«№228 Ш.Бәкіров атындағы орта мектеп» КММ
«Бекітемін» «Келісемін»
Мектеп директоры А.Каракеева Оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Беркимбаев
Үлгерімі төмен оқушылармен жеке-бағдарлық жұмыс жоспары
Пәні: ағылшын
Пән мұғалімі: Ж.Мамішева
2015-2016 оқу жылы
Мақсаты:
-
Ағылшын тілі пәні бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту:
-
Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту;
-
Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру;
-
Пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы мемлекеттік білім стандартын меңгерту;
-
Төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, ағылшын пәнінен қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу.
Міндеттері:
-
Әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау;
-
Мемлекеттік білім стандартын меңгере отырып, жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату;
-
Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқу бағдарламасына сай білімді өз дәрежесінде меңгереді;
-
Пән бойынша негізгі ұғымдар мен түсініктерді ажырата және салыстыра алады;
-
Ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
Негізгі принцип:
-
Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату;
-
Нашар үлгермеуші оқушылардың пән бойынша әр сыныптан анықтау, жүргізілетін жоспарды құру;
-
Бақылау жұмыстар, тесттер (ескерту, іріктеу, түсіндіру, шығармашылық, ерікті т.б.);
-
Оқушылардың оқыған ғылыми мақалаларға байланысты реферат жазу.
Ағылшын тілі пәні бойынша үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жүргізудің жоспары
|
Р/с |
Атқарылатын жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Жұмыс түрі |
|
1 |
Сыныптар бойынша оқу материалын қабылдау деңгейі жоғары оқушыларды анықтау |
қыркүйек |
Оқушыны зерттеу |
|
2 |
Оқу бағдарламасын қабылдау деңгейін, оқушы қандай тақырыптан білімді игеру деңгейін зерттеу |
қыркүйек, қазан |
Зерттеу әдісі |
|
3 |
Пән бойынша оқу бағдарламасына сай теориялық білімді сатылай түсіндіру |
үнемі |
Жаттығулар, тест жұмыстарын,талдау жұмыстарын орындату, түсіндіру |
|
4 |
Қосымша дидактикалық материалдармен жұмыс жүргізу |
сабақ үстінде үнемі |
Тақырып бойынша талдау, тест жұмыстары |
|
5 |
Тақырып мазмұнын түсіне білуге, есте сақтау қабілетін дамытуға өз бетінше жұмыс жүргізуге дағдыландыру |
үнемі |
Өзіндік жұмыс жүргіздіру |
|
6 |
Білімді жинақтау және бекіту мақсатында білім-білік дағдыларын бақылау |
әр тоқсанның соңында |
тест жұмыстары |
|
7 |
Оқушылардың ата-аналарымен пікірлесу |
кезінде |
Пікірлесу |
|
8 |
Оқушыны мадақтап отыру, ынталандыру |
үнемі |
Мадақтау |
|
9 |
Үлгерімі төмен оқушымен жүргізілген жұмыс түрлеріне қорытынды жасау |
мамыр |
Бағалау |
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылар жайлы мәлімет
|
р/с |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Бағдарламаны қабылдау деңгейі |
|
1 |
Сейтхан Диана |
5 |
Жақсы |
|
2 |
Жекебақ Мұхамеджан |
6 |
Жақсы |
|
3 |
Құрманай Іңкәр |
7 |
Жақсы |
|
4 |
Маханбетханова Ғалия |
9 |
Жақсы |
Жұмыс кестесі
|
р/с |
Сыныбы |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
1 |
5 |
+ |
+ |
|
|
|
|
2 |
6 |
+ |
+ |
|
|
|
|
3 |
7 |
|
|
+ |
|
+ |
|
4 |
9 |
|
|
+ |
|
+ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағылшын тілі пәні бойынша үлгерімі төмен оқушымен жұмыс
Ағылшын тілі пәні бойынша үлгерімі төмен оқушымен жұмыс
«№228 Ш.Бәкіров атындағы орта мектеп» КММ
«Бекітемін» «Келісемін»
Мектеп директоры А.Каракеева Оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Беркимбаев
Үлгерімі төмен оқушылармен жеке-бағдарлық жұмыс жоспары
Пәні: ағылшын
Пән мұғалімі: Ж.Мамішева
2015-2016 оқу жылы
Мақсаты:
-
Ағылшын тілі пәні бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту:
-
Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту;
-
Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру;
-
Пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы мемлекеттік білім стандартын меңгерту;
-
Төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, ағылшын пәнінен қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу.
Міндеттері:
-
Әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау;
-
Мемлекеттік білім стандартын меңгере отырып, жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату;
-
Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқу бағдарламасына сай білімді өз дәрежесінде меңгереді;
-
Пән бойынша негізгі ұғымдар мен түсініктерді ажырата және салыстыра алады;
-
Ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
Негізгі принцип:
-
Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату;
-
Нашар үлгермеуші оқушылардың пән бойынша әр сыныптан анықтау, жүргізілетін жоспарды құру;
-
Бақылау жұмыстар, тесттер (ескерту, іріктеу, түсіндіру, шығармашылық, ерікті т.б.);
-
Оқушылардың оқыған ғылыми мақалаларға байланысты реферат жазу.
Ағылшын тілі пәні бойынша үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жүргізудің жоспары
|
Р/с |
Атқарылатын жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Жұмыс түрі |
|
1 |
Сыныптар бойынша оқу материалын қабылдау деңгейі жоғары оқушыларды анықтау |
қыркүйек |
Оқушыны зерттеу |
|
2 |
Оқу бағдарламасын қабылдау деңгейін, оқушы қандай тақырыптан білімді игеру деңгейін зерттеу |
қыркүйек, қазан |
Зерттеу әдісі |
|
3 |
Пән бойынша оқу бағдарламасына сай теориялық білімді сатылай түсіндіру |
үнемі |
Жаттығулар, тест жұмыстарын,талдау жұмыстарын орындату, түсіндіру |
|
4 |
Қосымша дидактикалық материалдармен жұмыс жүргізу |
сабақ үстінде үнемі |
Тақырып бойынша талдау, тест жұмыстары |
|
5 |
Тақырып мазмұнын түсіне білуге, есте сақтау қабілетін дамытуға өз бетінше жұмыс жүргізуге дағдыландыру |
үнемі |
Өзіндік жұмыс жүргіздіру |
|
6 |
Білімді жинақтау және бекіту мақсатында білім-білік дағдыларын бақылау |
әр тоқсанның соңында |
тест жұмыстары |
|
7 |
Оқушылардың ата-аналарымен пікірлесу |
кезінде |
Пікірлесу |
|
8 |
Оқушыны мадақтап отыру, ынталандыру |
үнемі |
Мадақтау |
|
9 |
Үлгерімі төмен оқушымен жүргізілген жұмыс түрлеріне қорытынды жасау |
мамыр |
Бағалау |
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылар жайлы мәлімет
|
р/с |
Оқушының аты-жөні |
Сыныбы |
Бағдарламаны қабылдау деңгейі |
|
1 |
Сейтхан Диана |
5 |
Жақсы |
|
2 |
Жекебақ Мұхамеджан |
6 |
Жақсы |
|
3 |
Құрманай Іңкәр |
7 |
Жақсы |
|
4 |
Маханбетханова Ғалия |
9 |
Жақсы |
Жұмыс кестесі
|
р/с |
Сыныбы |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
1 |
5 |
+ |
+ |
|
|
|
|
2 |
6 |
+ |
+ |
|
|
|
|
3 |
7 |
|
|
+ |
|
+ |
|
4 |
9 |
|
|
+ |
|
+ |
шағым қалдыра аласыз













