| Түйінді сөздер мен сөз тіркестер. |
| Жамбыл шығармалары, аттандыру |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| 1 Абай туралы не білеміз?2 .А.Құнанбайұлы кім?3. «Қансонар» өлеңінің негізгі тақырыбы?4.Абайдың алғашқы ұстазы кім? |
| Не себепті ...... деп ойлайсыз? |
| -Не себепті Абай атанды?-Қыс суретін, белгісін қалай жеткізді?-Халықтың күйін неден аңғаруға болады? |
| Жазылым |
| Өлең құрылысына талдау жасау,эссе |
Алдыңғы оқу: | Адамның кейбір кездері |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | Ресурстар |
Басы 5 минут
2 мин
| Ұ. Психологиялық дайындық,шаттық шеңбері «Көңіл -күйің қандай?»Ж.Ынтымақ,береке, бірлік,татулық сөздерін айта отырып,4 топқа біріктіруЖ.Уй тапсырмасын пысықтау «динамикалық шеңбер»әдісі бойынша | Оқулық,шеңбердегісұрақтар,
|
Ортасы 5-30 мин.
Бақылау
| Ұ.Қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбайұлы 1845 жылы 10 тамыз күні Семей өңірінің қазіргі Абай ауданындағы Шыңғыстау бөктерінде дүниеге келген.Абайдың шын аты Ибраһим.Әжесі еркелетіп «Абай»деп атап кеткен.Абайдың ата-тегі,тәрбиеленіп шыққан ортасы Тобықтының шынжыр балақ,шұбар төс ауқатты отбасы болған. Абай және ғылым*Жасымда ғылым бар деп ескермедім*Ғылым таппай мақтанба*Интернатта оқып жүр*Әсемпаз болма әрнегеАбайдың меңгерген тілдері:араб,парсы,шағатайАбай оқыған классиктер:А.С.Пушкин «Онегиннің сөзі», «Татьянаның хаты», «Онегиннің жауабы», «Татьянаның сөзі»;М.Ю.Лермонтов «Теректің сыйы», «Қараңғы түнде тау қалғып»;И.А.Крылов «Шегіртке мен құмырсқа», «Жарлы- бай», «Бақа мен өгіз», «Есек пен бұлбұл»Өлең құрылысына талдау:Идея.Өлеңде сөздің асылы –поэзия екенін,жақсы сөз даналықтың айғағы екенін айтады.Шумақ:Тармақ:Буын:Бунақ:Теңеу-өтірік пен өсекті жүндей сабап.Эпитет-іші алтын ,сырты күміс сөз жақсысын .Метафора-Мал үшін тілін безеп,жанын жалдап.Ж.Сөздікпен жұмысАят-құран сөзіБәйіт-өлең мысалҚұтпа-уағыз оқуБенде-адамАбай үлгі тұтқан шығыс ақындары:Низами,Сағди,Физули,Хафиз жайында топта талқылайды.Абай ғылымды рухани дамудың баспалдағы деп те қараған ,қараңғылыққа жаны күйген Абай құтқарудың жолы ғылым,өнер деп біледі.Т.Абай кім?Кластер жазу |
Оқулық,дидактикалық материалдар
Оқулық
Түрлі-түсті қағаз,стикер ,смайлик,А4 парақ
Тест тапсырмалары
|
Соңы | Бағалау экраны арқылы бағаланады. А.Құнанбайұлы шығармашылығын оқу,ғаламтордан қосымша ақпараттар жинау. «Қансонарда», өлеңін жаттау3.Кері байланыс «Не ұнады,не ұнамады,білгім келеді?»
| Стикер,маркер,түрлі-түсті қалам,смайлик |
|
|
|
Қосымша мәліметтер |
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ мен байланыс. |
Сабақ барысында оқушының өз ойын еркін жеткізуге жағыдай жасаймын,деңгейлік тапсырмалар беремін. | Өзін-өзі бағалауды жоспарлаймын,бұл сабағымда Бағалау экранын пайдаландым.Сәтті шықты. | Бейнежазба пайдаландым,тест тапсырмасын интербелсенді тақтадан орындады. |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма)? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.Сабақтың мақсат,міндеті орындалды. өмірі мен шығармашылығын білді. |
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты): 1. «Ой толғаныс» әдісі2. «Өлең құрылысына талдау»Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Өзін-өзі бағалау2.Кері байланысОсы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1.Жаңа тақырыпқа тиімді әдіс-тәсілдер қолдану.2.Оқушылар жазған кері байланыстағы ұсыныс пікірлерін басты назарда ұстау
|