Киіктің айласы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Киіктің айласы

Материал туралы қысқаша түсінік
І .Үй тапсырмасын сұрау «Идеялар себеті» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау «торғай »мәтіні бойынша екі сөйлемнен жазып,себетке салады ІІ.Топқа бөлу .Қима қағаздар арқылы топтастыру Қима қағаздар арқылы топтасып,келесі тапсырма шығады Жетістік критерийлері 1.Мәтінді бөліктерге бөле алады. 2.Мәтіндегі ұнаған тіркестерлі таба алады. 3Әр бөлікке ат қоя алады. Топтық жұмыс. I.топ: Көктем табиғаты жайлы айтқызу II.топ: Көктем мезгілінде жануарлар өміріндегі өзгеріс III.топ:Киік туралы білетіндерін айқызу IVтоп: :Мәтінді «джигсо» әдісі арқылы оқыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: Әдебиеттік оқу

Тақырыбы:Киіктің айласы

Мектеп: 228


Күні:

Мұғалімнің есімі:Ожанова А

СЫНЫП: 3

Қатысқандар

саны:

Қатыспағандар

саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары )

Пән бойынша лексика мен терминология.

Табиғат, өсімдік, жануар, табиғат құбылыстары, адам.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Мәтінді түсініп оқып,негізгі ойды анықтауға бағыттау

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Мәтіндегіі кейіпкерлерге мінездеме беруге жағдай жасау Ой пікірлерін еркін жеткізе алады.

Кейбір оқушылар:

Мәтінді түсінеді танымдық,есте сақтау байланыстырып сөйлеу қабілеттерінің дамуына ықпал етеді талдауға машықтанады

Алдыңғы оқу


Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Баста

луы


15 мин




3 мин






5 мин




2 мин






5 мин

І .Үй тапсырмасын сұрау

«Идеялар себеті» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау

«торғай »мәтіні бойынша екі сөйлемнен жазып,себетке салады



ІІ.Топқа бөлу

.Қима қағаздар арқылы топтастыру

Қима қағаздар арқылы топтасып,келесі тапсырма шығады



Жетістік критерийлері

1.Мәтінді бөліктерге бөле алады.

2.Мәтіндегі ұнаған тіркестерлі таба алады.

3Әр бөлікке ат қоя алады.


Топтық жұмыс.

I.топ: Көктем табиғаты жайлы айтқызу

II.топ: Көктем мезгілінде жануарлар өміріндегі өзгеріс

III.топ:Киік туралы білетіндерін айқызу

IVтоп: :Мәтінді «джигсо» әдісі арқылы оқыту


Бағалау : мадақтау

себет







Қима қағаз










Оқулық




Ортасы

18 мин













13мин



3 мин






2 мин



Жұптық жұмыс:

1.Жануарлардың жауынан сақтанатын әдісін тәсілдерін жаз

2. «Діңкесі құрыған» сөзінің мағыналас қатарын жаз

3.Ақсақ киіктің ақылдылығын жаз

4. «Таяқ сілтем жер»тіркесіндегі «таяқ сілтем» сөзін басқаша айтып көр

Бағалау : жұптық бағалау


Кері байланыс:

1) Топта бірлесіп жұмыс жасаудан не үйрендіңіз ?

2) Топтық жұмыста кімнің құнды идеясы ұнады ? Неліктен?

Оқулық


.



Аяқта

луы


12 мин










8 мин




3 мин




1 мин



IV. Жеке жұмыс

1. Кейіпкерге хат жазу


Р ефлексия: Жазған жауаптарын табыс ағашына жапсырады.
Не білдің?
Не үйрендің?
Нені білгің келеді?

V.Үйге тапсырма

Мәтінді түсініп оқу,мазмұндау


Үлестірме

қағаздар





Табыс ағашы мен стикерлер

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ- мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс


Үй тапсырмасын сұрау

«Кезбе тілші» әдісі

  • Топтық жұмыс

«ДЖИГСО» әдісі

  • Жеке жұмыс

«табыс ағашы» әдісі

  • Топтардағы өзара бағалау,мадақтау

  • «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы

  • Отшау,бағдаршам

  • Жұптық бағалау

  • Әдебиеттік оқу


  • Бейнежазба

  • Слайдтар

  • Ынтымақтастық орнатады

  • Бір-бірінің құнды пікірлерін тыңдай біледі

  • Өзара жағымды қарым қатыс орнатады


Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.10.2018
543
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі