жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы
|
САБАҚ: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы |
О.Бөкей атындағы №255 негізгі орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Жиенбай А Күні: |
|||||||||
|
СЫНЫП: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Т/Ж3. әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||
|
||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
|
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жаңа білім |
|||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, қазақ тілі. |
|||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Доспамбет жырау. «Айналайын, Ақ Жайық» |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Шаттық шеңберін» құру Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
Шеңбер құру |
||||||||
|
Ортасы 20 минут |
Білу және түсіну 10 минут Бейнекөрініс, электронды оқулықтан Абай Құнанбаевқа қатысты әңгімені тыңдап, әдебиеттің тегі мен түрін ажыратып, өзіндік пікір айтады Қолдану 8 минут «Интервью» әдісі Топтарға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. |
Бейнетаспа «Интервью» әдісі Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қаражорға» би билеу |
«Қара жорға» биі |
||||||||
|
Аяқталуы 20 минут Кері байланыс |
Синтез Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды Рефлексиялық шеңбер |
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













