Әдебиеттік оқу "Жыл санау" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әдебиеттік оқу "Жыл санау" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбына байланысты сұрақтар қояды. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтап, жоспар құра алады. Кейбір оқушылар: шығарма мазмұнын қолданып, бағалауға арналған сұрақтар қоя алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тексеірілді:


Күні:12.11

Пән: Әдебиеттік оқу

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Уақыт

28-сабақтың тақырыбы

Жыл санау

Оқу бағдарла-

масына сілтеме

2.2 Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбына байланысты сұрақтар қояды.

Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтап, жоспар құра алады.

Кейбір оқушылар: шығарма мазмұнын қолданып, бағалауға арналған сұрақтар қоя алады.

Құндылық

Уақытты үнемдеу арқылы мақсатқа жету

Пәнаралық байланыстар

Математика. Дүниетану

АКТ-ны қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Алдыңғы білім

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Жоспар



Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Сыныпты қалыпқа келтіру.

«Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы оқушылардың үйде дайындаған сұрақтарына жауап беру.


Сабақтың

Ойқозғау.


ортасы

Үй тапсырмасын орындау керек. Алайда сен ұялы теле-


фоныңды қарап отырып қалдың. Өзіңе қандай зиян


келтірдің?


Жағдаят арқылы сабақтың тақырыбын ашып алу. Сабақ-


тың тақырыбын айту. Күтілетін нәтижені айқындау.


Бағалау критерийімен таныстыру.


Мағынаны ажырату.


Түсіну.


Оқылым.

Топтық жұмыс.

І топ. 1-тапсырма. Мәтінді оқы. «Жыл басы» (Ертегі)











Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

ІІ топ. 2-тапсырма. Жыл он екі айдың қазақша атауларын атайды.

ІІІ топ. 3-тапсырма. Мәтіннің негізгі ойына сәйкес сай келетін нақыл сөздер ойластырады.

ІV топ. 4-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, әр жылға сипаттама береді.

Сергіту сәті: «333» жаттығуы Жеке жұмыс.

5-тапсырма. Суретке ат қой. Сурет бойынша жоспар құрып, әңгіме жазу. Сөздерді толықтырып жазу.

Бағалау критерийі:

Бағалау. БК бойынша бағаланады.

Жан-жануарлардың суреті








Интербелсенді тақта Сурет

Бағалау парағы



Ойтолғау.

Жұптық жұмыс. Жазылым

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.

Мүшел дегенді қалай түсінесің? Бір сөйлеммен жауап бер. Мәтінде қандай жануарлартуралыайтылған? Мәтіндегі негізгі ақпаратты тауыпжаз.

2-тапсырма. Мәтін бойынша бір жеңіл, бір күрделі сұрақ құрастыр.

1)

2)

3-тапсырма. Әр жылдың атауын дұрыс әрі ретімен білесің бе? Жан-жануарлар мен хайуандардың суретін жылдары бойынша нөмірлепшық.


Сабақтың

соңы

Үй тапсырмасы. Ертегіні оқып, мазмұнын айту.

Кері байланыс. Ауызша.


Shape1 Shape2 Shape3 Shape4


Рефлексия.

Мен бүгін ... білдім. Мен ... үйрендім.

Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе? Жетсек, қалай жеттік, неістедік?


Қосымша мағлұматтар




Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не

істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп

отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты

меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2018
6259
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі