Материалдар / Абай Құнанбайұлы 10-сынып "Сегіз аяқ "өлеңі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абай Құнанбайұлы 10-сынып "Сегіз аяқ "өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстазадраға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2019
15450
261 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: «Сегіз аяқ» өлеңі


Мұғалімнің аты-жөні: Етекбаева Жанар

178 лицей

СЫНЫП: 10


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

10.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.

Сабақ мақсаттары


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Көркем шығарманың кейіпкері туралы ақпарат біледі.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Шығармадағы көркем бейнені сомдайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Көркем бейне жасауға қажетті өмірлік материалды жинақтайды,әдеби тұлғаны даралайды.


Бағалау критерийі

Көркем шығарманы кейіпкері туралы ақпарат біледі.

Шығармадағы көркем бейнені сомдайды.

Көркем бейне жасауға қажетті өмірлік материалды жинақтайды,әдеби тұлғаны даралайды.


Тілдік құзіреттілік

Сатира, пародия, ұйқас

Сабақта қамтылған

құндылықтар

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

Әдіс-тәсілдер

Түртіп алу, екі жақты күнделік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих

Алдыңғы оқу

Абай Құнанбайұлының өмірімен, шығармашылығымен таныс.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Сабақ мақсатымен таныстыру.

І.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар назарын сабаққа аударып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

ІІ.Қызығушылықты ояту

Оқушыларды сабақ мақсатына жетелеу үшін сұрақтар қойылады.

Абайша айтқанда «Біріңді қазақ бірің дос, көрмесең істің бәрі бос» деген сөздері шын мәнінде ұлт болып ұюымыздың негізгі шарты ма,қалай ойлайсыңдар?

«Тізбектен не түсіп қалған?»әдісімен Абайдың өлеңі беріледі, соны оқушылар ұйқасын тауып мәнерлеп оқып шығады Өлеңнің мазмұнын түсіне отырып тақырыпқа болжам жасайды.






Жаңа білім

10 минут








Білу және түсіну

1-тапсырма.

Түсіну картасын жасау.

Өлең несімен ерешеленеді?

Өлең шумақтық өрнегі қазақ поэзиясына әсері қандай болды?

Өлеңдегі көтерілген мәселенің ұлттық мүддеге қатысы қандай?

Әдебиет тоериясы бойынша

2-тапсырма.

ТТ.

Пародия, сатира,ұйқас түрлері туралы ойталқы .

3- тапсырма.

ЖТ

Қолданып көр.

Өлеңді мәнерлеп оқу..

Осы өлең жолдарындағы афоризмге айналған сөздерді анықтау.










Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут













Қолдану

«Сегіз аяқ» өлеңі бойынша әр шумақтағы сөздердің синонимдік қатарын жаса.

Өлеңді ғаламтордан тыңдап, негізігі идеясын анықтап, түйіндеме жаз.



Сергіту сәті

2 минут

Абай өлеңдерін мәнерлеп оқу. Поэзия сәтін ұйымдастыру.

Өлеңдер жинағы

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

Қалай ойлайсың «Сегіз аяқ өлеңі стиліндегі өлеңдер қазақ поэзиясында кездесе ме? Абай тәсілімен өлең шығару.





Бағалау



5 минут













Кері байланыс

3 минут

Интерью әдісі арқылы

Сұрақтар

Оқушы жауабы

Сабақ сізге ұнады ма? Өз пікіріңізді дәлелдеңіз.


Сабақтың ең ұтымды тұсы қандай болды?


Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?Неліктен?


Сабақта қандай әрекет атқардыңыз?


«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы

«Бүгін мен...................... білдім»

2.«................. қызықты болды» «.......................... қиын болды»

3.« ......................... екенін түсіндім»

4.«Мен..................................... білім алдым»

5. «.................. мені таңғалдырды»

Кері байланыс кемесі

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!