Жоспар
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. «Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы оқушылардың үйде дайындаған сұрақтарына жауап беру. |
|
|
Сабақтың |
Ойқозғау. |
|
|
ортасы |
Үй тапсырмасын орындау керек. Алайда сен ұялы теле- |
|
|
|
фоныңды қарап отырып қалдың. Өзіңе қандай зиян |
|
|
|
келтірдің? |
|
|
|
Жағдаят арқылы сабақтың тақырыбын ашып алу. Сабақ- |
|
|
|
тың тақырыбын айту. Күтілетін нәтижені айқындау. |
|
|
|
Бағалау критерийімен таныстыру. |
|
|
|
Мағынаны ажырату. |
|
|
|
Түсіну. |
|
|
|
Оқылым. Топтық жұмыс. І топ. 1-тапсырма. Мәтінді оқы. «Жыл басы» (Ертегі) |
|
|
Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. ІІ топ. 2-тапсырма. Жыл он екі айдың қазақша атауларын атайды. ІІІ топ. 3-тапсырма. Мәтіннің негізгі ойына сәйкес сай келетін нақыл сөздер ойластырады. ІV топ. 4-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, әр жылға сипаттама береді. Сергіту сәті: «333» жаттығуы Жеке жұмыс. 5-тапсырма. Суретке ат қой. Сурет бойынша жоспар құрып, әңгіме жазу. Сөздерді толықтырып жазу. Бағалау критерийі: Бағалау. БК бойынша бағаланады. |
Жан-жануарлардың суреті Интербелсенді тақта Сурет Бағалау парағы |
|
|
Ойтолғау. Жұптық жұмыс. Жазылым ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. Мүшел дегенді қалай түсінесің? Бір сөйлеммен жауап бер. Мәтінде қандай жануарлартуралыайтылған? Мәтіндегі негізгі ақпаратты тауыпжаз. 2-тапсырма. Мәтін бойынша бір жеңіл, бір күрделі сұрақ құрастыр. 1) 2) 3-тапсырма. Әр жылдың атауын дұрыс әрі ретімен білесің бе? Жан-жануарлар мен хайуандардың суретін жылдары бойынша нөмірлепшық. |
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. Ертегіні оқып, мазмұнын айту. Кері байланыс. Ауызша. |
|

|
|
Рефлексия. Мен бүгін ... білдім. Мен ... үйрендім. Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе? Жетсек, қалай жеттік, неістедік? |
|
Қосымша мағлұматтар
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу "Жыл санау" 3 сынып
Әдебиеттік оқу "Жыл санау" 3 сынып
Жоспар
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. «Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы оқушылардың үйде дайындаған сұрақтарына жауап беру. |
|
|
Сабақтың |
Ойқозғау. |
|
|
ортасы |
Үй тапсырмасын орындау керек. Алайда сен ұялы теле- |
|
|
|
фоныңды қарап отырып қалдың. Өзіңе қандай зиян |
|
|
|
келтірдің? |
|
|
|
Жағдаят арқылы сабақтың тақырыбын ашып алу. Сабақ- |
|
|
|
тың тақырыбын айту. Күтілетін нәтижені айқындау. |
|
|
|
Бағалау критерийімен таныстыру. |
|
|
|
Мағынаны ажырату. |
|
|
|
Түсіну. |
|
|
|
Оқылым. Топтық жұмыс. І топ. 1-тапсырма. Мәтінді оқы. «Жыл басы» (Ертегі) |
|
|
Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. ІІ топ. 2-тапсырма. Жыл он екі айдың қазақша атауларын атайды. ІІІ топ. 3-тапсырма. Мәтіннің негізгі ойына сәйкес сай келетін нақыл сөздер ойластырады. ІV топ. 4-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, әр жылға сипаттама береді. Сергіту сәті: «333» жаттығуы Жеке жұмыс. 5-тапсырма. Суретке ат қой. Сурет бойынша жоспар құрып, әңгіме жазу. Сөздерді толықтырып жазу. Бағалау критерийі: Бағалау. БК бойынша бағаланады. |
Жан-жануарлардың суреті Интербелсенді тақта Сурет Бағалау парағы |
|
|
Ойтолғау. Жұптық жұмыс. Жазылым ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. Мүшел дегенді қалай түсінесің? Бір сөйлеммен жауап бер. Мәтінде қандай жануарлартуралыайтылған? Мәтіндегі негізгі ақпаратты тауыпжаз. 2-тапсырма. Мәтін бойынша бір жеңіл, бір күрделі сұрақ құрастыр. 1) 2) 3-тапсырма. Әр жылдың атауын дұрыс әрі ретімен білесің бе? Жан-жануарлар мен хайуандардың суретін жылдары бойынша нөмірлепшық. |
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. Ертегіні оқып, мазмұнын айту. Кері байланыс. Ауызша. |
|

|
|
Рефлексия. Мен бүгін ... білдім. Мен ... үйрендім. Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе? Жетсек, қалай жеттік, неістедік? |
|
Қосымша мағлұматтар
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||
шағым қалдыра аласыз














