Материалдар / А.Байтұрсынов. "Егіннің бастары"

А.Байтұрсынов. "Егіннің бастары"

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. Мақсаты бойынша құрылған.Мақсатқа сай тапсырмалар жасалған
Авторы:
23 Желтоқсан 2024
149
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

ІІІ. Адамгершілік – асыл қасиет

Педагогтің Т.А.Ә.

(болған жағдайда)


Кабылова К.Т.

Күні:20.01.2022


Сынып:5А №34

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.4.1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы: көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.
Оқушылардың көпшілігі: Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады.

Оқушылардың кейбірі: Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Баға-лау

Ресурс-тар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Ынтымақ-тастық атмосферасын қалыптастыру.

«Миға шабуыл»

Үй тапсырмасын сұрау


1.Ахмет Байтұрсынұлы кім?

2.Ахмет Байтұрсынұлы қай жерде, қашан дүниеге келді?

3.Ақын кімнің мысал өлеңдерін аударған?

4. Мысалдар жинағы қалай аталады?

5.Ақынның мысал өлеңдерінің тақырыптары қандай?

Түсіндірме сөздік

Тағзым ету-қызмет көрсету.

Қайран калу-таңғалу.

Шекірейіп қарау-менсінбеу.

Төмен бүгілу-еңкею.

Сорайған қарасына-бойына.

Тәкаппар-өркөкірек.

Тұтынба-еліктеме.

Балау-тең көру,бірдей санау.

Сайран етіп-қыдырып.

Көкке қарап-жоғары,төбеге қарап.

Теңгермейді-менсінбеу.

Сабаққа назарын аударады. Үй тапсырмасына жауап береді. Сұрақтаға талдау жасайды.














2

СD11

Ортасы

  1. тапсырма.

Тыңдалым. «Тізбектеп оқу» әдісі.


Оқиға қай жерде болып жатыр?

шығармада қандай кейіпкерлер кездесті?

Әкенің баланы егін басына алып келу себебі не деп ойлайсыңдар?


Дескрипторы:

Мәнерлеп оқиды;

Өз ойларын жүйелі жеткізеді.


  1. тапсырма

Айтылым. «Нақты сұрақ, тұщымды жауап» әдісі

1-сұрақ. Баласы мен әкесі қайда барды?

2-сұрақ: Бидайлар қандай боп тұр, бала неге таңданды?

3-сұрақ: Бала әкесінен не туралы сұрады?

4-сұрақ: Әкесі дәнсіз бидайдың мәнін қалай түсіндірді?

5. Әкесі баласына қандай ақыл айтты?

6-сұрақ: Бидай қандай? Бидай сияқты адамдар өмірде кездесе ме?

Дескрипторы:

Шығарма сюжетін біледі;

Сұрақтарға нақты жауап береді







3-тапсырма. «Қосжазба күнделігі» әдісі.

Дескриптор

- Шығармадан қарама-қарсы суреттеуді табады;

- Кейіпкерлерге сипаттама береді.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.









Өлеңді құрылысына талдаңдар.

Автор:А.Байтұрсынов

Шығарманың аты: Егіннің бастары

Тақырыбы:Адамгершілік

Идеясы:Кішіпейілділікке, инабаттылыққа тәрбиелеу.

Шумақ саны:9

Тармақ саны:әр шумақ 4 тармақтан.

Бунақ саны:3

Буын саны:11-12

Ұйқас түрі:қара өлең

Әдеби – теориялық терминдер:риторикалық сұрақ, қайталау, (эпифора), аллитерация, синоним, антоним.


Дескрипторы:

Тақырыбы мен идеясын анықтайды;

Өлеңді құрылысына талдайды;

Әдеби – теориялық терминдерді біледі.

1-қатар

Басы дәнге толы бидай

Басында дәні жоқ бидай



2-қатар

Әкесі

Баласы



3-қатар.

Теріс мінез

Қарама- қарсы оң мінез




2











3































3





























































Соңы

Қорытындылау. «Бидайдың кеудесін көтергені - дақылы жоқтығы».

«Жігіттің кеудесін көтергені - ақылының жоқтығы» дегендей әрдайым жаман мінездерден аулақ болып, жақсы қасиетке құштар болайық.

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

Үйге: Мысалдан үзінді жаттау.









Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі