Материалдар / Ахмет Байтұрсынов "Егіннің бастары" 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ахмет Байтұрсынов "Егіннің бастары" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне, жас мамандарға ҚМЖ-ды жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2020
409
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысы Шет ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы мектеп-гимназия базасындағы тірек мектебі
Рашитова Жанна Елеуовна
Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ
мерзімді
жоспар
Адамгершілік-асыл қасиет
Күні:
Сынып: 5

тарауы: Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы
гимназия базасындағы тірек мектебі

мектеп-

Мұғалімнің аты-жөні: Рашитова Ж.Е.
Қазақ әдебиеті

Сабақ
тақырыбы
Осы
сабақта
қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
(оқу
бағдарламасына
сәйкес)
Сабақ мақсаты

А.Байтұрсынов «Егіннің бастары»
5Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу

Барлық оқушылар орындай алады: өлеңдегі кейіпкерлердің түрлі іс-әрекетін
анықтай отырып, кейіпкерлердің портреті арқылы образына мұғалім жетекшілігімен
талдау жасайды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мысал өлеңдеріндегі портретті, ісәрекетті ашып, кейіпкердің әрекетіне сипаттама береді.
Кейбір оқушылар орындай алады:өлеңнен кейіпкердің портретін, іс-әрекетін
көрсететін жолдарын талдай отырып, пікірлер мен тұжырымды ой айтады
Бағалау
Шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды
критерийі
Әрекет пен портрет негізінде кейіпкердің образына талдау жасайды
Тілдік
Кейіпкерлердің іс-әрекеті, портреті арқылы образды ашады
мақсаттар
Тақырыпқа байланысты сөздер мен сөз тіркестері: портрет, іс-әрекет, қожа,
тәкаппар, шікірею, сұқтану т.б.
Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер: сайран ету, көкке қарау, көпке
балау
Құндылықтарға Рухани мәдениет құндылығы
баулу
Пәнаралық
Өзін-өзі тану, жаратылыстану
байланыс
Тақырып
«Сиқырлы доп» әдісі арқылы мысалдың маэмұнын еске түсіреді. Оқушылар
бойынша
шеңберге шығып, бір-біріне сұрақ қояды.
алдыңғы білім
1. Баласы мен әкесі қайда барды?
2. Бидайлар қандай болып тұр?
3. Олар неге тағзым етіп тұрды?
4. Бала неге таңданды?
5. Ол әкесінен не туралы сұрады?
Сабақ барысы
Сабақтың
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтың басы
7 минут

Сабақтың ортасы

Ширату жаттығуы. «Жақсы мінез – жан азығы» адам мінезі туралы ой
бөліседі. Қалташадан қағаз қиындыларын таңдау арқылы Әке, Бала,
Бидай деп топқа бөлінеді.
«Артығын алып таста» әдісі
Бидай, тәкаппарлық, мақтаншақтық, өркөкірек, адамгершілік, менменсу,
өзімшілдік, бала, т.б.
1.Балалар, бұл мінез-құлықтар мысалдағы қай кейіпкерлерге тән деп
ойлайсыңдар?
2.Қай қасиеттерді өз бойыңнан көргің келеді?
3.Қасиеттер не үшін қажет?
Адам бойындағы қасиеттер туралы айтып кету.
Сабақтың мақсаты-өлеңдегі кейіпкерлердің түрлі іс-әрекетін анықтай
отырып, кейіпкерлердің портреті арқылы образын ашу
«Топтастыру» әдісі
Әр топ топ атауларына байланысты кейіпкерлерге топтастыру
жасау арқылы іс-әрекеті мен образын ашады.

Бала

Әке

Бидай

Оң жағына үзінділердің түсіндірмесін өз сөзіңізбен жазыңыз.
Өлең жолдарынан үзінді
Түсіндірме
(портрет)
Мағынасы не? (неге осы
ойды таңдады, ол несімен
маңызды болды?)
Жалғыз –ақ бір бидай тұр көкке қарап
Бейне бір жалғыз өзін көпке балап
Бұл бидай көтеріп тұр басын көкке
Қарайды шікірейіп өзге көпке
Дескрипторлар
- өлеңнен кейіпкердің портретін және әрекетін көрсететін жолдарды
анықтайды;
- анықталған портрет пен әрекеттер негізінде кейіпкер образын ашады.
Деңгейлік тапсырмалар
1-тапсырма «Дайындалған әңгіме» әдісі бойынша мақал-мәтелдің
мағынасын ашып, мысалмен байланыстыр.
1.Бидайдың кеудесін көтергеніДақылының жоқтығы.
Жігіттің кеудесін көтергеніАқылының жоқтығы.
2.Жақсымын деп мақтанба, халық айтпай,
Батырмын деп мақтанба, барып қайтпай.
3. Тәкаппардың семірткен малы,
Ойнақтап жүріп қасқырға кезігеді.

2- тапсырма
Әке мен бала диалогы
Мысалды рөлге бөліп оқу (әке, бала, автор) оқулықпен жұмыс.
«Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі арқылы талқыла
Атаулар
Сұрақтар
Себебі
Бидай
Баланың көзі қайда түсті?
Көк
Жалғыз бидай қайда қарап
тұр?
Тәкаппарлық Әкесі бидай мен адам
арасындағы
қандай
әрекеттерді
байланыстырады?
3-тапсырма
«Фишбоун» әдісі

Себептері: өзін жоғары бағалау,
Қорытынды:
Мыс:Бидайдың
кеудесін
көтергенідақылының
жоқтығы

Проблема
Неге бидай
дәнсіз қалды?

менсінбеу, өзгемен санаспау

ҚБ «Жауап парақтары» арқылы оқушының өзін-өзі бағалауы.
+,- белгісімен бағалайды
Кері байланыс

Сабақтың соңы

1.
2.
3.
4.

«1 минут» әдісі
Оқушылар кезек бойынша 1 минут ішінде адам бойында болу керек
жақсы қасиеттерді тоқтаусыз, қайталаусыз айтады.
Ойды аяқта...
Бүгін мен білдім...
Мен үйрендім...
Қолымнан келеді....
Қиындық тудырды...
Қазақстан картасынан елімізде бидай өсірілетін өңірлер көрсетіледі

Қосымша
ақпарат
Саралау:
Бағалау әдісі
1.«Дайындалған
әңгіме» ҚБ
әдісі
бойынша
мақал- Жауап парағы арқылы өзін-өзі бағалау
мәтелдің мағынасын ашады;
1.Мәтінді
меңгерту
мақсатында
рөлге бөліп оқытып,«Атаулар
туралы үш сұрақ» әдісі
арқылы талқылап, себебін
түсіндіру арқылы өз ойларын
дәлелдейді;
3. «Фишбоун» әдісі арқылы
негізгі
басты
мәселені
анықтайды,
қорытынды
жасайды

Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасын
сақтау

Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал
Қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім және неліктен?
Жалпы баға

1. Сабақ мақсаттары жүзеге асты.
2.Оқушылар
деңгейлік
тапсырмаларды
пайдаланып, шығармадағы кейіпкерлер портреті
мен
іс
–әрекеті арқылы
образын
ашу
жоспарланды.
3. Жағымды атмосфера.
4. Саралау жүзеге асырылды.
5. Уақыт сақталды.
6.Жоспарланған сабағыма сәйкес тренер мен
бақылаушы тарапынан ұсыныстар ұсынылды

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру
және оқытуға қатысты)?
1. «Атаулар туралы үш сұрақ»;
2. «Фишбоун» әдісі.
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне
ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1.
Саралау тапсырмалары;
2.
Қалыптастырушы бағалау
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!