«Абай атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
|
Педагогтің аты-жөні |
Нұрбауов Бекжан |
||||
|
Күні:23.11.2021ж |
|
||||
|
Сынып:3: «А», «В», «Д» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Акробатикалық элементтер. Акробатикалық жаттығулар аяқты бүгіп және тіктеп жаттығу |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.1-физикалық дамуға ықпал ететін қозғалыс әрекеттерін көрсету |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
- түзел, тік тұр! - Сәлеметсіңдер ме, балалар! - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Акробатикалық элементтер. Акробатикалық жаттығулар аяқты бүгіп және тіктеп жаттығу Аяқты бүгіп және тіктеп жауырынға тұру. Үйретілген тәсілмен 3 -4 мәрте алға аунау |
Оқушылар мұғаліммен амандасады |
|
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ |
|
|
Ортасы |
(- Саптық жаттығулар: - «оң - ға», «сол - ға», «ай - нал» бұрылу. - Жүру, жүру жаттығылары: 2.1)Аяқтың ұшымен жүреміз.Қол жоғарыда 2.2) Аяқтың өкшесімен жүреміз. Қол мықымда 2.3) Аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүреміз.Қол мықымда 2.4) Жартылай отырып жүреміз. Қол алдыда 2.5) Толық отырып жүреміз. Қол тізеде) Қауіпсіздік ережесімен таныстыру -Қандай акробатикалық жаттығуларды білеміз? «Акробатика» ассоциация құру -Акробатикалық жаттығулардың түрі Жүгіру, жүгіру жаттығулары 4¢ Шеңбер бойымен Оң жағымен жүгіру.Сол жағымен жүгіру. Теріс қарап жүгіру .Тізені көтеріп жүгіру Бүгілген аяқты алға сермеп жүгіру Аяқты алға түзу лақтырып жүгіру Адымдап жүгіру Сол, оң аяқпен биікке секіріп алға қозғалу . Сапқа тұрғызу. Жалпы дамыту жаттығулары -Б.қ аяқ иық көлемінде,қол белде, 1-4 басымызды солға айналдырамыз, 1-4 басымызды оңға айналдырамыз -Б.қ аяқ иық көлемінде, қол иықта, 1-4 қолымызды алға айналдырамыз, 1-4 қолымызды артқа айналдырамыз -Б.қаяқ иық көлемінде, сол қол белде, оң қол жоғарыда, 1-4 сол жаққа, 1-4 оң жаққа иілеміз. -Б.қаяқ иық көлемінде, қол тізеде, тіземізді ішке 1-4 рет, сыртқа 1-4 рет айналдырамыз. -Б.қ аяқ бірге, қол алда, 1-отырамыз, 2-бастапқы қалып. -Б.қ аяқ бірге, қол белде, 1-2-3 орында секіреміз, 4-тіземізді қолымызға тигіземіз. Сабақты бекіту: «Суреттер сөйлейді» әдісі |
Денені тік ұстайды. Қолдарын қалыпта ұстайды. - Бастаушының артынан қадам басады. Арақашықтықты сақтайды.Қолдары жоғарыда - Шеңбер бойынша қимылдар жасайды. Қол мықында, денені тік ұстайды. Бастарын көтеріп жүреді. «Акробатика» ассоциация құрады Шеңбер бойымен Қолдарын айналдырады.Сол иықтан қарау Спорт.залдың бір бұрышынан екінші бұрышына дейін. Қол жүгіргендей қимылдайды сапқа тұрады - 1,2,3,4 санайды. Қолдарын созып, ара қашықтықты сақтайды. - 1-2, 2-4, 3-6, 4-8 қадам алға басады Қолы белде, аяқ иық көлемінде, бастарын толықтай айналдырады. Аяқ иық көлемінде, қол иықта, қолымызды жоғары ұстайды. - Сол қол белде, оң қол жоғарыда, 1-4 сол жаққа толығымен иіледі. 1-4 оң жаққа толығымен иіледі.Қолдары тізеде болуы керек. |
. |
Негізгі жаттығулар ды орындау Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ Көрнекіліктер |
|
|
Соңы |
Бір қатарға сапқа тұру -Сабақтың негізін қорыту 1мин Акрабатикалық жаттығулар.(Аяқты бүгіп және тіктеп жауырынға тұру) Үйретілген тәсілмен 3 -4 мәрте алға аунау «Қарылғаш» бейнесі жаттығуын жасату - Оқушыларды бағалау және үйге тапсырма беру 1мин -Сабақ өткен жерден тәртіппен, ұйымшылдықпен шығып кету 1мин |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды |
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Акробатикалық элементтер. Акробатикалық жаттығулар аяқты бүгіп және тіктеп жаттығу
Акробатикалық элементтер. Акробатикалық жаттығулар аяқты бүгіп және тіктеп жаттығу
«Абай атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ
|
Педагогтің аты-жөні |
Нұрбауов Бекжан |
||||
|
Күні:23.11.2021ж |
|
||||
|
Сынып:3: «А», «В», «Д» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Акробатикалық элементтер. Акробатикалық жаттығулар аяқты бүгіп және тіктеп жаттығу |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.1-физикалық дамуға ықпал ететін қозғалыс әрекеттерін көрсету |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
- түзел, тік тұр! - Сәлеметсіңдер ме, балалар! - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Акробатикалық элементтер. Акробатикалық жаттығулар аяқты бүгіп және тіктеп жаттығу Аяқты бүгіп және тіктеп жауырынға тұру. Үйретілген тәсілмен 3 -4 мәрте алға аунау |
Оқушылар мұғаліммен амандасады |
|
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ |
|
|
Ортасы |
(- Саптық жаттығулар: - «оң - ға», «сол - ға», «ай - нал» бұрылу. - Жүру, жүру жаттығылары: 2.1)Аяқтың ұшымен жүреміз.Қол жоғарыда 2.2) Аяқтың өкшесімен жүреміз. Қол мықымда 2.3) Аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүреміз.Қол мықымда 2.4) Жартылай отырып жүреміз. Қол алдыда 2.5) Толық отырып жүреміз. Қол тізеде) Қауіпсіздік ережесімен таныстыру -Қандай акробатикалық жаттығуларды білеміз? «Акробатика» ассоциация құру -Акробатикалық жаттығулардың түрі Жүгіру, жүгіру жаттығулары 4¢ Шеңбер бойымен Оң жағымен жүгіру.Сол жағымен жүгіру. Теріс қарап жүгіру .Тізені көтеріп жүгіру Бүгілген аяқты алға сермеп жүгіру Аяқты алға түзу лақтырып жүгіру Адымдап жүгіру Сол, оң аяқпен биікке секіріп алға қозғалу . Сапқа тұрғызу. Жалпы дамыту жаттығулары -Б.қ аяқ иық көлемінде,қол белде, 1-4 басымызды солға айналдырамыз, 1-4 басымызды оңға айналдырамыз -Б.қ аяқ иық көлемінде, қол иықта, 1-4 қолымызды алға айналдырамыз, 1-4 қолымызды артқа айналдырамыз -Б.қаяқ иық көлемінде, сол қол белде, оң қол жоғарыда, 1-4 сол жаққа, 1-4 оң жаққа иілеміз. -Б.қаяқ иық көлемінде, қол тізеде, тіземізді ішке 1-4 рет, сыртқа 1-4 рет айналдырамыз. -Б.қ аяқ бірге, қол алда, 1-отырамыз, 2-бастапқы қалып. -Б.қ аяқ бірге, қол белде, 1-2-3 орында секіреміз, 4-тіземізді қолымызға тигіземіз. Сабақты бекіту: «Суреттер сөйлейді» әдісі |
Денені тік ұстайды. Қолдарын қалыпта ұстайды. - Бастаушының артынан қадам басады. Арақашықтықты сақтайды.Қолдары жоғарыда - Шеңбер бойынша қимылдар жасайды. Қол мықында, денені тік ұстайды. Бастарын көтеріп жүреді. «Акробатика» ассоциация құрады Шеңбер бойымен Қолдарын айналдырады.Сол иықтан қарау Спорт.залдың бір бұрышынан екінші бұрышына дейін. Қол жүгіргендей қимылдайды сапқа тұрады - 1,2,3,4 санайды. Қолдарын созып, ара қашықтықты сақтайды. - 1-2, 2-4, 3-6, 4-8 қадам алға басады Қолы белде, аяқ иық көлемінде, бастарын толықтай айналдырады. Аяқ иық көлемінде, қол иықта, қолымызды жоғары ұстайды. - Сол қол белде, оң қол жоғарыда, 1-4 сол жаққа толығымен иіледі. 1-4 оң жаққа толығымен иіледі.Қолдары тізеде болуы керек. |
. |
Негізгі жаттығулар ды орындау Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ Көрнекіліктер |
|
|
Соңы |
Бір қатарға сапқа тұру -Сабақтың негізін қорыту 1мин Акрабатикалық жаттығулар.(Аяқты бүгіп және тіктеп жауырынға тұру) Үйретілген тәсілмен 3 -4 мәрте алға аунау «Қарылғаш» бейнесі жаттығуын жасату - Оқушыларды бағалау және үйге тапсырма беру 1мин -Сабақ өткен жерден тәртіппен, ұйымшылдықпен шығып кету 1мин |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды |
Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/ |
|
шағым қалдыра аласыз













