|
САБАҚ: Әдебиеттік оқу Тақырыбы:Торғай |
Мектеп:№228 |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:Ожанова Ақшолпан |
|||||||
|
СЫНЫП: 3 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары ) |
Пән бойынша лексика мен терминология. Табиғат, өсімдік, жануар, табиғат құбылыстары, адам. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||
|
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||
|
Мәтінді түсінеді танымдық,есте сақтау байланыстырып сөйлеу қабілеттерінің дамуына ықпал етеді ,сурет арқылы мазмұндай алады. |
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
|||||||
|
Жоспар |
|
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
Баста луы 15 мин |
3 мин 5 мин 2 мин 5 мин |
І.Топқа бөлу Оқушыларды 4 топқа сурет қиындылары арқылы топтастыру: І топ: Үй құстары суретін құрастырады ІІ топ: Үй жануары суретін құрастырады ІІІ топ: Жабайы аңдар суретін құрастырады IV топ: Дала құстары суретін құрастырады ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. «Кезбе тілші» әдісі арқылы жүреді Өзеннің қандай пайдасы бар? Өзен қлеңін кім жазған? судың адамға қандай пайдасы бар? Топтағы өзара бағалау мадақтау Жетістік критерийлері 1.Мәтінді бөліктерге бөле алады. 2.Мәтіндегі ұнаған тіркестерлі таба алады. 3Әр бөлікке ат қоя алады. Ой қозғау. «Дөңгелек үстел»әдісі I.топ: Торғай туралы білетіндерін айтқызу II.топ: Автор Ж.Аймауытов туралы білетіндерін айтқызу III.топ:Құстардың пайдасы IVтоп: :Жерге түскен торғайдың халін мәтінге сүйеніп суретте Бағалау : «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
|
Қиылған сурет бөліктері Микрафон Оқулық |
|||||
|
Ортасы 18 мин |
13мин 3 мин 2 мин |
ІІ.Топтық жұмыс Мәтінді «ДЖИГСО» әдісі арқыл Мәтінді оқып топта талқылайды Бағалау : Отшашу Кері байланыс: 1) Топта бірлесіп жұмыс жасаудан не үйрендіңіз ? 2) Топтық жұмыста кімнің құнды идеясы ұнады ? Неліктен? Жұптық жұмыс: Мәтінді бөліктерге бөліп, бөлікке ат қойғызу Жұптық бағалау |
Оқулық . |
|||||
|
Аяқта луы 12 мин |
8 мин 3 мин 1 мин |
IV. Жеке жұмыс 1. Кейіпкерге хат жазу Р V.Үйге тапсырма Мәтінді түсініп оқу,мазмұндау |
Үлестірме қағаздар Табыс ағашы мен стикерлер |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ- мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау «Кезбе тілші» әдісі
«ДЖИГСО» әдісі
«табыс ағашы» әдісі |
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Торғай Әдебиеттік оқу
Торғай Әдебиеттік оқу
|
САБАҚ: Әдебиеттік оқу Тақырыбы:Торғай |
Мектеп:№228 |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі:Ожанова Ақшолпан |
|||||||
|
СЫНЫП: 3 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары ) |
Пән бойынша лексика мен терминология. Табиғат, өсімдік, жануар, табиғат құбылыстары, адам. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||
|
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||
|
Мәтінді түсінеді танымдық,есте сақтау байланыстырып сөйлеу қабілеттерінің дамуына ықпал етеді ,сурет арқылы мазмұндай алады. |
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
|||||||
|
Жоспар |
|
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
Баста луы 15 мин |
3 мин 5 мин 2 мин 5 мин |
І.Топқа бөлу Оқушыларды 4 топқа сурет қиындылары арқылы топтастыру: І топ: Үй құстары суретін құрастырады ІІ топ: Үй жануары суретін құрастырады ІІІ топ: Жабайы аңдар суретін құрастырады IV топ: Дала құстары суретін құрастырады ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. «Кезбе тілші» әдісі арқылы жүреді Өзеннің қандай пайдасы бар? Өзен қлеңін кім жазған? судың адамға қандай пайдасы бар? Топтағы өзара бағалау мадақтау Жетістік критерийлері 1.Мәтінді бөліктерге бөле алады. 2.Мәтіндегі ұнаған тіркестерлі таба алады. 3Әр бөлікке ат қоя алады. Ой қозғау. «Дөңгелек үстел»әдісі I.топ: Торғай туралы білетіндерін айтқызу II.топ: Автор Ж.Аймауытов туралы білетіндерін айтқызу III.топ:Құстардың пайдасы IVтоп: :Жерге түскен торғайдың халін мәтінге сүйеніп суретте Бағалау : «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
|
Қиылған сурет бөліктері Микрафон Оқулық |
|||||
|
Ортасы 18 мин |
13мин 3 мин 2 мин |
ІІ.Топтық жұмыс Мәтінді «ДЖИГСО» әдісі арқыл Мәтінді оқып топта талқылайды Бағалау : Отшашу Кері байланыс: 1) Топта бірлесіп жұмыс жасаудан не үйрендіңіз ? 2) Топтық жұмыста кімнің құнды идеясы ұнады ? Неліктен? Жұптық жұмыс: Мәтінді бөліктерге бөліп, бөлікке ат қойғызу Жұптық бағалау |
Оқулық . |
|||||
|
Аяқта луы 12 мин |
8 мин 3 мин 1 мин |
IV. Жеке жұмыс 1. Кейіпкерге хат жазу Р V.Үйге тапсырма Мәтінді түсініп оқу,мазмұндау |
Үлестірме қағаздар Табыс ағашы мен стикерлер |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ- мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау «Кезбе тілші» әдісі
«ДЖИГСО» әдісі
«табыс ағашы» әдісі |
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз
ефлексия: Жазған
жауаптарын табыс ағашына
жапсырады.












