Материалдар / "Абайдың 31 қара сөзі"

"Абайдың 31 қара сөзі"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал басқа да әріптестеріммен іс-тәжірибе алмасуға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
1765
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ : Қазақ әдебиетіМектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі
Күні :Мұғалім: Тналиева Айнур Канатовна
Сынып: 6 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы:Абай Құнанбайұлы «Отыз бірінші сөз»
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:6.3.2.1 –кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;6.1.4.1 - көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
Сабақ мақсаты:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: шығарма мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап бере алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға бере алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айта алады.
Ресурстар Интербелсенді тақта, оқулық, постер қағазы, смайликтер.
Бағалау критерийлері:Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады;

Тілдік мақсаттар:
  • Қарасөз дегеніміз-ғылым туралы, философия туралы, дін туралы қара сөзбен жазылған еңбек.
  • Қарасөз-араптың “Ғақлия” деген сөзінен шыққан.
  • Ғақлия-көркем сөз,дана сөз,асыл сөз деген мағына береді.
  • Құндылықтарды дарытуАдамгершілік асыл қасиеттерге баулу
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, Рефлексия.
    Пәнаралық байланысҚазақ тілі, тарих
    Алдыңғы оқуА.Құнанбаев «Жетінші сөз»
    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
    Сабақтың басы4 минут

    І.Ұйымдастыру бөлімі:1.Сәлемдесу. 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру:Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. 3.«Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.бРесурстар




    Ақ парақ

    Үй тапсырмасын тексеру:3 минутҮй тапсырмасын сұрау.Абайдың «Жетінші сөзі»«Кім тапқыр?» ойыны арқылы сұрау.1. Абайдың қарасөз жазудағы мақсаты не?2. Қарасөз деген не?3.Абайдың «Жетінші сөзі» не туралы?4. «Еңбектің наны тәтті» дегенді қалай түсінесіздер?Қ.Б: «От шашу» әдісі





    Сабақтың ортасы15 минут







































    Абай Құнанбаевтың отыз бірінші қара сөзімен танысамыз.Қара сөз – көркем әдебиеттің үлкен бір саласы. Қара сөздің өлеңге қарағандағы айырмасы онда сөз ырғағы еркін, онда белгілі бір өлшемдер сақталмайды. Абайдың қарасөздерін тақырыбына қарай топтасуымен таныстыру. Өмірбаяндық: 1 - сөз. Халықтарды салыстыру: 2 - сөз. Қазақ сахарасын билейтін әкім, тергеуші, соттар жайында: 3 - сөз. Күлкі туралы ойлаған ойы, сыны. 4 - сөз. Қазақтың мақал - мәтелдері туралы: 5 - сөз, 29, 24 - сөз. Ел мінезін суреттеу: 6, 8, 9, 10, 14, 19, 21, 22, 23, 26, 29, 30, 33, 39, 40, 41, 42, 43 - сөздер. Жас баланың психологиясын еске алып талдаған сөз: 7 - сөз. Білім, ғылым, өнер туралы: 18, 25, 31, 32 - сөздер. Дін, мораль, тәрбие жайындағы ойлар: 12, 13, 16, 27, 28, 35, 36, 38, 45. Адамгершілік, ар - ұят мәселелері: 11, 15, 17, 18 - сөз. Өмір туралы толғаныстары: 20 - сөз, 34 - сөз Нақыл сөздерден ғана тұратын қарасөзі: 371-тапсырма. Абайдың «Отыз бірінші сөзін» тыңдап, адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп беріңдер. Мәнерлеп жатқа айтып көріңіз.

    Биологияда естің 3 типі болады:
  • Нақты ес
  • Ұзақ мерзімді ес
  • Қысқа мерзімді ес
  • « Зерек ес», «есте сақтау», «ақыл» деген кілт сөздер беріліп,балалардың ойларын тыңдау. Балалар, сабақты тез әзірлеу үшін есті қалай шыңдауға болады? деген сұрақ қойылады.Зерек ес – психологиялық күрделі процесс. «Ес – ақыл қоймасы» деген даналық сөз бекер айтылмаған. Сондықтан ұдайы жаттықтыру арқылы ғана есті зерек ете аласың. Осыны жадыңа тұт. Есте сақтау үшін қандай нәрселерді орындау қажет?Өзің өмірде естіген нәрсеңді ұмытпас үшін не істейсің?Естіген сөзді ұмытпаудың 4 түрлі себебін топтастыр.Ой кеселдерін ата.Ой кеселдерінен бойыңды аулақ ұстау үшін қайтер едің?Ғибратләну, уайымсыздық, салғырттық сөздерінің синонимдерін жазу. түсіндірме сөздіктен қарай отырып, мағынасын жаз. Топпен жұмыс: есте сақтау ережесін шығару. (Постермен жұмыс)Тақтамен жұмыс: 5—тапсырма: Қарасөз мазмұнын негізгі алып, адам бойындағы жағымды әрі теріс әрекеттерді салыстырып, дәптерге жазыңыздар.

    «Бес жол өлең» әдісі 1. Зат есім (1 сөз) . . . Абай2. Сын есім (2 сөз) . . .3. Етістік (3 сөз) . . .4. Түйін сөз (4 сөз тіркесі) . . .5. Синоним.

    Қалыптастырушы бағалау
    Интербелсенді тақта, қима қағаздар.
    Сергіту сәті2 минутАбайдың сөзіне жазылған әндердің бірі «Көзімнің қарасы» өлеңін айту.

    Интербелсенді тақта
    Сабақтың соңы15 минут

    “Еркін жазу” стратегиясы.Абай өлеңдерінен өз бойларыңа қандай жақсы қасиеттерді сіңірдіңдер?Абай кім? Қалыптастырушы бағалауСағынғали Сейітовтың « Кім »-өлеңімен аяқтау.Жүрегін шырақ етіп жандырған кім?Жырымен жан сусынын қандырған кім?Өзіне өзі орнатып ескерткіштіМұра ғып кейінгіге қалдырған кім?Ерте оянып, ойланып ержеткен кім?Талабын тас қияға өрлеткен кім?Құба жон, құбақан құм құла қырдыӨлеңнің бесігінде тербеткен кім?Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өскен кім?Үнінен әділдіктің лебі ескен кім?Арманын аттандырған келешеккеБіздермен осы күнгі тербеткен кім?Тайсалмай мыңмен жалғыз алысқан кім?Өзендей құйған барып көк теңізгеЛермонтов, Пушкиндермен табысқан кім?Көрікті көңілде жыр, қолда қаламӨмірдің өріне өрлей басқан қадамҚазақтың өлеңінің ұлы атасы,Ол-Абай, Ұлты-қазақ, Аты –Адам.

    Рефлексия1 минут «3-2-1» стратегиясы
  • Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;
  • Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;
  • Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
  • .
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс
















  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелтін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
























































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ