Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
15 ҚАРАША
ҰЛТТЫҚ ВАЛЮТА КҮНІНЕ
арналған дайын материалдар
"Абайдың 31 қара сөзі"
Материал туралы қысқаша түсінік
материал басқа да әріптестеріммен іс-тәжірибе алмасуға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
1755
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ : Қазақ әдебиеті | Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі | |
Күні : | Мұғалім: Тналиева Айнур Канатовна | |
Сынып: 6 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар:- |
Сабақтың тақырыбы: | Абай Құнанбайұлы «Отыз бірінші сөз» | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 6.3.2.1 –кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;6.1.4.1 - көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. | |
Сабақ мақсаты: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: шығарма мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап бере алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға бере алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айта алады. | |
Ресурстар | Интербелсенді тақта, оқулық, постер қағазы, смайликтер. | |
Бағалау критерийлері: | Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады; | |
Тілдік мақсаттар: | ||
Құндылықтарды дарыту | Адамгершілік асыл қасиеттерге баулу | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, тарих | |
Алдыңғы оқу | А.Құнанбаев «Жетінші сөз» | |
Жоспар | ||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | |
Сабақтың басы4 минут | І.Ұйымдастыру бөлімі:1.Сәлемдесу. 2.Психологиялық ахуал қалыптастыру:Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. 3.«Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б | Ресурстар |
Ақ парақ | ||
Үй тапсырмасын тексеру:3 минут | Үй тапсырмасын сұрау.Абайдың «Жетінші сөзі»«Кім тапқыр?» ойыны арқылы сұрау.1. Абайдың қарасөз жазудағы мақсаты не?2. Қарасөз деген не?3.Абайдың «Жетінші сөзі» не туралы?4. «Еңбектің наны тәтті» дегенді қалай түсінесіздер?Қ.Б: «От шашу» әдісі | |
Сабақтың ортасы15 минут | Абай Құнанбаевтың отыз бірінші қара сөзімен танысамыз.Қара сөз – көркем әдебиеттің үлкен бір саласы. Қара сөздің өлеңге қарағандағы айырмасы онда сөз ырғағы еркін, онда белгілі бір өлшемдер сақталмайды. Абайдың қарасөздерін тақырыбына қарай топтасуымен таныстыру. Өмірбаяндық: 1 - сөз. Халықтарды салыстыру: 2 - сөз. Қазақ сахарасын билейтін әкім, тергеуші, соттар жайында: 3 - сөз. Күлкі туралы ойлаған ойы, сыны. 4 - сөз. Қазақтың мақал - мәтелдері туралы: 5 - сөз, 29, 24 - сөз. Ел мінезін суреттеу: 6, 8, 9, 10, 14, 19, 21, 22, 23, 26, 29, 30, 33, 39, 40, 41, 42, 43 - сөздер. Жас баланың психологиясын еске алып талдаған сөз: 7 - сөз. Білім, ғылым, өнер туралы: 18, 25, 31, 32 - сөздер. Дін, мораль, тәрбие жайындағы ойлар: 12, 13, 16, 27, 28, 35, 36, 38, 45. Адамгершілік, ар - ұят мәселелері: 11, 15, 17, 18 - сөз. Өмір туралы толғаныстары: 20 - сөз, 34 - сөз Нақыл сөздерден ғана тұратын қарасөзі: 371-тапсырма. Абайдың «Отыз бірінші сөзін» тыңдап, адамның әртүрлі мінез-құлқын қарасөз мазмұны арқылы түсіндіріп беріңдер. Мәнерлеп жатқа айтып көріңіз. Биологияда естің 3 типі болады: «Бес жол өлең» әдісі 1. Зат есім (1 сөз) . . . Абай2. Сын есім (2 сөз) . . .3. Етістік (3 сөз) . . .4. Түйін сөз (4 сөз тіркесі) . . .5. Синоним. Қалыптастырушы бағалау | Интербелсенді тақта, қима қағаздар. |
Сергіту сәті2 минут | Абайдың сөзіне жазылған әндердің бірі «Көзімнің қарасы» өлеңін айту. | Интербелсенді тақта |
Сабақтың соңы15 минут | “Еркін жазу” стратегиясы.Абай өлеңдерінен өз бойларыңа қандай жақсы қасиеттерді сіңірдіңдер?Абай кім? Қалыптастырушы бағалауСағынғали Сейітовтың « Кім »-өлеңімен аяқтау.Жүрегін шырақ етіп жандырған кім?Жырымен жан сусынын қандырған кім?Өзіне өзі орнатып ескерткіштіМұра ғып кейінгіге қалдырған кім?Ерте оянып, ойланып ержеткен кім?Талабын тас қияға өрлеткен кім?Құба жон, құбақан құм құла қырдыӨлеңнің бесігінде тербеткен кім?Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өскен кім?Үнінен әділдіктің лебі ескен кім?Арманын аттандырған келешеккеБіздермен осы күнгі тербеткен кім?Тайсалмай мыңмен жалғыз алысқан кім?Өзендей құйған барып көк теңізгеЛермонтов, Пушкиндермен табысқан кім?Көрікті көңілде жыр, қолда қаламӨмірдің өріне өрлей басқан қадамҚазақтың өлеңінің ұлы атасы,Ол-Абай, Ұлты-қазақ, Аты –Адам. |
Рефлексия1 минут | «3-2-1» стратегиясы | . |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелтін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)