Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастыру Өрмекшінің торы Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Арифметикалық диктант 32 мен 8 сандарының бөліндісінің мәнін тап; 64 пен 8сандарының бөліндісінің мәнін тап; 6-ны 8 есе арттыр; 81-ді 9есе кеміт; 16-ның 20-дан нешеуі кем? Белгісіз санды 5есе арттырғанда 25 шықты, белгісіз санды тап. 1. Үй тапсырмасын тексеру.Баспармақпен бағалау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:Математика

Мектеп: №228

Күні:09,01.2017

Мұғалімнің аты-жөні: А.Ожанова

Сынып: 3



Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қайталау

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:Бір таңбалы санды екі таңбалы снға көбейте алады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Көбейтудің кестесін жатқа біледі,Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдана алады

.

Кейбір оқушылар орындай алады:Сурет бойынша есеп құрастырады ,оған кері екі есеп құрастыра алады.


Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:


Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Қосудың қандай қасиеттерін білеміз?

Не себепті... деп ойлайсыз?

Қосудың қасиетіне ұқсас па?


Жетістік критерилері


Алдыңғы оқу:

Ауыстырымдылық қасиет

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төменгі жазбаларда сіз жоспарланған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурстар

Басы 1-5 мин









Ұйымдастыру

Өрмекшінің торы Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Арифметикалық диктант

32 мен 8 сандарының бөліндісінің мәнін тап;

64 пен 8сандарының бөліндісінің мәнін тап;

6-ны 8 есе арттыр;

81-ді 9есе кеміт;

16-ның 20-дан нешеуі кем?

Белгісіз санды 5есе арттырғанда 25 шықты, белгісіз санды тап.

  1. Үй тапсырмасын тексеру.Баспармақпен бағалау.

Ортасы 5мин













15мин











Жеке жұмыс.№1

Гүлдер нешеу? Әр түрлі тәсілмен есептеп шығар.

Бірінші тәсіл.Әр қатардағы гүлдер санын қатарлар санына көбейт.Көбейтіндісін жаз. Оның мәнін тап.

Әр қатарда 5гүл бар.Барлығы 4қатар.Бесті 4-ке көбейтеміз.Өрнекті жазамыз: 5.4=20 Тіктөртбұрыш 20гүлден құралған.

2-тәсіл Әр бағанда 4гүлден бар.Барлығы 5 баған бар. 5-тен төрт рет, өрнек құрамыз: 4.5=20. Тік төртбұрыш 20гүлден құралған.

Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді. Бұл көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.

2Жұптық тапсырма

90.2 20.7 3.50 40.2

2.90 7.20 50.3 2.40

3 Топтық тапсырма

602+198= 800 402-296=106 482-193=289

501-486=15 512+399=911 249+476=725

416+386= 802 367-188= 179 618-356=262

4

Жиналды-12кг және 9кг

Бөліп салды-7кг-нан

Себет-?

Ш: (12+9):7=3

Ж: 3себет қажет болды.

ә) Лимон 20кг-нан 5жәшік

Мандарин 50кг-нан ?жәшік

Барлығы 200кг

Ш: 20.5=100кг лимон

(200-100):50=2жәшік мандарин

Ж:2жәшік мандарин

5Теңдеулерді шеш:Күрделі теңдеулерді шешу өзіндік жұмысқа ұсынылады.

Х+42=83-27 28:х=400:100 х:9=600:100

Х+42=56 28:х=4 Х:9=6

х=56-42 х=28:4 х=9.6

х=14 х=7 х=36

6Қалдықпен бөлуді орында және тексер

34:4=8(қалд2) 19:2=9(қалд1) 82:8=9(қалд10)

Тек: 8.4+2=34 тек:9.2+1=19 тек:9.8+10=82

Сергіту сәті

Қостық біз, көбейттік біз, Қатты шаршап кеттік біз.

Кәне, тұра қалайық, Қимылдасын қол-аяқ.

Кірпікті де қағайық, Терең демді алайық,

Орнымызға отырып, Сабаққа назар салайық

7-есеп

СShape1 оңы 7мин







5мин

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

Тест парақшалары Акт тапсырмасы

Өзіндік практикалық жұмыс ұйымдастырылады.Соңынан нәтижесі тексеріліп, әрбір шешімінің қалай табылғаны ауызша түсіндірпіледі.Әр топ өзінің пәтерінің нұсқаларын ұсынады, оны қорғайды.

Бүгінгі сабақта үйренгеніміз...

Маған өте қиын болғаны...

Маған ұнағаны

Нені орындай алмадық?

ОүБ –1 Жұптарда бағалау

ОүБ -2 Топтарда бағалау

ОүБ-5 Өзін-өзі бағалау



Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік,ИКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).









РShape2 ефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.



Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды .(оқытуда,оқуда)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.10.2018
570
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі