Сабақтың
басы.
8-минут
|
Психологиялық ахуал
«5» болсын алар
бағамыз,
Білімнен бақыт
табамыз.
Өнер білім көп
оқып,
Өсе берсін
санамыз.
«Ең керемет кітап»
оқу
Біз қандай бөлімді өтіп
жатырмыз?
-Уақыт деп нені
айтамыз?
-Дұрыс, уақыт деп
айларды,күндерді, мезгілдерді және сағатты
айтамыз.
-Балалар, біз аптаның қай
күндері мектепке келеміз?
-Ондай болса, аптаның бес күні
бізге сұрақтар дайындап қойыпты.
Апта күндерінің
сұрақтары.
Дүйсенбі: Білім туралы қандай
мақал білеміз ?
Сейсенбі:Білім алу үшін бізге
не қажет?
Сәрсенбі: Қандай кітаптарды
білесіңдер?
Бейсенбі:Кітапхана дене
не?
Жұма: Кітапты қалай ұстауымыз
керек?
Жаңа тақырыпты
ашу.Жұмбақ
шешу.
Бір қобди дүние жүзін
бағалаған, Әсемдеп, талай адам
қамалаған. Қобдидың ашылмайтын кілті
өзінде, Ашылса табылар еді не
қалаған.
Білім, кітап
|
Психологиялық тренингкке
қатысады.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ «5
минут»
Оқушылар «Менің
уақытым»парағын белгілейді
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
Презентация
|
10-мин
|
Оқу мақсатын
таныстырамын.
ҚБ 1-
тапсырма.Жұптық
жұмыс
«Сағат дос»
әдісі Ойлау дағдыларының
деңгейі:білу,түсіну,қолдану
Айтылым
Нұсқау:
Әруақытқа топқа
тапсырма
Мұғалім тақтада
оқушыларды ойландыруға
бағыттайтын суреттер ұсынады.
Идеяны жаңа тақырыпқа
өтуге көпірше ретінде
пайдаланады
|
Оқушылар мұғалімнің
көмегімен
«Кітап неден қорқады?»
деген сұрақ төңірегінде ойланып, әңгімелейді.
|
ҚБ «5
минут»
Оқушылар «Менің
уақытым»парағын белгілейді
|
Оқулық
|
10-минут
|
ҚБ 2
-тапсырма.
(Т) «Сағат дос»
әдісі топтық тапсырмаларлы
алады. Ойлау дағдыларының
деңгейі:білу,түсіну, қолдану
Нұсқау:
Автормен таныстыру. Ермек
Өтетілеуұлының «Жыртық кітап жылады»
Мұғалім оқушылардың
өлеңді түсініп оқуына
мүмкіндік береді.
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен)
балаға тапсырма
Өлеңді мәнерлеп
оқиды
|
Ермек Өтетілеуұлының «Жыртық
кітап жылады»
өлеңін
түсініп, оқиды..
|
Бағалау
критерийі: сұраққа жауапты анықтамалық
кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу
және
ақпаратты берілген үлгі
кестеге салу -
Дескрипторы:
оқушылар
өлеңді
түсініп,
мәнерлеп оқиды.5
балл
|
Оқулық,
дәптер
|
10
мин
|
ҚБ 3 тапсырма.
«Сағат дос» әдісі Ойлау дағдыларының деңгейі:білу,түсіну,
қолдану
Нұқау:
Оқулықта берілген тапсырманы мұғалім оқушылардың сөйлем
құрауына ықпал етеді. Жазу барысында
әрбір сөзді іштей буынға бөліп,
сауатты жазуын
бақылайды.
Кейіптеу
– әртүрлі жануарларды, табиғат
құбылыстарын немесе жансыз
нәрселерді адам кейпіне келтіріп
суреттейтін көркемдік
тәсіл.
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен)
балаға тапсырма
Жырттық кітапты
сипаттап,айтады.
|
Өлеңнен жыртық кітапты
сипаттайды. Қандай? cұрағына жауап беріп тұрған сөздерді тауып,
кестені толтырады. Қай суреттер кейіптеу тәсілі
бола алатынын қоршап
көрсетеді.
|
Бағалау
критерийі: Шығармадағы көркемдегіш
құралдарды (теңеу, кейіптеу) табады Дескрипторы: керекті сөзді
тауып, кестені толтырады;3
балл
кейіптеу
кейіпкерін анықтайды.2
балл
|
Оқулық
дәптер
|
Сабақ
тың
соңы
5 мин
|
МК, Т.Сабақты
бекіту
Мұғалім
оқушылардың шығармашылық
жұмысына қолдау
көрсетеді
Кітапты
күтіп
ұстау
туралы
ереже
құрастырады. Мысалы:
1.
Кітаптың
ең
алдымен
тысын
қапта.
-
Кітапты
таза
қолмен
ұста.
-
Кітап
беттерін
бүктеме.
т.с.с.
-Бүгінгі сабақта не
ұнады?
-Сабақтан қандай ой
түйдің?
Рефлексия:
«Белгі» әдісі бойынша
өтеді.
Оқу тапсырмасы: «Таза кітап»
көрмесін қою.Өлеңді түсініп оқу
|
Оқушылар
кітапты
күтіп
ұстау
туралы
ереже
құрастырады
|
ҚБ «5
минут»
Оқушылар «Менің
уақытым»парағын белгілейді
|
|