|
Дүниетану 3 |
22.09.2014ж |
|
Сабақ тақырыбы: |
Қаңқа және бұлшық ет. Қан айналым мүшелері |
|
Жалпы мақсаттары: |
Танымдық: Қан айналым мүшелері жүйке жүйесінің құрылымы, оның маңызы мен атқаратын қызметі туралы түсінік қалыптастыруға ықпал ету; жүйке жүйесін нығайту тәртібін талдау. Эмоциялық: Психологиялық жағымды орта қалыптастыру; Әлеуметтік: Бірлескен оқуға ену арқылы барлық оқушының бірдей оқу мен оқыту үдерісіне қатысуына ықпал ету |
|
Оқу нәтижесі |
Әлеуметтік әрекеттесу топтарында ойларын айтуға дағдыланады; |
|
Негізгі идеялар |
Сабақ барысында өзара әрекеттесу арқылы оқушы өзіндік танымдық қабілетін көрсетеді. Осы қабілеттерін дамыта отырып, сабаққа белсенділікпен араласады. |
|
Тапсырма көздері |
Ашық сұрақтар беру |
|
Сабақтың түрі: |
Жаңа білім беру |
|
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, слайд, стиктер, постерлер, портрет |
|
Мотивациялық кезең |
Зейіндерін шоғырландыру «Кім көп біледі?» ойыны арқылы көңіл-күйіне әсер ету (ОЖЕСОжО) |
|
Жаңа сабақ |
ОүБ-2)
|
|
Кейінгі тапсырмалар Қорытынды |
«Спорт – денсаулық кепілі» көңілді тапқырлар жарысы
Адам өз өмірін сақтау керек. Ол үшін жол апаты, су қауіпсіздігі, көшеде жүру ережелерін сақтау керек. Сонымен бірге өмір сүрген кезде денсаулықты сақтау керек, уақытылы ыстықтамақ ішіп, режим сақтау керек. Адамның дені сау болса, онда барлық нәрсеге икемді болады. |
|
Бағалау |
Жұптарда өзара бағалау (Ауызша рефлексия)
(ОүБ -1)
Соңында: Бүгінгі сабақта үйренгеніміз... Маған өте қиын болғаны... Маған ұнағаны... |
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді оқу, мазмұндау, ізденіс жұмыстары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қаңқа және бұлшық ет
Қаңқа және бұлшық ет
|
Дүниетану 3 |
22.09.2014ж |
|
Сабақ тақырыбы: |
Қаңқа және бұлшық ет. Қан айналым мүшелері |
|
Жалпы мақсаттары: |
Танымдық: Қан айналым мүшелері жүйке жүйесінің құрылымы, оның маңызы мен атқаратын қызметі туралы түсінік қалыптастыруға ықпал ету; жүйке жүйесін нығайту тәртібін талдау. Эмоциялық: Психологиялық жағымды орта қалыптастыру; Әлеуметтік: Бірлескен оқуға ену арқылы барлық оқушының бірдей оқу мен оқыту үдерісіне қатысуына ықпал ету |
|
Оқу нәтижесі |
Әлеуметтік әрекеттесу топтарында ойларын айтуға дағдыланады; |
|
Негізгі идеялар |
Сабақ барысында өзара әрекеттесу арқылы оқушы өзіндік танымдық қабілетін көрсетеді. Осы қабілеттерін дамыта отырып, сабаққа белсенділікпен араласады. |
|
Тапсырма көздері |
Ашық сұрақтар беру |
|
Сабақтың түрі: |
Жаңа білім беру |
|
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, слайд, стиктер, постерлер, портрет |
|
Мотивациялық кезең |
Зейіндерін шоғырландыру «Кім көп біледі?» ойыны арқылы көңіл-күйіне әсер ету (ОЖЕСОжО) |
|
Жаңа сабақ |
ОүБ-2)
|
|
Кейінгі тапсырмалар Қорытынды |
«Спорт – денсаулық кепілі» көңілді тапқырлар жарысы
Адам өз өмірін сақтау керек. Ол үшін жол апаты, су қауіпсіздігі, көшеде жүру ережелерін сақтау керек. Сонымен бірге өмір сүрген кезде денсаулықты сақтау керек, уақытылы ыстықтамақ ішіп, режим сақтау керек. Адамның дені сау болса, онда барлық нәрсеге икемді болады. |
|
Бағалау |
Жұптарда өзара бағалау (Ауызша рефлексия)
(ОүБ -1)
Соңында: Бүгінгі сабақта үйренгеніміз... Маған өте қиын болғаны... Маған ұнағаны... |
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді оқу, мазмұндау, ізденіс жұмыстары |
шағым қалдыра аласыз













