Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ағылшын тілін үйренушілерге арналған әдістемелік құрал
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өскемен қаласы әкімдігінің
«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ
2020-2025 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН
АҒЫЛШЫН ТІЛІ ПӘНІ БОЙЫНША
ТӘЖІРИБЕЛІК ЭКСПЕРИМЕНТТІК
ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ 2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ I-КЕЗЕҢІ БОЙЫНША ЕСЕБІ
Пән мұғалім: САТИЕВА Ж.Т
Өскемен, 2021 ж
1.Тәжірибелік эксперименттік жұмысының іздену тақырыбы:
«Ағылшын тілі пәнінің білім беру қызмет сапасын арттыру мақсатында коммуникация дағдысын қалыптастыру».
(2020-2025ж)
2.Тәжірибелік зерттеу жұмысының негізгі әдістемелік параметрі.
2020-2025 жж. арналған қаланың іздену тақырыбы:
«Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту- жаңа күрделі
әлемде нені білу және қолдану керек».
Әдістемелік кафедра тақырыбы: «Ағылшын тілі пәнінің білім беру қызмет сапасын арттыру мақсатында 4К дағдыларын қалыптастыру».
Зерттеу мақсаты – оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру.
Гипотеза: білім беру сапасы артады, егер оқушылар жаңа базалық дағдылар қалыптасып, дамыса: коммуникация, креативтілік, сыни ойлау және топтық жұмыс жүзеге асады.
Зерттеу объектісі: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде коммуникативтік дағдының жаңа моделін енгізу.
Зерттеу пәні: Оқушылардың ағылшын тілі сабағында негізгі білім, білік және коммуникативтік дағдыларды қалыптастырудағы ішкі және сыртқы көріністері.
Зерттеу міндеттері:
-
Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде 21 ғасырдың коммуникативті дағдыларын оқу-тәрбие процесіне енгізу мәселесі бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау;
-
Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру мәселесін зерттеу қажеттілігін негіздеу, «4К»: білім беру қызметтерінің сапасын жақсарту үшін қарым-қатынас, шығармашылық, сыни ойлау және топтық жұмысты дамыту.
-
Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесінде білім беруде инновациялық білім беру технологияларын, жаңа тәсілдерді енгізуді жүзеге асыру.
-
Оқушыны еркін ойлауға, алдына қойған істі жоспарлап, оны соңына дейін жеткізуге, кедергіге қарсы тұруға бейімдеу.
-
Әр сабақта оқушының кез келген мәселеге сыни көзқарасын қалыптастырып, оларды ашық, еркін сөйлеуге баулу.
-
Әдістемелік шеберлікті арттыра отырып, озық тәжірибені жеке тұлғаны дамыту мақсатында тиімді инновациялық технологияны қолдану және біріккен жобалар орындау негізінде коммуникативті ерекшелігін дамыту.
-
Тәжірибелік эксперименттік жұмыстың мониторингісін шығарып отыру.
-
Өзекті тақырыптың нәтижесін түйіндеу негізінде мұғалім үшін әдістемелік құралдарын шығару және дидактикалық материалдар жинақтау.
-
Қоғамдық орындармен байланыс.
-
Іс-тәжірибе қала, облыс көлеміне насихаттау.
Зерттеу әдістері:
-
Теориялық:
-
Зерттеу мәселесі бойынша педагогикалық және психологиялық әдебиеттерді талдау;
-
Модельдеу.
-
Әлеуметтік-педагогикалық:
-
Сауалнама әдістері; Сауалнама;
-
Тестілеу.
-
Эмпирикалық:
-
Бақылау;
-
Педагогикалық тәжірибе;
-
Стандартталған психодиагностикалық зерттеу әдістері;
-
Педагогикалық диагностика әдістері;
Зерттеу-ізденушілік тақырыбының жұмыс жоспары:
1 кезең– ізденіс кезеңі (2020-2021)
Мақсаты: 1.Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесіне қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде коммукативтік базалық дағдыларын енгізу проблемасы бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау.
2.Оқушылардың ағылшын тілінде емін-еркін сөйлеуге.Сөздік қорларын молайтуға дағдыландыру. Кез-келген тақырыпта ойларын жеткізе алуға үйрету.
3.Үштілділік саясаты маңызды мәселе болғандықтан,қоғам талабы әр оқушы үш тілде еркін сөйлей алуы керек.
р/с |
Атқарылатын іс-шаралар |
Мерзімі |
Нәтижесі |
1 |
Зерттеу тақырыбы бойынша философиялық, психологиялық және педагогикалық әдебиеттердегі мәселені зерттеу. |
Тамыз-қараша, 2020ж |
ТЭЖ тақырып бойынша педагогикалық әдебиеттер зерттеледі. |
2 |
Ағылшын тілі пәні бойынша жағдайды, дидактикалық қиындықтарды, қайшылықтарды талдау. |
Тамыз, 2020ж |
2019-2020 оқу жылында туындаған қиындықтар негізінде 2020-2021 оқу жылына мақсат, міндеттер анықталады. |
3 |
Ағылшын тілі пәні бойынша мәселені анықтау және оның өзектілігін негіздеу. |
Тамыз, 2020ж |
ТЭЖ тақырыбынының өзектілігі негізделеді. |
4 |
Ағылшын тілі пәні бойынша мақсатты, міндеттерді анықтау, гипотезаны, күтілетін нәтижелерді тұжырымдау. |
Тамыз, 2020ж |
ТЭЖ тақырыбынының мақсатты, міндеттері, гипотезасы , күтілетін нәтижелері тұжырымдалады. |
5 |
Ағылшын тілі пәні бойынша ТЭЖ жеке бағдарламаны құру. |
Қыркүйек, 2020ж |
ТЭЖ бойынша жеке бағдарламасы құрылады. |
6 |
Пән бойынша бақылау және эксперименттік объектіні (сыныпты) анықтау. |
Қазан, 2020ж |
6 «В» сынып оқушылары тәжірибе алаңына тартылады. |
7 |
Пән бойынша бастапқы айқындаушы қималарды жүргізу. |
Қазан, 2020ж |
6 «В» сынып оқушыларының білім, білік дағдыларын анықтайтын диагностика. |
8 |
Зерттелетін мәселе бойынша оқушылардың өздігінен білім алуын жандандыру. |
Қараша- мамыр, 2021ж |
ТЭЖ тақырыбы бойынша 6в сынып оқушыларының ағылшын тілі пәні бойынша өздігінен білім алуына жағдай туындайды. |
9 |
Зерттелетін мәселе аясында жеке іздеу тақырыптары бойынша пән мұғалім ретінде жұмысты жандандыру. |
Қараша- мамыр, 2021ж |
Пән мұғалім ретінде әртүрлі деңгейдегі сайыстар, олимпиадалар, семинар, вебинар, ҒПК қатысу сапасы арттады, баспа беттеріне мақала жарияланады. |
10 |
Пән бойынша инновациялық технологияларды зерттеу. |
Қантар-ақпан, 2021ж. |
ТЭЖ тақырыбы бойынша инновациялық технологиялар зерттеледі. |
11 |
Оқушылардың оқу процесіне, ұлттық және аймақтық жетістіктерге қатынасын анықтау. |
Ақпан-наурыз, 2021ж. |
6 «В» сынып оқышыларының оқу процессінде, ұлттық және аймақтық қатынастары анықталады. |
12 |
Пән мұғалім және тәжірибе жүргізетін сынып арасындағы қарым-қатынас дағдыларын дамыту. |
Қараша -сәуір, 2021ж. |
ТЭЖ тақырыбы бойынша пән мұғалімнің және 6 «В» оқушыларының арасындағы қарым-қатынас дағдылары дамиды. |
1-кезең бойынша маңыздылығы:
Оқушылар үшін: Оқытудың жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерін сабақ үрдісі кезінде қолдануда,оқушылардың пәнге,тілге деген қызығушылықтары артады. Сөйлеу қабілеттерін дамытады.
Оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын оятуда сабақтағы оқушы жұмысының әдістемелік деңгейде ұйымдастырылуы үлкен маңызға ие болады. Дегенмен ағылшын тілі сабағында сабақ мазмұнын таңдап алу мен оны ұйымдастырудың өзі мұғалімге оңайға түспейді. Әйтседе де басқа жағынан алғанда ағылшын тілін үйрену процесінің өзі-ақ ең әуелі ана тілінде дұрыс ойлап, ойларын ағылшын тілінде дұрыс айтуға дағдыландырады.
Егер мұғалім тілді үйренуде білім берумен қатар бір мезгілде түрлі ойлау,сөйлеу яғни әр-түрлі әдіс-тәсілдерді қалай қолдану керектігін үйрететін болса, оқушылар ойларын ашық айтып,жеткізе алуда дамып, бірнеше есеге жылдамдап, нығая түсетіні анық. Шын мәнінде оқушының ойлау қабілеті анализ бен синтез жасауында, қорытындылау мен нақтылай білуінде көрінеді, басқаша айтқанда сөйлеу қабілеті күнделікті ауызекі сөйлеу барысында дамитыны байқалады.
Ойлау процестері әлемі – сыни ойлау, шығармашылық ойлау, мәселені шеше білу. Мен, сыни ойлаудың дамуына ерекше көңіл бөле отырып, өз сабағымда әрқашан ойлаудың жоғарыда аталған түрлерін басшылыққа аламын. Сонымен қатар төмендегі мәселелерді шешуге тырысамын:
* оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауларын дамыту, ой-толғанысқа белсенді араласу, алған білімге жауапкершілікті мойынға алу, жеке пікірлерін қалыптастырып, басқаның ойына құрметпен қарау;
* сабақта білім беру кезінде шешім қабылдауға алып келетін фазалық құрылым бойынша құру.
Сыни ойлау барысында оқушылардың төмендегідей көзқарастары қалыптасатындығы байқалды: негізгіні көрсету, өзара қадірлеу, еркін таңдау, өзара түсіністік, топпен талдау, ізденіс, өз бетімен жұмыс, жеке пікір, тақырыпты жеке үйрену, соңғы нәтиже. Қазір, қашықтықтан оқу барысында оқушылардың жеке қабілетін танып,сөйлеу қабілеттерін арттыруда қиындықтар байқалуда.
Ағылшын тілін үйрену тек сабақ уақытымен ғана шектеліп қалмайды. Сабақтан тыс кезде лицей оқушылары өз беттерімен қарым-қатынас жасауда,ауызекі сөйлеу барысында сөздіктерді, әдебиеттерді қолдана отырып, оқумен айналасатын деңгейде болуы керек. Өкінішке орай, қашықтықтан оқу бұл процеске кедергісін келтіруде. «Сабақ беру үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер»-деп Ж.Аймауытов айтпақшы кәсіби шеберліктің шыңы да шыңармашылықпен шырайлы. Нарыққа мұғалім өзінің жоғары кәсіби шығармашылығымен шыға алады, саудаласа, бәсекелесе алады. Осындай пікірмен келісе отырып, таңдалған өзекті тақырыпты жүзеге асыру барысында, заман талабына сай, оқушының сөйлеу қабілетін дамытуға және өз беттерімен ізденіп, шетелдік әдебиеттерді оқуға,онлайн форматтағы кітап оқу сайттарына тіркеліп,жұмыс жасаймыз.
Мұғалім үшін: Әдіс-тәсілдерге тиімді таңдау жасауда оқушылардың қызығушылықтары оянып,білім сапасы арта түседі.
Оқушылар өз бетімен тапсырмаларды орындай алады.
Күтілетін нәтиже:
Ағылшын тілінде түсіне алады,сөздік қорлары дамиды,сөйлеу іскерліктері қалыптасады. Сонымен қатар тек ағылшын тілінің грамматикалық,лексикалық,фонетикалық дағдылары ғана дамып қоймай,өзге елдің де мәдениетін,географиясын т.б. тұстарын үйренеді. Бір-бірін құрметтеуді,бағалауды да меңгереді.Таным белсенділігі артып,жаңашыл,өз ойын кез-келген тақырыпта айта алатын тұлға қалыптасады. Пәндік олимпиадалардан жүлделі орын алу.
Жеткен нәтижелер: Оқушылар ағылшын тілінде тиянақты білім алып,алған білімдерін тәжірибеде қолдана алады. Бұл зерттеу тақырыбымның басты мақсаты негізінде 6-11 сынып оқушылары олимпиадаларға қатысып,жүлделі орын алды. Пәндік іштей олимпиадаларға қатысып,өз ойларын айта алды. Шығармашылық қабілеттерін КАСУда ұйымдастырылған олимпиадада көрсете білді.Нәтижесінде 2-орын алды.11 сынып оқушылары халықаралық IELTS тапсырып, Таменова Амина,Мусина Шұғыла сертификат ала алды.
11.Туындаған қиындықтар: Кабинеттерде қазіргі заманға сай құрал жабдықтардың жетіспеушілігі.
Кемшіліктерді шешу мақсатында келесі жылға әдістемелік құралдарды көп оқып, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру болып отыр.
Кемшіліктер:
Әрбір күн өзгеріске толы қазіргі жауапты кезеңде заман көшінен қалмай, уақыт талабына сай болу, білімді өз бетінше үйрену, оны оқушыларға үйрету ұстаздықты мұрат еткен әрбәр кәсіп иесінің ең қасиетті борышы, абзал парызы. Қазақ санасының шамшырағы Ахмет Байтұрсыновтың «Мектеп жаны мұғалім» деген қанатты сөзінің мағынасы бүгінгі күн талабын күшейтіп отыр.
Өзекті тақырыбыма сай шеберлігімді танытып, кәсіби өсуімді шыңдай отырып,оқушыларға заман ағымына сай аағылшын тілін меңгерттім.
Алдағы уақыттағы мақсатым білім беру саласындағы көптеген технологияларды жетік меңгеріп,тынбай еңбектеніп,оқушыларға тиімді жаңа заманға сай сабақ үрдісін өткізу. Және нәтижесі болатындай материалдарды дұрыс таңдау.Оқушыларға көрнекі материалдарды көп қолдану.
Сондықтан мұғалімнің үздіксіз кәсіби даму шеберлігін арттыру.Сол мақсатта
Төмендегідей жоспар құрдым:
Мұғалімнің өздігінен білім жетілдіруі
Қазақстан Республикасы «Білім» туралы Заңының 51 бабының 5- тармағында «Мұғалім өзінің педагогикалық шеберлігін , парасаттылығын , шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отыруға міндетті,»- делінген.
Мұғалім еңбегі жоғары деңгейдегі ұтқырлығымен, күрделілігімен және жан-жақтылығымен ерекшеленеді, бұл оның терең және кәсіптік білімінің, білік-дағдыларының болуын қажет етеді. Өзіндік білім алудың шеңберінен тыс мұғалімнің тұлғалық және кәсіптік дамуы мүмкін емес.
Өздігінен кәсіби даму көздері:
-
семинарлар мен конференциялар
-
шебер сыныбы
-
іс-тәжірибе алмасу бойынша іс-шаралар;
-
біліктілікті жетілдіру курсы
-
экскурсиялар театрлар, мұражайлар, концерттер, газеттер, журналдар
-
әдебиет (әдістемелік, ғылыми, көркем)
-
интернет
Мұғалімнің қол жеткізетін жетістіктерінің тізімі
Пәнді оқыту сапасын жетілдіруі. (оқыту сапасы мен тиімділігін анықтауға болатын көрсеткіштерді көрсету) шығарылған жинақтар, мақалалар, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін, формаларын әзірлеу; дидактикалық материалдарды, тестілерді, көрнекіліктерді жасау; әдістемелік нұсқауларды жасау; тренингтерді, семинарларды өткізу; зерттеу тақырыбы бойынша іс-тәжірибені жинақтау
Кәсіби даму жоспары. 2021-2022 оқу жылы
р/с |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |