|
Қазақ тілі |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тіл және сөйлеу 1-5жаттығу |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулық, қазақ тілі оқыту әдістемесі |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттары: |
Танымдық: Сөз және оның мағынасы туралы түсінігін қалыптастыру арқылы бақылау, сараптау, қорытынды жасай білу, ойлау жүйесін, логикасын дамытуға ықпал ету. Эмоциялық:Психологиялық жағымды орта қалыптастыру Әлеуметтік:Қарым-қатынас жасау арқылы шынайы оқу мен оқыту әрекеттілігін белсендіру |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Қайталау сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижесі |
Әлеуметтік шағын топтарда үйлесімділікпен әрекеттесуге ынталанады, өзара әрекеттестікте белсенділіктері артады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялары |
Сабақ барысында топтасып жұмыс жасай отырып, танымдық қабілеттерін көрсетеді.Жұптық жұмыс жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма көздері |
Суретпен жұмыс, топтық жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Электронды оқулық,слайд,кесте |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Мотивациялық кезең |
Түстер арқылы топтарға кедергісіз бөліну,байсалдылық пен зейінділікке,ынтымақтаса оқуға ынталандыру |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау: |
Сөз дегеніміз не? Сөйлем дегеніміз не? Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? Кестемен жұмыс Жұппен жұмыс
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ: |
Оқулықпен жұмыс. 1-жаттығу (тірек сызба көмегімен сөз таптарын еске түсіру) б) дәптермен жұмыс. Күн ретін жазу. Көркем жазу А а А а Алма. 2-жаттығу. Сөздерді оқу, ондағы ұқсастық пен айырмашылықты бөліп көрсету, сөйлем құрау. Мысалы: Жазда аралар гүлдерден бал жинайды. Айдостың ала сиыры жайылып жүр. 3-жаттығу. Топтық жұмыс Аспанда: ай, жұлдыз, күн, бұлттар, құстар, тікұшақ. Жерде: топырақ, тастар, жәндіктер. Суда: балықтар, балдырлар, кеме, қайық |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Қара жорға» биі |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс |
4-жаттығуды өзіндік жұмыс ретінде балаларға сурет бойынша сөйлем құрап жаздырту. 5-жаттығу Оқушылардың үстел жайында білімдерін ауызша сұрау, суретпен жұмыс жүргізу «Жеміс жинау» ойыны алмаларды тиісті сауытқа салу.
Біз қандай дыбыстары бар сөздерді дұрыс жазуға, оқуға үйрендік? Олар қандай дыбыстар? |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды |
а) 6-жаттығудағы ақпаратты есте сақтап талдау. ә) Ойын «Кім тапқыр?» Ойының шарты: оқушыларды 4 топқа бөліп, зат, сын, сан есім, етістік бойынша сөздер айтқызу, сұрақ қою. а) Балалар, бүгін біз не үйрендік? ә) Сөз туралы не білеміз? б)Сөз мағынасына қарай қалай бөлінеді? |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Екі жұлдыз, бір ұсыныс ОүБ(1,2,5) 1.Жұптарда өзара бағалау 2.Топтарда өзара бағалау 5.Өзін-өзі бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: |
3-жаттығу Ереже |
|
Сәтті тұстарым |
Сәтсіз тұстарым |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Жеміс жинау» ойыны алмаларды тиісті сауытқа салу.

«Жеміс жинау» ойыны алмаларды тиісті сауытқа салу.

Кесте
|
Сөздер |
Буын саны |
Жуан дауыстылар |
Жіңішке дауыстылар |
Қатаң дауыссыздар |
Ұяң дауыссыздар |
Үнді дауыссыздар |
|
Білім |
|
|
|
|
|
|
|
Кітап |
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы |
|
|
|
|
|
|
-------------------------------------------------------------------------------
Кесте
|
Сөздер |
Буын саны |
Жуан дауыстылар |
Жіңішке дауыстылар |
Қатаң дауыссыздар |
Ұяң дауыссыздар |
Үнді дауыссыздар |
|
Білім |
|
|
|
|
|
|
|
Кітап |
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы |
|
|
|
|
|
|
---------------------------------------------------------------
Кесте
|
Сөздер |
Буын саны |
Жуан дауыстылар |
Жіңішке дауыстылар |
Қатаң дауыссыздар |
Ұяң дауыссыздар |
Үнді дауыссыздар |
|
Білім |
|
|
|
|
|
|
|
Кітап |
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы |
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіл және сөйлеу
Тіл және сөйлеу
|
Қазақ тілі |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тіл және сөйлеу 1-5жаттығу |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулық, қазақ тілі оқыту әдістемесі |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттары: |
Танымдық: Сөз және оның мағынасы туралы түсінігін қалыптастыру арқылы бақылау, сараптау, қорытынды жасай білу, ойлау жүйесін, логикасын дамытуға ықпал ету. Эмоциялық:Психологиялық жағымды орта қалыптастыру Әлеуметтік:Қарым-қатынас жасау арқылы шынайы оқу мен оқыту әрекеттілігін белсендіру |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Қайталау сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижесі |
Әлеуметтік шағын топтарда үйлесімділікпен әрекеттесуге ынталанады, өзара әрекеттестікте белсенділіктері артады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялары |
Сабақ барысында топтасып жұмыс жасай отырып, танымдық қабілеттерін көрсетеді.Жұптық жұмыс жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма көздері |
Суретпен жұмыс, топтық жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Электронды оқулық,слайд,кесте |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Мотивациялық кезең |
Түстер арқылы топтарға кедергісіз бөліну,байсалдылық пен зейінділікке,ынтымақтаса оқуға ынталандыру |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау: |
Сөз дегеніміз не? Сөйлем дегеніміз не? Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? Кестемен жұмыс Жұппен жұмыс
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ: |
Оқулықпен жұмыс. 1-жаттығу (тірек сызба көмегімен сөз таптарын еске түсіру) б) дәптермен жұмыс. Күн ретін жазу. Көркем жазу А а А а Алма. 2-жаттығу. Сөздерді оқу, ондағы ұқсастық пен айырмашылықты бөліп көрсету, сөйлем құрау. Мысалы: Жазда аралар гүлдерден бал жинайды. Айдостың ала сиыры жайылып жүр. 3-жаттығу. Топтық жұмыс Аспанда: ай, жұлдыз, күн, бұлттар, құстар, тікұшақ. Жерде: топырақ, тастар, жәндіктер. Суда: балықтар, балдырлар, кеме, қайық |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Қара жорға» биі |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс |
4-жаттығуды өзіндік жұмыс ретінде балаларға сурет бойынша сөйлем құрап жаздырту. 5-жаттығу Оқушылардың үстел жайында білімдерін ауызша сұрау, суретпен жұмыс жүргізу «Жеміс жинау» ойыны алмаларды тиісті сауытқа салу.
Біз қандай дыбыстары бар сөздерді дұрыс жазуға, оқуға үйрендік? Олар қандай дыбыстар? |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды |
а) 6-жаттығудағы ақпаратты есте сақтап талдау. ә) Ойын «Кім тапқыр?» Ойының шарты: оқушыларды 4 топқа бөліп, зат, сын, сан есім, етістік бойынша сөздер айтқызу, сұрақ қою. а) Балалар, бүгін біз не үйрендік? ә) Сөз туралы не білеміз? б)Сөз мағынасына қарай қалай бөлінеді? |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Екі жұлдыз, бір ұсыныс ОүБ(1,2,5) 1.Жұптарда өзара бағалау 2.Топтарда өзара бағалау 5.Өзін-өзі бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: |
3-жаттығу Ереже |
|
Сәтті тұстарым |
Сәтсіз тұстарым |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Жеміс жинау» ойыны алмаларды тиісті сауытқа салу.

«Жеміс жинау» ойыны алмаларды тиісті сауытқа салу.

Кесте
|
Сөздер |
Буын саны |
Жуан дауыстылар |
Жіңішке дауыстылар |
Қатаң дауыссыздар |
Ұяң дауыссыздар |
Үнді дауыссыздар |
|
Білім |
|
|
|
|
|
|
|
Кітап |
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы |
|
|
|
|
|
|
-------------------------------------------------------------------------------
Кесте
|
Сөздер |
Буын саны |
Жуан дауыстылар |
Жіңішке дауыстылар |
Қатаң дауыссыздар |
Ұяң дауыссыздар |
Үнді дауыссыздар |
|
Білім |
|
|
|
|
|
|
|
Кітап |
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы |
|
|
|
|
|
|
---------------------------------------------------------------
Кесте
|
Сөздер |
Буын саны |
Жуан дауыстылар |
Жіңішке дауыстылар |
Қатаң дауыссыздар |
Ұяң дауыссыздар |
Үнді дауыссыздар |
|
Білім |
|
|
|
|
|
|
|
Кітап |
|
|
|
|
|
|
|
Оқушы |
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













