Сабақтың кезені/ уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
«Күннің нұры» шумағын топпен
айтып, психологиялық ахуал тудырады.
|
«Күннің нұры» шумағын топпен
айтып, жаңа тақырыпты қабылдауға
дайындалады.
|
|
|
|
Сынып оқушыларын оқылым және
жазылым дағыдаларына негізделген оқу мақсатымен
таныстырады.
|
Сынып оқушыларын оқылым және
жазылым дағыдаларына негізделген сабақ мақсатын мұғалімнің
көмегімен бірге құрастырады.
|
|
|
|
Тақырыпта кездесетін жаңа
сөздермен жұмыс орындатады.
|
«Wordwall» бағдарламасы
негізінде сөздердің аудармасымен танысады, оқиды,
қайталайды.
|
Дескриптор:
- сөздерді оқып,
танысады;
- берілген аудармасымен
жұптастырады.
|
https://wordwall.net/ru/resource/37636583
|
Сабақтың
ортасы
|
Сөйлемдерді мағынасына қарай
сәйкестендіруді ұсынады.
|
Оқушылар жұпта талқылап,
сөйлемдерді оқып, сәйкестендіреді.
|
Дескриптор:
- алғыс айту сөздерін
түсінеді, табады;
- қамқор болу сөздерін,
қаратпа сөздерді ажыратады.
|
https://learningapps.org/watch?v=pwib0v5t322
|
|
Жаңа сөздерді
бекітеді.
|
Жаңа сөздердің синонимдерімен
танысады:
Борыш,міндет
Тірек,
сүйеу
Мақсат,
міндет
Туысқан,
ағайын
Пікір,
ой
Қамқор болу, көмекке
келу
Алғыс айту, рақмет
айту
|
Дескриптор:
- синонимдермен
танысады.
|
|
|
Мәтін бөліктерін рөлге бөліп,
мәнерлеп оқуды ұсынады.
|
Мәтінді оқиды, мәнерлеп
жеткізеді.
|
Дескриптор:
- мәтін бөліктерін рөлге бөле
алады;
- мәнерлеп оқи
алады.
|
|
|
Кері
байланыс.
Көпнүктенің орнына қажетті
сөздерді қойдырып оқытады.
(әжесі, беті, қамқор, алғыс,
әжесі, әжесін)
|
-
Досанның ...... ауырып
қалады.
-
..... қолын жууға
көмектесті.
-
Әжесіне ......
болды.
-
Әжесі ......
айтты.
-
Досанды .....
мақтады.
-
«Менің
тірегімсіз»,-деді .......
құшақтап.
|
Дескриптор:
- мәтінді
түсінеді;
- қажетті сөздерді
табады;
- ақпаратты
тереді.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Суреттерден және тілдесім
клишелерінен тұратын парақты таратып, топ мүшелеріне тілдесім
сөйлемдерін жазып, комикс түрінде қорғауды
жеткізеді.
|
Суреттерден және тілдесім
клишелерінен тұратын парақты алып, топ мүшелері тілдесім
сөйлемдерін жазып, комикс түрінде қорғауды
жеткізеді.
|
Дескриптор:
- суреттегі эмоцияларды
ажыратады;
- комикс
құрастырады.
|
«Pixton» платформасы
арқылы құрастырылған комикстерін қорғайды.
|
|
Үй
тапсырмасы
«Ағайын, туысқан» тақырыбына
синквейн жазуды тапсырады.
|
Синквейн
жазады.
|
|
|