«
Шаттық
шеңбері » - сабақты көтеріңкі, жақсы көңіл күймен ұйымдастыруға
бағытталған.
Мұғалімнің балалармен бірге құрған шеңберінде олар бір - бірімен еркін қарым – қатынас жасайды, әр түрлі өлеңдер мен әндер айтады.
Мұнда әрбір бала өзін еркін сезінетін үлкен достық шеңберіне қабылданғанын түсінеді,өзіне, өзгелерге сенім артады.
« Тыныштық сәті» - балаларға өзінің менін танытады.
« Өзіммен өзім» - өзін және өзінің жүрегін тыңдауға мүмкіндік береді.
«
Сергіту
сәті» - сабақ үстінде балалардың жалығуы мен шаршағандығын
ұмыттыратын, бойларын сергітуге қажетті өзін - өзі тану сабағының
құрамдас бір бөлігі Мысалы: Сол қолмен жаз. Дауыспен дыбыстарды
әндетіп айту.
«
Мәтін оқу» - мәнерлеп, түсініп оқуға
үйрету.
« Әңгімелесу» - сұрақтар мен тапсырмалар жөнінде әңгімелесу.
« Әңгімелесу» - мұғалім проблемалық сұрақ туындату.
« Оқып – үйренейік» - оқуға ұсынылған мәтіндер интонациялық талаптарға орай, нақышына келтіріп, үлкен ықыласпен оқытылады.
« Жаңа ақпарат » - сабақтың тақырыбын айқындау үшін қолданылады. Жаңа ақпарат сабақтың түйіндемесі іспеттес болғандықтан мәтіні түсінікті, нақты ойды білдіреді.
«
Дәйексөз » - оқушылардың танымдық белсенділігін арттырады,оқу
материалын эмоционалдық – бейнелі тұрғыдан қабылдауға ықпал
етеді.
«
Шығармашылық
жұмыс » - сурет салу, ән, әңгіме шығару түрінде өзінің менін
шығара алады.
« Сахналау » - балалар әр түрлі жағдайларды эмоционалдық – сезімдік күймен өздері рөлде орындайды.
« Бейнематериалдар көру » - оқу мағұлматтарын көрнекілік тұрғысынан жеткілікті түсіндіруге мүмкіндік береді.
« Ойын », « Жаттығу » -балалардың танымдық қызығушылықтарын арттыру мен жаңа игерілген түсініктері мен іскерліктерін бекітеді. Балалар ойындар мен жаттығулар нәтижесінде құбылыстармен жағымды қарым – қатынас жасау дағдыларына ие болады, өмірлік дағдыларды меңгереді.

«
Жаттығу –
ойлану » - балалардың өмірдің тәлімдік – танымдық жағдайларының
мәнін ұғына білу мен нақты өмірлік жағдайларды бағалай білуге
дағдыланады және өзінің ойымен ісіне, әрекеттеріне жауапкершілікпен
қарауға үйренеді.
« Қортындылау » - сабақ барысында айтылған ойлардың мұғалімнің өзі немесе балаларменбірге жинақтап қорыту.
« Үй тапсырмасы » - баланың сабақ тақырыбына және сабақта меңгерген білімдері мен игерген іскерлік, дағдыларын бекітуге қызығушылығын арттыратын тәсіл. Балалар үй тапсырмасын дәптерлеріне өз бетінше немесе үлкендермен біргеорындайды. Бұл балалар мен үлкендердің бірін – бірі жақсы түсінуіне септігін тигізеді.
«
Жүректен
жүрекке » - балалар бір –біріне тілектер айтады немесе бәрі бірге
сабақтың негізгі ойын қаытатын ән не өлең айтады. Мұнда әрбір
баланың эмоционалдық күйі және олардың сабақ мазмұнын түсіну
деңгейі анықталады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдістер « Шаттық шеңбері »
Әдістер « Шаттық шеңбері »
«
Шаттық
шеңбері » - сабақты көтеріңкі, жақсы көңіл күймен ұйымдастыруға
бағытталған.
Мұғалімнің балалармен бірге құрған шеңберінде олар бір - бірімен еркін қарым – қатынас жасайды, әр түрлі өлеңдер мен әндер айтады.
Мұнда әрбір бала өзін еркін сезінетін үлкен достық шеңберіне қабылданғанын түсінеді,өзіне, өзгелерге сенім артады.
« Тыныштық сәті» - балаларға өзінің менін танытады.
« Өзіммен өзім» - өзін және өзінің жүрегін тыңдауға мүмкіндік береді.
«
Сергіту
сәті» - сабақ үстінде балалардың жалығуы мен шаршағандығын
ұмыттыратын, бойларын сергітуге қажетті өзін - өзі тану сабағының
құрамдас бір бөлігі Мысалы: Сол қолмен жаз. Дауыспен дыбыстарды
әндетіп айту.
«
Мәтін оқу» - мәнерлеп, түсініп оқуға
үйрету.
« Әңгімелесу» - сұрақтар мен тапсырмалар жөнінде әңгімелесу.
« Әңгімелесу» - мұғалім проблемалық сұрақ туындату.
« Оқып – үйренейік» - оқуға ұсынылған мәтіндер интонациялық талаптарға орай, нақышына келтіріп, үлкен ықыласпен оқытылады.
« Жаңа ақпарат » - сабақтың тақырыбын айқындау үшін қолданылады. Жаңа ақпарат сабақтың түйіндемесі іспеттес болғандықтан мәтіні түсінікті, нақты ойды білдіреді.
«
Дәйексөз » - оқушылардың танымдық белсенділігін арттырады,оқу
материалын эмоционалдық – бейнелі тұрғыдан қабылдауға ықпал
етеді.
«
Шығармашылық
жұмыс » - сурет салу, ән, әңгіме шығару түрінде өзінің менін
шығара алады.
« Сахналау » - балалар әр түрлі жағдайларды эмоционалдық – сезімдік күймен өздері рөлде орындайды.
« Бейнематериалдар көру » - оқу мағұлматтарын көрнекілік тұрғысынан жеткілікті түсіндіруге мүмкіндік береді.
« Ойын », « Жаттығу » -балалардың танымдық қызығушылықтарын арттыру мен жаңа игерілген түсініктері мен іскерліктерін бекітеді. Балалар ойындар мен жаттығулар нәтижесінде құбылыстармен жағымды қарым – қатынас жасау дағдыларына ие болады, өмірлік дағдыларды меңгереді.

«
Жаттығу –
ойлану » - балалардың өмірдің тәлімдік – танымдық жағдайларының
мәнін ұғына білу мен нақты өмірлік жағдайларды бағалай білуге
дағдыланады және өзінің ойымен ісіне, әрекеттеріне жауапкершілікпен
қарауға үйренеді.
« Қортындылау » - сабақ барысында айтылған ойлардың мұғалімнің өзі немесе балаларменбірге жинақтап қорыту.
« Үй тапсырмасы » - баланың сабақ тақырыбына және сабақта меңгерген білімдері мен игерген іскерлік, дағдыларын бекітуге қызығушылығын арттыратын тәсіл. Балалар үй тапсырмасын дәптерлеріне өз бетінше немесе үлкендермен біргеорындайды. Бұл балалар мен үлкендердің бірін – бірі жақсы түсінуіне септігін тигізеді.
«
Жүректен
жүрекке » - балалар бір –біріне тілектер айтады немесе бәрі бірге
сабақтың негізгі ойын қаытатын ән не өлең айтады. Мұнда әрбір
баланың эмоционалдық күйі және олардың сабақ мазмұнын түсіну
деңгейі анықталады.
шағым қалдыра аласыз













