|
Күні |
Оқытушының аты-жөні: Әбдікүл Назым Батылжақызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні |
Қазақ әдебиеті. жаратылыстану-математика бағыты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 10 |
Қатысқан оқушы саны20 |
Қатыспаған оқушы саны 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ |
III Бөлім. Парасат пайымы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
А.Кемелбаева. «Шашты» әңгімесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы күтілетін нәтижелер |
1) Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін, әдеби шығарманың тұжырымдамасын түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
1) Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіндіреді; 2) Әдеби шығарманың жанрлық табиғатын анықтайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық студент үшін: Әдеби шығарманың жанрын анықтайды Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасай отырып, мазмұнын ашады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау деңгейі |
Білу («Шашты» әңгімесін біледі) Түсіну («Шашты» әңгімесінің мазмұнын түсінеді) Талдау (әңгіменің композициялық құрылымын талдайды) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Лексика: Құма, Оба, Ысық көл, алғи, алақшы, лаухил, көнерген сөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
«Мәңгілік Ел» «Тарихтың, мәдениет пен тілдің бір тұтастығы» құндылығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих. Шығармада тарихи тұлға Мұстафа Шоқайдың оныншы бабасы туралы ақпараттар бар, қазақ пен түрікпен арасындағы шапқыншылық суреттелген. Қазақ тілімен байланысты көнерген сөздер, лингвистика саласы, мифтік аңыздар кездеседі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
1.Айгүл Кемелбаева кім? 2.Жазуышының қандай шығармаларын білесіздер? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Кері байланыс |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
Ұжымдық жұмыс: «Амандасу» ойсергегі. Студенттер бір-бірімен амандасып, сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын және бағалау критерийілерімен таныстыру. Ұжымдық жұмыс: «Қар кесегі» әдісі. Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы жазушы туралы білімдеріңді шыңдап көріңдер. Сұрақтар:
|
«2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі бойынша студенттерді бағалау үдерісінде олардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраймын. |
А4 парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
Оқылым алды тапсырмасы: Ұжымдық жұмыс: «Биопоэма» әдісі. Елдік, туған жер ұғымына қатысты 5 мақал-мәтел айтқызу арқылы, оқитын мәтін мазмұнына ой қалыптастыру |
Мадақтау сөздер арқылы бағалау. |
Сөз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 мин |
Оқылым кезі тапсырмасы: Топқа бөлу: «Геометриялық фигуралар» әдісі Тапсырма: Әр топ А.Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесін азат жолға бөліп, мұқият оқиды, мазмұны не туралы екенін туған жер, елдік туралы мақал мәтелдермен байланыстырып айтады. Көркем шығарманың жанрын анықтау үшін жанрлық тұжырымдаманың үш мәселесіне анықтама береді. І топ шығарманың жанрын, ІІ топ шығарманың баяндау тәсілін, ІІІ топ әдебиеттану ғылымының тарихындағы жанрларды атайды. Кесте:
Бағалау критерийі: -Әдеби шығарманың жанрына түсініктеме береді Саралау тапсырмасы: «Қолдау» әдісі бойынша кейбір баяу ойлайтын студенттер шығарманың жанр түрін және құрылымын түсінбеуі мүмкін, сол себепті олардың білімдерін көрсету мақсатында әдебиет жанрлары туралы ақпараттар жазылған карточкалар таратып беріп олардың түсініп маған кері байланыс беруіне мүмкіндік беремін. Карточка Дескриптор: -Көркем шығарманың жанрын анықтап, баяндау тәсілін жазады - Әдебиеттану ғылымының тарихындағы жанрлар түрі бойынша ізденіп, ақпарат жинайды |
«+-сұрақ» әдісі бойынша жұмыстарының оң түсын атап көрсетеді, дамыту керек тұсына ұсыныс айтады, түсініксіз тұстарына сұрақ қояды. |
https://adebiportal.kz/kz/news/view/aigul_kemelbaeva__shashti_angime__10577 геометриялық фигуралар бейнеленген карточка, кесте |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 мин |
Жазылым тапсырмасы Бағалау критерийі: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасай отырып, мазмұнын ашады. Топтық жұмыс: «Фишбоун» әдісі. Тапсырма: Көркем шығарманы топта оқып, жанрын анықтаған соң, сол ақпарат пен білімдеріне сүйене отырып шығарманың сюжеттік- композициялық құрылымын талдайды. Мазмұнын ашады. Айгүл Кемалбаеваның "Шашты" шығармасы қыпшақ даласына шабуылдап жылқы барымталаған түрікпендер қоса алып кеткен қазақ баласы Шашты(Кенжебек)туралы. Композициялық талдау жоспары.
2.Оқиғаның байланысы. 3.Оқиғаның дамуы. 4.Оқиғаның шарықтау шегі. 5.Оқиғаның шиеленісуі. 6.Оқиғаның шешімі. Саралау тапсырмасы: ««Қара жәшік» ішіндегі жұмыс» әдісі бойынша қабылдауы баяу кейбір студенттерге мүмкіндіктерін пайдалану үшін мынадай сұрақтар алдын ала дайындалды: Сұрақтар: 1.Әңгімедегі оқиға қай жерде, қалай басталады? 2. Оқиғаға қандай кейіпкерлер қатысты? 3. «Намыс» деген ұғымды қалай түсінесіз?
Дескриптор: - Шығарманы сюжеттік-композициялық тұрғысынан талдап, мазмұнын ашады. - Шығарма мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға жауап береді |
«Бес саусақ» әдісі арқылы бағалап, студенттердің бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету.
|
Қазақ әдебиеті, Атамұра 2019ж ПК, интерактивті тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 мин |
Бағалау критерийі: Шығармадағы көнерген сөздерді анықтап, мағынасын ашады Ұжымдық жұмыс: "Мозайка" әдісі 1.Тапсырма: Әңгімедегі мағынасы түсініксіз сөздерді және көнерген сөздерді «termin.com» сайтынан іздеп тауып, мағынасын ашады. 1 топ шығарманың басын, 2 топ шығарманың ортасын, 3 топ шығарманың соңғы бөліктерін қарастырады. Көнерген сөздер: 1 топ. Құма* – көне. Күң, шапқыншылықта қолға түскен әйел. Оба* – түрікпен ауылы. Алғи* - елсіз алыс жер, қатерлі жол. Алақшы* – миф. кісі өлтіруші, ажал. 2 топ. Лаухил* – тағдыр тақтасы. Бақауыл* – әскерді жабдықтаушы, олжа бөлуші. Сейілхан* – қазақ түрікпенді кейде солай атайды. Құртқа* дүние – опасыз қу дүние. 3 топ. Теңіз* – Балқаш көлі. Теке түрікпен*, бұғы қырғыз* – ру аттары. Суын* – теңіз жылқысы. Шоқбелдеу* – асыл тасты белбеу.
Саралау тапсырмасы: «Бір бұрыс, екі дұрыс» әдісі. Тапсырма: Мағынасы айқындалған сөздерді топқа жасырады. Жасыру үшін олар көнерген сөздердің атауларын немесе мағынасын ауыстырып қояды.
Дескриптор: - Шығармадағы көнерген сөздерді анықтайды - Олардың мағынасын ашады -Ақпаратты пысықтау мақсатында топқа жасырады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар түсінгендерін қол белгілері арқылы көрсетеді.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 мин |
Үй жұмысы «Адамзат бойындағы ізгілік пен зұлымдық», «ақыл мен парасат»,«рух пен рухани күйреу» ұғымдарының маңызын анықтап, шығарманың өзектілігіне сыни тұрғыдан баға береді. |
«Формативті» әдіс арқылы бағалаймын Өте жақсы Жақсы Орташа |
Ақпарат көздері, сайттар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 мин |
Рефлексия: Жеке жұмыс: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі Сабақта ұнады....
Б Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Күні Оқытушының
аты-жөні: Әбдікүл Назым
Батылжақызы Пәні Қазақ әдебиеті.
жаратылыстану-математика
бағыты Сынып
10 Қатысқан оқушы
саны20 Қатыспаған оқушы саны
0 Сабақ III Бөлім. Парасат
пайымы Сабақтың
тақырыбы А.Кемелбаева. «Шашты»
әңгімесі Осы сабақ арқылы күтілетін
нәтижелер 1) Көркем шығарманың мазмұны
мен пішінін, әдеби шығарманың тұжырымдамасын
түсіндіру. Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
1) Әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын
түсіндіреді; 2) Әдеби шығарманың жанрлық
табиғатын анықтайды; Сабақ
мақсаты Барлық студент
үшін: Әдеби шығарманың жанрын
анықтайды Әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасай отырып, мазмұнын
ашады. Бағалау
критерийлері Әдеби шығарманың жанрына
түсініктеме береді Шығарманың композициялық
құрылымын талдайды Ойлау
деңгейі Білу («Шашты» әңгімесін
біледі) Түсіну («Шашты» әңгімесінің
мазмұнын түсінеді) Талдау (әңгіменің
композициялық құрылымын
талдайды) Тілдік
мақсат Лексика: Құма, Оба, Ысық
көл, алғи, алақшы, лаухил, көнерген
сөздер Құндылыққа
баулу «Мәңгілік Ел» «Тарихтың,
мәдениет пен тілдің бір тұтастығы»
құндылығы Пәнаралық
байланыс Тарих. Шығармада тарихи тұлға
Мұстафа Шоқайдың оныншы бабасы туралы ақпараттар бар, қазақ пен
түрікпен арасындағы шапқыншылық суреттелген. Қазақ тілімен
байланысты көнерген сөздер, лингвистика саласы, мифтік аңыздар
кездеседі. Алдыңғы
оқу 1.Айгүл Кемелбаева
кім? 2.Жазуышының қандай
шығармаларын білесіздер? Жоспар Уақыт Жоспарланған
жаттығулар Кері
байланыс Ресурстар Сабақтың
басы 3
мин Ұжымдық жұмыс: «Амандасу»
ойсергегі. Студенттер бір-бірімен
амандасып, сабаққа сәттілік
тілейді.
15
мин Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
және бағалау критерийілерімен
таныстыру.
Ұжымдық жұмыс:
«Қар кесегі» әдісі. Берілген сұрақтарға жауап беру
арқылы жазушы туралы білімдеріңді шыңдап
көріңдер. Сұрақтар: А.Кемелбаева кім? Қай
жерде өмірге келді? Ол қандай оқу орындарынан
білім алды? Қандай қызметтер
жасады? Айгүл Кемелбаеваның қаламынан туған қандай
шығармаларды білесіңдер?
«2 жұлдыз, 1
тілек» әдісі бойынша студенттерді
бағалау үдерісінде олардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды
сұраймын. А4
парағы Сабақ
ортасы 5
мин Оқылым алды
тапсырмасы: Ұжымдық жұмыс: «Биопоэма»
әдісі. Елдік, туған жер ұғымына
қатысты 5 мақал-мәтел айтқызу арқылы, оқитын мәтін мазмұнына ой
қалыптастыру Мадақтау сөздер арқылы
бағалау. Сөз 20
мин Оқылым кезі
тапсырмасы: Топқа
бөлу: «Геометриялық фигуралар»
әдісі Тапсырма: Әр топ
А.Кемелбаеваның «Шашты»
әңгімесін азат жолға бөліп, мұқият оқиды, мазмұны не туралы екенін
туған жер, елдік туралы мақал мәтелдермен байланыстырып айтады.
Көркем шығарманың жанрын анықтау үшін жанрлық тұжырымдаманың үш
мәселесіне анықтама береді. І топ шығарманың жанрын, ІІ топ
шығарманың баяндау тәсілін, ІІІ топ әдебиеттану ғылымының
тарихындағы жанрларды
атайды. Кесте: І ТОП. Шығарманың
жанры ІІ ТОП Шығарманың
баяндау тәсілі ІІІ ТОП Әдебиеттану
ғылымының тарихындағы жанрлар
Бағалау
критерийі:
-Әдеби шығарманың
жанрына түсініктеме береді
Саралау
тапсырмасы: «Қолдау» әдісі бойынша кейбір баяу ойлайтын
студенттер шығарманың жанр түрін және құрылымын түсінбеуі мүмкін,
сол себепті олардың білімдерін көрсету мақсатында әдебиет жанрлары
туралы ақпараттар жазылған карточкалар таратып беріп олардың
түсініп маған кері байланыс беруіне мүмкіндік
беремін.
Карточка
Дескриптор:
-Көркем шығарманың
жанрын анықтап, баяндау тәсілін
жазады
- Әдебиеттану ғылымының
тарихындағы жанрлар түрі бойынша ізденіп, ақпарат
жинайды
«+-сұрақ» әдісі бойынша жұмыстарының оң
түсын атап көрсетеді, дамыту керек тұсына ұсыныс айтады, түсініксіз
тұстарына сұрақ
қояды.
https://adebiportal.kz/kz/news/view/aigul_kemelbaeva__shashti_angime__10577
геометриялық
фигуралар бейнеленген карточка,
кесте
20
мин
Жазылым
тапсырмасы
Бағалау
критерийі: Әдеби шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау жасай отырып, мазмұнын
ашады.
Топтық жұмыс:
«Фишбоун» әдісі.
Тапсырма: Көркем шығарманы топта оқып,
жанрын анықтаған соң, сол ақпарат пен білімдеріне сүйене отырып
шығарманың сюжеттік- композициялық құрылымын талдайды. Мазмұнын
ашады.
Айгүл Кемалбаеваның
"Шашты" шығармасы қыпшақ даласына шабуылдап жылқы барымталаған
түрікпендер қоса алып кеткен қазақ баласы
Шашты(Кенжебек)туралы.
Композициялық талдау
жоспары.
2.Оқиғаның
байланысы.
3.Оқиғаның
дамуы.
4.Оқиғаның шарықтау
шегі.
5.Оқиғаның
шиеленісуі.
6.Оқиғаның
шешімі.
Саралау
тапсырмасы: ««Қара жәшік» ішіндегі жұмыс»
әдісі бойынша қабылдауы баяу кейбір
студенттерге мүмкіндіктерін пайдалану үшін мынадай сұрақтар алдын
ала дайындалды:
Сұрақтар:
1.Әңгімедегі
оқиға қай жерде, қалай
басталады?
2. Оқиғаға қандай
кейіпкерлер қатысты?
3. «Намыс» деген
ұғымды қалай түсінесіз?
Дескриптор:
- Шығарманы
сюжеттік-композициялық тұрғысынан талдап, мазмұнын
ашады.
- Шығарма мазмұны
бойынша дайындалған сұрақтарға жауап
береді
«Бес саусақ»
әдісі арқылы бағалап,
студенттердің бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал
ету.
Қазақ әдебиеті,
Атамұра 2019ж
ПК, интерактивті
тақта
15
мин
Бағалау
критерийі: Шығармадағы көнерген сөздерді
анықтап, мағынасын ашады
Ұжымдық
жұмыс: "Мозайка"
әдісі
1.Тапсырма:
Әңгімедегі мағынасы
түсініксіз сөздерді және көнерген сөздерді «termin.com» сайтынан
іздеп тауып, мағынасын ашады. 1 топ шығарманың басын, 2 топ
шығарманың ортасын, 3 топ шығарманың соңғы бөліктерін
қарастырады.
Көнерген
сөздер:
1
топ.
Құма* – көне. Күң,
шапқыншылықта қолға түскен
әйел.
Оба* – түрікпен
ауылы.
Алғи* - елсіз алыс
жер, қатерлі жол.
Алақшы* – миф. кісі
өлтіруші, ажал.
2
топ.
Лаухил* – тағдыр
тақтасы.
Бақауыл* – әскерді
жабдықтаушы, олжа бөлуші.
Сейілхан* – қазақ
түрікпенді кейде солай
атайды.
Құртқа* дүние –
опасыз қу дүние.
3
топ.
Теңіз* – Балқаш
көлі.
Теке түрікпен*, бұғы
қырғыз* – ру аттары.
Суын* – теңіз
жылқысы.
Шоқбелдеу* – асыл
тасты белбеу.
Саралау
тапсырмасы: «Бір бұрыс, екі дұрыс»
әдісі.
Тапсырма:
Мағынасы айқындалған
сөздерді топқа жасырады. Жасыру үшін олар көнерген сөздердің
атауларын немесе мағынасын ауыстырып
қояды.
Дескриптор:
- Шығармадағы
көнерген сөздерді анықтайды
- Олардың мағынасын
ашады
-Ақпаратты пысықтау
мақсатында топқа жасырады
«Бас
бармақ» әдісі арқылы оқушылар
түсінгендерін қол белгілері арқылы
көрсетеді.
6
мин
Үй
жұмысы
«Адамзат бойындағы
ізгілік пен зұлымдық», «ақыл мен парасат»,«рух пен рухани
күйреу» ұғымдарының маңызын анықтап,
шығарманың өзектілігіне сыни тұрғыдан баға
береді.
«Формативті»
әдіс арқылы
бағалаймын
Өте
жақсы
Жақсы
Орташа
Ақпарат көздері, сайттар
Сабақтың соңы
6
мин
Рефлексия:
Жеке
жұмыс: «Аяқталмаған сөйлем»
әдісі
Сабақта
ұнады....
Б | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













