Қысқа мерзімді жоспар |
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған.... | Мектеп: №1 мектеп-гимназия |
Күні: 07. 03.2018 жыл | Мұғалімнің аты-жөні: Акшабаева Гульмира Бакирбаевна |
Сынып: 6 Пәні: қазақ әдебиеті | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: С.Торайғыров «Шәкірт ойы » (Бағалау, салыстыру) |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 6.3.4.1. шығармада көтерілген мәселенің әлуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| «Шәкірт ойы» өлеңінің мағынасын ашып, өзіндік ой-пікірін қорғай біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| «Шәкірт ойы» өлеңіндегі көтерілген мәселенің әлеуметтік рөліне талдау жасайды |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| «Шәкірт ойы» өлеңіне сыни хабарлама жасай алады. |
Бағалау критерийлері:
| Өлеңнің мағынасын ашып, талдау жасайды Шығармадағы көтерілген әлеуметтік мәселені анықтайды. Сыни шолу арқылы шығармашылық жұмыс жасай алады.
|
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Бір –бірімен ой бөлісіп, ойларын қорғай біледі.Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: Өлең, өлең құрлысы,лирикалық кейіпкер Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Талқылауға арналған сұрақтар: |
Құндылықтар | 5.Жалпыға бірдей еңбек.Еңбек өнімділігін арттыру6.Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығыҚазақ халқының тарихы, ата-бабаларымыздың ұлы істері мен тағдыры |
Пән аралық байланыс | Тарих, өзін-өзі тану |
Алдыңғы білім: | 1.С.Торайғыров туралы не білеміз? 2.С.Торайғыров өмір сүрген уақыттағы тарихи жағдай туралы әңгімеле.3.Шәкірт нені армандайды?4.Өлең неге «Шәкірт ойы» деп аталған? |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы5 минут
|
Ұйымдастыру. Сәлемдесу.Түгендеу Психологиялық ахуал.(Өлеңнің әр тармағын жатқа айтады. Қандай сезімде болдың?)Топқа бөлу. Бүгінгі алдыңа қойған мақсатың1.білім алу 2.халқыма қызмет ету 3.надандықпен күресуМиға шабуыл 1.С.Торайғыров туралы не білеміз? 2.С.Торайғыров өмір сүрген уақыттағы тарихи жағдай туралы әңгімеле. Шәкірт нені армандайды?3.Өлең неге «Шәкірт ойы» деп аталған? | Қима қағаздарТүрлі-түсті маркерлер, интербелсенді тақта.
|
Ортасы25 минут
| 1-тапсырма: Ж:Ж «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы (хабарлама жазады, әр топ бір-бірімен алмасады)1-топ.Елдің жүрегі неге мұздаған?2-топ.Ақынның алдына қойған мақсаттары қандай?3-топ.Ақын болашаққа қандай үміт артады? Дескриптор1.Өлеңнің мағынасын аша алады.2.Өзіндік сыни, ой-пікірін қорғай біледі.
2-тапсырма: Ж. Топтастыру стратегиясы.Ақын өлеңіндегі шәкірт моделін жасауШәкірт: ілім-білімге құштар, қараңғылықтан құтқаруды армандайды, надандықпен күресетін, алдына нақты мақсат қоя білетін, еліне адал қызмет ететін.ХХІ ғасыр шәкірт моделін жасауШәкірт:өмірге креативті қарайтын, білімді, өмірі қолжетімді, ойын еркін жариялайтын т.бДескриптор1.Ақын өлеңіндегі шәкірт пен бүгінгі шәкірт моделін жасайды. 2.Өлеңдегі көтерілген мәселе бойынша талдау жасай алады.3-тапсырма. Т.Ж «Шәкірт ойы» өлеңін қорытындылау1.Синквейн (5 жолды өлең) 1.Шәкірт 2.Үлгілі, білімді 3.Оқиды, ізденеді, қызмет етеді4.Үлгілі шәкірт әрдайым ізденеді.5.Ұстазынан шәкірті озар.2. Венн диаграммасы
3.«Орны отайып көгерді,Ақын арманын ел көрді» пікір-толғау бүгінгі өмірмен байланыстыру. Дескриптор1.Ой түйіндеп, қорытынды жасай біледі. 2.Ақын ойын өмірмен байланыстыра отырып, пікір-толғау жаза алады.Қалыптастырушы бағалау. Жұлдызшалар арқылы
| АКТ, слайд, кесте қағаздар, маркерлер т/б
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау |
Соңы10 минут
| Табыс сатысы1-баспалдақ Мен білемінАқын туралы мәлімет. Өлеңінің тақырыбы мен идеясы2-баспалдақ Мен түсінемін Шәкірт қандай болу керек?3-баспалдақ Мен жасай аламын. Білім аламын, өз мақсатына жету үшін ынталанамын.
|
|
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
| Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
3-тапсырма. Т.Ж «Шәкірт ойы» өлеңін қорытындылау1.Барынша қолдау. Синквейн (5 жолды өлең) 1.Шәкірт2.Үлгілі, білімді3.Оқиды, ізденеді, қызмет етеді4.Үлгілі шәкірт әрдайым ізденеді.5.Ұстазынан шәкірті озар.2.Орташа қолдау. Венн диаграммасы3.Қолдауды қажет етпейтін.«Орны отайып көгерді,Ақын арманын ел көрді» пікір- толғау бүгінгі өмірмен байланыстыру.
| Қалыптастырушы бағалау Жұлдызшалар арқылы |
|
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
|
|
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.
2.
Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?1.2.
|