Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 10 материал
Тіл және сөйлеу
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
520
Сөз және оның мағынасы туралы түсінігін қалыптастыру арқылы бақылау, сараптау, қорытынды жасай білу, ойлау жүйесін, логикасын дамытуға ықпал ету. Эмоциялық:Психологиялық жағымды орта қалыптастыру Әлеуметтік:Қарым-қатынас жасау арқылы шынайы оқу мен оқыту әрекеттілігін белсендіру
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Текше және оның көлемі
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
1058
: текшенің мәнді белгілерін, түрлік ерекшелігін анықтайды, ажырата алады. Текше және оның көлемі. туралы білімдерін нақтылауға ықпал ету;
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Көбейтудің терімділік қасиеті
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
538
Есептерді салыстыр оларды шығар. 6-өткел. "Ойлана біл!" Есептерді салыстыр ,оларды шығар. 7 өткел Бір - иілеміз,шалқайамыз, Екі - алақанды үш соғамыз. Басымызды үш изеп, Төрт дегенде қол созамыз. Бес,алты дегенде Орнымызға отырамыз.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
570
Ұйымдастыру Өрмекшінің торы Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Арифметикалық диктант 32 мен 8 сандарының бөліндісінің мәнін тап; 64 пен 8сандарының бөліндісінің мәнін тап; 6-ны 8 есе арттыр; 81-ді 9есе кеміт; 16-ның 20-дан нешеуі кем? Белгісіз санды 5есе арттырғанда 25 шықты, белгісіз санды тап. 1. Үй тапсырмасын тексеру.Баспармақпен бағалау.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Қаңқа және бұлшық ет
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
605
Танымдық: Қан айналым мүшелері жүйке жүйесінің құрылымы, оның маңызы мен атқаратын қызметі туралы түсінік қалыптастыруға ықпал ету; жүйке жүйесін нығайту тәртібін талдау. Эмоциялық: Психологиялық жағымды орта қалыптастыру; Әлеуметтік: Бірлескен оқуға ену арқылы барлық оқушының бірдей оқу мен оқыту үдерісіне қатысуына ықпал ету
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Адам мүшелері және оның қызметі
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
647
Танымдық: Тыныс жолдары, олардың жұмысы жайлы түсінік қалыптастыруға жағдай жасау Эмоциялық:Кеңейтілген тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету; Әлеуметтік: Ұжымдық нәтижелерге қол жеткізуге жағдай жасау.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Ұ,ү әріптері қазақ тілі
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
2281
Оқушылар: Тыңдалған ақпаратты және әңгімелерді нақты түсінеді, әңгімеге байланысты қойылған сұрақтарға ойлана жауап қайтарады; тыңдалған ақпаратқа қатысты орынды сұрақтар қояды және жауап береді; өз ойы, сезімдерін және идеяларын өзгелерге түсіндіруде сөздік қоры толыға бастайды, тыңдалым қабілеті арта түседі.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Киіктің айласы
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
543
І .Үй тапсырмасын сұрау «Идеялар себеті» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау «торғай »мәтіні бойынша екі сөйлемнен жазып,себетке салады ІІ.Топқа бөлу .Қима қағаздар арқылы топтастыру Қима қағаздар арқылы топтасып,келесі тапсырма шығады Жетістік критерийлері 1.Мәтінді бөліктерге бөле алады. 2.Мәтіндегі ұнаған тіркестерлі таба алады. 3Әр бөлікке ат қоя алады. Топтық жұмыс. I.топ: Көктем табиғаты жайлы айтқызу II.топ: Көктем мезгілінде жануарлар өміріндегі өзгеріс III.топ:Киік туралы білетіндерін айқызу IVтоп: :Мәтінді «джигсо» әдісі арқылы оқыту
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Торғай Әдебиеттік оқу
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
690
І.Топқа бөлу Оқушыларды 4 топқа сурет қиындылары арқылы топтастыру: І топ: Үй құстары суретін құрастырады ІІ топ: Үй жануары суретін құрастырады ІІІ топ: Жабайы аңдар суретін құрастырады IV топ: Дала құстары суретін құрастырады ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. «Кезбе тілші» әдісі арқылы жүреді Өзеннің қандай пайдасы бар? Өзен қлеңін кім жазған? судың адамға қандай пайдасы бар?
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Әдебиеттік оқу Өзен
Ожанова Ақшолпан Амангелдіқызы
14 Қазан 2018
608
І.Топқа бөлу Оқушыларды 4 топқа сурет қиындылары арқылы топтастыру: І топ: табиғат суретін құрастырады ІІ топ: Өсімдік суретін құрастырады ІІІ топ: Жануар суретін құрастырады IV топ: Адам суретін құрастырады ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. «Кір жаятын жіп» әдісі арқылы жүреді Суретте не көріп тұрсың? Табиғаттың тамаша көрінісі қандай көңіл күйді туғызады? Таза ауа,мөлдір судың адамға қандай пайдасы бар? Топтағы өзара бағалау мадақтау Жетістік критерийлері 1.Суретке қарап әңгіме құрастыра алады. 2.Іштей,тізбектей жалғастырып оқи алады. 3.Өлеңді мәнерлеп ерекшеліктерін салыстыра алады.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып