Тақырыбы: Айналамдағы заттарды
санаймын. 1-ден 5-ке дейінгі
сандар.
|
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі»
ММ
|
Күні:
|
Педагогтің
аты-жөні: Ахметова Г.И.
|
Мектепалды
топ
|
Қатысушылардың саны:
|
Қатыспағандардың саны:
|
Оқыту
мақсаттары
|
О.2.1.1. 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау.
О.2.1.2.
Заттарды саны бойынша
салыстырып, олардың реттік нөмірін атау.
|
Күтілетін
нәтижелер
|
Барлық
тәрбиеленушілер:
|
-5
көлеміндегі сандарды
тура және кері
санайды.
|
Көптеген
тәрбиеленушілер:
|
-заттарды
саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін
атайды.
|
Кейбір
тәрбиеленушілер:
-заттарды
саны бойынша салыстырып, ара-арасынан олардың реттік нөмірін атайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Дағдыларын
дамыту:
-өзінің
сұрақтарын қойғанда және педагог пен тәрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде
сөйлемде лексика
мен терминологияны
пайдалана алады.
Пәндік лексика және терминология:
Санау,сан.
Пікір
алмасуға арналған сұрақтар:
-
Заттарды қалай санау керек екенін
түсіндір?
-
Сен 5-ке
дейін қалай санайсың?
-
Карточкада
қандай заттар бейнеленген?
Жазу:
-қарындашпен суреттерді 5-ке дейін толықтырып
салу.
|
|
Алдыңғы
білім
|
Заттардың сандық ұғымы туралы түсінік,
геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Басталуы
0-5
минут
|
Ынталандыру.
Педагог
балалармен санай білудің өмірде өте қажет
екені туралы
әңгімелеседі.
Өзектендіру.
Жиынтық полотнода (немесе
кесілген материалда) педагог
1-ден
5-ке дейінгі цифрлары бар карточкаларды
көрсетеді. Балалар жиынтық полотноны немесе кесілген
жиынтықты пайдалана отырып, өздерінің алдына заттардың
тиісті санын
қоюы
керек.
Үлестірмелі материалды
пайдаланып - «Карточкаларды
сандармен біріктір» ойынын
ұйымдастыруға болады.
|
Үлестірмелі
материалдар,
№17
кесте
|
Балаларға
қима материалынан жинақтар беріледі, олар карточкаларды бейнеленген заттардың
саны бойынша
жалғайды.
|
Ортасы
6-15
|
Мақсат қою
(проблемалық жағдай).
|
Әліппе-дәптер.
|
(Ұ)
Педагог сұхбат
ұйымдастырады:
(Ұ) -
Бүгін біз 5-ке дейін қаншалықты жақсы санап үйренгенімізді білеміз
және «қанша?» деген сұраққа жауап беретін
боламыз.
-
Конструктордан бұйым жасау үшін ұл балалар түсі мен
саны бойынша
әртүрлі бөлшектерді жасауы
тиіс. Біз оларға бөлшектерді санауға көмектесуіміз
керек.
Жаңаны
ашу.
1-тапсырманың екінші
бөлігінде педагог
балаларға
көрсетілген заттарды өз бетінше санауды, нүктелер мен цифрлардың
керекті санын жапсыруды ұсынады.
Балалар
№1
тапсырмаға арналған суретті
қарайды.
Педагог сұхбат ұйымдастырады:
Одан кейін
бөлшектерді түстері бойынша санап, нүктелері бар карточкаларды жапсыруды
ұсынады.
«Неше»
сөзін қолданып сұрақ қойып, оған «бір», «екі» деген сөзбен жауап
беруге болатынын айтады.
Бөлшектерді санап, цифрлар мен нүктелерді жапсыруды
тапсырады.
Сергіту
сәті.
Педагогтің
қалауы бойынша. (Әдістемелік нұсқаудың соңын
қараңыз.)
|
|
|
Әліппе-дәптер.
|
|
Жаңаны
қолдану.
(Ұ) Педагог заттардың
санын, сандар мен
цифрларды
сәйкестендіру білігін пысықтау
үшін №5-8 электрондық
жиынтық
полотно материалын қолдана
алады.
(Ө) Әліппе-дәптердегі №2
тапсырманы орындаудан бұрын педагог
қималы
материалды пайдаланып, «Әрқашан 5!» ойынын өткізе
алады.
Ол балаларға заттардың белгілі
бір санын көрсетіп, бес санына дейін жетпейтін заттардың санын
(1-ден 4-ке дейін атауды сұрайды.
(Ө) Әліппе-дәптердегі 2
- тапсырманы балалар өз бетінше
орындайды.
(Ө)
3-тапсырманы тексере отырып, өз беттерінше
орындайды.
(Т)
4-тапсырма педагогтің қалауы бойынша түсіндіре отырып немесе өз
бетінше орындалады.
Балалар
цифрдың бейнесін саусағымен жүргізіп көрсетеді, суреттің үстінен
цифрды бұршақпен, ұсақ моншақтармен жазуға немесе кейбір дайын
карточкаларда оларды ермексаздан жасап шығуларына
болады.
|
Әліппе-дәптер.
Электрондық
жиынтық
|
|
|
Рефлексия
26-30
|
Рефлексия
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы
өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды
ұсынады.
Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі
сатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер аз болса,
ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер
болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы
сатыда күлімдеген смайликті салуға
болады.
|
Әліппе-дәптер
|