Текше және оның көлемі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Текше және оның көлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
: текшенің мәнді белгілерін, түрлік ерекшелігін анықтайды, ажырата алады. Текше және оның көлемі. туралы білімдерін нақтылауға ықпал ету;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Математика

Мектеп: №228

Күні:23.01.2017

Мұғалімнің аты-жөні: А.Ожанова

Сынып: 3


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Текше және оның көлемі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

: текшенің мәнді белгілерін, түрлік ерекшелігін анықтайды, ажырата алады. Текше және оның көлемі. туралы білімдерін нақтылауға ықпал ету;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Геометриалық фигураларды ажырата алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Текшенің төбесін,қырларын жақтарын көрсете алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:Жақтары қандай фигура екенін атай алады,суреттегі білеуше неше текшеден құрастырылғанын атай алады.


Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Текше,шаршы,жағы,төбесі.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Текшенің барлық өырларының ұзындықтары бірдей болады ма?

Не себепті... деп ойлайсыз?

Не себепті білеуше текшеге жатпайды?


Жетістік критерилері


Алдыңғы оқу:


Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төменгі жазбаларда сіз жоспарланған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурстар фигуралар моделі, кесте, дидактикалық материалдар

БShape1 асы 1-5 мин








.Математикалық диктант (көбейту, бөлу амалдарын қайталау)

1дм 2=100см 2

2=100дм 2

1а(ар)=100 м 2

Топқа бөліну

Үй тапсырмасын тексеру.

Ортасы 5мин













15мин











1. суреттегі фигура текше болып табыла ма? Неліктен? Оның әр өлшемі неше сантиметрден? Осы текшенің көлемін қалай өлшеуге болатынын түсіндір, яғни оны қыры 1 см неше текшемен толтыруға болатынын есептеп шығар.Есіңде сақта! Текшенің көлемін табу үшін оның қырын көбейткіш ретінде үш рет алып, көбейтіндінің мәнін табу керек. №2. Қыры 3 см текшенің бір жағының ауданы неше квадрат сантиметр болады? Оның барлық жақтарының аудандарының қосындысы ше? Осы текшенің көлемі неше куб сантиметр?

3. Ұзындығы 4 см, ені 3 см, ал биіктігі 1 см қорапты толтыру ұшін қыры 1 см болатын неше текше керек?

4. қыры 2 см текше берілген. Жазулардың арқайсысы нені білдіреді:

а) (2 * 2) * 2 = 8 ә) 2 * (2 * 2) = 8 б) 2 * 2 * 2 = 8

5. 78 + (35 – 10 * 2) = 93 (78 – 35) + 10 * 2 = 23

6. а) Ш: 36 : (8-4) = 9

Ж: 9 бала дәптер алды.

ә) 4 кг-нан - 9 қ тоқаш

3 кг-нан – 8қ кәмпит

барлығы - ? кг

Ш: (4 * 9) + (3 * 8) = 60

Ж: барлығы 60 кг тәтті

8. Амалдарды орында:

(28 + 72) : 10 = 10 30 * 5 + 16 : 2 = 154

(32 + 18) : 5 = 10 22 + (10 + 70) : 10 = 30

(146 + 54) : 20 = 10 45 : 5 + (66 – 36) : 5 = 15

Сергіту сәті

Қостық біз, көбейттік біз, Қатты шаршап кеттік біз.

Кәне, тұра қалайық, Қимылдасын қол-аяқ.

Кірпікті де қағайық, Терең демді алайық,

Орнымызға отырып, Сабаққа назар салайық


СShape2 оңы 7мин







5мин

Шығармашылық тапсырма:

Логикалық ойлау қабілетін дамытуға бағытталған тапсырма.
Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда, оның неше бұрышы болады?
Кеңейтілген тапсырма

Жеке оқушылармен жұмыс

Әр оқушыға тапсырма беріледі

Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік,ИКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).




РShape3 ефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды .(оқытуда,оқуда)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.10.2018
1058
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі