Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Билим бериш мәһкимисиниң нами

    Ават оттура мәктәп

    Пәни:

    Тәбиәтшунаслиқ

    Бөлүм:

    Су – һаятлиқ мәнбәси

    Педагогниң исим - нәсиби:

    Салиева Гулнара

    Күни:

    05.04.22

    Синип:

    3

    Дәрисниң мавзуси:

    Адәмләрниң дәсләпки олтиришлиқ җайлири қачан вә қандақ пәйда болди?

    Оқуш программисиға мувапиқ оқутуш мәхсити:

    3.2.2.1 Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлаш

    3.2.3.1 адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиш (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)


    Дәрисниң мәхсити:

    Барлиқ оқуғучилар үчүн: Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду;

    адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиду (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)

    Оқуғучиларниң бесим бөлиги үчүн: Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду,чүшәндүриду;

    адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиду,испатлайду (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)

    Бәзибир оқуғучилар үчүн: Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду,чүшәндүриду,испатлайду;

    адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиду,испатлайду вә ижадий ишләйду (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)

    Баһалаш критерийи

    Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду;

    адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиду (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)


    Дәрисниң бериши

    Дәрисниң бөлүми/ Вақти

    Педагогниң иш - һәрикити

    Оқуғучиниң иш - һәрикити

    Баһалаш

    Ресурслар

    Уюштуруш

    Өзини – өзи тәкшүрәш



    15минут




    Өткән билимни әскә чүшүрүш

    Саламлишиш,оқуғучиларни уюштуруш

    Муәллимниң көксидә

    Есил арман,тиләк бар.

    Әшу устаз алдида

    Һәммә ишқа биз тәйяр!

    Фунционаллиқ саватлиғини ашуруш

    Тапшурма .

    А.1.Қатардики ошуқ турған адәмниң исминиң астини сиз вә сәвәвини чүшәндүргин.


    Сырым,Исатай,Махамбет,Кенесары,Абылқаир,Амангельды


    В.2.Буни ким язған? Бу тоғрисида немә билисән?

    Оқуғучилар саламлишиду







    Дескриптор:

    1.Абулхаир ханни тапиду

    2.Кичик йүз хан Абулхаир вә униң әскәрлири Россияниң қол астиға өтүп кәткәнлигини билиду.


    10 баллиқ формативлиқ баһалаш




    4балл

    ҚБ:От чечиш







    Дәрислик,

    сүрәт,

    карточкилар














    С. тапшурма.3.

    «Мустәқиллик һәммидин әвзәл»

    Мавзусиға эссе яз


    3.Муәллипи М.Өтемісұлы екәнлигини тапиду.

    4.И.Тайманұлының башлиған қозғилаң нахшичиси екәнлигини ейтиду



    Оқуғучилар эссе язиду

    Эссе.

    Мустәқиллик қазақ хәлқигә оңайлиқ билән кәлмигән.

    Мустәқиллик үчүн қанчиму батурлар қени төкүлгән.













    Қб:

    1балл










    Йеңи билим




    5минут









    5минут
















    8минут





































    7минут







    Бәкитиш

    3минут

    Тиңшилим. Ейтилим.

    Балилар ,бүгүн биз чоң «Су тирикчилик көзи» бөлүми билән тонушимиз.Йәни бу бөлүмдин силәр адәмләрниң олтиришлиқ җайлириға тәбиәт қандақ
    тәсир қилғанлиғи билән тонушисиләр;
    Бүгүнки дәрисимизниң тирәк сөзлири тағ етиги,дәрия,көл.

    Қени әмсә мошу сөзләрни 3 тилда ейтип көрәйли.

    -Ярайсиләр,балилар!


    Тапшурма.( Ұ) «Сүрәтләр сөзләйду» усули

    Сүрәтләргә қараңлар. Силәрниң пикриңларчә, бу йәрләрниң қайсиси адәмләрниң олтирақлишишиға қолайлиқ болар еди? Немишкә?



    Қедимда адәмләр қандақ йәрләрдә олтирақлашқан? Улар немишкә тәвәниң җәнуби билән шималини таллиған? Немә сәвәптин адәмләр өсүмлүкләр билән һайванат дунияси мол йәрләрни паналиған?



    Тапшурма.


    Адәм өмригә қоршиған муһит вә тәбиәт шараитиниң тәсирини билисән.Мошундақ жайларда туридиған адәмләр немә билән мәшғул болғанлиғини ениқла.










    Тәбиәт шараити

    Адәмләрниң мәшғулати

    Жигим-терим ишлири,мевә- чевә,көктат вә мал чарвичилиғи

    Чөл далаға маслашқан чарвичилиқ

    Мал чарвичилиғи



















    С.Тапшурма.(Ж).

    Қазақстанниң физикилиқ хәритисигә қара.Кона дәвирдә адәмләр елимизниң қайсу тәвәлиригә орунлашқан.Тәхминән көрсәт.Бир-бириңларни тәкшүрәңлар.



    Идея тоғрилиқ пикир стратегияси

    Сиз ипәк йоли идеяси тоғрисида немә билисиз?


    Өйгә тапшурма:70-71 бәт.

    Адәмләрниң дәсләпки олтиришлиқ җайлири қачан вә қандақ пәйда болди?







    Оқуғучилар тирәк сөзләрни 3 тилда ейтиду







    Дескриптор:

    1Оқуғучилар соалларға жавап бериду

    2.Сәвәвини чүшәндүриду





    Дескриптор:


    1. Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду

    2. адәмләрниң олтиришлиқ җайлирини тәһлил қилиду.

    3.Хәритидин бурунқи адәмләрниң олтиришлиқ жайлирини көрситиду.














    Оқуғучиларөз идеялири билән бөлүшиду

















    2балл


    ҚБ:

    светафор

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Салиева Гулнара
    19 Сәуір 2022
    382
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Адәмләрниң дәсләпки олтиришлиқ җайлири қачан вә қандақ пәйда болди?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Адәмләрниң дәсләпки олтиришлиқ җайлири қачан вә қандақ пәйда болди?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3.2.2.1 Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлаш 3.2.3.1 адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиш (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Билим бериш мәһкимисиниң нами

    Ават оттура мәктәп

    Пәни:

    Тәбиәтшунаслиқ

    Бөлүм:

    Су – һаятлиқ мәнбәси

    Педагогниң исим - нәсиби:

    Салиева Гулнара

    Күни:

    05.04.22

    Синип:

    3

    Дәрисниң мавзуси:

    Адәмләрниң дәсләпки олтиришлиқ җайлири қачан вә қандақ пәйда болди?

    Оқуш программисиға мувапиқ оқутуш мәхсити:

    3.2.2.1 Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлаш

    3.2.3.1 адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиш (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)


    Дәрисниң мәхсити:

    Барлиқ оқуғучилар үчүн: Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду;

    адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиду (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)

    Оқуғучиларниң бесим бөлиги үчүн: Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду,чүшәндүриду;

    адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиду,испатлайду (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)

    Бәзибир оқуғучилар үчүн: Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду,чүшәндүриду,испатлайду;

    адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиду,испатлайду вә ижадий ишләйду (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)

    Баһалаш критерийи

    Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду;

    адәмләрниң олтиришлиқ җайлиридики тәбиийапәтләрни тәһлил қилиду (рельеф, климат, өсүмлүкләр вә һайванатлар дунияси, су объектлири)


    Дәрисниң бериши

    Дәрисниң бөлүми/ Вақти

    Педагогниң иш - һәрикити

    Оқуғучиниң иш - һәрикити

    Баһалаш

    Ресурслар

    Уюштуруш

    Өзини – өзи тәкшүрәш



    15минут




    Өткән билимни әскә чүшүрүш

    Саламлишиш,оқуғучиларни уюштуруш

    Муәллимниң көксидә

    Есил арман,тиләк бар.

    Әшу устаз алдида

    Һәммә ишқа биз тәйяр!

    Фунционаллиқ саватлиғини ашуруш

    Тапшурма .

    А.1.Қатардики ошуқ турған адәмниң исминиң астини сиз вә сәвәвини чүшәндүргин.


    Сырым,Исатай,Махамбет,Кенесары,Абылқаир,Амангельды


    В.2.Буни ким язған? Бу тоғрисида немә билисән?

    Оқуғучилар саламлишиду







    Дескриптор:

    1.Абулхаир ханни тапиду

    2.Кичик йүз хан Абулхаир вә униң әскәрлири Россияниң қол астиға өтүп кәткәнлигини билиду.


    10 баллиқ формативлиқ баһалаш




    4балл

    ҚБ:От чечиш







    Дәрислик,

    сүрәт,

    карточкилар














    С. тапшурма.3.

    «Мустәқиллик һәммидин әвзәл»

    Мавзусиға эссе яз


    3.Муәллипи М.Өтемісұлы екәнлигини тапиду.

    4.И.Тайманұлының башлиған қозғилаң нахшичиси екәнлигини ейтиду



    Оқуғучилар эссе язиду

    Эссе.

    Мустәқиллик қазақ хәлқигә оңайлиқ билән кәлмигән.

    Мустәқиллик үчүн қанчиму батурлар қени төкүлгән.













    Қб:

    1балл










    Йеңи билим




    5минут









    5минут
















    8минут





































    7минут







    Бәкитиш

    3минут

    Тиңшилим. Ейтилим.

    Балилар ,бүгүн биз чоң «Су тирикчилик көзи» бөлүми билән тонушимиз.Йәни бу бөлүмдин силәр адәмләрниң олтиришлиқ җайлириға тәбиәт қандақ
    тәсир қилғанлиғи билән тонушисиләр;
    Бүгүнки дәрисимизниң тирәк сөзлири тағ етиги,дәрия,көл.

    Қени әмсә мошу сөзләрни 3 тилда ейтип көрәйли.

    -Ярайсиләр,балилар!


    Тапшурма.( Ұ) «Сүрәтләр сөзләйду» усули

    Сүрәтләргә қараңлар. Силәрниң пикриңларчә, бу йәрләрниң қайсиси адәмләрниң олтирақлишишиға қолайлиқ болар еди? Немишкә?



    Қедимда адәмләр қандақ йәрләрдә олтирақлашқан? Улар немишкә тәвәниң җәнуби билән шималини таллиған? Немә сәвәптин адәмләр өсүмлүкләр билән һайванат дунияси мол йәрләрни паналиған?



    Тапшурма.


    Адәм өмригә қоршиған муһит вә тәбиәт шараитиниң тәсирини билисән.Мошундақ жайларда туридиған адәмләр немә билән мәшғул болғанлиғини ениқла.










    Тәбиәт шараити

    Адәмләрниң мәшғулати

    Жигим-терим ишлири,мевә- чевә,көктат вә мал чарвичилиғи

    Чөл далаға маслашқан чарвичилиқ

    Мал чарвичилиғи



















    С.Тапшурма.(Ж).

    Қазақстанниң физикилиқ хәритисигә қара.Кона дәвирдә адәмләр елимизниң қайсу тәвәлиригә орунлашқан.Тәхминән көрсәт.Бир-бириңларни тәкшүрәңлар.



    Идея тоғрилиқ пикир стратегияси

    Сиз ипәк йоли идеяси тоғрисида немә билисиз?


    Өйгә тапшурма:70-71 бәт.

    Адәмләрниң дәсләпки олтиришлиқ җайлири қачан вә қандақ пәйда болди?







    Оқуғучилар тирәк сөзләрни 3 тилда ейтиду







    Дескриптор:

    1Оқуғучилар соалларға жавап бериду

    2.Сәвәвини чүшәндүриду





    Дескриптор:


    1. Йәр климатиниң асасий түрлириниң тәсвирлинишини ениқлайду

    2. адәмләрниң олтиришлиқ җайлирини тәһлил қилиду.

    3.Хәритидин бурунқи адәмләрниң олтиришлиқ жайлирини көрситиду.














    Оқуғучиларөз идеялири билән бөлүшиду

















    2балл


    ҚБ:

    светафор

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 3 сынып
    19.04.2022
    382
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Салиева Гулнара
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации