Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы: Қалың елім қазағым
|
Мектеп: №17 Абай
ЖОМ
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
К.Оракбаева
|
Сынып:
10
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
А.Құнанбаев. «Масғұт»
поэмасы
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
10.1.1.1-әдеби
шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын
түсіну
|
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар орындай алады: «Масғұт» поэмасына
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын
түсінеді.
|
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Масғұт» поэмасына
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын түсінеді,
өмірмен байланыстыра алады.
|
|
Кейбір оқушылар орындай алады: «Масғұт» поэмасы мен әлем
әдебиетіндегі ортақ құндылықты анықтай
алады
|
|
Бағалау
критерйиі
|
● «Масғұт» поэмасына
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы мазмұнын
түсінеді.
● Поэмаға байланысты ашық
сұрақтар құрастырады
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады:
|
Пəнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:
Поэма,
Шәмсі-жиһан
|
|
Диалог құруға / шығарма
жазуға арналған пайдалы тіркестер:
|
Не себепті Масғұт қызыл
жемісті таңдады?
|
Құндылықтарға
баулу
|
Отбасы, адамгершілік
құндылықтар
|
Пәнаралық
байланыс
|
тарих
пәні
|
Тақырып бойынша
алдыңғы білім
|
Абай
поэмалары
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жұмыс түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин
2
мин
|
(Ұ) Шаттық
шеңбер «Өзіңізге тілегенді, өзгеге
де тілеңіз» ойыны бойынша ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Әр оқушыға ішінен ең жақсы
тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қарама-қарсы тұрып, жұптасып,
бір-бірінің қолын алып, өзіне тілеген тілегін бір-біріне
айтады.
Топқа
бөлу. « Мозайка» әдісі бойынша
топтарға бөлемін
Сабақ мақсатымен
таныстырамын
|
|
Сабақтың
ортасы
12
мин
10
мин
8
мин
|
(Ө;Ж;Т)
1-тапсырма: «Масғұт» поэмасын топ
ішінде «Самаралық
әдіспен» кезектесіп оқу арқылы тақырыбы
мен идеясына және көркемдік маңызына
тоқталу
1.Поэманы үзінділерге бөліп
оқиды.
2.Топ ішінде оқылған
үзінділерді өзара талқылайды.
3.Берілген үзінділердің
мазмұнын ашатындай 9-10 тірек сөз жазады.
4.Үзіндіні қайта
оқиды.
5. Әрбір топ ішінен бір оқушы
үзіндіні мазмұндап береді.
(Қ) «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
2-тапсырма
Қалыптастырушы бағалауға
арналған тапсырма:
Бөлім
|
«Қалың елім,
қазағым»
|
Тақырып
|
«Масғұт»
поэмасы
|
Оқу
мақсаты:
|
10.1.1.1-әдеби
шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық
мазмұнын түсіну
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
|
Қолдану
|
Бағалау
критерийлері:
|
● Сюжеттік-композициялық
құрылысына қарай идеясын анықтайды
|
Тапсырма
(Ө;Ж;Т.) 1. Оқушылар жеке
жұмыс арқылы А.Құнанбаевтың «Масғұт» поэмасының
сюжеттік-композициялық жоспарын құрастырып, «Оқиға тауы» графикалық
органайзеріне түсіреді.
Шарықтау шегі
Оқиғаны дамуы


Оқиғаның
басталуы
Шешімі
2.Поэмадағы маңызды
оқиғаны анықтап, талдау жүргізу
|
Идеясы
|
Дәлелдер
|
|
|
|
|
Дескриптор Білім
алушы
-поэмадағы маңызды
оқиғаларды анықтайды;
-поэманың басталуын
анықтайды;
-басты оқиғаны, оқиғаның
дамыған сәтін табады;
-оқиғаның шарықтау шегін
анықтайды;
-оқиғаның шешімін
табады;
-поэмада көтерілген мәселе
мен идеясын жеткізудегі маңызды бөлікті
анықтайды;
-себебін
түсіндіреді;
(Қ ) Оқушылар жұптық жұмыс
арқылы дескриптор негізінде бірін-бірі
бағалайды.
(Ө) 3 -
тапсырма
«Блум таксономиясы» бойынша
саралау тапсырмасы
Білу
|
Түсіну
|
Қолдану
|
Поэманың мазмұнын қысқаша
әңгімелеп бер
|
Масғұттың қызыл жемісті
таңдаған себебін түсіндір
|
«Бұлдайды біреу күшін,
біреу түсін» деген өлең жолдарын өмірмен байланыстыра отырып
түсіндір
|
Талдау
|
Жинақтау
|
Бағалау
|
Қыдыр шалдың Масғұтқа
берген үш жемістің қасиеттеріне талдау
жаса
|
Хан мен уәзірдің жынды суды
ішуге не себепті мәжбүр болғанын өз сөзіңмен
айт
|
Поэмадағы құндылықты
анықтап, баға бер
|
(Қ) «Бағдаршам» әдісі бойынша
бір топтағы оқушылар бірін-бірі
бағалайды.
|
Үлестірмелі
материал
8-күн
3-сабақ
Майк
Гершон
дайындаған оқыту
құралдары
А.Әлімов
оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер
Майк Гершон дайындаған
оқыту үшін бағалау құралдары
Үлестірмелі
материал
8-күн,3-сабақ
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
(Ұ)
Рефлексия «Менің сабақтан кейінгі
әсерім» кесте арқылы сабақтан алған білімдерін
қорытындылайды.
Қандай ой пайда
болды?
|
Не
сезіндім?
|
Не
ұнады?
|
Не қиын
болды?
|
|
|
|
|
|
|
Қосымша
ақпараттар
|
5мин
Саралау – Сіз қандай
тəсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті
оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
жəне
қауіпсіздік
техникасын
сақтау
|
Саралау -
тапсырмаларды
іріктеуді,
оқушыдан
күтілетін нəтижені,
оқушыға
жеке қолдау көрсетуде,
оқу
материалы мен
ресурстарды,
жеке қабілеттерін ескере
отырып əзірлеуді қамтиды.
Уақытты тиімді
пайдалана
отырып, саралауды
сабақтың
кез-келген кезеңінде
қолдануға
|