Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығу-шылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Сыныпта жағымды
психологиялық ахуал қалыптасады.
2. Топқа бірігу. «Flippity» платформасы
арқылы 2 топқа бөлінеді.
3. Үй тапсырмасымен
жұмыс
Романға арқау болған
аңыз туралы зерттеп, оқып келеді.
|
Қима қағаздағы
аффирмацияны көршісіне әсерлі етіп
жеткізеді.
1. «Махаббат
мұнарасы»
2. «Аңыздың ақыры»
топтарына бөлінеді
1 оқушы романға арқау
болған аңызды айтады. «Жаңбырлы сұрақтар» әдісі арқылы басқа
оқушылар аңыз желісімен сұрақтар
қояды.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|

Г.Орда, С.Дәрібаева,
А.Сатылова
ДК, интербелсенді
тақта
|
Жаңа сабаққа кіріспе
6 мин

|
(Ұ) Бейнеролик көру.
Ә.Кекілбаевтың «Аңыздың ақыры» романының қысқаша мазмұны
туралы бейнеролик көрсетіледі
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бейнематериал бойынша ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
1) Аңыз желісі мен
роман желісі бойынша қандай айырмашылықтарды
байқадыңыздар?
2) Әбіш Кекілбаев өз
заманының суреткері ретінде жалпыадамзаттық мәселелерге қалай
барлау жасайды? Жазушы қандай өзекті мәселелерді
қозғаған?
Өз ойларымен
бөліседі.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|

https://www.youtube.com/watch?v=I10c6MhSiHU&t=5s
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.

|
«Сәйкестендіру» кестесі арқылы
романның
сюжеттік-композициялық құрылысына талдау
жасайды.
О.басталуы: Құмды дауыл
кезеңі
О.байланысы: Жеңіспен оралған Әмірші
және мұнара
О.дамуы: Қызыл алма
сыры
О.шиеленісуі: Алмадағы шірік. Кіші
ханша мен әмірші арасындағы
салқындық
О.шарықтау шегі: Шебердің көзін ойып
алуы
О.шешімі: Барар жерің - жердің
асты
|
(ТЖ) Білім
алушылар «Wordwall»
платформасында романның композициялық құрылымын
сәйкестендіре отырып, дұрыс жауапты
тексереді.
Оқиға сюжетінің әр
бөліміне сипаттама береді. Қажет жағдайда жауапты
толықтырады.
|
ҚБ: Дескриптор
-сюжеттік-композициялық құрылысын
біледі;
-топта бірігіп жұмыс
жасайды;
-Оқиға сюжеті бойынша сипаттама
береді.
|
ДК, интербелсенді тақта
«Wordwall» платформасы
https://wordwall.net/resource/64704152
|
10
мин
|
Мұғалім түсіндірмесі
Романдағы 5 жаңалық
-Көрегенділік
-Күрделілік
-Үштағандық
-4 сипат: тарихи, психологиялық, философиялық, символикалық
сипаттар
-Алғашқы психологиялық
роман
Романның әдісі – символикалық (белгілі
заттарды көрсете отырып, арғы жағындағы сипатын
шешеді)
Түрі – психологиялық
(кейіпкерлердің әр алуан көңіл
күйлері)
Түйін – философиялық (ой
тастайды)
|
ЖЖ. Білім алушылар жұптаса
отырып, әдеби шығармадан берілген деталь мағынасын
ашады
1-жұп: Мұнара
2-жұп: Қызыл
алма
3-жұп: Қызыл алмадағы ақ
бас құрт
4-жұп: Соқырдың
кездесуі
5-жұп: Зындандағы «Түбінде
баратын жерің – жердің асты»
сөзі
6-жұп: Сақинаның сусып
түсуі
7-жұп: Қағба тасының
жолатпауы
|
ҚБ: Жұптар бірін-бірі
бағалайды
|
Оқулық
Жұмыс
дәптері
|

7
мин
|
«Төрт баған» әдісі.
Оқушыларға сабақ
барысындағы ақпараттарды қолдана отырып, шығарманың идеялық
мазмұнын қорытындылау мақсатында
беріледі.
|
(Ж) Жазылым.
Шығармадан нақты іс-әрекет келтіреді, іске асырудағы идеясы
мен әрекеттерін жазады, көкейдегі сұрағын
қояды.
|
ҚБ: Мадақтау сөздері
арқылы
|
Жұмыс дәптері
|
Қорытын-дылау
5 мин.
|
Рефлексия
«Шеңбер»
әдісі

Үйге
тапсырма: «Аңыздың ақыры» шығармасының
тәрбиелік мәні» тақырыбында әдеби эссе
жазады
|
Сабақтан алған әсірі
бойынша
Белсенді
қатыстым...
Қызықты
болды...
Түсінікті
болды...
Жаңа нәрсе
үйрендім...
рефлексия
жасайды.
Өзін-өзі бағалау
парағын толтырады

|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
электронды журналға 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне
тиісті балын қойып бағалайды.
|

|