Ұйымдастыру
кезеңі (7 мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал
Бір түрлі кәмпит
алғандарды
1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа
«» тобына бөлемін.
Ой
қозғау
-Адамға өмір сүру үшін ең
алдымен не қажет деп ойлайсыңдар?
-Еңбек
адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
-Еңбекқор
деп қандай адамды атаймыз?
-Өздерің
еңбектің қандай түрлерімен айналысқанды
ұнатасыңдар?
Еңбек
дегеніміз – адамның өмір сүруі үшін қажетті іс -
әрекеті.
Еңбектің
пайдасы – тәрбиелейді, жігерлендіреді, күш береді, қуантады,
бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді,
ширатады, шынықтырады
-«Адал»
сөзін қалай түсінесіңдер?
-«Адал»
кім?(не?) болуы мүмкін?
- Адал достық дегенде нені
түсінесіңдер?
Сендердің де адал достарың бар
ма?
Сенің адалдыққа деген сенімін қандай? «Адалдық
– адамшылық бастауы» дегенді қалай
түсінесіңдер?
«Адалдық, кеңпейілділік, ақкөңілділік,
шыншылдық» ұғымдарымен қатар жүре ме?
Неліктен?
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді.
Психологиялық
ахуал
Оқушылар
дың пікірі
тыңдалады
Адалдық – адам бойындағы асыл қасиеттердің
бірі. "Адалдық” деген сөз шыншылдық, айнымастық, шын берілгендік
сияқты игі қасиеттерді еске салады. Қазақ пайымында адам бойында
адалдық - пәктік, ар - ұждан, жан тазалығы. Адал дос дегеніміз -
өтірік айтпайтын, шындықты жақтайтын, досын ешқашанда ұятқа
қалдырмайтын, барлық уақытта қандай жағдай болмасын қол ұшын беріп
көқмектесетін, қашан да қасынан табылатын, барын бөлісетін нағыз
жолдас.
|
Компьютер
|
Сабақ басы (13
мин)
|
Бейне ролик
«Адалдықтың өтемі» ертегісін
көрсету.
—Бұл қандай
мамандық? (жұмбақ
шешу)
Ала таяқ
ұстаған,
Жол тәртібін
нұсқаған.
Өміріңді
күзеткен,
Ысқырығы күшті
адам.
/милиционер/
Бал тамған
мәзір,
Ол бар жерде
әзір.
/аспазшы/
Оқу-білім
бағдары,
Заманының
бағбаны.
/мұғалім/
Өскен шашты
жаратпайды,
Қайшысы бар
жалақтайтын
/шаштараз/
Келіп баған
қасына,
Өрмеледі
басына.
/монтер/
Еңбек
орны-танабы,
Сүйікті ән- дала
әні.
Егін салып,
мәпелеп,
Асырайды
қаланы.
/дихан/
Өңкей сығай екі
топта
Таласып жүр бір
допқа.
Бұл кім
?
/футболшы/
Күміс қанат
сұңқары,
Көкке еркін
сүңгиді.
Бұлттан да тым
әрі
Кеткен жанды кім
дейді?
/ұшқыш/
|
— Бұл сөздерді кім
айтқан? 1. Талап, еңбек, терең
ой
Қанағат, рақым, ойлап қой
–
Бес асыл іс
көнсеңіз.
(Абай)
Елге сіңірген еңбек
жақсы,
Еңбекті елеген ел
жақсы.
(Спандияр
Көбеев)
Адамды адам еткен – еңбек. (Фрейдрих
Энгельс)
Еңбек қылмай тапқан мал дәулет
болмас,
Қардың суы секілді тез
суалар.
(Абай)
Еңбексіз өмір кешуге жол
жоқ.
Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен.
(М.Әуезов)
|
суреттер
|
Ортасы (20
мин)
|
1-топ: Тақырыпқа сай
мақал-мәтелдер айт.
2-топ: «Адал еңбек» сөзжұмбақ
құрастыру
3-топ: «Адалдықтың өтемі»
ертегісінен қандай ой түйдің?
|
Мақалдарды
жалғастыр:
1.Еңбек түбі — ……. .
(зейнет)
2.Жақсы жұмыс — …….. ……… . (жанға
тыныс)
3.Еңбек мұратқа ………. .
(жеткізер)
4.Жалқаулық аздырады, ………. ………. . (еңбек
оздырады)
5.Еңбек етсең
ерінбей,
……… ……… …………
. (Тояды қарның
тіленбей)
6.Еңбек ердің –
көркі,
……. …….. ……. . (Ер елдің
көркі)
7.Еңбексіз өмір — ……. ……. . (сөнген
көмір)
Еңбектін көзін тапқан,
……… …….. ………. . (Байлықтың өзін
табады)
Еңбек мұратқа жеткізер,
…….. …….. …….. . (Жалқаулық абыройды
кеткізер)
10.Еңбегің қатты болса, ….. …… ……
. (татқаның тәтті
болар)
|
|
Соңы
|
«Жалғастыр» «Не істеуге болмайды?». -
Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге
болмайды.)
- Кішкене баланы................(жылатуға
болмайды.) - Құстарды...........................(атуға
болмайды.)
- Қыз
баланы........................(ренжітуге
болмайды.)
-
Сабақтан.............................(кешігуге
болмайды.)
-
Сыныпта.............................(айғайлауға
болмайды.)
«Не істеу керек?»
- Үлкен
кісіні.......................(сыйлау керек.) - Үлкеннің
тілін...................(алу керек..) -
Үлкендерге..........................(сәлем беру
керек.)
-
Кішілерді..............................(қамқорлау
керек.)
- Оқу құралдарын.................. (күтіп
ұстау керек.) Адамды адам еткен –
еңбек» — деп Фрейдрих Энгельс айтқандай, адамның адам болып
қалыптасуында еңбек шешу-ші роль атқарғандығын, адамзат еңбекті,
еңбектің құралдарын жетілдіре отырып, өзі де жетіліп кемелдене
бергенін,сөйтіп талмай, қажымай еңбек етудің арқасында адамзат
қоғамы жан-жақты дамып,жетіліп осынау жоғары өркениетке жетіп
отыр-ғандығын бүгінгі шарада айтып
жеткіздік.
«Менің сабақтан кейінгі
әсерім» кестесін толтыр.
Қандай ой пайда болды?
|
Не сезіндім?
|
Не ұнады?
|
|
|
|
|
Рефлексия жасайды.
Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не
сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен
бөліседі
|
презентация
|