Әдебиеттік оқу "Күзгі уақыт" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әдебиеттік оқу "Күзгі уақыт" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтай алады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды. Кейбір оқушылар: жанрлық ерекшеліктерді құрастыра алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Уақыт

30-сабақтың тақырыбы

Күзгі уақыт

Оқу бағдарла-

масына сілтеме

2.4 Әдеби шығарманың жанрын анықтау.

Осы сабақта қол жет- кізілетін оқу мақсат- тары (оқу бағдарла-

масына сілтеме)

3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекше- ліктерін анықтау.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтай алады.

Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды.

Кейбір оқушылар: жанрлық ерекшеліктерді құрастыра алады.

Құндылық

Ойды көркем жеткізу

Пәнаралық

байланыстар

Математика. Дүниетану

АКТ-ны қолдану

дағдылары

Интербелсенді тақта

Алдыңғы білім

А. Құнанбаев. «Ғылымға көңіл бөлсеңіз»

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек:

«Өзім туралы» тренинг.

«Шынжыр» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.


Сабақтың ортасы

Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау крите- рийімен таныстыру.

Мағынаны ажырату.

1-тапсырма. Түсініп оқы. Мақал-мәтелдерге сүйеніп, күз мезгілінің басты белгілерін ата.

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Түсіну.

Оқылым. 2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. «Күз» Автор айдарымен танысу. М. Дулатов

Қолдану. Топтық жұмыс.

3-тапсырма. Мәтінді жазған кім? Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, автор туралы әңгімеле.

Жұптық жұмыс. Жұптастыру.

4-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, кестені толтыр. Күз мезгілі туралы әңгімеле.

Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.

Бағалау: БК бойынша бағаланады.

ҚБ ретінде: 1-тапсырма. Мәтіннен күзді суреттеген сөздерді тап.


2-тапсырма. Мәтіннен берілген сөздердің синонимінтап. кейде ғайып болды

Мақал-мәтелдер жинағы










Күздің суреті


Автордың портреті


Кесте



Түрлі түсті қағаздар



Бағалау парағы

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы. 5-тапсырма.

«Күз» тақырыбына өлең құрастыр.

Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия.


Қосымша мағлұматтар

Дифференциация –

Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты

меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2018
1063
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі