|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
«Миға шабуыл» сұрақ жауап |
Үй тапсырмасын сұрау Талқылау үшін сұрақтар беріледі |
|
|
Түсіну |
Жигсо» әдісі бойынша Өткен тақырыпты меңгеру және жаңа тақырыптьы ашу мақсатында барлық топқа тапсырма Тақырыбы: І.Абайдың өмірі ІІ. «Өлең-сөздің патшасы сөз сарсы» ІІІ. «Адамның кейбір кездері» |
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. |
ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады.Топпен талдау. |
|
Қолдану |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген сөздерге шағын эссе жазады |
Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар береді |
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру |
|
Сергіту сәті |
Өлеңнің жалғасын табу |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Қолдарына аяқталмаған өлең жолдары беріледі,жалғасын табады |
|
Талдау |
Кубизм әдісі 6 қырлы кубик |
Әр топқа кубикте жазылған сұрақты беру 6 қырлы күбиктин 6 жағына жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтар жазу |
Кубиктегі сұрақтарға жауап беру, жаңа тақырыпты талдау әрекеттерін көрсетеді |
|
Жинақтау |
Топпен жұмыс «тест жұмысын орындау» |
Әр топқа шағын тест тапсырылады |
Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайды |
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін-өзі топпен бағалайды |
|
Кері байланыс |
Стикерлерді толтыру Не білдім? Не үйрендім? Не білгім келеді? |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
|
Рефлексия |
Бүгінгі сабақта оқушылар үшін Жигсо әдісі арқылы топпен жұмыс тиімді болды. Себебі оқушылар алған білімдерін толық меңгерді және өзгелерге жеткізе отырып ынтымақтастықта жұмыс болды. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
«Миға шабуыл» сұрақ жауап |
Үй тапсырмасын сұрау Талқылау үшін сұрақтар беріледі |
|
|
Түсіну |
Жигсо» әдісі бойынша Өткен тақырыпты меңгеру және жаңа тақырыптьы ашу мақсатында барлық топқа тапсырма Тақырыбы: І.Абайдың өмірі ІІ. «Өлең-сөздің патшасы сөз сарсы» ІІІ. «Адамның кейбір кездері» |
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. |
ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады.Топпен талдау. |
|
Қолдану |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген сөздерге шағын эссе жазады |
Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар береді |
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру |
|
Сергіту сәті |
Өлеңнің жалғасын табу |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Қолдарына аяқталмаған өлең жолдары беріледі,жалғасын табады |
|
Талдау |
Кубизм әдісі 6 қырлы кубик |
Әр топқа кубикте жазылған сұрақты беру 6 қырлы күбиктин 6 жағына жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтар жазу |
Кубиктегі сұрақтарға жауап беру, жаңа тақырыпты талдау әрекеттерін көрсетеді |
|
Жинақтау |
Топпен жұмыс «тест жұмысын орындау» |
Әр топқа шағын тест тапсырылады |
Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайды |
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін-өзі топпен бағалайды |
|
Кері байланыс |
Стикерлерді толтыру Не білдім? Не үйрендім? Не білгім келеді? |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
|
Рефлексия |
Бүгінгі сабақта оқушылар үшін Жигсо әдісі арқылы топпен жұмыс тиімді болды. Себебі оқушылар алған білімдерін толық меңгерді және өзгелерге жеткізе отырып ынтымақтастықта жұмыс болды. |
||
шағым қалдыра аласыз













