Көбейтудің терімділік қасиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көбейтудің терімділік қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептерді салыстыр оларды шығар. 6-өткел. "Ойлана біл!" Есептерді салыстыр ,оларды шығар. 7 өткел Бір - иілеміз,шалқайамыз, Екі - алақанды үш соғамыз. Басымызды үш изеп, Төрт дегенде қол созамыз. Бес,алты дегенде Орнымызға отырамыз.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Математика

Мектеп: №228

Күні10.01.2017

Мұғалімнің аты-жөні: А.Ожанова

Сынып: 3



Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көбейтудің терімділік қасиеті

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:9-ды қосу мен азайту тәсілін түсіндіре отырып шы5арады,екі амалмен шығарылған есепті шығара алады.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қосудың кестесін жатқа біледі. Кері азайту амалына есептер құрастыра алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:Кеңейтілген тапсырманы толық орындай алады.


Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Кесте теңдеу өрнек.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Санға 9-ды қосудың оңай тәсілін ата.

Не себепті... деп ойлайсыз?



Жетістік критерилері


Алдыңғы оқу:


Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төменгі жазбаларда сіз жоспарланған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурстар

БShape1 асы 1-5 мин









Ұйымдастыру Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.


  1. Топқа бөліну


  1. Үй тапсырмасын тексеру.

Ортасы 5мин













15мин











- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы "9 санын қосу және азайту ".Біз тоғыз өткелден

өтіп,білімізді көрсетейік.

Операциялық-орындаушылық кезең.

1 - өткел. " Қайталау - білім анасы".

3.Үй тапсырмасын шарты мен шешуін жеке тексеру.Түсіндіре отырып орындату.

2 - өткел. "Білімді өрге жүзеді"

Теңдеуді шеш. Х+9=18 18-х=9

3 - өткел. "Білгің келсе,тауып көр".

1-тапсырма Өрнекті жаз және оның мәнін тап

2-тапсырма Есепте.

4 - өткел. "Қасиетті ұғымдар"

9 саны: қателіктер мен кемшіліктер бірлестігі.9 санының қасиетіне тоқталсақ,ана

құрсағындағы нәресте тоғыз ай,тоғыз күн өсіп жетіледі.Бұл сан адамның ғұмырында

пайдаболып,жарық дүниеге келетінге дейінгі уақыт өлшемі.9 өмірге адамды әкеледі.Ол үшүштіктен құралған.Көшпенділер 9 санын болмыстың шыңы деп санаған,олардың салт-

дәстүрлері мен наным-сенімдерінде тоғыз саны қасиетті болып есептелінген.(тоғыз

шелпек,тоғыз құмалақ,қалың малға үш тоғыз,т.б.)

5-өткел. "Мағынаны таныту

СShape2 оңы 7мин







5мин

Есептерді салыстыр оларды шығар.

6-өткел. "Ойлана біл!"

Есептерді салыстыр ,оларды шығар.

7 өткел

Бір - иілеміз,шалқайамыз,

Екі - алақанды үш соғамыз.

Басымызды үш изеп,

Төрт дегенде қол созамыз.

Бес,алты дегенде

Орнымызға отырамыз.


8-өткел

Шығармашылық тапсырма:

"Ойлан,тап" - өз бетінше жұмыс



9-өткел. "Сөз құрастыр" ойыны

14-9      12-6      13-5      6+5      7+5      8+5      9+7

 5      6      7      11      12      13      16

 Қ     О     Қ      И       Қ      А        З


Сабақты қорыту.

Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік,ИКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).









РShape3 ефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.



Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды .(оқытуда,оқуда)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.10.2018
538
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі