|
Сабақ: Математика |
Мектеп: №228 |
|||
|
Күні10.01.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: А.Ожанова |
|||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көбейтудің терімділік қасиеті |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
|
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады:9-ды қосу мен азайту тәсілін түсіндіре отырып шы5арады,екі амалмен шығарылған есепті шығара алады. |
|||
|
|
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қосудың кестесін жатқа біледі. Кері азайту амалына есептер құрастыра алады. |
||||
|
|
||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:Кеңейтілген тапсырманы толық орындай алады. |
||||
|
|
||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
|||
|
Кесте теңдеу өрнек. |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||
|
Санға 9-ды қосудың оңай тәсілін ата. |
||||
|
Не себепті... деп ойлайсыз? |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Жетістік критерилері |
|
|||
|
Алдыңғы оқу: |
|
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төменгі жазбаларда сіз жоспарланған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Б |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз.
|
|||
|
Ортасы 5мин 15мин |
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы "9 санын қосу және азайту ".Біз тоғыз өткелден өтіп,білімізді көрсетейік. Операциялық-орындаушылық кезең. 1 - өткел. " Қайталау - білім анасы". № 3.Үй тапсырмасын шарты мен шешуін жеке тексеру.Түсіндіре отырып орындату. 2 - өткел. "Білімді өрге жүзеді" Теңдеуді шеш. Х+9=18 18-х=9 3 - өткел. "Білгің келсе,тауып көр". 1-тапсырма Өрнекті жаз және оның мәнін тап 2-тапсырма Есепте. 4 - өткел. "Қасиетті ұғымдар" 9 саны: қателіктер мен кемшіліктер бірлестігі.9 санының қасиетіне тоқталсақ,ана құрсағындағы нәресте тоғыз ай,тоғыз күн өсіп жетіледі.Бұл сан адамның ғұмырында пайдаболып,жарық дүниеге келетінге дейінгі уақыт өлшемі.9 өмірге адамды әкеледі.Ол үшүштіктен құралған.Көшпенділер 9 санын болмыстың шыңы деп санаған,олардың салт- дәстүрлері мен наным-сенімдерінде тоғыз саны қасиетті болып есептелінген.(тоғыз шелпек,тоғыз құмалақ,қалың малға үш тоғыз,т.б.) 5-өткел. "Мағынаны таныту |
|||
|
С 5мин |
Есептерді салыстыр оларды шығар. 6-өткел. "Ойлана біл!" Есептерді салыстыр ,оларды шығар. 7 өткел Бір - иілеміз,шалқайамыз, Екі - алақанды үш соғамыз. Басымызды үш изеп, Төрт дегенде қол созамыз. Бес,алты дегенде Орнымызға отырамыз. 8-өткел Шығармашылық тапсырма: "Ойлан,тап" - өз бетінше жұмыс 9-өткел. "Сөз құрастыр" ойыны 14-9 12-6 13-5 6+5 7+5 8+5 9+7 5 6 7 11 12 13 16 Қ О Қ И Қ А З Сабақты қорыту. |
|||
|
Қосымша мәліметтер |
||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік,ИКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||
|
|
|
|
||
|
Р Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. |
|||
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды .(оқытуда,оқуда)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көбейтудің терімділік қасиеті
Көбейтудің терімділік қасиеті
|
Сабақ: Математика |
Мектеп: №228 |
|||
|
Күні10.01.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: А.Ожанова |
|||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көбейтудің терімділік қасиеті |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
|
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады:9-ды қосу мен азайту тәсілін түсіндіре отырып шы5арады,екі амалмен шығарылған есепті шығара алады. |
|||
|
|
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қосудың кестесін жатқа біледі. Кері азайту амалына есептер құрастыра алады. |
||||
|
|
||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:Кеңейтілген тапсырманы толық орындай алады. |
||||
|
|
||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
|||
|
Кесте теңдеу өрнек. |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||
|
Санға 9-ды қосудың оңай тәсілін ата. |
||||
|
Не себепті... деп ойлайсыз? |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Жетістік критерилері |
|
|||
|
Алдыңғы оқу: |
|
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төменгі жазбаларда сіз жоспарланған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Б |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз.
|
|||
|
Ортасы 5мин 15мин |
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы "9 санын қосу және азайту ".Біз тоғыз өткелден өтіп,білімізді көрсетейік. Операциялық-орындаушылық кезең. 1 - өткел. " Қайталау - білім анасы". № 3.Үй тапсырмасын шарты мен шешуін жеке тексеру.Түсіндіре отырып орындату. 2 - өткел. "Білімді өрге жүзеді" Теңдеуді шеш. Х+9=18 18-х=9 3 - өткел. "Білгің келсе,тауып көр". 1-тапсырма Өрнекті жаз және оның мәнін тап 2-тапсырма Есепте. 4 - өткел. "Қасиетті ұғымдар" 9 саны: қателіктер мен кемшіліктер бірлестігі.9 санының қасиетіне тоқталсақ,ана құрсағындағы нәресте тоғыз ай,тоғыз күн өсіп жетіледі.Бұл сан адамның ғұмырында пайдаболып,жарық дүниеге келетінге дейінгі уақыт өлшемі.9 өмірге адамды әкеледі.Ол үшүштіктен құралған.Көшпенділер 9 санын болмыстың шыңы деп санаған,олардың салт- дәстүрлері мен наным-сенімдерінде тоғыз саны қасиетті болып есептелінген.(тоғыз шелпек,тоғыз құмалақ,қалың малға үш тоғыз,т.б.) 5-өткел. "Мағынаны таныту |
|||
|
С 5мин |
Есептерді салыстыр оларды шығар. 6-өткел. "Ойлана біл!" Есептерді салыстыр ,оларды шығар. 7 өткел Бір - иілеміз,шалқайамыз, Екі - алақанды үш соғамыз. Басымызды үш изеп, Төрт дегенде қол созамыз. Бес,алты дегенде Орнымызға отырамыз. 8-өткел Шығармашылық тапсырма: "Ойлан,тап" - өз бетінше жұмыс 9-өткел. "Сөз құрастыр" ойыны 14-9 12-6 13-5 6+5 7+5 8+5 9+7 5 6 7 11 12 13 16 Қ О Қ И Қ А З Сабақты қорыту. |
|||
|
Қосымша мәліметтер |
||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік,ИКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||
|
|
|
|
||
|
Р Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. |
|||
|
|
||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды .(оқытуда,оқуда)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||
шағым қалдыра аласыз













