Материалдар / Ағылшын тілі пәні бойынша қабілетті оқушылармен жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағылшын тілі пәні бойынша қабілетті оқушылармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Оқушыларды шығармашылықпен өз бетінше орындауға үйрету, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, жеке тұлғалық дербестігін арттыру Міндеттері: 1.Оқушылардың алған білімдерін жетілдіру, қиын, күрделі тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың білім-білік дағдыларын арттыру 2.Еңбекке, ізденуге тәрбиелеу 3.Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру Күтілетін нәтиже: 1.Оқушылар өз бетінше белсенді жұмыс істеуге үйренеді; 2.Еркін әрі сыни ойлай білетін, білікті, өзін-өзі тани алатын, өзіне сене отырып ілімге жауапкершілікпен қарайтын тұлға қалыптасады; 3.Оқытуды өмірмен тығыз байланыстыра алады; 4.Кәсіптік бағдарлау мәселелерін шеше алады; 5.Түпкі нәтиже білім сапасын арттыру болып табылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2018
720
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№228 Ш.Бәкіров атындағы орта мектеп» КММ

«Бекітемін» «Келісемін» Мектеп директоры А.Каракеева Оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Беркимбаев













Қабілетті оқушылармен жеке-бағдарлық жұмыс жоспары



Пәні: ағылшынПән мұғалімі: Ж.Мамішева

















2015-2016 оқу жылы



Қабілетті оқушылармен жеке-бағдарлық жұмыстың

Мақсаты: Оқушыларды шығармашылықпен өз бетінше орындауға үйрету, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, жеке тұлғалық дербестігін арттыру

Міндеттері:1.Оқушылардың алған білімдерін жетілдіру, қиын, күрделі тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың білім-білік дағдыларын арттыру2.Еңбекке, ізденуге тәрбиелеу3.Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже:1.Оқушылар өз бетінше белсенді жұмыс істеуге үйренеді;2.Еркін әрі сыни ойлай білетін, білікті, өзін-өзі тани алатын, өзіне сене отырып ілімге жауапкершілікпен қарайтын тұлға қалыптасады;3.Оқытуды өмірмен тығыз байланыстыра алады;4.Кәсіптік бағдарлау мәселелерін шеше алады;5.Түпкі нәтиже білім сапасын арттыру болып табылады

















Ағылшын тілі пәні бойынша қабілетті оқушымен жұмыс жүргізудің жоспары

Р/с Атқарылатын жұмыс мазмұныМерзіміЖұмыс түрі
1Сыныптар бойынша оқу материалын қабылдау деңгейі жоғары оқушыларды анықтауқыркүйекОқушыны зерттеу
2Оқу бағдарламасын қабылдау деңгейін, оқушы қандай тақырыптан білімді игеру деңгейін зерттеуқыркүйек, қазанЗерттеу әдісі
3Пән бойынша оқу бағдарламасына сай теориялық білімді сатылай түсіндіру, қосымша дидактикалық материалдармен жұмыс жүргізуүнеміЖаттығулар, тест жұмыстарын,талдау жұмыстарын орындату, түсіндіру
4Мектепішілік олимпиада қарашаТест жұмыстары, диалогтар құру, эссе жазу
5Білімді жинақтау және бекіту мақсатында білім-білік дағдыларын бақылаужелтоқсанТест алу
6Дарынды балалардың дамуына шығармашылық бағыттағы жобалармен бағдарламалар жасауақпанТақырып бойынша талдау, тест жұмыстары, жобалар
7Оқушыларды аудандық олимпиадаға қатыстырукезіндеПікірлесу
8Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын ақпараттық құралдармен насихаттап отыруүнеміМадақтау
9Қабілетті оқушымен жүргізілген жұмыс түрлеріне қорытынды жасаумамырБағалау


















Ағылшын тілі пәнінен қабілетті оқушылар жайлы мәлімет
р/сОқушының аты-жөніСыныбыБағдарламаны қабылдау деңгейі
1Қалымбетұлы 5Жақсы
2Орынбай Шолпан6Жақсы
3Әбдіхалықова Гүлдана7Жақсы
4Қалмағанбетова Гүлсезім9Жақсы


Жұмыс кестесі
р/сСыныбыДүйсенбіСейсенбіСәрсенбіБейсенбіЖұма
15++





26++





37



+

+
49



+

+
































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!