Торғай Әдебиеттік оқу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Торғай Әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
І.Топқа бөлу Оқушыларды 4 топқа сурет қиындылары арқылы топтастыру: І топ: Үй құстары суретін құрастырады ІІ топ: Үй жануары суретін құрастырады ІІІ топ: Жабайы аңдар суретін құрастырады IV топ: Дала құстары суретін құрастырады ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. «Кезбе тілші» әдісі арқылы жүреді Өзеннің қандай пайдасы бар? Өзен қлеңін кім жазған? судың адамға қандай пайдасы бар?
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: Әдебиеттік оқу

Тақырыбы:Торғай

Мектеп:№228


Күні:

Мұғалімнің есімі:Ожанова Ақшолпан

СЫНЫП: 3

Қатысқандар

саны:

Қатыспағандар

саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары )

Пән бойынша лексика мен терминология.

Табиғат, өсімдік, жануар, табиғат құбылыстары, адам.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Мәтінді түсініп оқиды,орындай алады,негізгі ойды анықтауға үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Мәтіндегіі кейіпкерлерге мінездеме бере алады.Ой пікірлерін еркін жеткізе алады.

Кейбір оқушылар:

Мәтінді түсінеді танымдық,есте сақтау байланыстырып сөйлеу қабілеттерінің дамуына ықпал етеді ,сурет арқылы мазмұндай алады.

Алдыңғы оқу


Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Баста

луы


15 мин




3 мин








5 мин







2 мин






5 мин

І.Топқа бөлу

Оқушыларды 4 топқа сурет қиындылары арқылы топтастыру:

І топ: Үй құстары суретін құрастырады

ІІ топ: Үй жануары суретін құрастырады

ІІІ топ: Жабайы аңдар суретін құрастырады

IV топ: Дала құстары суретін құрастырады


ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. «Кезбе тілші» әдісі арқылы жүреді

Өзеннің қандай пайдасы бар?

Өзен қлеңін кім жазған?

судың адамға қандай пайдасы бар?


Топтағы өзара бағалау мадақтау


Жетістік критерийлері

1.Мәтінді бөліктерге бөле алады.

2.Мәтіндегі ұнаған тіркестерлі таба алады.

3Әр бөлікке ат қоя алады.


Ой қозғау. «Дөңгелек үстел»әдісі


I.топ: Торғай туралы білетіндерін айтқызу

II.топ: Автор Ж.Аймауытов туралы білетіндерін айтқызу

III.топ:Құстардың пайдасы

IVтоп: :Жерге түскен торғайдың халін мәтінге сүйеніп суретте


Бағалау : «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»


Shape2 Shape1

Shape3



Қиылған сурет бөліктері







Микрафон










Оқулық




Ортасы

18 мин













13мин






3 мин




2 мин



ІІ.Топтық жұмыс Мәтінді «ДЖИГСО» әдісі арқыл

Мәтінді оқып топта талқылайды


Бағалау : Отшашу


Кері байланыс:

1) Топта бірлесіп жұмыс жасаудан не үйрендіңіз ?

2) Топтық жұмыста кімнің құнды идеясы ұнады ? Неліктен?


Жұптық жұмыс:

Мәтінді бөліктерге бөліп, бөлікке ат қойғызу

Жұптық бағалау

Оқулық


.



Аяқта

луы


12 мин










8 мин




3 мин




1 мин



IV. Жеке жұмыс

1. Кейіпкерге хат жазу


Р ефлексия: Жазған жауаптарын табыс ағашына жапсырады.
Не білдің?
Не үйрендің?
Нені білгің келеді?

V.Үйге тапсырма

Мәтінді түсініп оқу,мазмұндау


Үлестірме

қағаздар





Табыс ағашы мен стикерлер

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ- мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс


Үй тапсырмасын сұрау

«Кезбе тілші» әдісі

  • Топтық жұмыс

«ДЖИГСО» әдісі

  • Жеке жұмыс

«табыс ағашы» әдісі

  • Топтардағы өзара бағалау,мадақтау

  • «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы

  • Отшау,бағдаршам

  • Жұптық бағалау

  • Әдебиеттік оқу


  • Бейнежазба

  • Слайдтар

  • Ынтымақтастық орнатады

  • Бір-бірінің құнды пікірлерін тыңдай біледі

  • Өзара жағымды қарым қатыс орнатады


Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.10.2018
690
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі