Сабақ
тың
басы:
|
- Амандасу. Жаңа сабақтың тақырыбын
таныстыру.
-Бүгінгі жаңа сабақ оқу мақсаттарымен
таныстырамын.
-Назарын шоғырландыру
Ой
қозғау. Суреттен не көріп
тұрсыңдар?
Бүгінгі сабақпен қандай
байланысы бар?
Оқушылар өз пікірлерін
айтады.
Ой
түрткі сұрақтар:
-
тапсырма.
“Масғұт” поэмасынан
оқи отырып, қандай ой
түйдіңіздер? Сұрақтарға жауап беріңіздер.
Назарын
шоғырландыру сұрақтары:
1. Поэманың бас кейіпкері кім? Ол қандай
қасиетімен ерекшеленеді?
2. Абай “Масғұт” поэмасы қандай шығарманың
желісімен жазды?
Оған не түрткі болды?
3. Поэмада қандай мәселе сөз
болады?
4. Поэманың идеясы қандай?
5. Кейіпкердің қызыл жемісті таңдауынан
қандай ой түйдіңіздер?
6. Поэмада
өлмейтін, мәңгі жасайтын жалғыз жан кім?
|
Дескриптор
1-тапсырма бойынша:
-Поэманың идеясын айта алады.
-Сұрақтарға жауап бере алады.
сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын ортаға
салады.
1-тапсырма.
Сұрақтарға жауап
береді,
|
|
|
Сабақ
тың орта
сы:
|
2-тапсырма
-
тапсырма.
Жеке оқушыларға беріледі, қағазбен
таратылып.
“Кейіпкер сыры” әдісі бойынша поэмадағы
басты кейіпкер Масғұтқа мінездеме беріп, іс-әрекетін даралап
айтыңыз.
1. Масғұттың бойындағы жақсы мен жаман
қасиеттерін атаңыз.
2. Масғұттың ақ және сары жемістен бас
тарту себебін айтыңыз.
3. Масғұттың қызыл жемісті таңдаудағы
себебі.
4.Масғұттың іс-әрекетіне қатысты және хан
мен Масғұттың әрекетіне қандай баға берер едіңдер? (өз
пікірлеріңіз)
5.Поэиадағы Масғұт пен Ақын Абайдың
болмыстарында ұқсастық барма?
5-тапсырма.
“Жағдаяттық тапсырма”
1. Поэманың негізгі идеясында ақын атап
көрсеткендей, ер адамның жанындағы жолдасы, ақылшы,жанашыры әйел
болатынын
Масғұттың қызыл жегенінен көреміз. Осы
оқиғаны өз ойларыңмен ары қарай жалғастырыңдар. Поэманы өздерің
қалай аяқтар едіңдер? Өз ойларыңды айтып беріңдер?
2.Бір күні сендерге де Қыдыр ата кезігіп,
ақыл, байлық, әйел үшеуінің біреуін таңдауыңызды сұраса, сіз қайсын
таңдар едіңіз?
|
2-тапсырма бойынша:
-Поэманың мазмұнын түсінеді.
- Сюжеттік- композициялық құрлымын өз
бетінше талдай алады.
-Поэмадағы маңызды оқиғаларды
анықтайды.
-3-тапсырма бойынша:
жеке оқушымен
жұмыс.
4-тапсырма бойынша:
-Басты кейіпкердің бойындағы қасиеттерге
мінездеме бере алады.
5-тапсырма
бойынша:
-Жағдаяттан
шыға алады.
|
кері байла
ныс беру арқы
лы баға
лаймын
|
Оқу
лық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақ
тың
соңы:
|
6-тапсырма
«3 НЕЛІКТЕН» стратегиясы
1. Неліктен Абай бала тәрбиесіне қатты
көңіл бөлген?
2. Неліктен Абай ғылым, білімді уағыздаған
өлеңдер жазды?
3. Неліктен Абайдың «Масғұт» помасында
әйелді қоғамның ерлерге мүшесі деп тану, оның әлеуметтік өмірдегі
орнын бағалау жағына көбірек көңіл бөлінген?
Қорытындылау
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Керібайланыс:
Өз пікірлерін білдіреді
|
ауызша кері байла
ныс
|
.
|