтар


    Пәнаралық байланыс

    тарих пәні

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Абай поэмалары

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жұмыс түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    3 мин









    2 мин






    (Ұ) Шаттық шеңбер «­Өзіңізге тілегенді, өзгеге де тілеңіз» ойыны бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Әр оқушыға ішінен ең жақсы тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қарама-қарсы тұрып, жұптасып, бір-бірінің қолын алып, өзіне тілеген тілегін бір-біріне айтады.


    Топқа бөлу. « Мозайка» әдісі бойынша топтарға бөлемін



    Сабақ мақсатымен таныстырамын





    Сабақтың ортасы

    12 мин





















































    10 мин





































































































    8 мин














    (Ө;Ж;Т) 1-тапсырма: «Масғұт» поэмасын топ ішінде «Самаралық әдіспен» кезектесіп оқу арқылы тақырыбы мен идеясына және көркемдік маңызына тоқталу

    1.Поэманы үзінділерге бөліп оқиды.

    2.Топ ішінде оқылған үзінділерді өзара талқылайды.

    3.Берілген үзінділердің мазмұнын ашатындай 9-10 тірек сөз жазады.

    4.Үзіндіні қайта оқиды.

    5. Әрбір топ ішінен бір оқушы үзіндіні мазмұндап береді.



    (Қ) «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.





    2-тапсырма

    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма:



    Бөлім



    «Қалың елім, қазағым»



    Тақырып



    «Масғұт» поэмасы



    Оқу мақсаты:



    10.1.1.1-әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын түсіну



    Ойлау дағдыларының деңгейі:





    Қолдану



    Бағалау критерийлері:



    ● Сюжеттік-композициялық құрылысына қарай идеясын анықтайды


    Тапсырма

    (Ө;Ж;Т.) 1. Оқушылар жеке жұмыс арқылы А.Құнанбаевтың «Масғұт» поэмасының сюжеттік-композициялық жоспарын құрастырып, «Оқиға тауы» графикалық органайзеріне түсіреді.







    Шарықтау шегі





    Оқиғаны дамуы









    Оқиғаның басталуы


    Шешімі










    2.Поэмадағы маңызды оқиғаны анықтап, талдау жүргізу


    Идеясы

    Дәлелдер





    Дескриптор Білім алушы

    -поэмадағы маңызды оқиғаларды анықтайды;

    -поэманың басталуын анықтайды;

    -басты оқиғаны, оқиғаның дамыған сәтін табады;

    -оқиғаның шарықтау шегін анықтайды;

    -оқиғаның шешімін табады;

    -поэмада көтерілген мәселе мен идеясын жеткізудегі маңызды бөлікті анықтайды;

    -себебін түсіндіреді;

    (Қ ) Оқушылар жұптық жұмыс арқылы дескриптор негізінде бірін-бірі бағалайды.


    (Ө) 3 - тапсырма

    «Блум таксономиясы» бойынша саралау тапсырмасы

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Поэманың мазмұнын қысқаша әңгімелеп бер


    Масғұттың қызыл жемісті таңдаған себебін түсіндір

    «Бұлдайды біреу күшін, біреу түсін» деген өлең жолдарын өмірмен байланыстыра отырып түсіндір

    Талдау

    Жинақтау

    Бағалау

    Қыдыр шалдың Масғұтқа берген үш жемістің қасиеттеріне талдау жаса

    Хан мен уәзірдің жынды суды ішуге не себепті мәжбүр болғанын өз сөзіңмен айт


    Поэмадағы құндылықты анықтап, баға бер

    (Қ) «Бағдаршам» әдісі бойынша бір топтағы оқушылар бірін-бірі бағалайды.




    Үлестірмелі материал

    8-күн

    3-сабақ

















    Майк Гершон

    дайындаған оқыту құралдары


























    А.Әлімов
    оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер






















    Майк Гершон дайындаған оқыту үшін бағалау құралдары


    Үлестірмелі материал

    8-күн,3-сабақ




    Сабақтың соңы

    5 мин

    (Ұ) Рефлексия «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кесте арқылы сабақтан алған білімдерін қорытындылайды.

    Қандай ой пайда болды?

    Не сезіндім?

    Не ұнады?

    Не қиын болды?








    Қосымша ақпараттар


    5мин

    Саралау – Сіз қандай

    тəсілмен көбірек қолдау

    көрсетпексіз? Сіз басқаларға

    қарағанда қабілетті

    оқушыларға қандай

    тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз

    оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін қалай тексеруді

    жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    Саралау - тапсырмаларды

    іріктеуді, оқушыдан

    күтілетін нəтижені, оқушыға

    жеке қолдау көрсетуде, оқу

    материалы мен ресурстарды,

    жеке қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтиды.

    Уақытты тиімді пайдалана

    отырып, саралауды сабақтың

    кез-келген кезеңінде қолдануға

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 10 сынып
    12.03.2020
    13614
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оракбаева Кунимкул Ортаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации