Абай Құнанбайұлы 10-сынып "Сегіз аяқ "өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Абай Құнанбайұлы 10-сынып "Сегіз аяқ "өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстазадраға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы: «Сегіз аяқ» өлеңі


Мұғалімнің аты-жөні: Етекбаева Жанар

178 лицей

СЫНЫП: 10


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

10.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.

Сабақ мақсаттары


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Көркем шығарманың кейіпкері туралы ақпарат біледі.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Шығармадағы көркем бейнені сомдайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Көркем бейне жасауға қажетті өмірлік материалды жинақтайды,әдеби тұлғаны даралайды.


Бағалау критерийі

Көркем шығарманы кейіпкері туралы ақпарат біледі.

Шығармадағы көркем бейнені сомдайды.

Көркем бейне жасауға қажетті өмірлік материалды жинақтайды,әдеби тұлғаны даралайды.


Тілдік құзіреттілік

Сатира, пародия, ұйқас

Сабақта қамтылған

құндылықтар

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

Әдіс-тәсілдер

Түртіп алу, екі жақты күнделік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих

Алдыңғы оқу

Абай Құнанбайұлының өмірімен, шығармашылығымен таныс.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Сабақ мақсатымен таныстыру.

І.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар назарын сабаққа аударып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

ІІ.Қызығушылықты ояту

Оқушыларды сабақ мақсатына жетелеу үшін сұрақтар қойылады.

Абайша айтқанда «Біріңді қазақ бірің дос, көрмесең істің бәрі бос» деген сөздері шын мәнінде ұлт болып ұюымыздың негізгі шарты ма,қалай ойлайсыңдар?

«Тізбектен не түсіп қалған?»әдісімен Абайдың өлеңі беріледі, соны оқушылар ұйқасын тауып мәнерлеп оқып шығады Өлеңнің мазмұнын түсіне отырып тақырыпқа болжам жасайды.






Жаңа білім

10 минут








Білу және түсіну

1-тапсырма.

Түсіну картасын жасау.

Өлең несімен ерешеленеді?

Өлең шумақтық өрнегі қазақ поэзиясына әсері қандай болды?

Өлеңдегі көтерілген мәселенің ұлттық мүддеге қатысы қандай?

Әдебиет тоериясы бойынша

2-тапсырма.

ТТ.

Пародия, сатира,ұйқас түрлері туралы ойталқы .

3- тапсырма.

ЖТ

Қолданып көр.

Өлеңді мәнерлеп оқу..

Осы өлең жолдарындағы афоризмге айналған сөздерді анықтау.










Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут













Қолдану

«Сегіз аяқ» өлеңі бойынша әр шумақтағы сөздердің синонимдік қатарын жаса.

Өлеңді ғаламтордан тыңдап, негізігі идеясын анықтап, түйіндеме жаз.



Сергіту сәті

2 минут

Абай өлеңдерін мәнерлеп оқу. Поэзия сәтін ұйымдастыру.

Өлеңдер жинағы

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

Қалай ойлайсың «Сегіз аяқ өлеңі стиліндегі өлеңдер қазақ поэзиясында кездесе ме? Абай тәсілімен өлең шығару.





Бағалау



5 минут













Кері байланыс

3 минут

Интерью әдісі арқылы

Сұрақтар

Оқушы жауабы

Сабақ сізге ұнады ма? Өз пікіріңізді дәлелдеңіз.


Сабақтың ең ұтымды тұсы қандай болды?


Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?Неліктен?


Сабақта қандай әрекет атқардыңыз?


«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы

«Бүгін мен...................... білдім»

2.«................. қызықты болды» «.......................... қиын болды»

3.« ......................... екенін түсіндім»

4.«Мен..................................... білім алдым»

5. «.................. мені таңғалдырды»

Кері байланыс кемесі

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2019
16106
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі