Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өскемен қаласы әкімдігінің

    «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ








    2020-2025 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН

    АҒЫЛШЫН ТІЛІ ПӘНІ БОЙЫНША

    ТӘЖІРИБЕЛІК ЭКСПЕРИМЕНТТІК

    ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ 2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ I-КЕЗЕҢІ БОЙЫНША ЕСЕБІ









    Пән мұғалім: САТИЕВА Ж.Т












    Өскемен, 2021 ж


    1.Тәжірибелік эксперименттік жұмысының іздену тақырыбы:

    «Ағылшын тілі пәнінің білім беру қызмет сапасын арттыру мақсатында коммуникация дағдысын қалыптастыру».

    (2020-2025ж)

    2.Тәжірибелік зерттеу жұмысының негізгі әдістемелік параметрі.

    2020-2025 жж. арналған қаланың іздену тақырыбы:

    «Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту- жаңа күрделі

    әлемде нені білу және қолдану керек».

    Әдістемелік кафедра тақырыбы: «Ағылшын тілі пәнінің білім беру қызмет сапасын арттыру мақсатында 4К дағдыларын қалыптастыру».


    Зерттеу мақсаты – оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру.


    Гипотеза: білім беру сапасы артады, егер оқушылар жаңа базалық дағдылар қалыптасып, дамыса: коммуникация, креативтілік, сыни ойлау және топтық жұмыс жүзеге асады.

    Зерттеу объектісі: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде коммуникативтік дағдының жаңа моделін енгізу.

    Зерттеу пәні: Оқушылардың ағылшын тілі сабағында негізгі білім, білік және коммуникативтік дағдыларды қалыптастырудағы ішкі және сыртқы көріністері.

    Зерттеу міндеттері:

    • Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде 21 ғасырдың коммуникативті дағдыларын оқу-тәрбие процесіне енгізу мәселесі бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау;

    • Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру мәселесін зерттеу қажеттілігін негіздеу, «4К»: білім беру қызметтерінің сапасын жақсарту үшін қарым-қатынас, шығармашылық, сыни ойлау және топтық жұмысты дамыту.

    • Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесінде білім беруде инновациялық білім беру технологияларын, жаңа тәсілдерді енгізуді жүзеге асыру.

    • Оқушыны еркін ойлауға, алдына қойған істі жоспарлап, оны соңына дейін жеткізуге, кедергіге қарсы тұруға бейімдеу.

    • Әр сабақта оқушының кез келген мәселеге сыни көзқарасын қалыптастырып, оларды ашық, еркін сөйлеуге баулу.

    • Әдістемелік шеберлікті арттыра отырып, озық тәжірибені жеке тұлғаны дамыту мақсатында тиімді инновациялық технологияны қолдану және біріккен жобалар орындау негізінде коммуникативті ерекшелігін дамыту.

    • Тәжірибелік эксперименттік жұмыстың мониторингісін шығарып отыру.

    • Өзекті тақырыптың нәтижесін түйіндеу негізінде мұғалім үшін әдістемелік құралдарын шығару және дидактикалық материалдар жинақтау.

    • Қоғамдық орындармен байланыс.

    • Іс-тәжірибе қала, облыс көлеміне насихаттау.

    Зерттеу әдістері:


    • Теориялық:

    • Зерттеу мәселесі бойынша педагогикалық және психологиялық әдебиеттерді талдау;

    • Модельдеу.

    • Әлеуметтік-педагогикалық:

    • Сауалнама әдістері; Сауалнама;

    • Тестілеу.

    • Эмпирикалық:

    • Бақылау;

    • Педагогикалық тәжірибе;

    • Стандартталған психодиагностикалық зерттеу әдістері;

    • Педагогикалық диагностика әдістері;

    Зерттеу-ізденушілік тақырыбының жұмыс жоспары:

    1 кезең– ізденіс кезеңі (2020-2021)

    Мақсаты: 1.Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесіне қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде коммукативтік базалық дағдыларын енгізу проблемасы бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау.

    2.Оқушылардың ағылшын тілінде емін-еркін сөйлеуге.Сөздік қорларын молайтуға дағдыландыру. Кез-келген тақырыпта ойларын жеткізе алуға үйрету.

    3.Үштілділік саясаты маңызды мәселе болғандықтан,қоғам талабы әр оқушы үш тілде еркін сөйлей алуы керек.



    р/с

    Атқарылатын іс-шаралар

    Мерзімі

    Нәтижесі

    1

    Зерттеу тақырыбы бойынша философиялық, психологиялық және педагогикалық әдебиеттердегі мәселені зерттеу.

    Тамыз-қараша, 2020ж

    ТЭЖ тақырып бойынша педагогикалық әдебиеттер зерттеледі.

    2

    Ағылшын тілі пәні бойынша жағдайды, дидактикалық қиындықтарды, қайшылықтарды талдау.

    Тамыз, 2020ж

    2019-2020 оқу жылында туындаған қиындықтар негізінде 2020-2021 оқу жылына мақсат, міндеттер анықталады.

    3

    Ағылшын тілі пәні бойынша мәселені анықтау және оның өзектілігін негіздеу.

    Тамыз, 2020ж

    ТЭЖ тақырыбынының өзектілігі негізделеді.

    4

    Ағылшын тілі пәні бойынша мақсатты, міндеттерді анықтау, гипотезаны, күтілетін нәтижелерді тұжырымдау.

    Тамыз, 2020ж

    ТЭЖ тақырыбынының мақсатты, міндеттері, гипотезасы , күтілетін нәтижелері тұжырымдалады.

    5

    Ағылшын тілі пәні бойынша ТЭЖ жеке бағдарламаны құру.

    Қыркүйек, 2020ж

    ТЭЖ бойынша жеке бағдарламасы құрылады.

    6

    Пән бойынша бақылау және эксперименттік объектіні (сыныпты) анықтау.

    Қазан, 2020ж

    6 «В» сынып оқушылары тәжірибе алаңына тартылады.

    7

    Пән бойынша бастапқы айқындаушы қималарды жүргізу.

    Қазан, 2020ж

    6 «В» сынып оқушыларының білім, білік дағдыларын анықтайтын диагностика.

    8

    Зерттелетін мәселе бойынша оқушылардың өздігінен білім алуын жандандыру.

    Қараша- мамыр, 2021ж

    ТЭЖ тақырыбы бойынша 6в сынып оқушыларының ағылшын тілі пәні бойынша өздігінен білім алуына жағдай туындайды.

    9

    Зерттелетін мәселе аясында жеке іздеу тақырыптары бойынша пән мұғалім ретінде жұмысты жандандыру.

    Қараша- мамыр, 2021ж

    Пән мұғалім ретінде әртүрлі деңгейдегі сайыстар, олимпиадалар, семинар, вебинар, ҒПК қатысу сапасы арттады, баспа беттеріне мақала жарияланады.

    10

    Пән бойынша инновациялық технологияларды зерттеу.

    Қантар-ақпан, 2021ж.

    ТЭЖ тақырыбы бойынша инновациялық технологиялар зерттеледі.

    11

    Оқушылардың оқу процесіне, ұлттық және аймақтық жетістіктерге қатынасын анықтау.

    Ақпан-наурыз, 2021ж.

    6 «В» сынып оқышыларының оқу процессінде, ұлттық және аймақтық қатынастары анықталады.

    12

    Пән мұғалім және тәжірибе жүргізетін сынып арасындағы қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

    Қараша -сәуір, 2021ж.

    ТЭЖ тақырыбы бойынша пән мұғалімнің және 6 «В» оқушыларының арасындағы қарым-қатынас дағдылары дамиды.


    1-кезең бойынша маңыздылығы:

    Оқушылар үшін: Оқытудың жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерін сабақ үрдісі кезінде қолдануда,оқушылардың пәнге,тілге деген қызығушылықтары артады. Сөйлеу қабілеттерін дамытады.

    Оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын оятуда сабақтағы оқушы жұмысының әдістемелік деңгейде ұйымдастырылуы үлкен маңызға ие болады. Дегенмен ағылшын тілі сабағында сабақ мазмұнын таңдап алу мен оны ұйымдастырудың өзі мұғалімге оңайға түспейді. Әйтседе де басқа жағынан алғанда ағылшын тілін үйрену процесінің өзі-ақ ең әуелі ана тілінде дұрыс ойлап, ойларын ағылшын тілінде дұрыс айтуға дағдыландырады.

    Егер мұғалім тілді үйренуде білім берумен қатар бір мезгілде түрлі ойлау,сөйлеу яғни әр-түрлі әдіс-тәсілдерді қалай қолдану керектігін үйрететін болса, оқушылар ойларын ашық айтып,жеткізе алуда дамып, бірнеше есеге жылдамдап, нығая түсетіні анық. Шын мәнінде оқушының ойлау қабілеті анализ бен синтез жасауында, қорытындылау мен нақтылай білуінде көрінеді, басқаша айтқанда сөйлеу қабілеті күнделікті ауызекі сөйлеу барысында дамитыны байқалады.

    Ойлау процестері әлемі – сыни ойлау, шығармашылық ойлау, мәселені шеше білу. Мен, сыни ойлаудың дамуына ерекше көңіл бөле отырып, өз сабағымда әрқашан ойлаудың жоғарыда аталған түрлерін басшылыққа аламын. Сонымен қатар төмендегі мәселелерді шешуге тырысамын:

    * оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауларын дамыту, ой-толғанысқа белсенді араласу, алған білімге жауапкершілікті мойынға алу, жеке пікірлерін қалыптастырып, басқаның ойына құрметпен қарау;

    * сабақта білім беру кезінде шешім қабылдауға алып келетін фазалық құрылым бойынша құру.

    Сыни ойлау барысында оқушылардың төмендегідей көзқарастары қалыптасатындығы байқалды: негізгіні көрсету, өзара қадірлеу, еркін таңдау, өзара түсіністік, топпен талдау, ізденіс, өз бетімен жұмыс, жеке пікір, тақырыпты жеке үйрену, соңғы нәтиже. Қазір, қашықтықтан оқу барысында оқушылардың жеке қабілетін танып,сөйлеу қабілеттерін арттыруда қиындықтар байқалуда.

    Ағылшын тілін үйрену тек сабақ уақытымен ғана шектеліп қалмайды. Сабақтан тыс кезде лицей оқушылары өз беттерімен қарым-қатынас жасауда,ауызекі сөйлеу барысында сөздіктерді, әдебиеттерді қолдана отырып, оқумен айналасатын деңгейде болуы керек. Өкінішке орай, қашықтықтан оқу бұл процеске кедергісін келтіруде. «Сабақ беру үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер»-деп Ж.Аймауытов айтпақшы кәсіби шеберліктің шыңы да шыңармашылықпен шырайлы. Нарыққа мұғалім өзінің жоғары кәсіби шығармашылығымен шыға алады, саудаласа, бәсекелесе алады. Осындай пікірмен келісе отырып, таңдалған өзекті тақырыпты жүзеге асыру барысында, заман талабына сай, оқушының сөйлеу қабілетін дамытуға және өз беттерімен ізденіп, шетелдік әдебиеттерді оқуға,онлайн форматтағы кітап оқу сайттарына тіркеліп,жұмыс жасаймыз.


    Мұғалім үшін: Әдіс-тәсілдерге тиімді таңдау жасауда оқушылардың қызығушылықтары оянып,білім сапасы арта түседі.

    Оқушылар өз бетімен тапсырмаларды орындай алады.


    Күтілетін нәтиже:

    Ағылшын тілінде түсіне алады,сөздік қорлары дамиды,сөйлеу іскерліктері қалыптасады. Сонымен қатар тек ағылшын тілінің грамматикалық,лексикалық,фонетикалық дағдылары ғана дамып қоймай,өзге елдің де мәдениетін,географиясын т.б. тұстарын үйренеді. Бір-бірін құрметтеуді,бағалауды да меңгереді.Таным белсенділігі артып,жаңашыл,өз ойын кез-келген тақырыпта айта алатын тұлға қалыптасады. Пәндік олимпиадалардан жүлделі орын алу.

    Жеткен нәтижелер: Оқушылар ағылшын тілінде тиянақты білім алып,алған білімдерін тәжірибеде қолдана алады. Бұл зерттеу тақырыбымның басты мақсаты негізінде 6-11 сынып оқушылары олимпиадаларға қатысып,жүлделі орын алды. Пәндік іштей олимпиадаларға қатысып,өз ойларын айта алды. Шығармашылық қабілеттерін КАСУда ұйымдастырылған олимпиадада көрсете білді.Нәтижесінде 2-орын алды.11 сынып оқушылары халықаралық IELTS тапсырып, Таменова Амина,Мусина Шұғыла сертификат ала алды.

    11.Туындаған қиындықтар: Кабинеттерде қазіргі заманға сай құрал жабдықтардың жетіспеушілігі.

    Кемшіліктерді шешу мақсатында келесі жылға әдістемелік құралдарды көп оқып, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру болып отыр.


    Кемшіліктер:

    Әрбір күн өзгеріске толы қазіргі жауапты кезеңде заман көшінен қалмай, уақыт талабына сай болу, білімді өз бетінше үйрену, оны оқушыларға үйрету ұстаздықты мұрат еткен әрбәр кәсіп иесінің ең қасиетті борышы, абзал парызы. Қазақ санасының шамшырағы Ахмет Байтұрсыновтың «Мектеп жаны мұғалім» деген қанатты сөзінің мағынасы бүгінгі күн талабын күшейтіп отыр.

    Өзекті тақырыбыма сай шеберлігімді танытып, кәсіби өсуімді шыңдай отырып,оқушыларға заман ағымына сай аағылшын тілін меңгерттім.

    Алдағы уақыттағы мақсатым білім беру саласындағы көптеген технологияларды жетік меңгеріп,тынбай еңбектеніп,оқушыларға тиімді жаңа заманға сай сабақ үрдісін өткізу. Және нәтижесі болатындай материалдарды дұрыс таңдау.Оқушыларға көрнекі материалдарды көп қолдану.

    Сондықтан мұғалімнің үздіксіз кәсіби даму шеберлігін арттыру.Сол мақсатта

    Төмендегідей жоспар құрдым:

    Мұғалімнің өздігінен білім жетілдіруі

    Қазақстан Республикасы «Білім» туралы Заңының 51 бабының 5- тармағында «Мұғалім  өзінің педагогикалық шеберлігін , парасаттылығын , шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отыруға міндетті,»- делінген.

    Мұғалім еңбегі жоғары деңгейдегі ұтқырлығымен, күрделілігімен және жан-жақтылығымен ерекшеленеді, бұл оның терең және кәсіптік білімінің, білік-дағдыларының болуын қажет етеді. Өзіндік білім алудың шеңберінен тыс мұғалімнің тұлғалық және кәсіптік дамуы мүмкін емес.

     

    Өздігінен кәсіби даму көздері:

    • семинарлар мен конференциялар

    • шебер сыныбы

    • іс-тәжірибе алмасу бойынша іс-шаралар;

    • біліктілікті жетілдіру курсы

    • экскурсиялар театрлар, мұражайлар, концерттер, газеттер, журналдар

    • әдебиет (әдістемелік, ғылыми, көркем)

    • интернет

    Мұғалімнің қол жеткізетін жетістіктерінің тізімі

    Пәнді оқыту сапасын жетілдіруі.  (оқыту сапасы мен тиімділігін анықтауға болатын көрсеткіштерді көрсету) шығарылған жинақтар, мақалалар, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін, формаларын әзірлеу; дидактикалық материалдарды, тестілерді, көрнекіліктерді жасау; әдістемелік нұсқауларды жасау; тренингтерді, семинарларды өткізу; зерттеу тақырыбы бойынша іс-тәжірибені жинақтау

     

    Кәсіби даму жоспары. 2021-2022 оқу жылы


    р/с

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сатиева Жанна Тылеубековна
    19 Мамыр 2021
    849
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ағылшын тілін үйренушілерге арналған әдістемелік құрал

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ағылшын тілін үйренушілерге арналған әдістемелік құрал

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ағылшын тілі пәні мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өскемен қаласы әкімдігінің

    «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ








    2020-2025 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН

    АҒЫЛШЫН ТІЛІ ПӘНІ БОЙЫНША

    ТӘЖІРИБЕЛІК ЭКСПЕРИМЕНТТІК

    ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ 2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ I-КЕЗЕҢІ БОЙЫНША ЕСЕБІ









    Пән мұғалім: САТИЕВА Ж.Т












    Өскемен, 2021 ж


    1.Тәжірибелік эксперименттік жұмысының іздену тақырыбы:

    «Ағылшын тілі пәнінің білім беру қызмет сапасын арттыру мақсатында коммуникация дағдысын қалыптастыру».

    (2020-2025ж)

    2.Тәжірибелік зерттеу жұмысының негізгі әдістемелік параметрі.

    2020-2025 жж. арналған қаланың іздену тақырыбы:

    «Оқушылардың 21 ғасыр дағдыларын дамыту- жаңа күрделі

    әлемде нені білу және қолдану керек».

    Әдістемелік кафедра тақырыбы: «Ағылшын тілі пәнінің білім беру қызмет сапасын арттыру мақсатында 4К дағдыларын қалыптастыру».


    Зерттеу мақсаты – оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру.


    Гипотеза: білім беру сапасы артады, егер оқушылар жаңа базалық дағдылар қалыптасып, дамыса: коммуникация, креативтілік, сыни ойлау және топтық жұмыс жүзеге асады.

    Зерттеу объектісі: Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде коммуникативтік дағдының жаңа моделін енгізу.

    Зерттеу пәні: Оқушылардың ағылшын тілі сабағында негізгі білім, білік және коммуникативтік дағдыларды қалыптастырудағы ішкі және сыртқы көріністері.

    Зерттеу міндеттері:

    • Қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде 21 ғасырдың коммуникативті дағдыларын оқу-тәрбие процесіне енгізу мәселесі бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау;

    • Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру мәселесін зерттеу қажеттілігін негіздеу, «4К»: білім беру қызметтерінің сапасын жақсарту үшін қарым-қатынас, шығармашылық, сыни ойлау және топтық жұмысты дамыту.

    • Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесінде білім беруде инновациялық білім беру технологияларын, жаңа тәсілдерді енгізуді жүзеге асыру.

    • Оқушыны еркін ойлауға, алдына қойған істі жоспарлап, оны соңына дейін жеткізуге, кедергіге қарсы тұруға бейімдеу.

    • Әр сабақта оқушының кез келген мәселеге сыни көзқарасын қалыптастырып, оларды ашық, еркін сөйлеуге баулу.

    • Әдістемелік шеберлікті арттыра отырып, озық тәжірибені жеке тұлғаны дамыту мақсатында тиімді инновациялық технологияны қолдану және біріккен жобалар орындау негізінде коммуникативті ерекшелігін дамыту.

    • Тәжірибелік эксперименттік жұмыстың мониторингісін шығарып отыру.

    • Өзекті тақырыптың нәтижесін түйіндеу негізінде мұғалім үшін әдістемелік құралдарын шығару және дидактикалық материалдар жинақтау.

    • Қоғамдық орындармен байланыс.

    • Іс-тәжірибе қала, облыс көлеміне насихаттау.

    Зерттеу әдістері:


    • Теориялық:

    • Зерттеу мәселесі бойынша педагогикалық және психологиялық әдебиеттерді талдау;

    • Модельдеу.

    • Әлеуметтік-педагогикалық:

    • Сауалнама әдістері; Сауалнама;

    • Тестілеу.

    • Эмпирикалық:

    • Бақылау;

    • Педагогикалық тәжірибе;

    • Стандартталған психодиагностикалық зерттеу әдістері;

    • Педагогикалық диагностика әдістері;

    Зерттеу-ізденушілік тақырыбының жұмыс жоспары:

    1 кезең– ізденіс кезеңі (2020-2021)

    Мақсаты: 1.Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу-тәрбие процесіне қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде коммукативтік базалық дағдыларын енгізу проблемасы бойынша зерттеу жүргізу үшін жағдай жасау.

    2.Оқушылардың ағылшын тілінде емін-еркін сөйлеуге.Сөздік қорларын молайтуға дағдыландыру. Кез-келген тақырыпта ойларын жеткізе алуға үйрету.

    3.Үштілділік саясаты маңызды мәселе болғандықтан,қоғам талабы әр оқушы үш тілде еркін сөйлей алуы керек.



    р/с

    Атқарылатын іс-шаралар

    Мерзімі

    Нәтижесі

    1

    Зерттеу тақырыбы бойынша философиялық, психологиялық және педагогикалық әдебиеттердегі мәселені зерттеу.

    Тамыз-қараша, 2020ж

    ТЭЖ тақырып бойынша педагогикалық әдебиеттер зерттеледі.

    2

    Ағылшын тілі пәні бойынша жағдайды, дидактикалық қиындықтарды, қайшылықтарды талдау.

    Тамыз, 2020ж

    2019-2020 оқу жылында туындаған қиындықтар негізінде 2020-2021 оқу жылына мақсат, міндеттер анықталады.

    3

    Ағылшын тілі пәні бойынша мәселені анықтау және оның өзектілігін негіздеу.

    Тамыз, 2020ж

    ТЭЖ тақырыбынының өзектілігі негізделеді.

    4

    Ағылшын тілі пәні бойынша мақсатты, міндеттерді анықтау, гипотезаны, күтілетін нәтижелерді тұжырымдау.

    Тамыз, 2020ж

    ТЭЖ тақырыбынының мақсатты, міндеттері, гипотезасы , күтілетін нәтижелері тұжырымдалады.

    5

    Ағылшын тілі пәні бойынша ТЭЖ жеке бағдарламаны құру.

    Қыркүйек, 2020ж

    ТЭЖ бойынша жеке бағдарламасы құрылады.

    6

    Пән бойынша бақылау және эксперименттік объектіні (сыныпты) анықтау.

    Қазан, 2020ж

    6 «В» сынып оқушылары тәжірибе алаңына тартылады.

    7

    Пән бойынша бастапқы айқындаушы қималарды жүргізу.

    Қазан, 2020ж

    6 «В» сынып оқушыларының білім, білік дағдыларын анықтайтын диагностика.

    8

    Зерттелетін мәселе бойынша оқушылардың өздігінен білім алуын жандандыру.

    Қараша- мамыр, 2021ж

    ТЭЖ тақырыбы бойынша 6в сынып оқушыларының ағылшын тілі пәні бойынша өздігінен білім алуына жағдай туындайды.

    9

    Зерттелетін мәселе аясында жеке іздеу тақырыптары бойынша пән мұғалім ретінде жұмысты жандандыру.

    Қараша- мамыр, 2021ж

    Пән мұғалім ретінде әртүрлі деңгейдегі сайыстар, олимпиадалар, семинар, вебинар, ҒПК қатысу сапасы арттады, баспа беттеріне мақала жарияланады.

    10

    Пән бойынша инновациялық технологияларды зерттеу.

    Қантар-ақпан, 2021ж.

    ТЭЖ тақырыбы бойынша инновациялық технологиялар зерттеледі.

    11

    Оқушылардың оқу процесіне, ұлттық және аймақтық жетістіктерге қатынасын анықтау.

    Ақпан-наурыз, 2021ж.

    6 «В» сынып оқышыларының оқу процессінде, ұлттық және аймақтық қатынастары анықталады.

    12

    Пән мұғалім және тәжірибе жүргізетін сынып арасындағы қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

    Қараша -сәуір, 2021ж.

    ТЭЖ тақырыбы бойынша пән мұғалімнің және 6 «В» оқушыларының арасындағы қарым-қатынас дағдылары дамиды.


    1-кезең бойынша маңыздылығы:

    Оқушылар үшін: Оқытудың жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерін сабақ үрдісі кезінде қолдануда,оқушылардың пәнге,тілге деген қызығушылықтары артады. Сөйлеу қабілеттерін дамытады.

    Оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын оятуда сабақтағы оқушы жұмысының әдістемелік деңгейде ұйымдастырылуы үлкен маңызға ие болады. Дегенмен ағылшын тілі сабағында сабақ мазмұнын таңдап алу мен оны ұйымдастырудың өзі мұғалімге оңайға түспейді. Әйтседе де басқа жағынан алғанда ағылшын тілін үйрену процесінің өзі-ақ ең әуелі ана тілінде дұрыс ойлап, ойларын ағылшын тілінде дұрыс айтуға дағдыландырады.

    Егер мұғалім тілді үйренуде білім берумен қатар бір мезгілде түрлі ойлау,сөйлеу яғни әр-түрлі әдіс-тәсілдерді қалай қолдану керектігін үйрететін болса, оқушылар ойларын ашық айтып,жеткізе алуда дамып, бірнеше есеге жылдамдап, нығая түсетіні анық. Шын мәнінде оқушының ойлау қабілеті анализ бен синтез жасауында, қорытындылау мен нақтылай білуінде көрінеді, басқаша айтқанда сөйлеу қабілеті күнделікті ауызекі сөйлеу барысында дамитыны байқалады.

    Ойлау процестері әлемі – сыни ойлау, шығармашылық ойлау, мәселені шеше білу. Мен, сыни ойлаудың дамуына ерекше көңіл бөле отырып, өз сабағымда әрқашан ойлаудың жоғарыда аталған түрлерін басшылыққа аламын. Сонымен қатар төмендегі мәселелерді шешуге тырысамын:

    * оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауларын дамыту, ой-толғанысқа белсенді араласу, алған білімге жауапкершілікті мойынға алу, жеке пікірлерін қалыптастырып, басқаның ойына құрметпен қарау;

    * сабақта білім беру кезінде шешім қабылдауға алып келетін фазалық құрылым бойынша құру.

    Сыни ойлау барысында оқушылардың төмендегідей көзқарастары қалыптасатындығы байқалды: негізгіні көрсету, өзара қадірлеу, еркін таңдау, өзара түсіністік, топпен талдау, ізденіс, өз бетімен жұмыс, жеке пікір, тақырыпты жеке үйрену, соңғы нәтиже. Қазір, қашықтықтан оқу барысында оқушылардың жеке қабілетін танып,сөйлеу қабілеттерін арттыруда қиындықтар байқалуда.

    Ағылшын тілін үйрену тек сабақ уақытымен ғана шектеліп қалмайды. Сабақтан тыс кезде лицей оқушылары өз беттерімен қарым-қатынас жасауда,ауызекі сөйлеу барысында сөздіктерді, әдебиеттерді қолдана отырып, оқумен айналасатын деңгейде болуы керек. Өкінішке орай, қашықтықтан оқу бұл процеске кедергісін келтіруде. «Сабақ беру үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер»-деп Ж.Аймауытов айтпақшы кәсіби шеберліктің шыңы да шыңармашылықпен шырайлы. Нарыққа мұғалім өзінің жоғары кәсіби шығармашылығымен шыға алады, саудаласа, бәсекелесе алады. Осындай пікірмен келісе отырып, таңдалған өзекті тақырыпты жүзеге асыру барысында, заман талабына сай, оқушының сөйлеу қабілетін дамытуға және өз беттерімен ізденіп, шетелдік әдебиеттерді оқуға,онлайн форматтағы кітап оқу сайттарына тіркеліп,жұмыс жасаймыз.


    Мұғалім үшін: Әдіс-тәсілдерге тиімді таңдау жасауда оқушылардың қызығушылықтары оянып,білім сапасы арта түседі.

    Оқушылар өз бетімен тапсырмаларды орындай алады.


    Күтілетін нәтиже:

    Ағылшын тілінде түсіне алады,сөздік қорлары дамиды,сөйлеу іскерліктері қалыптасады. Сонымен қатар тек ағылшын тілінің грамматикалық,лексикалық,фонетикалық дағдылары ғана дамып қоймай,өзге елдің де мәдениетін,географиясын т.б. тұстарын үйренеді. Бір-бірін құрметтеуді,бағалауды да меңгереді.Таным белсенділігі артып,жаңашыл,өз ойын кез-келген тақырыпта айта алатын тұлға қалыптасады. Пәндік олимпиадалардан жүлделі орын алу.

    Жеткен нәтижелер: Оқушылар ағылшын тілінде тиянақты білім алып,алған білімдерін тәжірибеде қолдана алады. Бұл зерттеу тақырыбымның басты мақсаты негізінде 6-11 сынып оқушылары олимпиадаларға қатысып,жүлделі орын алды. Пәндік іштей олимпиадаларға қатысып,өз ойларын айта алды. Шығармашылық қабілеттерін КАСУда ұйымдастырылған олимпиадада көрсете білді.Нәтижесінде 2-орын алды.11 сынып оқушылары халықаралық IELTS тапсырып, Таменова Амина,Мусина Шұғыла сертификат ала алды.

    11.Туындаған қиындықтар: Кабинеттерде қазіргі заманға сай құрал жабдықтардың жетіспеушілігі.

    Кемшіліктерді шешу мақсатында келесі жылға әдістемелік құралдарды көп оқып, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру болып отыр.


    Кемшіліктер:

    Әрбір күн өзгеріске толы қазіргі жауапты кезеңде заман көшінен қалмай, уақыт талабына сай болу, білімді өз бетінше үйрену, оны оқушыларға үйрету ұстаздықты мұрат еткен әрбәр кәсіп иесінің ең қасиетті борышы, абзал парызы. Қазақ санасының шамшырағы Ахмет Байтұрсыновтың «Мектеп жаны мұғалім» деген қанатты сөзінің мағынасы бүгінгі күн талабын күшейтіп отыр.

    Өзекті тақырыбыма сай шеберлігімді танытып, кәсіби өсуімді шыңдай отырып,оқушыларға заман ағымына сай аағылшын тілін меңгерттім.

    Алдағы уақыттағы мақсатым білім беру саласындағы көптеген технологияларды жетік меңгеріп,тынбай еңбектеніп,оқушыларға тиімді жаңа заманға сай сабақ үрдісін өткізу. Және нәтижесі болатындай материалдарды дұрыс таңдау.Оқушыларға көрнекі материалдарды көп қолдану.

    Сондықтан мұғалімнің үздіксіз кәсіби даму шеберлігін арттыру.Сол мақсатта

    Төмендегідей жоспар құрдым:

    Мұғалімнің өздігінен білім жетілдіруі

    Қазақстан Республикасы «Білім» туралы Заңының 51 бабының 5- тармағында «Мұғалім  өзінің педагогикалық шеберлігін , парасаттылығын , шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отыруға міндетті,»- делінген.

    Мұғалім еңбегі жоғары деңгейдегі ұтқырлығымен, күрделілігімен және жан-жақтылығымен ерекшеленеді, бұл оның терең және кәсіптік білімінің, білік-дағдыларының болуын қажет етеді. Өзіндік білім алудың шеңберінен тыс мұғалімнің тұлғалық және кәсіптік дамуы мүмкін емес.

     

    Өздігінен кәсіби даму көздері:

    • семинарлар мен конференциялар

    • шебер сыныбы

    • іс-тәжірибе алмасу бойынша іс-шаралар;

    • біліктілікті жетілдіру курсы

    • экскурсиялар театрлар, мұражайлар, концерттер, газеттер, журналдар

    • әдебиет (әдістемелік, ғылыми, көркем)

    • интернет

    Мұғалімнің қол жеткізетін жетістіктерінің тізімі

    Пәнді оқыту сапасын жетілдіруі.  (оқыту сапасы мен тиімділігін анықтауға болатын көрсеткіштерді көрсету) шығарылған жинақтар, мақалалар, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін, формаларын әзірлеу; дидактикалық материалдарды, тестілерді, көрнекіліктерді жасау; әдістемелік нұсқауларды жасау; тренингтерді, семинарларды өткізу; зерттеу тақырыбы бойынша іс-тәжірибені жинақтау

     

    Кәсіби даму жоспары. 2021-2022 оқу жылы


    р/с

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Презентация 3 сынып
    19.05.2021
    849
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сатиева Жанна Тылеубековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации