Әдебиеттік оқу Өзен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әдебиеттік оқу Өзен

Материал туралы қысқаша түсінік
І.Топқа бөлу Оқушыларды 4 топқа сурет қиындылары арқылы топтастыру: І топ: табиғат суретін құрастырады ІІ топ: Өсімдік суретін құрастырады ІІІ топ: Жануар суретін құрастырады IV топ: Адам суретін құрастырады ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. «Кір жаятын жіп» әдісі арқылы жүреді Суретте не көріп тұрсың? Табиғаттың тамаша көрінісі қандай көңіл күйді туғызады? Таза ауа,мөлдір судың адамға қандай пайдасы бар? Топтағы өзара бағалау мадақтау Жетістік критерийлері 1.Суретке қарап әңгіме құрастыра алады. 2.Іштей,тізбектей жалғастырып оқи алады. 3.Өлеңді мәнерлеп ерекшеліктерін салыстыра алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: Әдебиеттік оқу

Тақырыбы:Өзен

Мектеп:№ 228 Ш.Бәкіров атындағы орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің есімі:Ожанова Ақшолпан

СЫНЫП: 3

Қатысқандар

саны:

Қатыспағандар

саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары )

Пән бойынша лексика мен терминология.

Табиғат, өсімдік, жануар, табиғат құбылыстары, адам.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Өлеңді мәнерлеп,түсініп оқуға негізгі ойды анық айтуға үйренеді.Ы.Алтынсарин өірі туралы түсінік алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Өлеңнің құрлысын нақты талдай алады.Ой пікірлерін еркін жеткізе алады.

Кейбір оқушылар:

Өлеңді мәнерлеп оқи алады,сурет арқылы мазмұндай алады.

Алдыңғы оқу


Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Баста

луы


15 мин





















3 мин








5 мин







2 мин






5 мин

І.Топқа бөлу

Оқушыларды 4 топқа сурет қиындылары арқылы топтастыру:

І топ: табиғат суретін құрастырады

ІІ топ: Өсімдік суретін құрастырады

ІІІ топ: Жануар суретін құрастырады

IV топ: Адам суретін құрастырады


ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. «Кір жаятын жіп» әдісі арқылы жүреді

Суретте не көріп тұрсың?

Табиғаттың тамаша көрінісі қандай көңіл күйді туғызады?

Таза ауа,мөлдір судың адамға қандай пайдасы бар?


Топтағы өзара бағалау мадақтау


Жетістік критерийлері

1.Суретке қарап әңгіме құрастыра алады.

2.Іштей,тізбектей жалғастырып оқи алады.

3.Өлеңді мәнерлеп ерекшеліктерін салыстыра алады.


Ой қозғау.(Бейнежазба көрсету)

Проблемалық сұрақтар.

Ақын өлеңді қалай суреттеген?

Ақынның «сарқыраған,жарқыраған,арқыраған» деген сөздері неге қатысты?

Өзеннің адам өміріндегі маңызы өандай ?

Адамдар неге суды құрметтейді?

Қиылған сурет бөліктері






Сұрақ жазылған парақшалар








Интербелсенді тақта, слайдтар




Ортасы

18 мин

















13мин











3 мин





2 мин



ІІ.Топтық жұмыс Постер қорғау

І топ: Судың пайдасы

ІІ топ: Судың зияны

ІІІ топ: «Пікірлер ағашы » Автор туралы білетіндерін жазады

IV.Қазақстандағы өзендер « Топтастыру»


Бағалау : «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Shape2 Shape1

Shape3



Кері байланыс:

1) Топта бірлесіп жұмыс жасаудан не үйрендіңіз ?

2) Топтық жұмыста кімнің құнды идеясы ұнады ? Неліктен?

Оқулық

,плакат, стикер, маркерлер,

.





Аяқта

луы


12 мин










8 мин







3 мин




1 мин



IV. Жеке жұмыс

1. «Табиғат менің өз үйім» тақырыбында әңгіме құрау

2. Тірек сөздер пайдаланып өлең құрастыру

3. Суды қорғау жөнінде эссе жазу

4. Суға байланысты тыйым сөздер жазу,мәнін түсіндіру


Р ефлексия: Жазған жауаптарын табыс ағашына жапсырады.
Не білдің?
Не үйрендің?
Нені білгің келеді?

V.Үйге тапсырма

Өлеңді мәнерлеп оқыу.


Үлестірме

қағаздар







Табыс ағашы мен стикерлер

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ- мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс


  • Үй тапсырмасын сұрау

«Кір жаятын жіп» әдісі

  • Топтық жұмыс

Постер қорғау

  • Жеке жұмыс

«табыс ағашы» әдісі

  • Топтардағы өзара бағалау,мадақтау

  • «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы

  • Отшау,бағдаршам

  • Әдебиеттік оқу


  • Бейнежазба

  • Слайдтар

  • Ынтымақтастық орнатады

  • Бір-бірінің құнды пікірлерін тыңдай біледі

  • Өзара жағымды қарым қатыс орнатады


Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.10.2018
608
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі