|
Дүниетану 3 «ә»сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Адам мүшелері және оның қызметі |
|
Жалпы мақсаттары: |
Танымдық: Тыныс жолдары, олардың жұмысы жайлы түсінік қалыптастыруға жағдай жасау Эмоциялық:Кеңейтілген тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету; Әлеуметтік: Ұжымдық нәтижелерге қол жеткізуге жағдай жасау. |
|
Оқу нәтижесі |
Әлеуметтік әрекеттесу топтарында ойларын айтуға дағдыланады; |
|
Негізгі идеялар |
Оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-бірі оқытуын қалыптастыру |
|
Сілтеме: |
Оқулық, 10-12 беттер |
|
Тапсырма көздері |
|
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, слайд, стиктер, постерлер |
|
Мотивациялық кезең |
Зейіндерін шоғырландыру «Кім көп біледі?» ойыны арқылы көңіл-күйіне әсер ету (ОЖЕСОжО) |
|
Үй тапсырмасын сұрау |
|
|
Жаңа сабақ |
ОүБ-2)
Мерейтойы әжемнің: Қонаққа толы үйіміз Күлкі, әзіл көбейді, Бұрқыраған көк түтін Қонақтар аса көңілді Маған ғана күлкі жоқ, Түтіннен әбден тұншықтым, Маған мұнда орын жоқ.
|
|
Кейінгі тапсырмалар Қорытынды |
«Дұрыс жауабын тап» ойыны
А) Былайырақ барып тұру қажет Ә) Темекі тартпауын өтіну қажет Б) Темекі тартып тұрған адамға жақын тұру керек Топпен жұмыс. Денсаулықты сақтау ережелерін қайталау. Табиғат дәрігерлерінің кеңестері: 1-топ - «Су» дәрігердің кеңесі. 2-топ - «Таза ауа» дәрігердің кеңесі. 3-топ - «Жаттығу» дәрігердің кеңесі. 4-топ - «Дене сұлулығы» дәрігердің кеңесі. 5-топ - «Дұрыс тамақтану» дәрігердің кеңесі. 6-топ - «Демалыс» дәрігердің кеңесі. Әр топ осы кеңестердің адам денсаулығын сақтауда қандай рөл атқаратынын айтып береді. |
|
Бағалау |
Жұптарда өзара бағалау (Ауызша рефлексия)
(ОүБ -1)
Соңында: Бүгінгі сабақта үйренгеніміз... Маған өте қиын болғаны... Маған ұнағаны... |
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді мазмұндаутау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам мүшелері және оның қызметі
Адам мүшелері және оның қызметі
|
Дүниетану 3 «ә»сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Адам мүшелері және оның қызметі |
|
Жалпы мақсаттары: |
Танымдық: Тыныс жолдары, олардың жұмысы жайлы түсінік қалыптастыруға жағдай жасау Эмоциялық:Кеңейтілген тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету; Әлеуметтік: Ұжымдық нәтижелерге қол жеткізуге жағдай жасау. |
|
Оқу нәтижесі |
Әлеуметтік әрекеттесу топтарында ойларын айтуға дағдыланады; |
|
Негізгі идеялар |
Оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-бірі оқытуын қалыптастыру |
|
Сілтеме: |
Оқулық, 10-12 беттер |
|
Тапсырма көздері |
|
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, слайд, стиктер, постерлер |
|
Мотивациялық кезең |
Зейіндерін шоғырландыру «Кім көп біледі?» ойыны арқылы көңіл-күйіне әсер ету (ОЖЕСОжО) |
|
Үй тапсырмасын сұрау |
|
|
Жаңа сабақ |
ОүБ-2)
Мерейтойы әжемнің: Қонаққа толы үйіміз Күлкі, әзіл көбейді, Бұрқыраған көк түтін Қонақтар аса көңілді Маған ғана күлкі жоқ, Түтіннен әбден тұншықтым, Маған мұнда орын жоқ.
|
|
Кейінгі тапсырмалар Қорытынды |
«Дұрыс жауабын тап» ойыны
А) Былайырақ барып тұру қажет Ә) Темекі тартпауын өтіну қажет Б) Темекі тартып тұрған адамға жақын тұру керек Топпен жұмыс. Денсаулықты сақтау ережелерін қайталау. Табиғат дәрігерлерінің кеңестері: 1-топ - «Су» дәрігердің кеңесі. 2-топ - «Таза ауа» дәрігердің кеңесі. 3-топ - «Жаттығу» дәрігердің кеңесі. 4-топ - «Дене сұлулығы» дәрігердің кеңесі. 5-топ - «Дұрыс тамақтану» дәрігердің кеңесі. 6-топ - «Демалыс» дәрігердің кеңесі. Әр топ осы кеңестердің адам денсаулығын сақтауда қандай рөл атқаратынын айтып береді. |
|
Бағалау |
Жұптарда өзара бағалау (Ауызша рефлексия)
(ОүБ -1)
Соңында: Бүгінгі сабақта үйренгеніміз... Маған өте қиын болғаны... Маған ұнағаны... |
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді мазмұндаутау. |
шағым қалдыра аласыз













