
Тобы: «Күншуақ»
Тәрбиеші: Мусалиева Ш.А
Білім
саласы: «Шығармашылық» «Коммуникация»
«Таным»
Ұйымдастырылған оқу
қызметі: Аппликация
Мақсаты: Балаларды балықтардың
түрлерімен, тіршілік іс-әрекетімен таныстыру, балықтар туралы
білімдерін дамыту. Тірі табиғатқа деген қызығушылықтарын,
сүйіспеншіліктерін арттырып, оларға қамқор болуға баулу. Оригами
тәсілдерін қолданып,үшбұрыш және төртбұрыш пішінді қағаздан
балықтың бейнесін құрастыру және
жапсыру
Әдіс-тәсілдері:
Шаттық шеңбері, ойын, көрсету,
түсіндіру, сұрақ-жауап, ой қозғау, сергіту, бекіту,
қорытындылау.
Көрнекіліктері:
Балық түрлері, магнитті
қармақ, резина балон, аквариумдағы тірі балықтар, көк түсті фон,
төртбұрыш пішінді қағаз, компьютер
слайдтары.
Сөздік
жұмыс: Желбезек, жүзбе қанаттары,
қабыршақ, ұлу.
Сөздік
қор: Шортан, сазан, ақ балық,
алабұға, табан балық, аквариум, гурами,
моллинезии.
Биллингвальді компонент:
Балық- рыба – Fish. Су-вода – water. Су қойма-Аквариум-
aquarium7
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы
|
Балалардың назарын өзіме аудару. Келген қонақтармен үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) сәлемдесу. Шаттық шеңбер. Қандай жақсы жыр-шумақ, Тобымыз біздің –Күншуақ! Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз! Бақшамызға барамыз Досымызды табамыз. Сәлемет пе қонақтар?! Біз балдырған баламыз! |
Қонақтармен сәлемдеседі. Балалар назарын тәрбиешіге аударады
Балалар қимыл қозғалыспен шаттық шеңберді қайталап жасады.
|
|
Ұйымдастырушылық – ізденушілік |
Жұмбақ жасыру. Басса ізі жоқ, Жүріп өтсе, жолы жоқ. (балық) -Балалар, сендер балықтардың қайда өмір сүретінін білесіңдер ме? -Дұрыс, олар суда өмір сүреді. Яғни, су дегеніміз- өзен, көл, теңіз немесе көлшіктер. -Балалар сендер балықтардың көздерін ашып ұйықтайтынын білесіңдер ме? Балықтар желбезегі арқылы демалады. - сендер балықты қалай және немен аулайтынын білесіңдер ме? Ойын: «Балық аулау» Негізгі тақырып: -Сендер балықтарды үйде, бөлмеде де асырауға болатынын білесіңдер ме? Ендеше барлығымыз біздің көмекші тақтамызға назар аударайықшы. «Аквариум» және «Аквариумдағы балықтар» туралы видеоны көрсету. Өз тарапымнан толықтыру, акваруим және ондағы балықтар туралы, ондағы өсімдіктердің пайдасы туралы мәлімет беру. |
жұмбақты мұқият тыңдайды. -балық
-Балалардың жауабы. Қармақпен аулайды Видеоға назар аударады. -Мұқият тыңдайды. - балалар Алтын балықтың жанына балықтарды жасайтынын айтып, келіседі. |
|
|
Үлестірмелі материалдға назар аудару. Үлгі суреттерге қарау ұсынылады. Саусақ жаттығуы. Жұмысты жасау ретін түсіндіру. Сергіту сәті Суда балық жүзеді, Суда өмірсүреді. Оңға қарай бұрылдық, Солға қарай бұрылдық. Тіземізді бүктеп, Қолды создық тік тұрып Дайын болған балықтарды. Аквариумге клейстер –желімі көмегімен жапсыру. Балалармен жеке жұмыс жүргізеді |
-Балалардың жауабы Балалар өлең жолдарына сай қимыл-қозғалыстар жасайды. -Балықтың жасалу жолымен танысады. -жұмысты жасайды. |
|
Рефлексивті – түзетушілік
|
Балалар, сендерге достарыңның жұмысы ұнады ма? -Сендер Алтын балықтың тілектерді орындайтынын білесіңдер ме? -Ендеше Аквариумдағы балықтарды шынайы көргілерің келе ме? Көздерін жұмып, тілек тілейді. |
-Әрине, көргіміз келеді. -бір-біріне тілек айтады. Аквариум балықтарын көреді. |
Күтілетін
нәтижесі:
Білуі: Тірі табиғаттың әсемдігін
сезініп, оған қамқор бола білуі.
Меңгеруі: Көру, есту, түсіну арқылы жаңа
білімді меңгеруі.
Жасай
алуы: Тәрбиешінің тапсырмасын
жауапкершілікпен орындап, өздігімен ұқыпты іс әрекет жасай
алуы.
№ 39 «Балдәурен» балабақшасы
Тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар»
Тәрбиеші: Мусалиева Ш.А
Тобы: «Күншуақ»
Тараз қаласы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Аквариумдағы балықтар»
«Аквариумдағы балықтар»

Тобы: «Күншуақ»
Тәрбиеші: Мусалиева Ш.А
Білім
саласы: «Шығармашылық» «Коммуникация»
«Таным»
Ұйымдастырылған оқу
қызметі: Аппликация
Мақсаты: Балаларды балықтардың
түрлерімен, тіршілік іс-әрекетімен таныстыру, балықтар туралы
білімдерін дамыту. Тірі табиғатқа деген қызығушылықтарын,
сүйіспеншіліктерін арттырып, оларға қамқор болуға баулу. Оригами
тәсілдерін қолданып,үшбұрыш және төртбұрыш пішінді қағаздан
балықтың бейнесін құрастыру және
жапсыру
Әдіс-тәсілдері:
Шаттық шеңбері, ойын, көрсету,
түсіндіру, сұрақ-жауап, ой қозғау, сергіту, бекіту,
қорытындылау.
Көрнекіліктері:
Балық түрлері, магнитті
қармақ, резина балон, аквариумдағы тірі балықтар, көк түсті фон,
төртбұрыш пішінді қағаз, компьютер
слайдтары.
Сөздік
жұмыс: Желбезек, жүзбе қанаттары,
қабыршақ, ұлу.
Сөздік
қор: Шортан, сазан, ақ балық,
алабұға, табан балық, аквариум, гурами,
моллинезии.
Биллингвальді компонент:
Балық- рыба – Fish. Су-вода – water. Су қойма-Аквариум-
aquarium7
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы
|
Балалардың назарын өзіме аудару. Келген қонақтармен үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) сәлемдесу. Шаттық шеңбер. Қандай жақсы жыр-шумақ, Тобымыз біздің –Күншуақ! Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз! Бақшамызға барамыз Досымызды табамыз. Сәлемет пе қонақтар?! Біз балдырған баламыз! |
Қонақтармен сәлемдеседі. Балалар назарын тәрбиешіге аударады
Балалар қимыл қозғалыспен шаттық шеңберді қайталап жасады.
|
|
Ұйымдастырушылық – ізденушілік |
Жұмбақ жасыру. Басса ізі жоқ, Жүріп өтсе, жолы жоқ. (балық) -Балалар, сендер балықтардың қайда өмір сүретінін білесіңдер ме? -Дұрыс, олар суда өмір сүреді. Яғни, су дегеніміз- өзен, көл, теңіз немесе көлшіктер. -Балалар сендер балықтардың көздерін ашып ұйықтайтынын білесіңдер ме? Балықтар желбезегі арқылы демалады. - сендер балықты қалай және немен аулайтынын білесіңдер ме? Ойын: «Балық аулау» Негізгі тақырып: -Сендер балықтарды үйде, бөлмеде де асырауға болатынын білесіңдер ме? Ендеше барлығымыз біздің көмекші тақтамызға назар аударайықшы. «Аквариум» және «Аквариумдағы балықтар» туралы видеоны көрсету. Өз тарапымнан толықтыру, акваруим және ондағы балықтар туралы, ондағы өсімдіктердің пайдасы туралы мәлімет беру. |
жұмбақты мұқият тыңдайды. -балық
-Балалардың жауабы. Қармақпен аулайды Видеоға назар аударады. -Мұқият тыңдайды. - балалар Алтын балықтың жанына балықтарды жасайтынын айтып, келіседі. |
|
|
Үлестірмелі материалдға назар аудару. Үлгі суреттерге қарау ұсынылады. Саусақ жаттығуы. Жұмысты жасау ретін түсіндіру. Сергіту сәті Суда балық жүзеді, Суда өмірсүреді. Оңға қарай бұрылдық, Солға қарай бұрылдық. Тіземізді бүктеп, Қолды создық тік тұрып Дайын болған балықтарды. Аквариумге клейстер –желімі көмегімен жапсыру. Балалармен жеке жұмыс жүргізеді |
-Балалардың жауабы Балалар өлең жолдарына сай қимыл-қозғалыстар жасайды. -Балықтың жасалу жолымен танысады. -жұмысты жасайды. |
|
Рефлексивті – түзетушілік
|
Балалар, сендерге достарыңның жұмысы ұнады ма? -Сендер Алтын балықтың тілектерді орындайтынын білесіңдер ме? -Ендеше Аквариумдағы балықтарды шынайы көргілерің келе ме? Көздерін жұмып, тілек тілейді. |
-Әрине, көргіміз келеді. -бір-біріне тілек айтады. Аквариум балықтарын көреді. |
Күтілетін
нәтижесі:
Білуі: Тірі табиғаттың әсемдігін
сезініп, оған қамқор бола білуі.
Меңгеруі: Көру, есту, түсіну арқылы жаңа
білімді меңгеруі.
Жасай
алуы: Тәрбиешінің тапсырмасын
жауапкершілікпен орындап, өздігімен ұқыпты іс әрекет жасай
алуы.
№ 39 «Балдәурен» балабақшасы
Тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар»
Тәрбиеші: Мусалиева Ш.А
Тобы: «Күншуақ»
Тараз қаласы
шағым қалдыра аласыз














