Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ барысы
|
Сабақтың |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы 4 минут 12 минут |
Сәлемдесу. Психологиялық жағымды ахуал: «Тізбектер» әдісі арқылы білім алушылар шеңберге тұрып, бүгінгі тақырыпқа байланысты сыныптасының бір –бір жағымды сырт келбеті немесе тазалығы туралы айту,көңілді атмосфера қалыптастыру. (баяу әуен ойналады). Сабақтың тақырыбын жариялап, мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге анықтау. Топқа бөлу; «Көңілді шар» әдісі Шардан түскен қима қағаздар арқылы топқа бөлемін. Қима қағаздар астында топтың атаулары жазылған. Әр оқушы қима қағаздар арқылы топқа бөлініп отырады. 1.топ- «Жан сұлулығы» 2.топ-«Ақыл » 3.топ-«Тазалық» Оқушылар «Ой қозғау» әдісі бойынша адамның көңіл күйіне байланысты :1-топ одағай, 2-топ қаратпа, 3-топ қыстырма сөздерден 10 сөз жазып, дауыс ырғағына сай және бет әлпет мимикасы арқылы көрсетеді. Қ.Б. «Бас бармақ» әдіcі |
«Тізбектер» әдісі «Көңілді шар» әдісі қима қағаздар «Ой қозғау» әдісі «Бас бармақ»
әдіcі |
||||||||
|
С Одағай 1.Үтір арқылы жазылады. 2.Сөйлем мүшесі болмайды 24 минут
|
Т Үнтаспадан « Қожанасыр» туралы аудиомәтін тыңдатылады. М
Бағалау критерийі 1.Қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді мәтіннен табу. Дескриптор: - Одағай,қыстырма,қаратпа сөздерді мәтіннен табады. - Одағай,қыстырма,қаратпа сөздерді нақты ажыратады. Қ.Б. «Көңіл-күй смайликтері» әдісі арқылы бағалау. Ж2-тапсырма.Мәтіндегі қыстырма, қаратпа, одағай сөздердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіріп, салыстырыңдар.
«Венн диаграмасы»
Бағалау критерийі Қыстырма, қаратпа, одағай сөздердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратып, өз пікіріңмен салыстырып айт. Дескриптор - Қыстырма,қаратпа,одағай сөздердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын табады. - Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырады. ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы оқушылар тыңдалым материалы бойынша білімдерін бір сөйлеммен түсіндіреді. «От шашу» әдісі ЖЖ 3- тапсырма. Қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке еркін қатысып, өз пікіріңді ашық білдір. «Пікірталас әткеншегі/ Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі арқылы білім алушылар бір-біріне қарама – қарсы екі шеңбер жасап тұрып, пікірталас құрады. Пікірталас сұрақтары ауысып отырады. Сұрақтар:
Сендірерлік дәлел: Менің ойымша,... Мынаны естен шығармау қажет... .... қарамастан Яғни,... .... деген тұжырымға келемін. Дескриптор:
-Нақты деректер келтіріп, ойын дәлелдейді. ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау |
Оқулық 132 бет Флипчарттар, түрлі түсті маркерлер . «Көңіл-күй смайликтері» әдісі
«Венн диаграмасы «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі
«От шашу» әдісі «Пікірталас әткеншегі/ Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі ө
жақсы
толықтыр |
||||||||
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Кері байланыс. Сабақ мақсаты еске түсіріліп қорытындыланады. Жалпы сабақ «ҚҚҚ» кестесі бойынша Рефлексия алынады.
|
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қандай
тəсілмен 1. Қолдау көрсету аз. Өздері орындауын қадағалаймын. 2. Орташа көмек қажет ететін оқушыға: Қарапайым мысалдар келтіру арқылы ықпал етемін. 3. Көбірек көмек қажет ететін оқушы үшін: Қаратпа, қыстырма,одағайды табу барысында ережелерін еске түсіру үшін оқулықпен жұмыс жасауды ұсынамын. 2-тапсырма 1. Қолдау көрсету аз. Қаратпа,одағай,қыстырма сөздердің ұқсатықтарын және айырмашылығын салыстыруда үлгі көрсетемін. 2. Орташа көмек қажет ететін оқушыға Суреттер арқылы айырмашылықтарын түсіндіру. 3. Көбірек көмек қажет ететін оқушы үшін: Қыстырма, қаратпа немесе одағай сөздердің біріне сөйлем құрастырады. 3-тапсырма: 1. Қолдау көрсету аз. Пікір-талас бойынша нұсқаулық ұсынамын. 2. Орташа көмек қажет ететін оқушыға «Пікірталас әткеншегі» Барынша қолдауда пікірлерді дамыту үшін қосымша жетекші сұрақтар қоямын. 3. Көбірек көмек қажет ететін оқушы үшін: Шынайы өмірге байланысты адамның мінез – құлқына, сыртқы келбетіне, тазалыққа байланысты мысалдар келтіремін. Осылардың біріне таңдау жасап, өз ойын ашық білдіреді.
|
Бағалау – Сіз
Қалыптастырушы бағалау түрлері : «Тізбектер» әдісі «Бір сөйлеммен түйіндеу әдісі» «Көңілді смайликтер» әдісі «Көңілді шар» әдісі «Бас бармақ» әдісі «Ой қозғау » әдісі «Пікірталас әткеншегі/ Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі. 7-күн, 3-сабақ.Үлестірме материалы
|
Денсаулық жəне
Білім алушылардың партада дұрыс отыруын қадағалап, дене мүшелерінің дұрыс қалыптасуына назар аударамын. Сонымен қатар, постер жасау барысында қайшы, сызғыш, желім, маркерлерді қолданғанда абай болуын қадағалаймын.
Қаратпа сөз 1.Үтір арқылы жазылады. 2.Сөйлем мүшесі болмайды..
1.Үтір арқылы жазылады
|
||||||||
|
Сабақ бойынша |
|
|
Жалпы бағалау 2.
2: Осы сабақтың барысында мен
сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адамның сырт келбеті мен мінезі
Адамның сырт келбеті мен мінезі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ барысы
|
Сабақтың |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы 4 минут 12 минут |
Сәлемдесу. Психологиялық жағымды ахуал: «Тізбектер» әдісі арқылы білім алушылар шеңберге тұрып, бүгінгі тақырыпқа байланысты сыныптасының бір –бір жағымды сырт келбеті немесе тазалығы туралы айту,көңілді атмосфера қалыптастыру. (баяу әуен ойналады). Сабақтың тақырыбын жариялап, мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге анықтау. Топқа бөлу; «Көңілді шар» әдісі Шардан түскен қима қағаздар арқылы топқа бөлемін. Қима қағаздар астында топтың атаулары жазылған. Әр оқушы қима қағаздар арқылы топқа бөлініп отырады. 1.топ- «Жан сұлулығы» 2.топ-«Ақыл » 3.топ-«Тазалық» Оқушылар «Ой қозғау» әдісі бойынша адамның көңіл күйіне байланысты :1-топ одағай, 2-топ қаратпа, 3-топ қыстырма сөздерден 10 сөз жазып, дауыс ырғағына сай және бет әлпет мимикасы арқылы көрсетеді. Қ.Б. «Бас бармақ» әдіcі |
«Тізбектер» әдісі «Көңілді шар» әдісі қима қағаздар «Ой қозғау» әдісі «Бас бармақ»
әдіcі |
||||||||
|
С Одағай 1.Үтір арқылы жазылады. 2.Сөйлем мүшесі болмайды 24 минут
|
Т Үнтаспадан « Қожанасыр» туралы аудиомәтін тыңдатылады. М
Бағалау критерийі 1.Қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді мәтіннен табу. Дескриптор: - Одағай,қыстырма,қаратпа сөздерді мәтіннен табады. - Одағай,қыстырма,қаратпа сөздерді нақты ажыратады. Қ.Б. «Көңіл-күй смайликтері» әдісі арқылы бағалау. Ж2-тапсырма.Мәтіндегі қыстырма, қаратпа, одағай сөздердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіріп, салыстырыңдар.
«Венн диаграмасы»
Бағалау критерийі Қыстырма, қаратпа, одағай сөздердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратып, өз пікіріңмен салыстырып айт. Дескриптор - Қыстырма,қаратпа,одағай сөздердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын табады. - Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырады. ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы оқушылар тыңдалым материалы бойынша білімдерін бір сөйлеммен түсіндіреді. «От шашу» әдісі ЖЖ 3- тапсырма. Қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке еркін қатысып, өз пікіріңді ашық білдір. «Пікірталас әткеншегі/ Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі арқылы білім алушылар бір-біріне қарама – қарсы екі шеңбер жасап тұрып, пікірталас құрады. Пікірталас сұрақтары ауысып отырады. Сұрақтар:
Сендірерлік дәлел: Менің ойымша,... Мынаны естен шығармау қажет... .... қарамастан Яғни,... .... деген тұжырымға келемін. Дескриптор:
-Нақты деректер келтіріп, ойын дәлелдейді. ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау |
Оқулық 132 бет Флипчарттар, түрлі түсті маркерлер . «Көңіл-күй смайликтері» әдісі
«Венн диаграмасы «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі
«От шашу» әдісі «Пікірталас әткеншегі/ Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі ө
жақсы
толықтыр |
||||||||
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Кері байланыс. Сабақ мақсаты еске түсіріліп қорытындыланады. Жалпы сабақ «ҚҚҚ» кестесі бойынша Рефлексия алынады.
|
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қандай
тəсілмен 1. Қолдау көрсету аз. Өздері орындауын қадағалаймын. 2. Орташа көмек қажет ететін оқушыға: Қарапайым мысалдар келтіру арқылы ықпал етемін. 3. Көбірек көмек қажет ететін оқушы үшін: Қаратпа, қыстырма,одағайды табу барысында ережелерін еске түсіру үшін оқулықпен жұмыс жасауды ұсынамын. 2-тапсырма 1. Қолдау көрсету аз. Қаратпа,одағай,қыстырма сөздердің ұқсатықтарын және айырмашылығын салыстыруда үлгі көрсетемін. 2. Орташа көмек қажет ететін оқушыға Суреттер арқылы айырмашылықтарын түсіндіру. 3. Көбірек көмек қажет ететін оқушы үшін: Қыстырма, қаратпа немесе одағай сөздердің біріне сөйлем құрастырады. 3-тапсырма: 1. Қолдау көрсету аз. Пікір-талас бойынша нұсқаулық ұсынамын. 2. Орташа көмек қажет ететін оқушыға «Пікірталас әткеншегі» Барынша қолдауда пікірлерді дамыту үшін қосымша жетекші сұрақтар қоямын. 3. Көбірек көмек қажет ететін оқушы үшін: Шынайы өмірге байланысты адамның мінез – құлқына, сыртқы келбетіне, тазалыққа байланысты мысалдар келтіремін. Осылардың біріне таңдау жасап, өз ойын ашық білдіреді.
|
Бағалау – Сіз
Қалыптастырушы бағалау түрлері : «Тізбектер» әдісі «Бір сөйлеммен түйіндеу әдісі» «Көңілді смайликтер» әдісі «Көңілді шар» әдісі «Бас бармақ» әдісі «Ой қозғау » әдісі «Пікірталас әткеншегі/ Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі. 7-күн, 3-сабақ.Үлестірме материалы
|
Денсаулық жəне
Білім алушылардың партада дұрыс отыруын қадағалап, дене мүшелерінің дұрыс қалыптасуына назар аударамын. Сонымен қатар, постер жасау барысында қайшы, сызғыш, желім, маркерлерді қолданғанда абай болуын қадағалаймын.
Қаратпа сөз 1.Үтір арқылы жазылады. 2.Сөйлем мүшесі болмайды..
1.Үтір арқылы жазылады
|
||||||||
|
Сабақ бойынша |
|
|
Жалпы бағалау 2.
2: Осы сабақтың барысында мен
сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|
шағым қалдыра аласыз


















