|
Бөлім |
3-бөлім.Акробатика негіздерінде гимнастика. |
|
|
Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты |
Буданов Шынгысхан Ахметович |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып:3 |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Акробатикалық элементтер. Колоннаға орналасқан қиғаштап және қарама қарсы бағытта. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.3.2.1 - қозғалыс әрекетіндегі дене қыздыру және қалыпқа келтіруді көрсету |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың акробатикалық қозғалыстарды меңгеруі, дене икемділігі мен үйлесімін дамыту |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
- Оқушыларды сабаққа дайындау |
Оқушылар сабаққа дайын, күн тәртібін түсінеді, қауіпсіздік ережелерін біледi |
Қол шапалақ |
|
|
Негізгі бөлім 30 мин |
Жалпы дамыту
жаттығулары: Қауіпсіздік ережелері:
Акробатикалық элементтерді орындау: - Қиғаштап жүру және секіру элементтерін орындау. - Қарама қарсы бағытта қозғалу. - Жеке және жұптық акробатикалық жаттығулар жасау. - Қолды тіреп және секіру жаттығуларын орындау. |
Ойын нәтижелерін талқылау, қатысушылардың ойы мен әсерлерін тыңдау |
Смайликтер арқылы |
|
|
Қорытынды кезеңі 5 мин |
1. Сабақты қорытындылау: |
-
Сұрақ-жауап |
Қол шапалақ |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Акробатикалық элементтер. Колоннаға орналасқан қиғаштап және қарама қарсы бағытта.
Акробатикалық элементтер. Колоннаға орналасқан қиғаштап және қарама қарсы бағытта.
|
Бөлім |
3-бөлім.Акробатика негіздерінде гимнастика. |
|
|
Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты |
Буданов Шынгысхан Ахметович |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып:3 |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Акробатикалық элементтер. Колоннаға орналасқан қиғаштап және қарама қарсы бағытта. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.3.2.1 - қозғалыс әрекетіндегі дене қыздыру және қалыпқа келтіруді көрсету |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың акробатикалық қозғалыстарды меңгеруі, дене икемділігі мен үйлесімін дамыту |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
- Оқушыларды сабаққа дайындау |
Оқушылар сабаққа дайын, күн тәртібін түсінеді, қауіпсіздік ережелерін біледi |
Қол шапалақ |
|
|
Негізгі бөлім 30 мин |
Жалпы дамыту
жаттығулары: Қауіпсіздік ережелері:
Акробатикалық элементтерді орындау: - Қиғаштап жүру және секіру элементтерін орындау. - Қарама қарсы бағытта қозғалу. - Жеке және жұптық акробатикалық жаттығулар жасау. - Қолды тіреп және секіру жаттығуларын орындау. |
Ойын нәтижелерін талқылау, қатысушылардың ойы мен әсерлерін тыңдау |
Смайликтер арқылы |
|
|
Қорытынды кезеңі 5 мин |
1. Сабақты қорытындылау: |
-
Сұрақ-жауап |
Қол шапалақ |
|
шағым қалдыра аласыз













