Материалдар / Әл-Фараби мұрасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әл-Фараби мұрасы

Материал туралы қысқаша түсінік
6.3.1.1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құрады. 6.4.1.1. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2021
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар

Әл-Фарабидің "Қашықтасың туған жер"

Бөлім:

Қазақстандағы көрікті жерлер. Лексикография

Педагогтің аты-жөні

Мұсабекова М.Д.

Күні:

30.09.2021

Сынып: 6 «А», «Ә», «Б», «Ғ»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Әл-Фарабидің "Қашықтасың туған жер"

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.



Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Әл-Фарабидің өмір жолы туралы мағұлмат алу, өлеңнің жанрлық ерекшелігін түсіну;

Көпшілігі: шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

Кейбір оқушылар: шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау, шығарма идеясын талқылап, өзіндік пікір айту.

Бағалау критерийлері

  • шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды;

  • шығарма идеясын талқылап, өзіндік пікір айтады.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Жылы сөздер» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы тілек, жылы лебіздерін білдіреді. Осы күнге сәттілік тілейді.

І. Қызығушылықты ояту. «Тірі кітап» әдісі. Оқушыларға тірек сөз көрсетіледі. Осы тірек сөзге байланысты мәліметті оқулықтан тауып, өз бетінше оқып, қорғайды.


Инфографиканы пайдалана отырып, тақырыпты болжаңыз.


«Тұлғаны таны» әдісі. Тұлғаның суреті көрсетіледі. Оқушылар тұлға туралы білетін ақпараттарын ортаға салады.

Сол арқылы сабақтың тақырыбы ашылады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.



Оқушыларға тірек сөз көрсетіледі. Осы тірек сөзге байланысты мәліметті оқулықтан тауып, өз бетінше оқып, қорғайды.

Тұлғаның суреті көрсетіледі. Оқушылар тұлға туралы білетін ақпараттарын ортаға салады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.








ҚБ «Түстер»





6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы



Сабақтың ортасы


























ІІ. Мағынаны тану. Оқушыларға Әл- Фараби туралы қызықты деректер көрсетіледі.

https://www.youtube.com/watch?v=WrzBRVdQ0OU

Оқушылар Әл-Фарабидің "Қашықтасың туған жер" өлеңімен танысады.


1-тапсырма. 1-топ. Өлеңде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені анықтап, идеясын түсіндіріңдер.

Өлеңде көтерілген қоғамдық-әлеуметтік мәселелер

Мысалдар







Дескриптор:

  • Өлеңде көтерілген қоғамдық-әлеуметтік мәселелерді талдайды;

  • Ойын мысалдар арқылы дәлелдейді;

ҚБ


2-тапсырма. Бұл оқушылар тобы өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Өлеңнің мазмұны

Көтерілген мәселелер







Дескриптор:
  • Өлеңнің мазмұнын түсіндіреді;

  • Көтерілген мәселелерді анықтайды.

ҚБ

3-тапсырма.

1-топ. Өлең жолдарындағы «шаршадым, шаңыт жол» сөздеріне назар аударып, шығарманың идеясын түсіндіріңдер.

2-топ. Туған жерден жырақта жүрген ақынның сағынышын сипаттап, дәптерге жазыңдар.

3-топ. Ақынның адамгершілік қасиетін ашатын үзінділерін тауып оқып, мағынасын өз ойларыңмен жеткізіңдер.

Дескриптор:

  • шығарманың идеясын түсіндіреді;

  • туған жерден жырақта жүрген ақынның сағынышын сипаттайды;

  • Ақынның адамгершілік қасиетін ашатын үзінділерін табады;

  • мағынасын өз ойларыңмен жеткізеді.

ҚБ

Бекіту. ЖЖ ПОПС формуласы.

Менің ойымша ...

Себебі, мен оны былай түсіндіремін...

Оны былай дәлелдеймін...

Осыған байланысты мен осындай қорытындыға келдім...

Оқушыларға Әл- Фараби туралы қызықты деректер көрсетіледі.





Әл-Фараби туралы мәлімет алады.












Бағалы дерекпен танысады.










Оқушылар Әл-Фарабидің "Қашықтасың туған жер" өлеңімен танысады.

Өлеңде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені анықтап, идеясын түсіндіріңдер.







Бұл оқушылар тобы өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды.



Өлең жолдарындағы «шаршадым, шаңыт жол» сөздеріне назар аударып, шығарманың идеясын түсіндіріңдер.

Туған жерден жырақта жүрген ақынның сағынышын сипаттап, дәптерге жазыңдар.




ПОПС формуласы әдісімен сабақты қорытындылайды.



















ҚБ «Түстер»























ҚБ «Түстер»







ҚБ «Түстер»


https://www.youtube.com/watch?v=WrzBRVdQ0OU

6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



Стикер









Сабақтың соңы



Кері байланыс


Үй жұмысы

Өлеңді жаттау


Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын?

Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау






Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ/ оқыту мақсаттары шынш

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!